Poster |
Message |
Indrek |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Kas oskab keegi anda nõu, kui ARK keeldub arvele võtmast USA valmistatud sõiduvahendit, ttues põhjuseks et nad ei oska/taha teha tüüpkoodi. Sõiduk ei ole kuskil arvel olnud, uus, valmistatud EU turule, kõik EU´ks vajalik olemas(tuled, viled, spidod km/h)? |
25.04.2007 at 11:00 |
|
Maik |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Ähvarda pimedas lendavate telliskividega.
edit: tegelt käi eri arkides nii kaua kuni mõni läbi laseb
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
25.04.2007 at 11:26 |
1 edit. Last edited 25.04.2007 at 11:28 by Maik
|
Stealth |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Vaata võibolla saad selle inimese käest abi oma probleemile: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=38326 |
25.04.2007 at 11:30 |
|
Indrek |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Kahjuks jõudis ARK juba lüüa arvutisse ja väljastada paberi, et ei kuulu registreerimisele eestis. Kui neile sai öeldud, et asi on pärit Euroopa esindusest ja seal ei saada üldse probleemist aru, siis jälle et see on Eesti ja asi käib nii, et lisaks EU igasugu koodidele ja muule raamile EU turu tõendust löödavatele numbrijadadele on veel vaja mingeid tehase sertifikaate, mida jälle millegipärast Euroopa esindus ei oska väljastada.
Homme lähen siis tehnikaosakonda, kuhu saadeti muret kurtma. |
25.04.2007 at 16:25 |
2 edits. Last edited 25.04.2007 at 16:26 by Indrek
|
erik |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
quote: Indrek: Kahjuks jõudis ARK juba lüüa arvutisse ja väljastada paberi, et ei kuulu registreerimisele eestis. Kui neile sai öeldud, et asi on pärit Euroopa esindusest ja seal ei saada üldse probleemist aru, siis jälle et see on Eesti ja asi käib nii, et lisaks EU igasugu koodidele ja muule raamile EU turu tõendust löödavatele numbrijadadele on veel vaja mingeid tehase sertifikaate, mida jälle millegipärast Euroopa esindus ei oska väljastada.
Homme lähen siis tehnikaosakonda, kuhu saadeti muret kurtma.
Müüjaga ei saa enam ühendust? Ma lasin müüjal EU struktuuridest tellida sellise asja nagu Certificate of Conformity. ARKi mehed pidasid seda täiesti piisavaks. Müüjalt tellisin selle seetõttu, et ta oli kogenud neid asju taotlema. Tõenäoliselt saaks ka autoomanik ise selle asja tehtud, a vbla keerukas protsess natuke, et 0-st alustada. Kui ma su probleemist õigesti aru sain, siis ma usun, et lahendus peitub pigem siin kui tehnoosakonnaga piikide ristamises.
|
26.04.2007 at 07:49 |
|
Indrek |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Ma lasin müüjal EU struktuuridest tellida sellise asja nagu Certificate of Conformity.
Seda ongi vaja, selle ka tellisin siis esindusest ja ARK peab seda kõige olulisemaks paberiks arvele võtmisel ehk sert COC. |
26.04.2007 at 18:32 |
|
Indrek |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Nüüd, kui COC on käes, tehti esmane akt "EI KUULU ARVELEVÕTMISELE" ümber ja nüüd on seal sõnad "SUUNATA TÜÜPKOODI VÄLJASTAMISELE". Öeldi, et võib-olla nädal, võib-olla kaks, see on juba tehnikaosakonna mure?
|
30.04.2007 at 15:02 |
|
erik |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
quote: Indrek: Nüüd, kui COC on käes, tehti esmane akt "EI KUULU ARVELEVÕTMISELE" ümber ja nüüd on seal sõnad "SUUNATA TÜÜPKOODI VÄLJASTAMISELE". Öeldi, et võib-olla nädal, võib-olla kaks, see on juba tehnikaosakonna mure?
Mul ähvardasid ka, et kuna enne sellist pilli pole väidetavalt arvele võetud, siis peavad tarkadest raamatutest kaks nädalat mingit infi otsima. Tegelikult sai juba ülejärgmise päeva õhtuks. See onu, kellele ma viisin oma CoC, oli piisavalt mittetaibukas, et mulle oma lauatelefoni otsenumber anda. Eks ma siis haamerdasin seda... |
01.05.2007 at 00:18 |
|
peep Moderator |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Mu kahe viimase igapäevaselt kasutatava autoga on samuti nii olnud, et selliseid polnud ARK enne registreerinud. Esimesega läks vist kolm nädalat, teisega sai alla nädala hakkama. |
01.05.2007 at 07:20 |
|
Indrek |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Täna sain numbrid kätte.
