Poster |
Message |
peep Moderator |
Van'iga treileri vedamine ?
Küsiks Van'i meeste kogemusi treileri vedamise suhtes. Vaatan netist, et 3 t. tõmmata on täiesti reaalne http://www.trailerlife.com/towratings/tr99_chevrolet.cfm aga kuidas praktikas, kas tehnika kestab ja kuidas juhitavus on ? Neil vist pole tagavedrustus eriti kohandatud ? Vedada oleks mul vaja max. 2500 kg.
Populaarsem valik on vedada maasturi või kastikaga aga Van tundub mulle universaalsem. Ma pole teemaga kursis eriti, mis mark ja tehnika Van'i maailmas ruulib, GM või mõni muu ? Hinnaklass 200-250 t. ja kogu jutt ikka sisuga bussidest, mitte kaubikutest. |
06.04.2008 at 18:32 |
1 edit. Last edited 06.04.2008 at 18:35 by peep (Moderator)
|
90Deville |
Van'iga treileri vedamine ?
Oskan rääkida ainult vanematest vannidest aga mingeid raskusi käru tömbamisel küll ei täheldanud. Tegu oli siis autoveotreilaga kogukaaluga u3t.
Bensu/diisli kulu ainult kahekordistus. Kui plaan tihedalt käru vedada siis soovitan kohe paigaldada k.kasti öli lisaradikas, kuna paaril söbral kast käru
vedamisel üsna kiirelt otsad andnud. Ka käigukasti temperatuuri näidik ei teeks paha, näed kui asjad halvaks hakkavad minema. Enda kogemused siis
90 alguse econoline ja dodge ramiga, üks bensiin teine diisel. Tänapäeva vannidest ei tea rääkida.
Tagavedrustust saad kergelt järgi aidata öhkpatjadega mis lehtvedrudele lisaks pannakse ja mida saad vastavalt vajadusele täis pumbata, ntx bensiinijaamas.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
06.04.2008 at 20:01 |
|
kristjan_l |
Van'iga treileri vedamine ?
Tervitus.
Sikutanud üle 2t haagiseid igasugu pillidega (kaubikud, vanid, maasturid, kastikad) ja võin väita, et eeskätt ei olene sõidu mugavus ja ohutus mitte vedukist, vaid haagisest ja sinna paigutatud veose paigutusest. Seega pane rõhku ka haagisele.
BTW: kogu ettevõtmiseks on vaja E-kat lubasid. Ma õnnekombel ajateenistusest sain.
____________________________
REKVISIIT.EE
tõukerattast tankini |
06.04.2008 at 21:32 |
|
partel |
Van'iga treileri vedamine ?
Erkkiga võistlustel käimine:
Van (G20 vist), 5.7B, 700R4, tagavedrustust ei tea/mäleta, van rahvast ja kola täis. Isand diesel roolis (piinilik lugu, ei mul ega Erkkil pole BE'd)
Kaheteljeline käru, torsioonvedrustus + 1200+ kg Camaro
Mingeid probleeme polnud, ainult mootor nõrk, näiteks Kanama ristil ülesmäge teine käik. 700R4 ongi vani jaoks parem kui F-bodyle või Vettele.
Nagu öeldud, siis auto paigutus oli tähtis, et konksule oleks sobiv koormus. Korra vast saigi Vani tagaotsa tõstma pandud? Samuti sai peatuste ajal rihmasid pingutatud.
Vähe õigem asi muidugi 350(0) seeria truck, usa foorumites ikka öeldakse, et ei saagi aru, et midagi taga on (44 ft kinnine treila näiteks).
____________________________
_ |
06.04.2008 at 21:50 |
|
BENBEN |
Van'iga treileri vedamine ?
Me siin Miku chevy bussiga küll vedasime Maverick'ku (Maverick 1470 kg, käru u.700 kg) käruga järel. Ei saanud aru küll, et miskit oleks taga tolgendand. Vähe uimasem oli, aga diisel, see polegi kihutamiseks. Overdrive välja, ja ei juhtunud selle kastiga ka midagi. 80 km/h oli paras sõita. Poolits arvas muidugi et lubadega tuleb odavam...
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee |
06.04.2008 at 21:59 |
|
peep Moderator |
Van'iga treileri vedamine ?
