Poster |
Message |
Olds |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
Tere
Pöördun Fordi meeste poole küsimusega - kas tõesti pole ühtegi tootjat, või olen ma ise koba olnud otsimisega...ühesõnaga, kas polegi olemas tootjat, kes valmistaks `76 Ford LTD-le torukollektoreid? Mootoriks on 460cid
Viimases hädas tuleb need ise teha kuid mugavam oleks igaljuhul "bolt on" omasid sinna saada
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
02.04.2008 at 16:01 |
|
DevilDeVille |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
kas mitte 429 headerid ei peaks sobima?
Edit: sry, pole küll voorti mees
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
02.04.2008 at 16:19 |
1 edit. Last edited 02.04.2008 at 16:19 by DevilDeVille
|
Olds |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
quote: DevilDeVille: kas mitte 429 headerid ei peaks sobima?
Edit: sry, pole küll voorti mees
No ka mina pole Fjördimiis, sellepärast küsingi
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
02.04.2008 at 16:45 |
|
Martin460 |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
quote: Olds: Tere
Pöördun Fordi meeste poole küsimusega - kas tõesti pole ühtegi tootjat, või olen ma ise koba olnud otsimisega...ühesõnaga, kas polegi olemas tootjat, kes valmistaks `76 Ford LTD-le torukollektoreid? Mootoriks on 460cid
Viimases hädas tuleb need ise teha kuid mugavam oleks igaljuhul "bolt on" omasid sinna saada
Mark V-l mis põhim. sama masin, sama mootoriga ei saaks mingeid torukollesid panna juba seetõttu et ülemise õõtsa ja mootori plokikaane vahele jääb liiga väike vahe.Sinna mahubki täpselt malmkollektor.Torud sama koha peal peaksid tegema 90 kraadise painde ülikitsas vahes mis sinna jääb.Ma ei imesta kui üldse keegi polegi teinud torukollesid neile.
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
02.04.2008 at 17:27 |
1 edit. Last edited 02.04.2008 at 17:27 by Martin460
|
kuripiiritus |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
kuidas on lood mark v'ga millel 400'ne kone? Sama lootusetu seis?
____________________________
'79 Mark V |
02.04.2008 at 17:31 |
|
_martin_ |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
Kas need ei sobi? On, tõsi küll, shortied.
http://www.sandersonheaders.com/product_info.php?products_id=89
____________________________
'97 Mark VIII |
02.04.2008 at 19:56 |
|
Martin460 |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
Vaadake siit lehelt.Ühel pildil on näha väljalaskekollektor ja ülemine õõts.Eelmises postis pakutud kolledel A mõõt on 5 ja 4pool tolli-ma pakun, et nad ei mahu sinna vahele.
http://www.usaraud.ee/index.php?id=5_5_20_61
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
03.04.2008 at 01:55 |
|
partel |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
On siis nii kõvad kaaned/nukk, et headereid vaja läheb? Mis primary läbimõõt?
Võib-olla saab ülevaltpoolt läbi vedada, või üldse esiots torude peale teha.
Hooaeg juba algamas, võib olla töötavad ka malmid, võib-olla liigub paremini kui töökojas lahtivõetult seisev auto.
____________________________
_ |
03.04.2008 at 06:01 |
|
Olds |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
quote: partel: On siis nii kõvad kaaned/nukk, et headereid vaja läheb? Mis primary läbimõõt?
Võib-olla saab ülevaltpoolt läbi vedada, või üldse esiots torude peale teha.
Hooaeg juba algamas, võib olla töötavad ka malmid, võib-olla liigub paremini kui töökojas lahtivõetult seisev auto.
Pärtel - alati ei pea olema meeletu nukk ja kaaned, et torukollektoried kasutada. Autol vahetasime ära sisselaske kollektori (Edelbrock Performer), panime korraliku karburaatori (Speed Demon), vanad summutipotid asendusid Flowmaster pottidega ja värskendasime süütesüsteemi. Mootorit seest ei hakanud näppima ja usun, et see pole ka auto mille puhul seda teha. Vähemasti kaaned jäävad kidalsti samad kui siis võibolla kauges tulevikus natukene kõrgem nukkvõll, mis toimib suht originaalilähedase surveastmega, tagaülekandega ja turbiini stalliga.
Aga tulles tagasi teema enda juurde, siis tundub et ega ei pääse isetegemisest?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
03.04.2008 at 08:16 |
2 edits. Last edited 03.04.2008 at 08:33 by Olds
|
vvt |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
quote: partel: On siis nii kõvad kaaned/nukk, et headereid vaja läheb? Mis primary läbimõõt?
Võib-olla saab ülevaltpoolt läbi vedada, või üldse esiots torude peale teha.
Hooaeg juba algamas, võib olla töötavad ka malmid, võib-olla liigub paremini kui töökojas lahtivõetult seisev auto.
