Poster |
Message |
amatöör |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
Kont saadetakse jaanuari alguses teele.
Mis sisselaske kollektori ja karpa võiks tellida?
Pean silmas summitracing.com´i.
Endale jäi silma: http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=SUM%2DCEDL011&autoview=sku
Kuid sobivad ka muud ettepanekud.
http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?SearchType=Engine&N=700+4294908216+4294840140+4294889107+4294925239+115+4294845683
Või osta eraldi sisselaske kollektor ja karpa?
____________________________
Elu esimene auto: camaro 78´ |
24.12.2007 at 12:21 |
|
DevilDeVille |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
see esimene versioon peaks olema täitsa kõlbulik. eriti Edelbrock-i karpa, mis on väga reguleerijasõbralik vidin, ning pooldub pealtpoolt kütusenivood. hind ka väga hea sellel kombol.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
24.12.2007 at 12:44 |
1 edit. Last edited 24.12.2007 at 12:45 by DevilDeVille
|
Ri-Q. |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
Eraldi on alati mõttekam osta, kui tead, mida vajad. Kuid sel juhul arvesta, et pead tellima ka tihendid, poldid jne. Summiti odavama otsa combod on suhteliselt nõrgalt komplekteeritud - tihendid viletsad ja augud ei pruugi kattuda jne. Hinnavõit on siiski kindel. Esimese variandi CFM veidi liiga suur.
____________________________
REC
BB |
24.12.2007 at 13:04 |
|
ROKIPEER |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
Targad karpa gurud andke nüüd nõu mis oleks teie soovitus karpa ja sisselaske valimisel.
Hirmus isu tekkis selle aasta numbri sees ellimineerida kogu tür....tanud TBI.
Lihtsalt kopp ees kõigist anduritest ja juhtmetest.
Mõningad näitajad mis raudvara hetkel olemas:
Mootor ise 4poldi ülepuuritud 0,03 ehk 355cid.
Nukk:
* VALVE LIFT (INT/EXH): .420/.442
* ADV DUR: 262/272
* DUR @ .050": 204/214
* RPM RANGE: IDLE-4000
* CENTER LINE: 112
Kaaned:
14102193 - 87-up...305/350......1.94"/1.5" valves
Surveastet ei tea kahjuks.
PS! kes soovib komplektset veidi upgradetud TBI süsteemi, siis võite märku anda.
samuti olen avatud karpa, sisselaske, vaakumjagaja jne pakkumistele. |
01.03.2010 at 15:55 |
|
ammi |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
http://image.nettiauto.com/extra/carimg/3092501_3092600/chevrolet-caprice-3092554_b_5a9fbde180c3daa7.jpg
Juhuslikult leidsin sellise kuulutuse.
Karpad on dellorto DRLA40
Asub Soomes.
Hinda ei tea.Ja karpadest ei jaga ma ka mida. |
01.03.2010 at 18:21 |
2 edits. Last edited 01.03.2010 at 18:21 by ammi
|
kaedoo |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
600-se kõriga edelbrock peaks piisav olema,kui võidu ei sõida ja nõelte-vedrude kompl. võta ka ligi,et saaksid mängida.Mulle öeldi,et see on minu auto jaoks liiga hea(suur),kuigi parim saavutus maanteel oli vist 12,5.Sel aastal lasen väiksemad düüsid paigaldada meistrimehel,kuna sild jääb(esialgu) 2,73 ja suuremat mootorit ka jõuluvana vist ei too.Sisselaske kolle on edelbrock #2101,selle andmeid ei mäleta enam.
Jõudu
http://www.edelbrock.com/automotive_new/mc/carbs_acc/performer.shtml
|
01.03.2010 at 20:30 |
3 edits. Last edited 02.03.2010 at 21:00 by kaedoo
|
Jutulind |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
quote: ammi: http://image.nettiauto.com/extra/carimg/3092501_3092600/chevrolet-caprice-3092554_b_5a9fbde180c3daa7.jpg
Juhuslikult leidsin sellise kuulutuse.
Karpad on dellorto DRLA40
Asub Soomes.
Hinda ei tea.Ja karpadest ei jaga ma ka mida.
Minu 5 senti nende Dellortode kohalt -
Väga omapärane ja lahe idee sellised asjad kapoti alla surada. Samas 40 jääb sinu mootori puhul nähtavasti kitsaks, lisaks kui sul kopp ees juhtmetest ja anduritest juba siis ... Dual Dellortode reguleerimine ei ole lihtsate killast ettevõtmine. Pakun et Eestis on neid inimesi, kes Sinu kubatuurile ja pööretele sobivad nõelad sinna sisse oskavad soovitada vähem kui metsamehe vasakul käel sõrmi. Ehk siis - idee on lahe aga soovitan ära unustada
EDIT: Hinnaks võid nende puhul arvestada ilma sisselaskekollektorita ca 400eur. 200 per karpa oleks selline keskmine turuhind.