No selge pilt. Ma lihtsalt uurin maad, variante on palju ja ilmselt on see järgmise aasta teema alles, selleks aastaks lahendused olemas. Lubade kohta ma tean ja see ei ole probleem. |
07.04.2008 at 08:55 |
|
tfr |
Van'iga treileri vedamine ?
Peep, mitu korda Sul endal on peast läbi käinud mõte, et tegelikult oleks pidanud väiksemale krundile kolimise asemel lihtsalt selle "üleliigse" osa garaaži täis ehitama? |
07.04.2008 at 12:36 |
|
peep Moderator |
Van'iga treileri vedamine ?
Ehh, tegelt on elus palju muudki huvitavat peale autonduse ehk parem ongi kui kuskil piir ees on. |
07.04.2008 at 14:12 |
|
memphis |
Van'iga treileri vedamine ?
quote: partel:Nagu öeldud, siis auto paigutus oli tähtis, et konksule oleks sobiv koormus. Korra vast saigi Vani tagaotsa tõstma pandud? Samuti sai peatuste ajal rihmasid pingutatud.
See vist ongi kõige olulisem, et veos haagise peal õigesti paigutatud, sest B-kat sõiduautol vist konksule niikuinii üle 80kg koormust ei tohi asetada. Ja ilmselt on vanidel ka mingid sarnased ettekirjutused. Seega õige veose paigutuse korral ei tohiks probleemi tekkida.
|
07.04.2008 at 14:25 |
1 edit. Last edited 07.04.2008 at 14:28 by memphis
|
Pedaal |
Van'iga treileri vedamine ?
quote: memphis: quote: partel:Nagu öeldud, siis auto paigutus oli tähtis, et konksule oleks sobiv koormus. Korra vast saigi Vani tagaotsa tõstma pandud? Samuti sai peatuste ajal rihmasid pingutatud.
See vist ongi kõige olulisem, et veos haagise peal õigesti paigutatud, sest B-kat sõiduautol vist konksule niikuinii üle 80kg koormust ei tohi asetada. Ja ilmselt on vanidel ka mingid sarnased ettekirjutused. Seega õige veose paigutuse korral ei tohiks probleemi tekkida. :)
oli see vist kerghaagistel 5% ehk kuni 37,5 kg ja piduritega haagistel 10% täismassist ? |
07.04.2008 at 14:47 |
1 edit. Last edited 07.04.2008 at 16:00 by Pedaal
|
Olds |
Van'iga treileri vedamine ?
Ei ole mingisugust probleemi. Eelmine aasta vedasin Chargerit küll mitte USA päritolu bussiga kuid olulist vahet pole. Maanteel tavapärane 100km/h ei olnud mingi küsimus kui veos on korralikult paigutatud.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
07.04.2008 at 15:53 |
|
Maik |
Van'iga treileri vedamine ?
Kas see Van on oluline lisa seal juures?
77kw vana vito vedas 1500kg vette koos raske treileriga vabalt minema tlnast ja maanteel 100 polnud samuti probleemiks kordagi, möödasõite sai samuti tehtud.
Kui suure mootoriga elukad seda ei suudaks oleks küll midagi mäda
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
07.04.2008 at 21:47 |
|
LaSa Moderator |
Van'iga treileri vedamine ?
quote: Inferno: Kas see Van on oluline lisa seal juures?
Selle lausega on minumeelest väga üheselt öeldud, et peab olema Van ... quote: Peep: ... ja kogu jutt ikka sisuga bussidest, mitte kaubikutest
|
08.04.2008 at 06:49 |
|
dodge |
Van'iga treileri vedamine ?
Kasutan Van-i haagise veoks tihti. Treilerit tuleb harvem ette. Suurema haagise vedamisel oleks abiks
lisajahutusradiaator käigukastiõlile . Seda siis, linnasõitu rohkem. OD võiks kah välja lülitada - piinab vähem kasti. |
08.04.2008 at 07:10 |
1 edit. Last edited 08.04.2008 at 07:11 by dodge
|
Sören |
Van'iga treileri vedamine ?
quote: Inferno:
...
77kw vana vito vedas 1500kg vette koos raske treileriga vabalt minema tlnast ja maanteel 100 polnud samuti probleemiks kordagi, möödasõite sai samuti tehtud.