Protsess algas 05.04.07 ja lõppes siis 10.05.2007, 1 kuu ja 5 päeva. |
10.05.2007 at 13:40 |
|
altraditional |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Ma küsiks ka arvele võtmisest. Hiljuti ostis tuttav Kadaka teelt platsilt Grand Chero mis oli värskelt kuskilt euroopa poolt toodud ja ilma numbriteta. Kohapeal kirjutati paberid valmis, millega uus omanik läks ARKi, sai sealt tehn. passi ja numbrid, ilma et auto kaasas oleks olnud.
Kas asi on kuidagi seotud sellega, et müüja näol tegemist firmaga vms. või saab igaüks nii et kõnnib paberitega kohale ja saab alles eestisse jõudnud auto registreeritud ilma ettenäitamata? |
29.05.2007 at 17:40 |
|
DevilDeVille |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
quote: altraditional: Ma küsiks ka arvele võtmisest. Hiljuti ostis tuttav Kadaka teelt platsilt Grand Chero mis oli värskelt kuskilt euroopa poolt toodud ja ilma numbriteta. Kohapeal kirjutati paberid valmis, millega uus omanik läks ARKi, sai sealt tehn. passi ja numbrid, ilma et auto kaasas oleks olnud.
Kas asi on kuidagi seotud sellega, et müüja näol tegemist firmaga vms. või saab igaüks nii et kõnnib paberitega kohale ja saab alles eestisse jõudnud auto registreeritud ilma ettenäitamata?
pakuks, et registreerimise eelse ülevaatuse oli automüüja treilapealt või muu nipiga ära teinud, hiljem siis nende papiiride põhjal annabki ark tehnilise passi ja numbrid.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
29.05.2007 at 18:39 |
|
roller |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Kah jälle kogemuse võrra rikkam : proovisin arvele saada 97 a sõidukit, millel esituled ja tagatuled vastavalt nõuetele ümber ehitatud, kuid ikkagi läbi ei läinud ja sain märke "ei kuulu registreerimisele". Põhjus - esitiibadele puuduvad küljesuunatuled.
Kindlasti peab nendel olema samuti suunatähis, ei piisa lihtsalt oranzist tulest. Tean, et Soomes oli selline nõue ja mida ka kontrolliti juba ammu, nüüd siis ka meil! |
22.06.2007 at 08:40 |
|
SAUL |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Oleks ka üks küsimus seoses arvele võtmisega, ei leidnud vastavat vastust otsingust. Plaan soetada auto , mis on mingi 4a tagasi eestisse toodud saksast, aga arvele pole teda võetud. Paberid ja kõik ostumüügilepingud pidid olemas olema. Küsimus olekski , et kuidas selle auto arvelevõtmisega võiks olla?? Nimelt leidsin arki seadustikust sellise kirje: "Eestisse toodud sõiduk tuleb registreerida viie tööpäeva jooksul pärast sõiduki sissetoomist või tollivormistamist." Ei saa sellest päris täpselt aru, et mis siis on kui pole viie päeva pärast registreeritud? Kuidas toimib lugu siis nende autode puhul mis müügiplatsidel seisavad mitmeid kuid jne. Masin iseenesest on 79.a camaro.
____________________________
Estonian Chopper Forum
http://www.estonianchopper.com
82 Firebird |
22.11.2008 at 10:12 |
|
usakad |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Lähed ARKi, seal nad lasevad kirjutada sul seletuskirja- miks auto nii kaua registreerimata on olnud. Olen tavaliselt kirjutanud, et auto oli remondis. Ja kõik korras. |
22.11.2008 at 10:22 |
|
Valge Hiir |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Kui on registreerimiseelne ülevaatus tehtud pole mingit probleemi.
Endal kogemus kus Soomest toodud auto registreerimiseelse ülevaatuse ja arvele võtmise vahele jäi 2,5 aastat.
Arvele võttes ei küsinud keegi midagi.
See 5 päeva kehtib pigem igapäevaselt kasutusel olevatele autodele.
