Poster |
Message |
vkx |
Big Bronco,väike Blazer
Endale maastikuautot otsides jõudsin otsaga Unionauto platsile, Paldiski mnt. Silma hakkas suur must Bronco 89a, 99tuh.EEK-i ja väiksem Blazer LS 4,3-95a, 170tuh.EEK-i. Broncost on siin varem lühidalt juttu olnud, vist Indreku 2-he aasta tagune auto. Auto oli muljetavaldav ja nägi võimas välja. Kuigi mõistus ütles, et see ei ole päris see mida mul vaja, kujutasin oma vaimusilmas juba ette kuidas sellega kuskil mülkas ja metsas V8 jõulise mürina saatel, puid ümber lükates, just lastud metssiga pakiruumis, endale kodu poole teed rajan. Selles kujutluses panid mind kahtlema mõned ilmnenud tehnilised probleemid, nimelt ei töödand istme elektriline reguleerimine üldse, tagaluugi akent ei saanud alla, tagaluuki ei saanud ka lahti-võti käis lukus ringi niisama, mootoriruumist kostis mingit siutsumist-kriuksumist, võibolla oli mingi rihmapingutus võlli või mõne pumba ratta laager lihtsalt läbi. Halvem üllatus tuli siis kui hakkasin proovisõitu tegema, panin käigu sisse aga auto ei liikunud kuhugi?! Proovisin 1-st, 2-st ja D-käiku aga midagi. Siis panin tagumise ja hakkas liikuma ja seejärel ärkasid ka esimesed ellu aga pärast paari ringi platsil kadusid jälle esimesed käigud ära. Mis võiks selle põhjuseks olla? Müügimehe sõnul on see auto seal platsil alles 1-2 nädalat seisnud. Nagu ma aru sain tegi Indrek omal ajal auto igati korda, siis praegu tekitas see auto küll palju kõhklusi, kuigi väga meeldis. Vaatasin ka ühte punast Blazerit. Kas keegi äkki teab midagi selle auto taustast ja kui vastupidav selle tehnika võiks olla, mis on nõrgad kohad(sillad-kastid), kas metsa kannatab sellega minna,jne. |
23.03.2002 at 18:04 |
|
peep Moderator |
Big Bronco,väike Blazer
Kui Sulle mingi ca. 250 k. hinnaklass üle jõu ei käi siis on olemas üks uuem GMC Yukon, mille omanik ehk müüki kaaluks. Nelja uksega ja bensumootoriga. Sellega on metsigu ja muid elajaid küll ja küll metsast välja veetud, seega peaks sobima Sulle.
Kui oled tõsine huviline saada mulle mail ja siis hangin lisainfi. |
23.03.2002 at 20:46 |
|
tfr |
Big Bronco,väike Blazer
quote: vkx wrote:
Müügimehe sõnul on see auto seal platsil alles 1-2 nädalat seisnud.
No mina käisin seal platsil mingi umbes kaks nädalat tagasi (võibolla mõned päevad vähem) seda 4.3 AWD Astrot vaatamas. Siis oli see Bronco seal igatahes olemas
Rgds,
Indrek
|
23.03.2002 at 21:03 |
|
Indrek |
Big Bronco,väike Blazer
quote: vkx wrote:
Silma hakkas suur must Bronco 89a, 99tuh.EEK-i. Broncost on siin varem lühidalt juttu olnud, vist Indreku 2-he aasta tagune auto. Selles kujutluses panid mind kahtlema mõned ilmnenud tehnilised probleemid, nimelt ei töödand istme elektriline reguleerimine üldse, tagaluugi akent ei saanud alla, tagaluuki ei saanud ka lahti-võti käis lukus ringi niisama, mootoriruumist kostis mingit siutsumist-kriuksumist, võibolla oli mingi rihmapingutus võlli või mõne pumba ratta laager lihtsalt läbi. Halvem üllatus tuli siis kui hakkasin proovisõitu tegema, panin käigu sisse aga auto ei liikunud kuhugi?! Proovisin 1-st, 2-st ja D-käiku aga midagi. Siis panin tagumise ja hakkas liikuma ja seejärel ärkasid ka esimesed ellu aga pärast paari ringi platsil kadusid jälle esimesed käigud ära. Mis võiks selle põhjuseks olla? Müügimehe sõnul on see auto seal platsil alles 1-2 nädalat seisnud. Nagu ma aru sain tegi Indrek omal ajal auto igati korda, siis praegu tekitas see auto küll palju kõhklusi, kuigi väga meeldis.
Mina tegin selle auto korda mingi neli aastat tagasi, maha müüsin kaks aastat tagasi. Tööd siis olid:
1.Kere kap remont, raami puhastuseni liivapritiga väja.
2.Kõikide puksida, rooliotsade, amortide, kardaaniristide jne. vahetus.
3.Esiraudade, lisatulede jne. paigaldus.
4.Seest BMW istmete remont, CD jne. lisamine.
5.Uued torukollektorid, summuti ehitus,vahetus.
Lisaks sai üle käidud elekter, uued said ustetõstuki mootorid, tagaklaasi mootor tehti korda. Tagaluuk käis lahti nii, et lased elektriga luugiakna alla ja siis teed seestpoolt lahti. Töötasid absoluutselt kõik asjad auto juures, k.a. konditsioneer. Käigukasti oli juba enne mind paigaldatud sift-kit, nii et käiguvahetus oli vähe äkilisem, muidu kast töötas vähemalt minu ajal korralikult ja sai ära hooldatud, filtrid ja õlid vahetatud. Kui selline töötamine/mittetöötamine on, siis võib olla viga ka lihtne, see on lülitushoovastikus.
Kriuksumist mootorist ei oska kommenteerida, kuna pole ise kuulnud. Autos on BMW istmed, minu ajal küll elekter töötas, aga istmed ei käinud küll ette, nii kui tavaliselt kaheukselistel, aga kuna autos ruumipuudust polnud, siis sai tagaistmele liigutud esiistmete vahelt üle selle kasti, mis on esiistmete vahel. |
25.03.2002 at 09:37 |
|
|