Paku veel topfueli mootorit ka, siis on teemaväline (ja osaliselt ekslik) iba täielik.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
03.04.2008 at 08:29 |
1 edit. Last edited 03.04.2008 at 08:30 by vvt
|
Maandy |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
Kle aga vaata hedman heddersi poolt pakutavaid võimalusi , minu arust hedman pakub LTD- le küll kraami |
03.04.2008 at 21:06 |
|
partel |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
Võib-olla oleks pidanud sellise "pisiasja" peale mõtlema enne töö alustamist? Ma tahtsin öelda, et hooaeg on juba alanud, auto peaks olema juba sõidukorras. Ise aretama hakates valmivad kollektorid võib-olla sügiseks. Malmkollektorid töötasid aastal 76 ja arvatavasti töötavad ka nüüd.
Mis muidu asja puutub, siis kõige tähtsam on tihedad silindrid ehk korralik hoon, rõngad, kolvid. Selle mootori puhul tuleb lisajõud eelkõige kadude vähendamisest. Kui kehvas seisus silindriseinu kompenseerida kolvirõngaste pingega, siis killib see kogu jõu ära.
Nukkvõll ei pea olema kõrgem, vaid parem. Nukkvõll on auto kõige tähtsam osa. Mild hyd roller, mida 460'le Comp ei teegi Abiks näit Crane.
____________________________
_ |
04.04.2008 at 07:12 |
|
Olds |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
quote: partel:Nukkvõll ei pea olema kõrgem, vaid parem. Nukkvõll on auto kõige tähtsam osa. Mild hyd roller, mida 460'le Comp ei teegi Abiks näit Crane.
Ära Pärtel hakka siin tähti nüüd norima eksole
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
04.04.2008 at 13:05 |
|
partel |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
quote: Olds: quote: partel:Nukkvõll ei pea olema kõrgem, vaid parem. Nukkvõll on auto kõige tähtsam osa. Mild hyd roller, mida 460'le Comp ei teegi Abiks näit Crane.
Ära Pärtel hakka siin tähti nüüd norima eksole
Hehe, eeldan, et "kõrgem" tähendab kõrgemaid pöördeid, ma mõtlesin just põhim samu pöördeid, aga järsemat profiili. Päris huvitav oleks teha low rpm kone korralikult.
____________________________
_ |
04.04.2008 at 13:13 |
|
DevilDeVille |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
quote: partel: Päris huvitav oleks teha low rpm kone korralikult.
ammu tehtud, ühe teise margi poolt
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
04.04.2008 at 14:04 |
|
Olds |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
quote: partel: quote: Olds: quote: partel:Nukkvõll ei pea olema kõrgem, vaid parem. Nukkvõll on auto kõige tähtsam osa. Mild hyd roller, mida 460'le Comp ei teegi Abiks näit Crane.
Ära Pärtel hakka siin tähti nüüd norima eksole
Hehe, eeldan, et "kõrgem" tähendab kõrgemaid pöördeid, ma mõtlesin just põhim samu pöördeid, aga järsemat profiili. Päris huvitav oleks teha low rpm kone korralikult.
Otse loomulikult pidasin ka mina silmas järsema profiiliga nukapoissi, et torqued madalalt veelgi suurendada, mitte aga RPM mootorit sellest teha
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
04.04.2008 at 14:25 |
|
vvt |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
Huvitav küll, miks algab artikkel nimega "exhaust" BBC ehitusraamatus sõnadega "There is no better way to wake up a monster than good set of headers"?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
04.04.2008 at 14:43 |
|
partel |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
quote: vvt: Huvitav küll, miks algab artikkel nimega "exhaust" BBC ehitusraamatus sõnadega "There is no better way to wake up a monster than good set of headers"?
"*Disclaimer: assuming it is a monster"...
Nojah, ega ma konkreetsest projektist ju midagi ei teagi Praegu lihtsalt ilmad ilusad, et võiks juba sõita.
Minu jaoks: kui midagi takistab kollektoreid, siis tuleb see takistus kõrvaldada, mitte kollektorite osas kompromisse teha või üldse ära jätta. Orig tiivakoobastega asjast ma ei taha midagi teada (enamus mõistagi teisel arvamusel ). Kõige tähtsam on kiire/kerge juurdepääs.
Seadistamise A&O on küünlad ehk kõige tähtsam on neile ligipääs. Samuti on oluline mootori lihtne väljatõstmine, ilma et peaks poolt autot laiali lammutama.
____________________________
_ |
04.04.2008 at 15:23 |
|
kalev35 |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
ehk siit miskit leidub?
http://www.cprparts.com/products/headers/headers_mseries.html
näiteks: 429-460 1 7/8" Tube Header M460 $369.99
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
16.04.2008 at 16:42 |
|
Riho |
`76 Ford LTD 460cid torukollektorid?
Küsimus sama mootori, Lincoln Mark III-ga seoses.
On ehk kellelgi garaazi riiulis seismas 460 CID-ile sobivaid torukollektoreid, mida saaks mõõta-proovida, et kas Mark III-le kuidagi sobitada annab?
Samuti kui kellelgi on 460-ne malmkolled vedelemas, abiks seegi. Praegused üsna kenasti läbi põlenud.
PS või 53401201 |
28.04.2010 at 17:16 |
|