Poster |
Message |
Ras |
probleem käivitamisel
Asi siis selline et kui autol mootor juba piisavalt kuum on ei taha ta enam käima minna.teeb nagu aku oleks tühi.Samas kui mootor külm ei ole probleeme.kas viga võiks olla aku juhtmetes mis on ka kindlasti vanad või siis starteris.PS! aku on mul korralik.
____________________________
Caprice |
08.05.2002 at 12:16 |
|
max |
probleem käivitamisel
Pane kindlasti korralikud juhtmed, akuklemmid jne, et kontakt oleks igal pool hea! Pärast seda võid juba muud uurima hakata, starter etc. |
08.05.2002 at 12:45 |
|
Heigo |
probleem käivitamisel
Mul esines kah taoline jama. Natukese aja pärast viskas starter luti suust.. Mina hakkaksin mõtlema kas starteri vahetusele või siis remondile. Minu oma oli totaalselt p**sses. Harjad olid läbi, otsapuksid loksusid ja seest olid mähised kah nagu ära põlenud. Loodetavasti sul nii hull asi pole aga...
____________________________
'83 Firebird 350cid |
08.05.2002 at 13:12 |
|
ylovoitka |
probleem käivitamisel
Minu autol on ka vahel selline jama, et käivitamisel tundub nagu aku oleks tühi. Paar päeva tagasi sain probleemile jälile. Keerasin süüte sisse ja ilma ootamata kohe starterit. Ilmselt oli bensiin alles üles löömisel ja muud käivituseelsed protseduurid käimas- järelikult akul omajagu tarbijaid taga. Nüüd ootan kaks-kolm sekundit ja kõik on ok |
08.05.2002 at 13:25 |
|
Ras |
probleem käivitamisel
Talvel sellist pulli ei olnud aga suvel on just soojade ilmadega.Tuleb vist kõigepealt ja juhtmed ära vahetada ja kui siis paremaks ei lähe siis starterit vaadata.loodan et seda ikka saab remontida.
____________________________
Caprice |
08.05.2002 at 13:41 |
|
Jansa |
probleem käivitamisel
minul kadusid säärased sümptomid starteri otsapukside vahetuse tulemusel |
08.05.2002 at 14:17 |
|
Raul |
probleem käivitamisel
No kui probleemidest juba rääkida, siis mure selline, et vahel autot käivitades ei võta starterit taha..keerad võtit, armatuuri tuled lähevad põlema aga käia ei lähe..vahel saab päris mitu korda keeratud enne kui starteri taha võtab ja rekord oli pool tundi mässamist enne kui käima läks. Kardan,et viga on kusagil juhtmetes,kuna sai kõik juhtmed ja pisitikud läbi loksutatud ja siis läks kohe käima. Samas aga millest alustada tuleks? |
08.05.2002 at 14:21 |
|
Ago
|
probleem käivitamisel
quote: Raul: No kui probleemidest juba rääkida, siis mure selline, et vahel autot käivitades ei võta starterit taha..keerad võtit, armatuuri tuled lähevad põlema aga käia ei lähe..
Minul tekkis Grand Amiga vastupidine efekt. Keerasid võtit ja starter jäigi taha. Põhjus starteri käivituskontaktides süütelukus. Süütelukk kui selline asub muide roolisamba küljes.
____________________________
Pontiac Trans Sport `96
|
08.05.2002 at 14:34 |
|
reimo |
probleem käivitamisel
quote: Raul: vahel autot käivitades ei võta starterit taha..keerad võtit, armatuuri tuled lähevad põlema aga käia ei lähe..
