register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Autod : 383 strockeri uus elu   1 2 3 4  
Poster Message
foke
 
383 strockeri uus elu
Uus mootor on valmimas, loodetavasti (kui viimased puuduolevad osad tollist kätte saab) tuksub ABCS'l ja kindlasti tahaks ta ka pühapäevasel kiirendusel rajale lasta.

Mõned numbrid:
383 CID vabalthingav jätkuvalt:)
Dyno2000 alusel 534 hp @ 6000-6500 rpm ja 510 lb-ft @ 4500-5000 rpm
2.020/1.600, 11.0
250/258@.050, 1.6
Intake Victor.Jr.
Barry Grant 750 cfm
Redline 7000 rpm
TH350/3000 rpm
28x10.5x15/3.23


Sellega seoses, kui kellelgi on vedelemas paar 255 või 275/60-15 rehve, millega selle suve lõpuni kannataks veereda, oleksin huviline.

51 000 89
Fred
06.07.2007 at 11:23 1 edit. Last edited 06.07.2007 at 11:26 by foke
Jesper
 
383 strockeri uus elu
Kaaned jäid endised?
06.07.2007 at 11:54
foke
 
383 strockeri uus elu
quote:
Jesper: Kaaned jäid endised?
Ei, endised olid stock malmkaaned, ise porditud, 1.9/1.5 klappidega, uued on ProComp'i alumiiniumkaaned. Compression ratio eelmistel 10.0
06.07.2007 at 12:14 1 edit. Last edited 06.07.2007 at 12:17 by foke
Astro SS
383 strockeri uus elu
Kas plokk on ka uus (teine)?

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
06.07.2007 at 12:30
PlyVal64
383 strockeri uus elu
Ühesõnaga: Foke is back! Seda on tore kuulda :D
06.07.2007 at 12:37
foke
 
383 strockeri uus elu
quote:
Astro SS: Kas plokk on ka uus (teine)?
Plokk on selle mootori koosluses ainus vana asi.. ja seegi uus;)
4-bolt
06.07.2007 at 12:55 1 edit. Last edited 06.07.2007 at 12:56 by foke
gets
383 strockeri uus elu
Alguses Peep nüüd Foke, täitsa lahe! Väike konkurents B klassi puhuritele :).
06.07.2007 at 13:20
partel
  
383 strockeri uus elu
quote:
gets: Alguses Peep nüüd Foke, täitsa lahe! Väike konkurents B klassi puhuritele :).
500+ obesega kuni 4L turbote vastu :)

Kui oli Pro Stock truck, siis saadi 358 cid'ist vist 930 hj kanti.

Mind ennast huvitaks ilma kolvikäiguta SBC ja see siis 10K+ rpm käima panna, aga kuna on ka teisi huvisid, siis...




____________________________
_
06.07.2007 at 17:17
ervin
383 strockeri uus elu
quote:
partel:
Mind ennast huvitaks ilma kolvikäiguta SBC ja see siis 10K+ rpm käima panna, aga kuna on ka teisi huvisid, siis...



OT: mis sellise projekti eelarve suurusjärk võiks tulla?
06.07.2007 at 18:32
gets
383 strockeri uus elu
B klassi esiots Eestis sõidab ju just 500+ hp konedega praegu. Ma pakun, et Foke masinaga on väga reaalne madalasse 11 sõita. Automaatkast ja õige ülekanne ei ole samuti miinuseks. 900...1000hp on ka meie turbotele veel aasta kaks arendust.
06.07.2007 at 19:42 1 edit. Last edited 06.07.2007 at 19:43 by gets
partel
  
383 strockeri uus elu
Pro Stocki asjad on üle $100K, aga point selles, et mootoritegijad neid ei müü, vaid rendivad. Mõni aasta tagasi jäi silma, et Pro Stock autode 500 cid DRCE (Drag Racing Competition Engine) mootori rent on $12K per võistlus, hooajal on 23 etappi.