Kui suure mootoriga elukad seda ei suudaks oleks küll midagi mäda
kui juba väikeautodega vedamise teema peale läks, siis transit connectiga (väike pirukas, konkreetsel isendil on vist 1,8 ilma turbota diisel - mrtn oskab täpselt öelda, tema auto) sai ka täiesti edukalt clk mersut (tühimass ~1,6t) maanteel ja linnas vedada. tallinnas bussijaama juures olevast tõusust läks see kupatus probleemideta üles, aga käru ja mersu üle põllu vedamisega jäit transit hätta, kuna maa oli pehme ja vedavad rattad kaevusid lihtsalt mulda.
seega sekundeerin infernot, et kui täismõõdus vaniga sellist koormat vedada ei saa, siis on midagi kuskil väga valesti
____________________________
gts1000 & gl500 & w140 |
08.04.2008 at 08:15 |
|
VANFAN |
Van'iga treileri vedamine ?
Olen enda Vaniga kah igatsorti haakeid vedanud ja pole probleeme täheldanud. Tonnise suvila unustab vahel sootuks enne kui peeglitest koledasti kõikuvat kuuti märkad. |
08.04.2008 at 18:40 |
|
antennimees |
Van'iga treileri vedamine ?
Sai ka kunagi 3,5 tonnist (koos treilaga) merekaatrit oma Suburbaniga veetud Tallinnast Tartusse. Ei saanud küll aru, et jõudu oleks väheks jäänud, ainuke viga oli see et kui tahtsid 80 km/h eesliikuvast uimajast mööda sõita siis kippus tegema (tee oli muidugi märg ka). Bensukulu oli kuskil 3-4 liitrit rohkem kui tühjalt sõites
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
08.04.2008 at 18:57 |
|
sniffer |
Van'iga treileri vedamine ?
quote: VANFAN: Olen enda Vaniga kah igatsorti haakeid vedanud ja pole probleeme täheldanud. Tonnise suvila unustab vahel sootuks enne kui peeglitest koledasti kõikuvat kuuti märkad.
Olen seda hullumoodi kõikuvat suvilakuuti omal nahal ka tunda saanud Suvila laius klapib Van omaga ideaalselt ja jookseb hästi tuulde.
____________________________
Chevy Van G20 Sportvan 5,7L`91a(Tiara)
MINI COOPER 2010
USA lipp sinu autole...
|
08.04.2008 at 21:14 |
|
max000 |
Van'iga treileri vedamine ?
Samas kui on mõni sõlm mis nõrk(teadmata),siis võib hapuks minna.Enda Vanil ütles üles käigukast autoveo treilat koos autoga vedades.Lihtsalt üks hetk oli alles vaid teine käik ja vedelikud keesid kui üle 50 sõita.
Samas niikaua kui kõik töötas polnud juhitvusel väga viga midagi ja isegi kütusekulu oli samas suurusjärgus.Kiirendus natuke kannatas,aga sõita sai ilusti.
Tegemist siis 5.7l 88a masinaga.
____________________________
For WEEKENDS and daily: GMC Vandura 1999
For DRIFTING: BMW M3 93/98a.
For Offroad&Fishing: Lada Niva
|
09.04.2008 at 06:16 |
1 edit. Last edited 09.04.2008 at 06:19 by max000
|
Rekkamees |
Van'iga treileri vedamine ?
quote: dodge: Suurema haagise vedamisel oleks abiks
lisajahutusradiaator käigukastiõlile . .
Aga kui vaja talvel külma ilmaga tühja autoga mööda maanteed kulgeda, kas see lisaradikas õli liigselt maha ei jahuta? Või jääb mingi võimalus õli ringvool läbi radika peatada? |
09.04.2008 at 21:30 |
|
90Deville |
Van'iga treileri vedamine ?
See on muidu hea küsimus, aga tundub et ei juhtu midagi. Tegin siin ühel kastikal ainult lisaradika peale selle asja, suurest radikast üldse öli läbi ei käi ja siiani on toiminud. Mees söidab aastaringselt iga päev tööle ja tagasi ja probleeme pole olnud. Varem oli veel jama tal haagissuvila vedamisel, kippus ikkagi kasti öli kuumaks ajama. Tal muidu 2vedu kastikas aga kuna tegu on autopedega siis arvas mees vajalikuks sinna väga suured rattad alla kruvida mis käigukasti tööd ka lihtsamaks ei tee. Kast ise ka kapremonditud muidu, niiet köik peaks ordnungis olema, aga ikkagi suvel treilaga pärast 2-300km läks kast kuumaks ja viskas öli välja.
