V8 sound - noobiteemaMa arvan et paljud nõustuvad minuga kui väidan et V8 mootori juures üks suuremaid, kui mitte suurim väärtus on tema hääl. On ju sama jõudu võimalik saada ka muude meetoditega, aga seda podinat ei tooda naljalt miski muu... Aga kuidas seda oma igapäevakulgurisse tekitada? Eile ristusid teed ühe pruuni värvi Chargeriga. Ei olnud just kõige hiilgavamas konditsioonis, aga siiski tublis sõidukorras ja hea alus edasiseks arendustööks. Tõsine pettumus aga tuli siis kui autu käima pandi. Minu kujutlustes on 1970+/- Chargerid ikka muskelautod, st alla korralikult podiseva V8 pole nagu teema... aga see susin-müdin-korin mis sealt summutist kostis ei tekitanud küll mingit erutusvärinat. Võibolla tõesti oli seal ikkagi V8 olemas, aga puudus just see hääl, mis ka tavaliikluses kulgedes ikkagi endale ja teistele meelde tuletaks, et see auto on midagi enamat kui kõrval rögisev 20 aastat vana diiselmersu.
V8 sound - noobiteemaKõigepealt peab autole peale keerama korraliku töömahuga V8 mootori ja siis vastavalt mootorile ehitada summuti tavalilselt piisab sellest alates 2,5" torust keskelt X või H pipega koos ja kuhugile mootori poole vahele ka resonaatorid. Kaldun arvama et tollel Chargeril oli originaali stiilis summuti all mis pole kõige paremas korras enam.
Mudugi saab ka vastu vaielda, et muude meetoditega ei saa samat võimsust ja ammugi mitte väänet kätte mida saab korraliku töömahuga V8-sast.
V8 sound - noobiteemaMinu sinisel masinal on ees torukolled originalis ühendatud ja siis peaks tulema katüll. Hetkel peale kollesi peaks minem 70mm toru, kõrvalistuja poole,ennem taguratast. Häält on rohkem kui piisavalt. Aga kui uued torukolled kohal siis saab ka uue sumpa kokku lapata.
Aga nagu ka ennem mainitud peab olema korraliku mahuga v8, madalad pöörded ja ükskõik mis heaskorras sumpa.
Oled sa selles ikka päris kindel? Tõõmaht ei ole siin küll nüüd mingi põhiline määraja. Korraliku väljalaske heli tekitab siiski kõrge surveaste, korralikud torud ja summutipütid (SpinTech, Flowmaster näiteks) ja suhkurt saiale lisab kindlasti ka terav nukkvõll
V8 sound - noobiteemawell, mu fire tegi küll pisikese mootoriga üsna viisakat häält. vähemasti minu arust. a igaüks võib ise kuulata. jnpp.ee/fire ja säält paar esimest videot. ja väljalase kooosnes kahest lömmis torust, mis suht otse taha välja joosid. a miskised pisiksed, et mitte öelda, olematud, resonaatorid olivad ka mõlemi külges, tagasilla ees.
V8 sound - noobiteemaMul hetkel enamvähem sama kombinatsioon autoall keskelt mudugi X toruga koos. Aga mootoril pole pöörded nii madalad et tühikäigul sellist mõnusat podinat saada ja vajutamisel on heli ka kudagi liiga ühtlane kõmin.
V8 sound - noobiteemaMinu autol H torud, pikad torukolled, resod, mootor tilluke, 5L, häält võib kuulama tulla üritustel. Minumeelest podin oli siis kui surveaste oli tõstmata e. 8,0:1 ja originaal nukaga, praegu peaks olema kuskil 9,2 või midagi, nukkvõll pole teadagi originaal enam.
