register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Kuidas paigaldada EGT andur  
Poster Message
gets
Kuidas paigaldada EGT andur
Kunagi sai soetatud selline VEMS'i WB lambda ja EGT komplekt.

EGT andur on selline:


Seal see anduripulk käib murtite sees edasi-tagasi. Põhimõtteliselt tundub õige, et sätid selle pulga õigesse sügavusse väljalaskes, ja keerad mutrid kinni. Või äkki mõjutab tulemust see ülejäänud anduriosa, mis ülearusena õhu kätte jääb? Äkki tuleb seda andurit lühemaks lõigata või painutada hoopis?

Teine asi on asukoht. Loogiline, et võimalikult lähedale väljalaskeklapile ja soovitavalt viimasesse kõige lahjemalt põlevasse silindrisse. Dilemma aga on selles, et väljalaskekollektoris esimeste silindrite juures on väga viisakad keermestatud avad juba olemas, mis kunagi olid kasutusel smog pumba vms vidina jaoks. Ise pistaks anduri sealt hoopis sisse ja seadistamisel lihtsalt arvestaks, et andur on esimeses silindris ja viimases võib olla temperatuur mõni pügal kõrgem? Kui oluline see asukoha asi on näiteks tavalise fine-tune või näiteks 150hp nitroshoti tarvis, mis LT-1 mootorile iseenesest suhteliselt turvaliselt peale lubatakse lasta?
15.07.2008 at 15:58
vvt
  
Kuidas paigaldada EGT andur
Millest arvamus, et viimane silinder on su mootoril kõige lahjem? Pole ju tegu mingi hädapärast lonkava karpamootoriga, kus igas augus ise segu.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
15.07.2008 at 16:31
gets
Kuidas paigaldada EGT andur
Nojah, olen ka ise selle üle pead murdnud mingi aeg ja tulemuseni ei jõudnudki :). Nitroga on loogilisem. Eest lastakse nitro-kütuse segu peale, esimesed silindrid imevad omale rohkem seda segu ja kui nüüd see segu on liiga rikas, mis üsna tihti kipub olema, siis lambda käsib mootoril tervele ühele poolele pihusteid koomale keerata ja tagumine ots jääbki lahjemaks.
15.07.2008 at 17:33
Raceboy
 
Kuidas paigaldada EGT andur
Viimased silindrid (õigemini eelviimased) on ikkagi kõige kuumemad just seetõttu et jahutus neis pole nii hea kui esimestes (tuleseina lähedal). Mõnel mootoril rohkem, mõnel vähem. Seda näeb ilusti häälestades ja seetõttu on mitmetel ajudel ka per silinder kütusetabeli korrigeerimine olemas.

____________________________
www.vems.ee
15.07.2008 at 20:57
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Kuidas paigaldada EGT andur  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.