Vähem kui kuu esimese võistluseni, mis toimub VOL 2Täitsa asjalik artikkel. Kahju,et see aasta ei võistle muidugi
See jutt küll paika väga ei pea,et rääkida ei saa maantekiirusel imho c5-es ja sujuvat sõitu..ee..
ma nagu ala 1,5 kuud igapäevaselt sõitnud c5-ega ja vägagi mugav...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
No andke andeks.....ei ole jah raha tal
veelkord et mis toimub? see ei ole normaalne jutt.
Mõni inimene pigem selline, kes võitmata ei võistle. Ju ta siis ei nakatunud mingil põhjusel...
No andke andeks.....ei ole jah raha tal
veelkord et mis toimub? see ei ole normaalne jutt.
Mõni inimene pigem selline, kes võitmata ei võistle. Ju ta siis ei nakatunud mingil põhjusel...
Naljakas mõttekäik, lausa idiootne !?
Teiste rahakotis pole ilus sobrada, veel vähem arutada!
Vähem kui kuu esimese võistluseni, mis toimub VOL 2Pole reeglitesse päris süvenenud, aga see osa jääb arusaamatuks, kui lugeda eduardi musta camaro kohta siukest teksti:
Musta 1000-hobjõulise Camaroga võistlemisele C-klassis tõmbasid aga kriipsu peale BHRA reeglid, mis keelavad C-klassis osalemise autol, millel toruraam
Mida see tähendama peaks?
Sellist punkti küll pole reeglites kuskil näha.
No andke andeks.....ei ole jah raha tal
veelkord et mis toimub? see ei ole normaalne jutt.
Mõni inimene pigem selline, kes võitmata ei võistle. Ju ta siis ei nakatunud mingil põhjusel...
Võib-olla sul jäi üks osa artiklist kahe silma vahele:
quote:Garaažis seisab 100 tuhande kroonise Camaro kere sees 350 tuhat maksev 1000-hobujõuline mootor, aga sellega võistelda ei ole kahjuks võimalik. D-klassi e. Outlaw-sse selle autoga enam asja ei ole, kuna lihtsalt kaotama minna ei ole sügavat mõtet,/-/
Selle tehnikaga võib Outlaws teha õppesõitu, algaval hooajal peab olema vähemalt 1400 hj, samuti on see kere liiga raske.
Kõige odavam tuleks vast näiteks Rootsist osta kasutatud Pro Stock või Pro Mod. Väga hea oleks varumootor(id), rääkimata käigukastidest jm pisividinatest.
Uutel huvilistel tasuks mõelda, kust nad tiimipealiku ja peamehhaaniku võtavad, sest siin "vabu agente" ei ole, ehk tuleb välismaalt sisse osta. Rääkimata sisustusega töökojast, transpordivahenditest jne jne. Võistlusauto ise on murdosa kogu operatsioonist.
Nullist alustades tuleb eelarvesse "M-täht" sisse nimekirja üsna alguses...
Pole võib-olla kõige parem näide, aga USA's maksab korralik Outlaw kere $180K, koos tehnikaga siis $300K. Aga seal on võistlejad need, kel on siiber legaalse Pro Modi reeglitest ja neid pole üldsegi vähe:
Vähem kui kuu esimese võistluseni, mis toimub VOL 2Eilselt testipäevalt Haapsalu Kiltsi lennuväljalt sai tehtud mõned videod, hea näha, et areng on toimunud...
Kahjuks aegasid ei tea, aga videodest saab üht kui teist näha, et mis toimuma varsti hakkab...
Enamus autodest mis kohal olid, olid uued või lihtsalt suurema uuendus kuuri läbinud... siinses ja eelmises
teemas nähtud autod olid liikvel ja enamustel õnnestus nagu näha sõit päris hästi.
Voit Markeli supra, mille mootor arendab kaugelt üle 1000hp suutis juba madalaid 10-eid sõita Haapsalus.
Hakkab see aasta osalema B-klassis...
1. katse Haapsalus:
2. katse Haapsalus:
Taavo-Erkki Vitsut tegi ka 2 sõitu, esimene oli 10.8, teine 9.1. Nagu Pärtel väidab, siis tulemus on igati ootustekohane ja eesmärgid
said täidetud.
1. sõit:
2. sõit:
Lauri Kuriks oli kah oma autoga kohal ja tegi kiiretest masinatest kõige rohkem sõite. Uus mootor tundub töötavat, kuigi
lõppkiiruses olulisi tõuse polnd suutis auto sõita kõrget 8-t.