EDIT2: sinu 5,7 puhul peaksid sellise setupi puhul nähtavasti kuhugi DRLA45 kanti kiikama.
____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4 |
02.03.2010 at 22:40 |
2 edits. Last edited 02.03.2010 at 22:45 by Jutulind
|
ROKIPEER |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
Karpa valikust veel, choke kas el. või meh. kumbat eelistada, või pole see eriti oluline? |
03.03.2010 at 07:51 |
|
mr. RocknRoll |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
El. toores mugavam, eriti igapäeva kasutuses auto puhul. Samuti meh. jaoks vaja tross jne. vedada.
Võimalik, et lähiajal jääb üks 600Edelbrock üle. Vanust nii kolm aastat, kuid sõitnud vähe, kui huvi, priva.
____________________________
44269 |
03.03.2010 at 09:35 |
2 edits. Last edited 03.03.2010 at 15:54 by mr. RocknRoll
|
kaedoo |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
Ikka mehhaaniline,kuigi endalgi on ununenud peale ja kimatud ca 50 km.Mida vähem lisasid,seda kergem olla el.jamadetta. |
03.03.2010 at 22:33 |
|
Olds |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
quote: ROKIPEER: Targad karpa gurud andke nüüd nõu mis oleks teie soovitus karpa ja sisselaske valimisel.
Hirmus isu tekkis selle aasta numbri sees ellimineerida kogu tür....tanud TBI.
Lihtsalt kopp ees kõigist anduritest ja juhtmetest.
Mõningad näitajad mis raudvara hetkel olemas:
Mootor ise 4poldi ülepuuritud 0,03 ehk 355cid.
Nukk:
* VALVE LIFT (INT/EXH): .420/.442
* ADV DUR: 262/272
* DUR @ .050": 204/214
* RPM RANGE: IDLE-4000
* CENTER LINE: 112
Kaaned:
14102193 - 87-up...305/350......1.94"/1.5" valves
Surveastet ei tea kahjuks.
PS! kes soovib komplektset veidi upgradetud TBI süsteemi, siis võite märku anda.
samuti olen avatud karpa, sisselaske, vaakumjagaja jne pakkumistele.
Sisselaskeks - Edelbrock Performer
Karburaatoriks - 650 Speed Demon Vac secondary's
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
04.03.2010 at 08:06 |
|
ROKIPEER |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
quote: Olds: quote: ROKIPEER: Targad karpa gurud andke nüüd nõu mis oleks teie soovitus karpa ja sisselaske valimisel.
Hirmus isu tekkis selle aasta numbri sees ellimineerida kogu tür....tanud TBI.
Lihtsalt kopp ees kõigist anduritest ja juhtmetest.
Mõningad näitajad mis raudvara hetkel olemas:
Mootor ise 4poldi ülepuuritud 0,03 ehk 355cid.
Nukk:
* VALVE LIFT (INT/EXH): .420/.442
* ADV DUR: 262/272
* DUR @ .050": 204/214
* RPM RANGE: IDLE-4000
* CENTER LINE: 112
Kaaned:
14102193 - 87-up...305/350......1.94"/1.5" valves
Surveastet ei tea kahjuks.
PS! kes soovib komplektset veidi upgradetud TBI süsteemi, siis võite märku anda.
samuti olen avatud karpa, sisselaske, vaakumjagaja jne pakkumistele.
Sisselaskeks - Edelbrock Performer
Karburaatoriks - 650 Speed Demon Vac secondary's
Hetkel silmapiiril sisselase Edelbrock Performer ja 600-ne holley, mis sellest arvata, peaks ka igati OK combo olema?
|
04.03.2010 at 09:30 |
|
Olds |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
quote: ROKIPEER: quote: Olds: quote: ROKIPEER: Targad karpa gurud andke nüüd nõu mis oleks teie soovitus karpa ja sisselaske valimisel.
Hirmus isu tekkis selle aasta numbri sees ellimineerida kogu tür....tanud TBI.
Lihtsalt kopp ees kõigist anduritest ja juhtmetest.
Mõningad näitajad mis raudvara hetkel olemas:
Mootor ise 4poldi ülepuuritud 0,03 ehk 355cid.
Nukk:
* VALVE LIFT (INT/EXH): .420/.442
* ADV DUR: 262/272
* DUR @ .050": 204/214
* RPM RANGE: IDLE-4000
* CENTER LINE: 112
Kaaned:
14102193 - 87-up...305/350......1.94"/1.5" valves
Surveastet ei tea kahjuks.
PS! kes soovib komplektset veidi upgradetud TBI süsteemi, siis võite märku anda.
samuti olen avatud karpa, sisselaske, vaakumjagaja jne pakkumistele.
Sisselaskeks - Edelbrock Performer
Karburaatoriks - 650 Speed Demon Vac secondary's
Hetkel silmapiiril sisselase Edelbrock Performer ja 600-ne holley, mis sellest arvata, peaks ka igati OK combo olema?