Keda huvitab SBC rida, siis võtmesõnaks on Competition Eliminator, kuna see on töömahu-kaalu indeksitega.

____________________________
_
06.07.2007 at 19:47
juuri
383 strockeri uus elu
on ta sul puhtalt kiirenduse projekt või loodad tänavale ka panna?
06.07.2007 at 20:29
wader
383 strockeri uus elu
quote:
foke:
Sellega seoses, kui kellelgi on vedelemas paar 255 või 275/60-15 rehve, millega selle suve lõpuni kannataks veereda, oleksin huviline.

Sellest lausest järeldaks, et auto veereb ka omal jõul mööda tänavaid.
06.07.2007 at 20:43 2 edits. Last edited 06.07.2007 at 20:44 by wader
partel
  
383 strockeri uus elu
Mis kiirendusprojekt?

See on lihtsalt üks tänavaauto. Vihjeks, et kiirendusauto kõige tähtsam osa on nukkvõll, mis ei ole eritellimusel custom grind, vaid kataloogikaup ehk siis see:

Nukkvõll

Nagu näha, siis minimum rpm on 3800, mille peale Foke kõhkles, et kas siis alla selle minekut pole, aga minu küsimuse peale, et kui tihti tänaval gaas põhjas on, järgnes vaikus. Samuti ei maksa neid tootja reitinguid liiga tõsiselt võtta. Rääkimata, et tegemist on strokeriga, mille puhul kaante voolavus ja valve area probleemsed ehk mida kauem klapid lahti, seda parem.

Tegemist siis mechanical roller nukaga ja ma tahan julgustada kõiki seda kasutama.

Peaasi, et never-ever ei kasutaks flat tappet nukka, mis on esmapilgul kül palju odavam, kuid tiksuv pomm, rääkimata, et flat tappet ja performance ei mahu samasse lausesse. Kui on cruisingupill, siis hyd roller, aga kui vähegi street-strip, siis mech roller.

Ja peaasi mõistagi korralikud klapivedrud, mis suudaksid agressiivsete nukiprofiilidega toime tulla, kergemaid titaanklappe alla 8000 rpm eriti vaja pole.

Kiirendusprojekti tähtsuselt teine asi nuka järel on kasti torque converter ehk siis sealt:

http://www.atiperformanceproducts.com/

Muud firmad pakuvad odavamaid, aga kui turbiin maksab alla $1K, tuleb uurida, kas see on ikka kvaliteetne.


____________________________
_
07.07.2007 at 07:53
juuri
383 strockeri uus elu
kuidas on sellise nuka puhul tühikäigust õigesse pöörete vahemikku jõudmine (konverter 3500+), liiga uimane ei ole? Ja kas sellise setupi puhul on masin juba nö on-off reziimis, või annab ikka suht normaalselt veel tänaval kulgeda? Ühesõnaga, ega sa ei raatsi seda dyno2000 graafikut välja panna?
07.07.2007 at 10:44 1 edit. Last edited 07.07.2007 at 10:56 by juuri
foke
 
383 strockeri uus elu
Madalalt on isegi rohkem kui eelmisel mootoril oli, seda peamiselt kaante arvelt.
Pildid hiljem, praegu Haapsallu mootoreid vahetama. Tund tagasi lõppes eelõlitus uuel, paistab, et saigi kokku ja midagi olulist puudu ei jäänud, mida Erkki garage riiulilt ei leidnud:)
Kas keegi tahab vana endale?
07.07.2007 at 16:04
foke
 
383 strockeri uus elu
Mootor peal ja töötab!
10.07.2007 at 08:30
margus61
383 strockeri uus elu
quote:
foke: Mootor peal ja töötab!
Vägev! Hoiame pöialt ja jälgime nimekirja.
10.07.2007 at 11:06
max
383 strockeri uus elu
Väga viis!

Mis headeritega tegid, vanad?