1. katse:
2. katse:
3. katse:
Kaido Krum oli oma BMW E36 ka kohale vedanud, sõidud just ei õnnestunud kõige paremini ja paistab, et auto pole ka päris valmis. Stardist kiirendamisel oli probleeme
ja vedrustus ei töötanud vist nii nagu peab. Tegu siis m5 turbo mootoriga autoga, mis pakub teistele (loodetavasti) konkurentsi B-klassis.
1. katse:
2. katse:
3. katse:
Kohal oli ka Peeter Sikk, Madis Tamme eelmise aasta autoga, mis hakkab ilmselt sõitma C-klassis, 11 sekundi ajad ei olnud ka seekord probleemiks:
Ahto Toomeoja suutis ka muljeltavaldavaid sõite teha, auto hakkab osalema bracket klassis, kuigi arvestades kiirust võiks ka vabalt C-klassis sõita.
1. sõit.
2. sõit.
Üks effektsemaid autosid rajal oli diisel konega Dodge RAM2500, mis suutis võimsale diislile omaselt väga kõvasti tossu välja ajada:
Lisaks oli rajal ka Hunt oma corvettega ja üks uus osaleja oma valge (kõvasti lärmi tegeva ja mitte sellele lärmile vastavalt liikuva) firebirdiga.
EDIT:
nimi parandatud.
26.05.2008 at 08:53
2 edits. Last edited 26.05.2008 at 12:33 by IceUul
Vähem kui kuu esimese võistluseni, mis toimub VOL 2Kah väike ülevaade testipäevast. Eriti polnud paraku aega teiste piltimisega mässata, sest oma auto nõudis jube palju tegemist.
Vähem kui kuu esimese võistluseni, mis toimub VOL 2Et siis autoks oli dodge ram 2500. Ning kahjuks puruns esimeses sõidus esikardaan umbes 50...60 m enn lõppu nii,et finishi joonest läksin üle juba gaas maas. Aga sellegi poolest tuli ajaks 14,0 ning mingi 149kmh ja 60 feet oli 1.86 (auto kaal on siis 3.1 tonni )
Tossu tuli jah palju, isegi niipalju,et oli tunda kuidas hakkas mootori tööd tapma. Eesmärk oligi katsetada tegelikult erinevaid turboid,et pana kokku üks tore komlekt. Kuna aga tagavedusena on pidamine 0 siis ei hakanud turbot vahetama enam. Küll sai seda tehtud hiljem linnas ning nüüd peab tõdema,et teine turbo ei tossa pea üldse enam, samuti on nüüd pidamise probleem veel suurem tagaveolisena.
Aga lõpliku eesmärgini(üks väike kõrvits mis abistaks teist ja palju suuremat kõrvitsat) on veel pikk maa.
Eks AB-ks üritab ennast natuke parandada
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
Vähem kui kuu esimese võistluseni, mis toimub VOL 2
quote:IceUul: Eilselt testipäevalt Haapsalu
Kaido Krum oli oma BMW E36 ka kohale vedanud, sõidud just ei õnnestunud kõige paremini ja paistab, et auto pole ka päris valmis. Stardist kiirendamisel oli probleeme
ja vedrustus ei töötanud vist nii nagu peab. Tegu siis m5 turbo mootoriga autoga, mis pakub teistele (loodetavasti) konkurentsi B-klassis.
Vähem kui kuu esimese võistluseni, mis toimub VOL 2
quote:anryo: Kaido Krum on B klassis.
Kaido võib ju olla, aga tema auto vast mitte.
Loen veebist reegleid, kus küll ka outlaw osas on veel muudatus sama punkti osas sisse viimata, pdf'is jah juba on, aga tunnistage üles kes selel ikooni sealt üles leidnud on ja sllel klikkinud.
> 9.1 Kere kandevstruktuuri muudatused ja tugevdamine on lubatud. Esimesed poolraamid peavad säilima originaalsed, amortisaatori ülemise kinnituse modifitseerimine lubatud.
Siit ma nagu loen välja et tugevdused ja muudatused on lubatud aga - poolraam peab jääma originaalseks välja arvatud amordi ülemise kinnituse koht mida võib ka poolraami puhul modifitseerida.
Või tohib poolraami lahti keevitada ja pagassi visata, et oleks igaks juhuks ette näidata originaalkujul? või tohib ka koju kuurialla jätta?