edit. torumõõt on 2,5"
V8 sound - noobiteemaMinu 305 teeb küll väga viisakat häält, eriti veel hetkel kus summuti lõppeb peale esiratast. (see muidugi lihtsalt hekel nii kuna auto lammutamine/ehitamine käsil)
V8 sound - noobiteemaDunno.. mina oma 5,7 lt1 häälega küll rahul, originaal summuti aga mõnusalt podiseb madalalt, samas gaasiga käriseb ja lõriseb nii mis hirmus (y)
tõsi küll, sõeladest ja katist pole seal kardetavasti haisugi enam...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
V8 sound - noobiteemaSellega voiks ka pisut ettevaatlik olla, minu pann on dailydriver ja sai hiljuti Mopar performance / Borla cat-back süsteem alla pandud. Vaikselt podiseb vagagi meeldivalt, ka kiirendades on monus mydin. Probleem tekib pisut pikemal otsal ja kiirusel 130+. Hobiautol pole muret, igapaevasel autol pole vast eriti meeldiv liiga vali müdin...
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
V8 sound - noobiteemaseda heli kuulaks vist unelauluks igal ajal.. plaan ka enda igapäeva sõiduk natukenegi müdisema panna.. mis siis,et Cadillac
Kui kellegil ideid mõtteid kuidas seda teha mu e-mailile pakkumised soovitused teretulnud....
____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008
V8 sound - noobiteemaPanin oma 472 ka läbi 2,5" x-pipe ja Flowtech-i Afterburnerite hingama. Ei saa öelda, et midagi ülemõistuse ulmelist kostaks, eks mõte oligi selline, et kannataks rahus maanteeotsasid teha. Samas on jõminat tühikäigul minu tarbeks piisavalt ja ka pöördesse lastes peaks kaliibramehed aru saama, et autol on mootor kapoti all
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Oled sa selles ikka päris kindel? Tõõmaht ei ole siin küll nüüd mingi põhiline määraja. Korraliku väljalaske heli tekitab siiski kõrge surveaste, korralikud torud ja summutipütid (SpinTech, Flowmaster näiteks) ja suhkurt saiale lisab kindlasti ka terav nukkvõll
Ehedad kodumaised näited Viva kommentaari täienduseks:
Cha kunagine 340 SB Cuda ja Chevy 305 koha päält võiks soovitada tutvuda Thomase endise TBI Fire helipildiga - kui Fire veel vähegi eelmise aasta vormis on.
Beni Mavel hääl suisa meeletu.
quote:blood: seda heli kuulaks vist unelauluks igal ajal.. plaan ka enda igapäeva sõiduk natukenegi müdisema panna.. mis siis,et Cadillac
Kui kellegil ideid mõtteid kuidas seda teha mu e-mailile pakkumised soovitused teretulnud....
soovitan teha nii, et soovi korral oleks uuesti originaali taastatav ja seda ilma suurema vaeva nägemiseta. nagu eelnevates postitustes mainitud, võib "müdin" tasapisi ära tüüdata kui palju sõitmist on.
V8 sound - noobiteemaMa sõitsin nädalavahetusega 800+ km läbi ja loomulikult võimalikult
lahtiste akendega, aga näe mitte ei hakka häirima hääl mis auto alt tuleb
mul kah torukolled, H pipe ja purple hornid ainult vahel.
V8 sound - noobiteemaNoh, on 500 hj BBC roolis oldud Tln-Tartu/Pärnu/Haapsalu vahel, all Purple Hornied, sees olnud ka 800+ BBBC's. 100 km kandis hakkab pigem häirima see, et saapatallad hakkavad väljalaskekuumal põrandal sulama...
Kui hääl liiga vali, võiks H-pipe või X-pipe asemele U-pipe panna.
quote:ROKIPEER: Ma sõitsin nädalavahetusega 800+ km läbi ja loomulikult võimalikult
lahtiste akendega, aga näe mitte ei hakka häirima hääl mis auto alt tuleb
mul kah torukolled, H pipe ja purple hornid ainult vahel.
kas Su auto on dailydriver? Oled Sa püüdnud rääkida sõites? Kui mõlemad vastused on jah - Su auto on liiga vaikne
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..