Ise oma metsasronimise Blazeril plaanin ka ainult lisaradika peale teha süsteemi, kuna metsas saab kast veel eriti head vatti, vajadusel tuleb ka lisavent sellele radikale.
Väga hea ja vajalik asi on kasti öli temp näitaja, endal paigaldatud ja pilt kogu aeg selge mis toimub. Kasti normaalne töötemperatuur peaks jääma 80 kraadi juurde, maantesöidul on mul see umbes 65-68 ilma igasuguste treiladeta.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
10.04.2008 at 07:54 |
|
Rekkamees |
Van'iga treileri vedamine ?
Autoks mul küll Dodge Ram ´97, aga mu küsimused peaks siia jutujätkuks sobima. Nimelt kuu aega peale auto ostu avastasin õudusega, et käigukasti õliradikas on vahelt ära võetud. Kuna originaali polnud, sai sinna aretatud vene GAZ-53 mootori õliradiaator (sobis päris hästi). Nüüd ei tea ainult, kas sellise radika jahutusvõimsus on piisav mu Ramile?
Et kasti olukorrast ja tervisest mingitki aimu saada, oleks soov paigaldada ka öli temp. näidik. Aga kuhu see andur panna? Kastis ju spets anduri kohta pole? Ise leian, et kõige lihtsam oleks andur panna ühe radika vooliku vahele. Üks radika voolik väljub käigukastist, teine mootoriplokist. Milline on pealevool, milline tagasivool? Millise vahele see andur pista?
Mis seda õli üldse kuumaks ajab? Kas pidev käikude vahetumine ühelt käigult teisele või ka ühtlane rasketes oludes koormaga sõit?
____________________________
Dodge Ram 2500 cummins ´97 |
18.05.2008 at 22:31 |
|
Astro SS |
Van'iga treileri vedamine ?
quote: Rekkamees: Autoks mul küll Dodge Ram ´97, aga mu küsimused peaks siia jutujätkuks sobima. Nimelt kuu aega peale auto ostu avastasin õudusega, et käigukasti õliradikas on vahelt ära võetud. Kuna originaali polnud, sai sinna aretatud vene GAZ-53 mootori õliradiaator (sobis päris hästi). Nüüd ei tea ainult, kas sellise radika jahutusvõimsus on piisav mu Ramile?
Et kasti olukorrast ja tervisest mingitki aimu saada, oleks soov paigaldada ka öli temp. näidik. Aga kuhu see andur panna? Kastis ju spets anduri kohta pole? Ise leian, et kõige lihtsam oleks andur panna ühe radika vooliku vahele. Üks radika voolik väljub käigukastist, teine mootoriplokist. Milline on pealevool, milline tagasivool? Millise vahele see andur pista?
Mis seda õli üldse kuumaks ajab? Kas pidev käikude vahetumine ühelt käigult teisele või ka ühtlane rasketes oludes koormaga sõit?
Enamasti pannakse andur kasti põhja külge,alumiiniumist Mag-Hyd pannil on koht olemas või väljundtorule vahele.
Mälu järgi Ram'i kasti väljund on esimene ->soojusvaheti veega-> radikas-> tagasi kasti tagumisse otsa,
edit: vist 2000+ on anudr juba väljuntoru küljes olemas ja sobib ka 1994+ liikuritele
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
18.05.2008 at 22:41 |
1 edit. Last edited 18.05.2008 at 22:42 by Astro SS
|
mrtn |
Van'iga treileri vedamine ?
quote: Sören:kui juba väikeautodega vedamise teema peale läks, siis transit connectiga (väike pirukas, konkreetsel isendil on vist 1,8 ilma turbota diisel - mrtn oskab täpselt öelda, tema auto) sai ka täiesti edukalt clk mersut (tühimass ~1,6t) maanteel ja linnas vedada.
see on ikka turbodiisel, aga vana tüüpi plaksutaja, mitte CRD. aeglane nagu tatt, aga jõudu on täislaadungis käru jaoks piisavalt. |
18.05.2008 at 22:42 |
|