____________________________
Alansi Off-road Klubi
GAZ 63 + GAZ 704
LR 110 3.5 V8
www.motomajand.ee |
23.11.2008 at 11:01 |
|
madheix |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Mul oli tsikli ostuga selline jama, (1976 aasta Goldwing) eelülevaatus oli müüja poolt tehtud Pärnu ARK-s ja eelülevaatuse akt oli selle ARK-i tüübi käes. Kihutasin Pärnu ARK-i (tsikkel Mersubussi kongis, just Vändrast ostetud) ja sain selle paberi ning suusõnalise kinnituse, et kõik on registreerimiseks valmis. Kuna nimetet ARK-s oli kohutavalt pikk järjekord ja kell niipalju, et polnd mõtet oodata siis sõitsin (koju) Haapsalusse ja teisip. läksin kogu oma padajanniga kaasaarvatud tsikkel Haapsalu ARK kontorisse Taeblas kus arkmees vaatas pabereid üle ja tegi vajalikud mõõdistused, et tsikli paberitesse sisse kirjutada, aga siis selgus, et mul ei ole talle esitada Rootsi reg.numbert ja ei meeldinud talle ka see, et tsikkel eestis olnud registriootuses 1,5 aasta ja ostumüügi leping kirjutatud prantsuskeelsele blanketileja tema reg. toiminguid teostada ei saa. Olin nõutu. Kütsin järgmine päev Pärnu ARK-sse tagasi ja otsisin üles mehe kelle sõnul kõik ok. Tema suunas mind letitaga istuva klienditeenindaja juurde kes pidavat kõik kohe korda ajama. Natuke uurinud pabereid hakkas ta tulistama mind küsimustega nagu KGB ülekuulamisel (miks ei ole senini registreeritud, kus on rootsi reg.number, miks on prantsuskeelne blankett, kust kohast ostsid, kelle käest, tlf number, miks muist toiminguid tehtud Taeblas jne, jne) . Pool tundi jahunud selle tädiga kutsus ta selle eelpool mainitud mehe tagasi ja kulus veel umbes pool tundi ja olid pass ja number käes. |
25.11.2008 at 13:19 |
3 edits. Last edited 25.11.2008 at 13:22 by madheix
|
SAUL |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Täna käisin võru arkis asja vähe uurimas. Rääkisin enda jutu ära , et selline 79a. masin, kuskil 4a seisnud, saksast toomise paberid olemas kõik, mootor on maas, et kas on võimalus seda arvele saada. Hakkas pihta jälle tüüpiline ark töölise hala.. mis? kus ? kes? Ütles , et arvele saada peab auto olema sellises seisus nagu ta läheb ülevaatusele. Tee auto valmis ja siis tule ja vaatame edasi. Ma nagu ei saanud aru , et kui ma valmis saan ja läen jutule ning kui ära öeldakse, siis viin vanaraua lihtsalt v?.... Aga ma arvan , et oli jälle mingi ebapädev ametnik. Tartus on äkki mõistlikumad.
____________________________
Estonian Chopper Forum
http://www.estonianchopper.com
82 Firebird |
25.11.2008 at 16:02 |
|
Jesper |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Misasja sa liiga palju käid kuskil kolkakontoris turujuttu ajamas, pane oma riistapuu treilerile, lohista kohale ja ütle et vot siin on massin ja siin on paberid. Kui millestki keelduvad, siis palu selle kohta ametlikku selgitust koos viidetega vastavatele õigusaktidele jne. Need reaametnikud teavad seadustest umbes sama palju kui kõrte vahel jooksev hiir viljapõllu õhtusest ilust, nende jaoks on kõik toimingud coca fanta sprite stiilis kätteõpitud trikk.
Ma olen 90% kindel et kui sa lähed kohale, kõik paberid on korras ja vin-kood kerel loetav, siis ei muretse keegi selle mootori pärast. Eriti kui laiutad käsi ja ütled mingi totaka vabanduse, stiilis et jube vana auto ja mootorit raske leida vms.
Jesper@kõige tulemuslikum taktika ARKis on mängida õnnetut lolli, aga targalt
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
25.11.2008 at 18:11 |
1 edit. Last edited 25.11.2008 at 18:15 by Jesper
|
cce |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
pigem läheks naljateemasse aga omal selline kogemus mustamäe arkist.
toodud auto kood näitas nende raamatute järgi,et peaks olema pritsungiga
mootor aga tegu karbussiga.siis vaataja arvas,et ju siis mootor vahetatud.
auto ostsin 85 aastase papi käest,kes ise ostis auto uuena poest.tegemist
tuttavaga kõigile lisaks.naljakas asi oli see,et vaataja ei tahtnud jonni jätta
ja üritas poolvägisi selle pritsungi kirja panna poole suuremate kilovattidega,
siis kutsusin vaataja kuudist välja auto juurde,näidates karbussi ja küsisin et
mis asi see võiks olla,mille peale tema pead vangutas ja vaiksel häälel,et tema
ei tea ... tegemist oli küll noorepoolse inimesega aga nii tobe ka ei tohiks olla. |
26.11.2008 at 05:19 |
|
Riho |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Vanasti oli riigiametnikul kohustus kirjutada paberile miks ta keeldub toimingut "x" (autot arvele võtmast, tolli paberitesse templit panemast jne) teostamast ning oma allkirja sellele alla panema. Kui oma õiguses kindel olid, siis selle nõudmine aitas alati. Kunagi ei tahetud seda teha, kuid töötas.
