register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : 1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal  
Poster Message
MarkelVR4
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
Ei hakanud seda teemat autode alla panema, kuna seal vaatas vastu niipalju usa rauda :)

Aga siiski Eesti on nii väike et sellised numbrid peaks kõiki autohuvilisi huvitama.

Toyota Supra MKIV 3.0T 6-spd.

Number siis selline, et 930 RWHP ja täpselt samapalju väänet NM ehk siis , et seda on tagarattast(muidugi jääb siinkohal saladuseks Maksimi düno kordistaja, kui see tal kuskil on :) )!

Aga arvestuslikult siis 1115HP mootorist (see jällegi arvestatud 20%-lise kaoga, mis peaks ka reaalsusele päris lähedane olema)ja siiski selle turbo jaoks veel kaskmise boostiga .

Peale graafikuga tutvumist paneme üles ka.

Markel


____________________________
FMF V8 1965
GTO
V8TT
19.09.2007 at 22:05 1 edit. Last edited 19.09.2007 at 22:06 by MarkelVR4
5.0
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
quote:
MarkelVR4: selle turbo jaoks veel kaskmise boostiga .


millise turboga tegu on?
20.09.2007 at 08:01
sam
  
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
pilt räägib paremini kui 1000 sõna:

20.09.2007 at 08:14
partel
  
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
Kui veel ei tea, siis võiksite huvi tunda:

http://www.titanmotorsports.com/camosciontc.html

Demo tulemused (Brad Personett):
http://nhra.com/2007/events/race18/results/prw.html



Kere on Rick Jones Pro Stock



Mootor on 2JZ, stock plokk ja kaas (reeglid), 86 mm TT, 10000 rpm, metanool, 1800 hj. Enne oli single 91 mm, aga reeglid muudeti.

Kui teie mootorile korralik kere ja kast külge panna, on 8 sek vabalt.

____________________________
_
20.09.2007 at 09:07
MarkelVR4
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
Tean,tean,
Titanist ja MVPst kogu mootori sisu ja muude asjade kompoti soovitus ongi tulnud!

Turbo jätan esialgu enda teada, et siis kui sellest on kõik võetud ja järgmise sammu teeme (loe suuremat kõrvitsat hankima hakkame) siis vast annan täis speci välja. Tegemist siiski natuke moditud asjaga :)

kuid esmalt areneme koos B-klassiga-seega ikka hirmus soov on need madalad 9-d välja sõita manuaalkastiga, mis oleks endale eesmärkide täitumiseks.
Ja kui auto peaks jääma aeglaseks, saab alati igava sõidu vidinad peale keerata - autom. kast. 2JZ konele pole ka mingi problem leida näiteks sobivaid kombosid TH400 või PG jne-kõik juba mikimaal proovitud ja jupid lausa poes olemas :)
Aga liigume vaikselt sinna suunas, et veerandmiili sekundeid kahekohalisena lugema ei peaks, see kõige esmalt ja siis täie rauaga edasi!

Markel

____________________________
FMF V8 1965
GTO
V8TT
20.09.2007 at 10:50
MarkelVR4
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
http://tonny.planet.ee/markel/IMG_3181.html

Siit saab näha milline turbo on!

See muidugi selline pooliku auto pilt, kuid ettekujutuse saab hea.

____________________________
FMF V8 1965
GTO
V8TT
20.09.2007 at 11:00 1 edit. Last edited 20.09.2007 at 11:00 by MarkelVR4
Mell
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
Ei ole küll ilus teiste rahakotis sorida...aga kui saladus pole,palju sellise mootori sisu ja turbo kompott kokku maksma läks kah...kasvõi ilma tööta juppidele hukatud raha,mingi suurusjärk?Vilksamisi Titani kodulehele piiludes vaatas vastu kohe sama mootori 3,4stroker kit (vänt,kepsud,kolvid) $11000...brrrr :)

Muidu rääkides tagaveolise jõukadudest rattajõud vs mootorijõud...siis päris ühest versiooni polegi kuulnud...mõni ütleb 15%(k.a.Maksim kui dünoomanik ise...),mõni 20%...sestap olen ise rattajõule lihtsalt käibe otsa pannud :D

PS:graahvikut vaadates,tänavapööretel kannatab 200jõulisega võidu sõita :) ei nali naljaks,nüüd pead lihtsalt ülekande vaatama,et rajal käike vahetades kataks just 6000-8500pööretevahemiku...

____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0
20.09.2007 at 13:12 1 edit. Last edited 20.09.2007 at 13:17 by Mell
Silwer
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
Ülekande kadu üle 15% on ikka täielik jama. Tavaliselt see number ikka 10 ja 15 vahele jääb.

