Poster |
Message |
rifkin |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
Täna hommikul (26.03) avastasin õudusega, et ilmataat on lootusetult aastaajad sassi ajanud ja kohati ligi pool meetrit lund laiali laotanud.
Mul kulus pool tundi, et auto lumevangist vabastada ja veel poolteist, et 100m kaugusel oleva maanteeni jõuda, kusjuures tuli veel kasutada naise "mikroauto" -ja naabrimehe jõudu.
Maaneel ei saanud kiiremini sõita kui 70km/h ja/või väga ettevaatlikult gaasiga ümber käia, muidu kohe ja kylg ees.
"Õnneks" oli täna vaja ainult tallinnast Paidesse komandeeringusse sõita, mis võttis tavalisest 2x kauem aega ning pidevat roolitööd.
Paidesse jõudes tegin 180' pöörde vasakule paralleelparkimisega, mille peale omandasid minu taga sõitnud autos kaks meest "down'i sündroomi" sümptomid &(
Kui korralikud rehvid all ja roolivõtted selged, saab talvel sõita kyll.
Ei tea, palju veel selliseid on, kes mingil põhjusel on "sunnitud" oma ameeriklasega talvel sõitma? Jõudu neile igatahes |
26.03.2008 at 14:43 |
|
Draakon |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
Täna koolist tulles nägin Mustangit mis pidi tegema Sõpruse pst.-l tagasipöörde, oli ka kena vaatepilt. Samas enda kodutänaval on 2 uut Mustangit ja naabril 3 ameeriklast (vist), seega igapäevaselt V 8 - ga kulgejaid ikka on.
____________________________
F.T.W. |
26.03.2008 at 14:49 |
|
hents99 |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
Jep, moment ja tagavedu + lumi = raske teekond.
Ma ise sõidan 1150kg kaaluva tagaveolisega. LSD ja 380Nm. Kohalt raske ära saada.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
26.03.2008 at 15:08 |
|
metslane |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
ei, täitsa hästi sai hakkama. isegi meetrisest lumehangest koduväravaeest sai läbi ja kontori hoovis ka ilusti läbitud põlveni lumi samas kõik riisiveskid ja eurokad kükivad aegajalt siiani sees ja saab aidata neid labidaga natuke |
26.03.2008 at 15:20 |
|
Marx |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
Mina pean ütlema ainult kiidusõnu oma igapäevase lincu kohta. Hoiab autot ilusti plögase tee peal otse ja veab ka hangest kenasti välja. Traction Control toimib laitmatult. Jäisest järsust mäest üles minekuga tekkis siin hiljuti väheke teravam olukord - auto tahtis pidevalt vägisi välja surra, kuna TC ajas mootori pöörded täitsa nulli Üldiselt lülitan ta linnavahel pigem välja, muidu on sõitmine liiga igav. |
26.03.2008 at 15:35 |
|
Polkovnik |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
Caddy läks küll nagu jäälõhkuja täna...
8km lahtilükkamata teed ja 20-60cm lumekiht polnud miski probleem |
26.03.2008 at 16:23 |
|
Maik |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
Miski 3 Gen Vette olla kuskil kraavis see-eest olnud...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
26.03.2008 at 16:32 |
|
metslane |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
quote: Inferno: Miski 3 Gen Vette olla kuskil kraavis see-eest olnud...
sellise ilmaga ei tohi eriti gaasi puudutada |
26.03.2008 at 16:46 |
|
Olds |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
Pole just V8 kuid ka meie teami bussiga ( Dodge Ram B250 ), millel küll R6 vahel on tükk tegemist, et vedama ja pidama saada sellise ilmaga.
Mõni aasta tagasi sai sõidetud sellise masinaga nagu Oldsmobile Cutlass Calais, millel oli vähe edasi aidatud V8. Ütleme nii, et kui lumest lahtilükkamata ristmikul, punase tule all käiku neutral asendisse ei lükanud, siis tahtis pära küll ühele, küll teisele poole vedada
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
26.03.2008 at 17:33 |
|
rifkin |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
quote: Olds: Ütleme nii, et kui lumest lahtilükkamata ristmikul, punase tule all käiku neutral asendisse ei lükanud, siis tahtis pära küll ühele, küll teisele poole vedada
huvitav vaatepilt kindlasti!
kas see s6idab sellise väändega suvel ainult wheelie bar abil? |
26.03.2008 at 18:51 |
1 edit. Last edited 26.03.2008 at 18:52 by rifkin
|
supp |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
off topic aga kas see oli minu kunagine sinine 78a cutlass, siis mist tast saand on? |
26.03.2008 at 19:04 |
|
Jarmo |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
quote: supp: off topic aga kas see oli minu kunagine sinine 78a cutlass, siis mist tast saand on?
Kui väga mööda ei pane, siis peaks vist olema see: http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_266
Mäletan, et Sul oli nagu 4.3 V8ga ja see käis ka Oldsi käest läbi vist mingi aeg. Vahepeal enne Oldsi oli Harku kandis.
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
26.03.2008 at 19:12 |
|
supp |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
off off off topic, minul oli 5,0 vist sama värvi eest ühetulega (prillid puudusid) ja el aknaga, mingi samavärvi on 4 tulega ja man aknaga, oh oma kätega sai värvi eeltööd tehtud vesiliivaga veel.
aga topicusse ka, oldsiga sai kadaka teelt peateele kasut sellist taktikat (ilma naelata prott oli all ja kallak 20 kraadi): käik sisse, ise autost välja ja lükkama, et tabada hetke kuis kedagi ei tule, hoog sisse ja joostes lahtisest uksest autosse tagasi ning teele. |
26.03.2008 at 20:19 |
|
Jarmo |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
quote: supp: sellist taktikat: käik sisse, ise autost välja ja lükkama ja lahtisest uksest autosse tagasi
Kui nüüd teemasse tagasi minna, siis jah, isegi samasugust taktikat kunagi kasutanud. Kuigi natuke mitte_nii_äge juhus oli - suutsin nimelt vanalinnas hoovis oma Astroga lihtsalt väikse jäämügariku taha kinni jääda. Käik sisse ja välja lükkama.