Kas tõmberelee tõmbab? Mul 7-8 aastat tagasi oli oli sarnane viga ühel oopelil. Tõmberelee plõksus aga starterit järgi ei võtnud. Probleem oli eriti tugev talvel külmal hommikul. Aitas siis hommikul 2l kuuma vett täis Coca pudel starteri peale ja kiire reageeringu korral haakis järgi. Viga oli tõmberelee põlenud kontaktides ja mingis külmaga paksuks minevas määrdes tõmberelees, mis ei lasknud kontakte korralikult kokku vajutada.
|
08.05.2002 at 14:34 |
Last edited 08.05.2002 at 14:35 by reimo
|
ylovoitka |
probleem käivitamisel
quote: vahel autot käivitades ei võta starterit taha..keerad võtit, armatuuri tuled lähevad põlema aga käima ei lähe..vahel saab päris mitu korda keeratud enne kui starteri taha võtab
Mul oli kopikaga sama pull, see klõps oli kuulda kui ta starteri vastu hammakat lükkas, aga edasi ei juhtunud midagi. Sellel juhul aitas käik sisse ja süüdet anda ning samal ajal nats autot edasi lükata, siis võttis starteri järgi. Ilmselt mingi starteri mootori probleem, harjad ei anna kontakti või... |
08.05.2002 at 14:38 |
|
Ragnar |
probleem käivitamisel
quote: Raul:...siis mure selline, et vahel autot käivitades ei võta starterit taha..keerad võtit, armatuuri tuled lähevad põlema aga käia ei lähe..vahel saab päris mitu korda keeratud enne kui starteri taha võtab ja rekord oli pool tundi mässamist enne kui käima läks. Kardan,et viga on kusagil juhtmetes,kuna sai kõik juhtmed ja pisitikud läbi loksutatud ja siis läks kohe käima. Samas aga millest alustada tuleks?
Lõhnab tugevalt käigukangi asetuse probleemile. Tuleks sellise nähtuse puhul väikene käikude läbilykkamine teostada. Eesmärk on, et kang P peal korralikult asetseks. Juhtmete loksutamine võib paranoiaks osutuda. Sellisel juhul reeglina võtit keerates ei käi mingit klõpsu. |
08.05.2002 at 14:47 |
Last edited 08.05.2002 at 15:01 by Ragnar
|
Ragnar |
probleem käivitamisel
quote: ylovoitka:Mul oli kopikaga sama pull, see klõps oli kuulda kui ta starteri vastu hammakat lükkas, aga edasi ei juhtunud midagi.
See kopika pull on tõenäoliselt ühendustes/klemmides ehk nende oksüdeerunud olekus (akut tasuks ka kontrollida.). Puhasta ja/või vaheta välja. Kui ikka jamab, karga starteri kallale. |
08.05.2002 at 14:58 |
Last edited 08.05.2002 at 15:01 by Ragnar
|
chevyman |
probleem käivitamisel
Peaaegu kindel kui külmalt veab ja soojalt ei vea et starteri puksid ära |
08.05.2002 at 15:01 |
|
ylovoitka |
probleem käivitamisel
quote: See kopika pull on tõenäoliselt ühendustes/klemmides ehk nende oksüdeerunud olekus (akut tasuks ka kontrollida.). Puhasta ja/või vaheta välja. Kui ikka jamab, karga starteri kallale.
Kopikas on paar kuud juba minevik ja koppari aku toidab praegu Mercury't!
|
08.05.2002 at 15:05 |
|
Olds
|
probleem käivitamisel
Ega asi küünaldes pole. (võivad märjaks minna ning siis on tulemus) Ei taha küll sind ehmatada, aga minu Oldsmobile`l oli täpselt sama jama- lõpptulemuseks on mootor koos. Poos lihtsalt kuumusega midagi kinni ning enam käima ei läinud. Kui maha jahtus oli probleem jälle lahendatud. Loodetavasti pole Sul asi nii hull!
Võid ka karpat vaadata- tihendid jne. ehk meeldib talle kusagilt lisaõhku hankida. Jälle võimalus. |
08.05.2002 at 15:19 |
|
Ras |
probleem käivitamisel
muidu töötab mootor hästi vaatamata suurele läbisõidule.Kui ta enam käima minna ei taha siis proovin alati umbes 10 korda ja siis veab ennast käima.vahest läheb nii käima et nagu midagi viga ei olekski.Arvatavasti hakkab starter ära väsima.