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
20.09.2007 at 14:20
hunt
 
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
USA- s levinud arusaamade järgi USA autodele loetakse keskmiseks :
- automaadi puhul 20 %
- käsitöö puhul 15%

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
20.09.2007 at 15:57
DevilDeVille
  
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
TH 400 korral räägitakse kuni veerandini küündivatest kadudest (kast+kardaanvõll+sild) teised tomatid siis tiba vähem

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
20.09.2007 at 16:05 2 edits. Last edited 20.09.2007 at 16:07 by DevilDeVille
Hylas
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
Kui keegi soovib lisa pildimaterjali, siis leiab seda siit
20.09.2007 at 19:17
EFTC
  
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
üks arusaamatus auto juures - miks turbost väljaminev toru on väiksema diameetriga kui sisselaskesse jõudev toru??? Kas ma olen mingist füüsikatunnist kunagi puudunud või ei tea ma lihtsalt turbomootoritest midagi?

____________________________
Mopar
20.09.2007 at 19:37
Hylas
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
quote:
EFTC: üks arusaamatus auto juures - miks turbost väljaminev toru on väiksema diameetriga kui sisselaskesse jõudev toru??? Kas ma olen mingist füüsikatunnist kunagi puudunud või ei tea ma lihtsalt turbomootoritest midagi?

Turbost väljub ainult 3" toru, coolerist väljub 3.5" ja läheb üle enne segusiibrit 4" peale.
Torustikus ei ole kunagi hea tekitada järskusid mõõtude üleminekuid, sellepärast selline sujuv ja pikema maa peale jaotatud mõõtude vahe.

miks on segusiiber suur ja turbo ots väike ei pea vist rääkima :)
20.09.2007 at 20:22
henri.m
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
kõige rohkem paneb muigama see et body kiti tootjaks on ABFLUG (takeoff aka õhku tõusma) :D
20.09.2007 at 20:30
henri.m
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
quote:
partel:
Kui teie mootorile korralik kere ja kast külge panna, on 8 sek vabalt.

Heal rajal ja hea juhiga saab isegi manuaal kasti ja GT47 turbiiniga kaheksaid sõita. Parim aeg täis komplektis autoga (1600+kg) on 8.45 mis on ilma nitro abita saavutatud. Dynos tõmbas mootor racing kütuse abil 1500rwhp, käigukastiks oli PG.
20.09.2007 at 20:34
henry.t
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
quote:
henri.m: kõige rohkem paneb muigama see et body kiti tootjaks on ABFLUG (takeoff aka õhku tõusma) :D

tulistan kah natuke distantsilt

ei tea, mulle abflug, ja ka see mida maks eestis vaidetavalt oma masinale kylge pookinud on - http://abflug.jp/gallery/album.cgi?mode=category&year=2007&category=Supra%20S900 - meeldib rohkem pildil kui pariselus

mr vr4 - mvp dusty kyll midagi sulle soovitamisest ei teadnud, egas asi jalle edasimyyjate kaudu kai?
21.09.2007 at 01:01 1 edit. Last edited 21.09.2007 at 02:02 by henry.t
partel
  
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
Aga ikkagi on asja alustatud valest otsast - on hakatud tänavaautot modima.

Sõidate 8.5 sek lõhki ja siis?

Peaks ikka teise kere tegema (SFI 25.1E chrome-moly toruraam ja carbon fiber kerepaneelid) ja tehnika sinna ümber tõstma. Kui ma nüüd kiiruga õieti arvutasin, siis min kaal on 1255 kg, ehk saab ballasti lisada sobivasse kohta.

Muidugi võib nüüd öelda, et 8.5 sek on ikka väga kiire sõit ju.

Ei ole.


____________________________
_
21.09.2007 at 05:03
sam
  
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
Auto ehitamise eesmärgiks oli 9s aeg, kõrge v madal väga ei mäletagi enam. Toona me rääkisime ikka streetB klassist. Praegune kere ja puur lubab jah 8.5s, kuid selleni jõudmiseks kulub ka ilmselt mõni aasta. Auto, juhioskused, kogemused - kõik peaks arenema käsikäes stiilis step-by-step, ega siis üle enda varju kohe hüpata saa. Me ehitame sellist riistapuud elus 1.korda ja seega see on väljakutse niigi, väga huvitav väljakutse.
Salamisi oleme sosistanud ja mõelnud teemal - et mis siis lõpuks edasi... Ma arvan, et sellega on nagu 90% juhtudest, kui pisik sees siis pidama enam ei saa, ikka edasi ja ikka kiiremaks.
Eks kui kunagi "sportcompact-promodi" ehitamiseks läheb, siis tuleme Teie jutule. Meiemaal pole selliste mänguasjade ehitamiskogemustega inimesi väga palju. Ehk siis eriti väärtuslik on m.a. just see, et sellisel tasemel asju osatakse-tahetakse ehitada ka Eestis.
21.09.2007 at 06:55
henri.m
1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal
quote:
henry.t:
ei tea, mulle abflug, ja ka see mida maks eestis vaidetavalt oma masinale kylge pookinud on - http://abflug.jp/gallery/album.cgi?mode=category&year=2007&category=Supra%20S900 - meeldib rohkem pildil kui pariselus

OT:
Kes see juttude järgi vesistas s900 järele? :D.
Eks kõige ilusam on ikka stock kerega RSP ;)
21.09.2007 at 12:00
tqhq.ee foorum : Vaba teema : 1000+ HP Supra-juba teine meie mängumaal  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.