600 Holley jääb pisut väikeseks sinu 355cid jaoks. Ma kasutan oma teami bussil, millel 318cid mootor, 9 surveaste, madal single plane sisselase, üpris sarnaste numbritega nukk kui sul 625cfm karpat. Sinu kubatuuri juures ma alla 650cfm ei kasutaks
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
04.03.2010 at 11:14 |
1 edit. Last edited 04.03.2010 at 11:16 by Olds
|
79capri |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
quote: ROKIPEER: quote: Olds: quote: ROKIPEER: Targad karpa gurud andke nüüd nõu mis oleks teie soovitus karpa ja sisselaske valimisel.
Hirmus isu tekkis selle aasta numbri sees ellimineerida kogu tür....tanud TBI.
Lihtsalt kopp ees kõigist anduritest ja juhtmetest.
Mõningad näitajad mis raudvara hetkel olemas:
Mootor ise 4poldi ülepuuritud 0,03 ehk 355cid.
Nukk:
* VALVE LIFT (INT/EXH): .420/.442
* ADV DUR: 262/272
* DUR @ .050": 204/214
* RPM RANGE: IDLE-4000
* CENTER LINE: 112
Kaaned:
14102193 - 87-up...305/350......1.94"/1.5" valves
Surveastet ei tea kahjuks.
PS! kes soovib komplektset veidi upgradetud TBI süsteemi, siis võite märku anda.
samuti olen avatud karpa, sisselaske, vaakumjagaja jne pakkumistele.
Hetkel silmapiiril sisselase Edelbrock Performer ja 600-ne holley, mis sellest arvata, peaks ka igati OK combo olema?
Mul oli 98% sama kombo Blazer S10 peal. Karpaks esialgu Holley 600cfm 4160 vac. secondary. Proovisin suuremad düüsid , erinevaid vac vedrud ja lõpuks ikka jäi väikseks. Asendasin ta Edelbrockiga #1405, meh. choke. Kohe läks paremini.
Autod müüsin ära, aga uus omanik mootoriga oli ka igati rahul.
|
04.03.2010 at 11:17 |
1 edit. Last edited 04.03.2010 at 11:41 by 79capri
|
ROKIPEER |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
Tänud! |
04.03.2010 at 12:01 |
|
vvt |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
quote: amatöör: Kont saadetakse jaanuari alguses teele.
Mis sisselaske kollektori ja karpa võiks tellida?
Või osta eraldi sisselaske kollektor ja karpa?
See on kindlasti moekas ja praktiline mod, aga mis saab pärast ülevaatusel su heitgaasidest? Mingi Edelbrocki mehhaanilise karpaga ei saa sa pritsemootori heitgaase mingi valemiga, ma arvan, et monopritsega on sul ette näidud CO <0,5% ja HC <500 ppm, panen kasti õlut mängu, et mehhaanilise karpaga sa neid ei saavuta. Et karpamootor enamvähem käiks, siis ega alla 1,5 ja 500 sa seda käima ei saa.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
04.03.2010 at 15:06 |
|
Vanapagan |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
quote: [b]vvt: ma arvan, et monopritsega on sul ette näidud CO <0,5% ja HC <500 ppm,
Tegelikult asi veel karmim CO <0,3% ja HC <100
____________________________
Smart CDI 0.8 30kW |
04.03.2010 at 18:01 |
|
kaedoo |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
Alati on variant,et see moto oli karpaga ja puuduvad katid.Minu käest alati küsiti kas katiga või ei. |
04.03.2010 at 22:03 |
|
incognito |
chevy 1gen 5.7 monopritsung -> karpaks.
Kalkulaatorit kasutades saab 355ci puhul vajaliku karburaatori voolavuse 616CFM ja seda 6000pöörde ja 100% VE juures mida antud nukkvõlli, kaante puhul kindlasti pole. Ma usuks et pigem on küsimus seadistuses. Kui mootor nagunii üle 5000 pöörde enam ei hinga siis ma arvan et ei ole probleeme karburaatori voolavusega vaid vastava seadistusega. Samas olen ka lugenud et veidi suurema karburaatori lisamine on juurde andnud
Kalkulaator siis: http://www.4secondsflat.com/Carb_CFM_Calculator.html
193 kaaned on swirl pordid mis arendavad 3000 pöörde juures üsna palju väänet ja kõrgematel pööretel ei toimi kõige paremini. Lähtudes netis kogutud infost oleme ühe paari neid kaasi ära portinud, hetkel on tulemuste registreerimine kinni surnud käigukastis, aga ehk on kevade-suve poole võimalik dünoda vms. Niipalju, et mid range väände kasv oli tugevalt tunda. Edasi kõrgematel pööretel libises kast lihtsalt raskelt läbi.
My 0.02C
____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73 |
04.03.2010 at 22:44 |
2 edits. Last edited 04.03.2010 at 22:47 by incognito
|