Poster |
Message |
vvt |
Kompressori küsimus
Võib-olla on kellelgi kogemus ja ei pea omal nahal katsetama. Vaatan endale garaazi kompressorit ja kuna see peaks olema 1-faasiline, siis tööriistamarketis on 3,8K eest saadaval, millel u 100l paak ja väidetav jõudlus 260l/min. Kõige suurema tarbega tööriist on mul suruõhufrees (dremel), mis tarvitab 360l/min. Suurema jõudlusega kompressorid on a)3-faasilised, mis piirab opereerimise vabadust b)tublisti kallimad (kisub 10K kanti). Igapäevaselt ei kasuta. Kas sellist apastraati on mõtet soetada või jääb see freesi toimiseks lootusetult nõrgaks?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.12.2008 at 10:56 |
|
jungle |
Kompressori küsimus
Mul on ühefaasiline 240l/min paagiga uus kompressor ja kasutan pidevalt suruõhufreesi - väheks jääb seda kompressorit. Veel suurem probleem on elektriga. Ühes kohas suutis 6bar surve üles lüüa ja siis kooles maha. Teises kohas sain tööle, kui otsisin kõige tugevama faasi üles, kuid seal on ka vahel probleeme. Kuid see rohkem maakohtade probleem vast.
Siis laenasin 3-faasilise ~320l/min ja 300l paagiga kompressori - hoopis teine asi. Frees töötab igast asendist ja ühtegi elektri probleemi ei ole. Esimesel võimalusel müün selle 1-faasilise maha ja ostan korraliku 3-faasilise kompressori.
____________________________
'68 Camaro
'88 Corvette
'97 Tahoe 2d 4x4 6.5TD |
02.12.2008 at 11:12 |
|
madis |
Kompressori küsimus
Kui sul on vana NL aegne kompressor, siis sellistele võib osta uue "pea" ja kasutada vana paaki ning mootorit. Päris odav alternatiiv.
|
02.12.2008 at 11:16 |
|
vvt |
Kompressori küsimus
Huvitav ongi see, et kasutatud kompressorite osas on valik nullilähedane, suure KB-s summamise järel leiab ainult neid "sangaga" vene garaazikompressoreid.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.12.2008 at 11:24 |
|
Stang-R |
Kompressori küsimus
mingi varasem topic:
06.11.2007 at 14:14
Madlobster
--------------------------------------------------------------------------------
K: garaazikompressori tootlikus
--------------------------------------------------------------------------------
Kõikidele suruõhu ja vaakumi küsimustele saab meie juurest lahenduse. Kaasarvatud õlid, filtrid, varuosad, voolikud, kiirliited, trassid, liitmikud jne. Meie käest saate ka suruõhutööriistu ja tarvikuid. Ühesõnaga täislahenudused.
Kui on plaan ainult kummi pumbata, siis piisab 1,5kw 130 ltr/min
Kui on vaja liivpritsi, siis annan siin väiksed andmed.
2mm düüs 8 bar juures kulutab umbes 400 ltr min
3mm düüs 8 bar juures kulutab umbes 900 ltr min
4mm düüs 8 bar juures kulutab umbes 1200 ltr min
Kui on plaan teha päev otsa tööd peaks kolbkompressor olema vähemalt 2x üle dimensioneeritud õhukulust, kuna muidu on tema kasutus aeg suhteliselt lühike. St hea töö reziim on umbes nii et 50/50 töö ja puhkus.
Mõned letikad:
1,5kw 24l paak 130 ltr/min 2773.-
1,8kw 24l paak 180 ltr/min 4425.-
1,8kw 50l paak 180 ltr/min 5015.-
Tegemist on reaalse tootlikusega 8 bar juures. numbreid mida tihtipeale võin lugeda handyman jms poodides on väga uhked.
siinkohal meenutan füüsikat, teatud kilovatt annab teatud hulga õhku. Pole vaja kõike uskuda mis reklaamides kirjas.
Foorumi tegelastele on hinnad soodsamad.
Lisa küsimustele vastan meeleldi.