____________________________
Caprice |
08.05.2002 at 16:00 |
|
gets |
probleem käivitamisel
Kaldun kah arvama, et starteri pukside probleem. Sümptomid igatahes sarnased. |
08.05.2002 at 16:31 |
|
Jansa |
probleem käivitamisel
quote: Ragnar: quote: Raul:...siis mure selline, et vahel autot käivitades ei võta starterit taha..keerad võtit, armatuuri tuled lähevad põlema aga käia ei lähe..vahel saab päris mitu korda keeratud enne kui starteri taha võtab ja rekord oli pool tundi mässamist enne kui käima läks. Kardan,et viga on kusagil juhtmetes,kuna sai kõik juhtmed ja pisitikud läbi loksutatud ja siis läks kohe käima. Samas aga millest alustada tuleks?
Lõhnab tugevalt käigukangi asetuse probleemile. Tuleks sellise nähtuse puhul väikene käikude läbilykkamine teostada. Eesmärk on, et kang P peal korralikult asetseks. Juhtmete loksutamine võib paranoiaks osutuda. Sellisel juhul reeglina võtit keerates ei käi mingit klõpsu.
või siis jebib see n.ö. lüliti, mis laseb P või N peal käivitada. P-asendi kontakt võib aja jooksul kuluda/oksüdeeruda vms, proovi puhastada. Kui kang on roolisamba küljes, on see lüliti ka kuskil seal.
p.s. tglt võib selle lüliti vahelt ära ka võtta, kui asja ei saa

|
08.05.2002 at 16:37 |
|
Raul |
probleem käivitamisel
Olen proovinud ka seda,et ehk ei ole käigukang korralikult P peal aga see pole aidanud. Samas on nii, et võtit keerates ei tee mingit häält, ei võta ei tõmbereleed ega starterit taha, lihtsalt keerad nagu ukselukku lahti ja kinni, mingit häält ei ole, kusagil ei klõpsu midagi jne.. |
08.05.2002 at 16:57 |
|
minimum
|
probleem käivitamisel
quote: Raul: Samas on nii, et võtit keerates ei tee mingit häält, ei võta ei tõmbereleed ega starterit taha, lihtsalt keerad nagu ukselukku lahti ja kinni, mingit häält ei ole, kusagil ei klõpsu midagi jne..
ega signa käivitustakistus näiteks ei jama? (kui on üldse)
____________________________
- |
08.05.2002 at 17:02 |
|
Ragnar |
probleem käivitamisel
quote: Jansa:
või siis jebib see n.ö. lüliti, mis laseb P või N peal käivitada. P-asendi kontakt võib aja jooksul kuluda/oksüdeeruda vms, proovi puhastada. Kui kang on roolisamba küljes, on see lüliti ka kuskil seal.
p.s. tglt võib selle lüliti vahelt ära ka võtta, kui asja ei saa

Muide, seda lülitit ma silmas pidasingi.
Raul, kui käigukang pole õige kohapeal, siis võtme keeramine ei teegi mingit sound'i. Otsi see lüliti üles, siis vaatab edasi... |
08.05.2002 at 17:36 |
Last edited 08.05.2002 at 17:37 by Ragnar
|
mr. RocknRoll
|
probleem käivitamisel
quote: Raul: No kui probleemidest juba rääkida, siis mure selline, et vahel autot käivitades ei võta starterit taha..keerad võtit, armatuuri tuled lähevad põlema aga käia ei lähe..vahel saab päris mitu korda keeratud enne kui starteri taha võtab ja rekord oli pool tundi mässamist enne kui käima läks. Kardan,et viga on kusagil juhtmetes,kuna sai kõik juhtmed ja pisitikud läbi loksutatud ja siis läks kohe käima. Samas aga millest alustada tuleks?
Vaata ka tõmbereleed.
|
09.05.2002 at 12:36 |
|