Nukk on küll karm :)
10.07.2007 at 12:58
cozmo
  
383 strockeri uus elu
"Fred oli siin"

Aga õuealal ikka nii ei teeks ju :)

Kena !
10.07.2007 at 16:15 1 edit. Last edited 10.07.2007 at 16:16 by cozmo
Olds
  
383 strockeri uus elu
Rõõm kuulda Fred! Mootor on sul siis suht sama, mis minu omal näitajatelt. Kahjuks ei suuda sellel hooajal sellise king-kong kaalu juures konkurentsis püsida kuid ehk tulevikus...iga algus on raske nagu nad räägivad;) Püüan ka enda oma AM Beauty`ks rajale saada. Tartus lennanud käigukastiga kahjuks suurt miskit ei jõua enam teha kuid püüan valve body ära vahetada ja loota, et saan 2-3 käiguvahetuse anomaaliast lahti, mis mind enim häiris. Eks paistab...

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
10.07.2007 at 17:01
foke
 
383 strockeri uus elu
quote:
cozmo: "Fred oli siin"

Aga õuealal ikka nii ei teeks ju :)

Kena !
Sry... ee.. läks varvas vastu gaasipedaali, kari noori tuleviku-10-sekundi-mehi, kes auto ümber pikisilmi mind ootasid, suisa lunisid seda ju...enam ei tee:)!
Kõik on tore, madalalt käib edasi kui kurjam, ainult et kogu see lõbu lõppeb täisgaasil natuke enne 2. käigu lõppu, siis on karpa kuival. Käisin korra lennuväljalt läbi. Kangemaks vahetatud kütusepump (120 gpm) ei aita, kui kütuseliin paagist pumbani on stock. Mulle sobiks 1/8 praegu. Viimased 150 m on "bensiin otsas". Peab nüüd mõtlema ja/või kiiresti tegutsema.
10.07.2007 at 22:00
foke
 
383 strockeri uus elu
quote:
Olds: Rõõm kuulda Fred! Mootor on sul siis suht sama, mis minu omal näitajatelt. Kahjuks ei suuda sellel hooajal sellise king-kong kaalu juures konkurentsis püsida kuid ehk tulevikus...
100 kg = 0,3 sek. Palju Su king-kong on?
10.07.2007 at 22:03
Olds
  
383 strockeri uus elu
quote:
foke:
quote:
Olds: Rõõm kuulda Fred! Mootor on sul siis suht sama, mis minu omal näitajatelt. Kahjuks ei suuda sellel hooajal sellise king-kong kaalu juures konkurentsis püsida kuid ehk tulevikus...
100 kg = 0,3 sek. Palju Su king-kong on?
Võistluskaal umbes 1650kg

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
11.07.2007 at 10:18
Olds
  
383 strockeri uus elu
quote:
foke:
quote:
cozmo: "Fred oli siin"

Aga õuealal ikka nii ei teeks ju :)

Kena !
Sry... ee.. läks varvas vastu gaasipedaali, kari noori tuleviku-10-sekundi-mehi, kes auto ümber pikisilmi mind ootasid, suisa lunisid seda ju...enam ei tee:)!
Kõik on tore, madalalt käib edasi kui kurjam, ainult et kogu see lõbu lõppeb täisgaasil natuke enne 2. käigu lõppu, siis on karpa kuival. Käisin korra lennuväljalt läbi. Kangemaks vahetatud kütusepump (120 gpm) ei aita, kui kütuseliin paagist pumbani on stock. Mulle sobiks 1/8 praegu. Viimased 150 m on "bensiin otsas". Peab nüüd mõtlema ja/või kiiresti tegutsema.
Sul oleks vaja jah 1/2" peakütuseliini. 10ne ots paagist filtrisse, sealt edasi 8-ne suurus filtrini ning pumpa kuni regulaatorini ja 6-sed edasi karburaatorisse

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
11.07.2007 at 10:21
tqhq.ee foorum : Autod : 383 strockeri uus elu   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.