____________________________
GSM:+372 56 987 330
Powered by V6 Chrysler Concorde and by V8 Buick Roadmaster
____________________________
Mustang 68 HT |
02.12.2008 at 11:46 |
|
vvt |
Kompressori küsimus
Ise küsin, ise vastan. Lõpuks sai peale rahakotiga läbirääkimist ostetud Tööriistamarketist odav asi. Kuna vähe kasutan, siis ehk peab vastu. 4K eeki, 50 liitrine paak, 2,2 kW mootor, 2 silindriga kompressor, 1-faasiline ja sildil ulmeline tootlikkus 385 l/min Noh, seda viimast muidugi eriti tõsiselt ei võtnud algusest peale. Isegi töötas. Katsetasin eile 360 l/min dremeliga järgi, 8 bar muidugi hoida ei suuda, kui kogu aeg näpp päästikul hoida, siis töötab kogu aeg ja surve kukub tasapisi 4 bar peale, kuid jääb sinna pidama (eks sellel rõhul see imetootlikkus saabuski). Aga kuna tegelikult dremeli tööaeg on 50/50, siis pidevalt müdistava kompressoriga saab vast teha küll. Eks vaatame, kaua kestab ja millal tuleb saba jalge vahel kallimat ostma minna.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
04.01.2009 at 19:20 |
|
madis |
Kompressori küsimus
Soovitan soojalt osta ka regulaator+filter+peenfilter (nt SMC) ja õlitaja, siis saad kasutada nii värvimiseks (enne õlitust loomulikult) kui tööriistadele. Tööriistal on tavaliselt töörõhk 4-6 bari, nii et 50/50 dremeliga saad kindlasti tehtud. 8 bari on dremelil overkill. |
04.01.2009 at 19:36 |
|
Jesper |
Kompressori küsimus
Päris hea tulemus tegelikult, ma olen sedasama aparaati nillinud, aga ei julgenud siiamaani raha välja köhida, et äkki ei jätku.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
04.01.2009 at 19:52 |
|
krooks |
Kompressori küsimus
Total OT:
Äkki oskab keegi seletada mille tarvis omal ajal võidi sellise võimsusega asja kasutada? Vesijahutusega.
____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland |
11.02.2011 at 11:26 |
|
vvt |
Kompressori küsimus
quote: Jesper: Päris hea tulemus tegelikult, ma olen sedasama aparaati nillinud, aga ei julgenud siiamaani raha välja köhida, et äkki ei jätku.
Vaatan, et keegi uppis vana teemat, nimetatud 4000 kroonine Meganexi (el cheapo hiina) on mul nüüd 2 aastat tükati töötanud ja pole isegi õli lisama pidanud, garaazitoimetused auto värvimisest kummide pumpamiseni on edukalt tehtud saanud. Samas neid enam tööriistamarket ei paku ka. Ainuke viga, mis on - kui garaazi temp langeb alla +5 kraadi, siis ei taha käima minna, tuleb puhur enne soojendama panna (õli vist paks) ja kaitselülitit natuke näpuga liigutada (külmalt voolutarve vist suur, aga kontakt kehva).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
11.02.2011 at 13:37 |
|
antennimees |
Kompressori küsimus
quote: vvt: quote: Jesper: Päris hea tulemus tegelikult, ma olen sedasama aparaati nillinud, aga ei julgenud siiamaani raha välja köhida, et äkki ei jätku.
Vaatan, et keegi uppis vana teemat, nimetatud 4000 kroonine Meganexi (el cheapo hiina) on mul nüüd 2 aastat tükati töötanud ja pole isegi õli lisama pidanud, garaazitoimetused auto värvimisest kummide pumpamiseni on edukalt tehtud saanud. Samas neid enam tööriistamarket ei paku ka. Ainuke viga, mis on - kui garaazi temp langeb alla +5 kraadi, siis ei taha käima minna, tuleb puhur enne soojendama panna (õli vist paks) ja kaitselülitit natuke näpuga liigutada (külmalt voolutarve vist suur, aga kontakt kehva).
Mul sama asi, küll bauhausist ostetud ja koos "riistadega". Pool aastat umbes olnud ja toimetab täitsa normaalselt. Originaalpaagile lisatud veel üks 70 liitrine mahuti. Need nn riistad isegi enamvähem toimetavad, jõudu küll eriti ei ole aga noh mis neist tasuta asjadest ikka tahta. Hind oli siis koos riistadega 3000.- Eesti raha.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
11.02.2011 at 16:24 |
|
hirax |
Kompressori küsimus
quote: krooks: Total OT:
Äkki oskab keegi seletada mille tarvis omal ajal võidi sellise võimsusega asja kasutada? Vesijahutusega.
Rõhu ja vesijahutuse järgi pakuks, et mingi väiksemat sorti laevamootori käivituõhu kompressor või kalalaeva külmutuskompressor.
Rohkem pilte teeks arvamise lihtsamaks.
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
12.02.2011 at 00:25 |
|
krooks |
Kompressori küsimus
Veel kaks pilti
____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland |
12.02.2011 at 00:48 |
|
hirax |
Kompressori küsimus
quote: krooks: Veel kaks pilti
Saatsin PM
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
12.02.2011 at 01:33 |
|
|