Naabrid olid kindlasti õnnelikud, kuna see kõik toimus kella 3 paiku öösi ja ka see V6 tegi parajat häält.
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
26.03.2008 at 21:49 |
1 edit. Last edited 26.03.2008 at 21:50 by Jarmo
|
DevilDeVille |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
täna sai enda suvesussidega konnakoiba käik sees tõugatud. lumepudru on lahe. ja garaazhi ukse eest jõudsin kolm satsi lund lükata (esimene tuisanud kiht oli malbe 80 cm)
edit: sry, krt ajasin uusastateemaga segi, polnud ju ei v8 ega tagavedu. pidamist ka ei olnud
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
26.03.2008 at 22:08 |
1 edit. Last edited 26.03.2008 at 22:09 by DevilDeVille
|
blood |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
Ise kasutan oma FWB ka igapäeva sõidukina ja elan ka n.ö metsas ja noh otse tassasel teel pole probleem lükkab lund mõnuga laijali... kui aga tuleb järsem mägi ja ülesse siis läks ikka veidi nügimist ja pusimist aga tööle sain ja ega jah maanteel ise üle 85 eriti ei sõidagi selliste ilmadega.. kui ise püsid veel tee peal siis, leidub hulle kelle eest pead end kaitsma
____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008 |
26.03.2008 at 22:31 |
1 edit. Last edited 26.03.2008 at 22:34 by blood
|
P6tu |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
Kas muidu selline "käik sisse ja ise lükkama" taktika on ainus viist automaat kastiga tegelemiseks kinni jäämis olukordades või on veel mingeid nõkse nagu manuaaliga siduriga mängimine või lihtsalt "jõnksutamine"?
____________________________
Chevrolet Corvette 1980
Buick Super Riviera 1958
Roland Kork
56711841
www.ClassicRent.eu |
27.03.2008 at 09:43 |
|
anryo |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
Aga automaadiga saad ju ka edasi tagasi jõnksutada?
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
27.03.2008 at 09:45 |
|
R.Ott |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
quote: anryo: Aga automaadiga saad ju ka edasi tagasi jõnksutada?
Vähemalt Chrysleri kasti kohta öeldi, et lumes edasi tagasi jõnksutamine pidi olema kõige kindlam viis kastist lahti saamiseks. Ütlejaks mees, kes igapäevaselt neid kaste remondib.
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
27.03.2008 at 09:59 |
|
markmax |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
quote: R.Ott: quote: anryo: Aga automaadiga saad ju ka edasi tagasi jõnksutada?
Vähemalt Chrysleri kasti kohta öeldi, et lumes edasi tagasi jõnksutamine pidi olema kõige kindlam viis kastist lahti saamiseks. Ütlejaks mees, kes igapäevaselt neid kaste remondib.
mina oma mark VIII jäin totaalselt kinni ja sooritasin edasi-tagasi jõnksutamist. ei tea kas on siis ka oodata kasti lahti saamist? selle peale ei tulnudki et käik sisse ja ise autos välja lükkama. |
27.03.2008 at 10:18 |
|
Vanaisa Moderator |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
Mulle tundub, et need Chrysleri kastid pole just kõige töökindlamate killast - ehk sellest ka see jõnksutamise keeld?
Ärge hakake mind kohe sõimama ja vastupidist tõestama - panin lihtsalt oma mõtte üles.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
27.03.2008 at 10:22 |
|
P6tu |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
quote: anryo: Aga automaadiga saad ju ka edasi tagasi jõnksutada?
Veidike OT aga minu mõistusele ei jõua kohale,kuidas automaadiga jõnksutada...Kas keegi selgitaks?
____________________________
Chevrolet Corvette 1980
Buick Super Riviera 1958
Roland Kork
56711841
www.ClassicRent.eu |
27.03.2008 at 11:24 |
|
Maik |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
Noh, saab nii,et drivega annad gaasi ja siis lased lahti-vajub tagasi ja nii uuesti ja uuesti, nii saab täitsa eduliselt jõnksutada üldiselt.
Ehk siis nagu manuaaligagi...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
27.03.2008 at 11:32 |
|
R.Ott |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
quote: Vanaisa: Mulle tundub, et need Chrysleri kastid pole just kõige töökindlamate killast - ehk sellest ka see jõnksutamise keeld?
Ärge hakake mind kohe sõimama ja vastupidist tõestama - panin lihtsalt oma mõtte üles.
Siin pildil paremas alumises ääres olev jurn on originaalis lihtsalt nõrgavõitu ja võllilaadne pool murdub trumli küljest lahti. Mees näitas mulle mitmeid selliseid poolikuid jurne... Ei ütle, et 100% sama detail aga selline nägi välja.
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
27.03.2008 at 11:35 |
|
Marx |
tagavedu + V8 talvel dailydriverina
Jah Chrysleri käigukastidega peab lumme kinni jäädes ettevaatlikult ümber käima. Üks tuttav sai ka kastist lahti suure lumehange tõttu. Hullu ei tasu panna. |
27.03.2008 at 11:55 |
|