kas see tänasel päeval kehtib, ei tea. |
29.11.2008 at 04:11 |
|
Vanaisa Moderator |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Tänapäeval sama lugu - see oli kenasti kirjas Land Roverite ARKi epopöas
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
29.11.2008 at 12:15 |
|
Astro SS |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
quote: Riho: Vanasti oli riigiametnikul kohustus kirjutada paberile miks ta keeldub toimingut "x" (autot arvele võtmast, tolli paberitesse templit panemast jne) teostamast ning oma allkirja sellele alla panema. Kui oma õiguses kindel olid, siis selle nõudmine aitas alati. Kunagi ei tahetud seda teha, kuid töötas.
kas see tänasel päeval kehtib, ei tea.
ARK's ei taha keegi sulle paberit kirjutada, sest sel juhul on see ametnik vastutav oma sõnade eest.
Neil on suht lihtne *tavalisi* inimesi lollitada oma euronormide , seaduste ja reeglitega , mida nad ise täpselt ei tea aga serveerivad sulle nagu oleks neil iga rida täpselt peas.
Põhiline trtikk on neil meerikast tulnud kastikaid ( võib-olla ka muude autodega aga nendega pole ma kursis) lutitada, vuristavad sulle suuliselt nn *puudused* ette nagu McDonaldsi keeleteadlased -> koka-fanta-sparit .
Ei mingit paberit ei mingit viidet määrustele.
Uuesti võtavad jutule,kui oled need nn *puudused * kõrvaldanud ( allasõidutõkked, lisasuunad, katusetuled eemaldanud jne.....)
Nüüd tuleb kõige huvitavam fakt : Olles eemaldanud need *puudused* kirjutavad nad need ilusti passi märkuste lahtrisse , tulles vastu omaniku soovile kes on ise oma auto ümber ehitanud !!!!
Siin on näide elust enesest: paigaldatud tagumine allsõitutõke, paigaldatud külgmised lisasuunatuled, paigaldatud küljetuled, katuse tuled värvitud mustaks jne.....
See,et sul on passi kirjutatud,et katuse tuled on värvitud mustaks on täielik ajuvabadus ja nende olemasolu / töötamist saab kontrollida ainult tehnoülevaatus.
Tegeliskult on selliseid lollusi veel aga ma ei taha ennast jälle närvi ajada.
Fakt: auto saab arvele võtta ka ilma mootorita ja sel juhul kirjutatakse passi kubatuuri ja võimsuse lahtrisse XX , tänaval liiklemiseks tuleb pärast mingi mootor sinna registreerida ja siis sa saad uue passi.
Kui sind saadetakse selle jutuga puuotsa, siis arvesta et tegemist on järjekordse ebapädeva ametnikuga kes üritab sind lutitada.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
29.11.2008 at 14:42 |
|
Peeter82 |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
quote: Astro SS: quote:
Fakt: auto saab arvele võtta ka ilma mootorita ja sel juhul kirjutatakse passi kubatuuri ja võimsuse lahtrisse XX , tänaval liiklemiseks tuleb pärast mingi mootor sinna registreerida ja siis sa saad uue passi.
Kui sind saadetakse selle jutuga puuotsa, siis arvesta et tegemist on järjekordse ebapädeva ametnikuga kes üritab sind lutitada.
Tere! Kas kellelgi on viimasest ajast viiteid selle viimase fakti paikapidavusele. Ehk mootorita auto arvelevõtmine.
Küsisin Maanteeametist e-kirja teel järgi ja tuli vastus, et arvelevõtmiseks peab auto olema komplektne.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
15.04.2016 at 14:42 |
|
trs200 |
Küsimus jälle ARK arvele võtmisest.
Kui vastajaks oli A.Hansovi nimeline tegelane, siis see ei viitsigi asjadesse süveneda ja midagi otsustada. Saadab lihtsalt mingeid copy-paste vastuseid 99% juhtudest. Loogiline ka, kui kõigile tehnilistele küsimustele on üks tegelane pandud vastama ning tal on esimene huvi pensini vegeteerida. Igale poole tuleb auto tema arvates komplektsena ja tehnilistele nõuetele vastavana esitada. Hoolimata sellest, et ark ei teosta tehnilist ülevaatust, vaid angaaris vaadatakse iga toimingu või ümberehituse puhul üle konkreetne asi ja kerenumbrid. Tehnilise osakonna võiks sealt küll koos saba ja karvadega koondada ning panna tüüpvastuseid saatma mõne miinimumpalka saava sekretärineiu. |
15.04.2016 at 17:49 |
|
|