Poster |
Message |
raimo |
SPLIT: Solstice / Opel GT jutt
quote: porge: quote: raimo: Pontiac Solstice on ka Opel GT.
miks peab risustama oma tarkustega, tee faktid selgeks ja kirjuta siis.
Opel GT on pontiac Solstice, mitte vastupidi. Opelil 2.0 turbo, Pontul tavaline 2.4. Sama asja müüakse ka daewoo nime all Koreas. Ainsana kasutab Opel võimsat mootorit, mis muudab selle auto konseptsiooni sportlikuks. R4 2.4 ei ole väga loogiline sellisele autole.
Aga mida peavad mikid siis tegema, et saada japside invasioonile vastu ?
Härra Porge,
Tee kõigepealt ise endale asjad selgeks.
Loe Newtoni postitust ning ava tema lisatud link.
EDIT:
Porge, proovi lugeda lauset asetades rõhku erinevatele sõnadele, saad erineva tähendusega laused.
Juhendan sind veidi. Asetades rõhu sõnale "ka" saad lausest aru, et Pontiac on Opel.
Asetades rõhu sõnale "Opel" saad lausest aru, et Opel on Pontiac.
Mõtle rahulikult enne postitamist, ei ole vaja kohe sapist pritsida. |
11.03.2009 at 11:37 |
1 edit. Last edited 11.03.2009 at 11:52 by raimo
|
porge |
SPLIT: Solstice / Opel GT jutt
quote: raimo: quote: porge: quote: raimo: Pontiac Solstice on ka Opel GT.
miks peab risustama oma tarkustega, tee faktid selgeks ja kirjuta siis.
Opel GT on pontiac Solstice, mitte vastupidi. Opelil 2.0 turbo, Pontul tavaline 2.4. Sama asja müüakse ka daewoo nime all Koreas. Ainsana kasutab Opel võimsat mootorit, mis muudab selle auto konseptsiooni sportlikuks. R4 2.4 ei ole väga loogiline sellisele autole.
Aga mida peavad mikid siis tegema, et saada japside invasioonile vastu ?
Härra Porge,
Tee kõigepealt ise endale asjad selgeks.
Loe Newtoni postitust ning ava tema lisatud link.
EDIT:
Porge, proovi lugeda lauset asetades rõhku erinevatele sõnadele, saad erineva tähendusega laused.
Juhendan sind veidi. Asetades rõhu sõnale "ka" saad lausest aru, et Pontiac on Opel.
Asetades rõhu sõnale "Opel" saad lausest aru, et Opel on Pontiac.
Mõtle rahulikult enne postitamist, ei ole vaja kohe sapist pritsida.
Filoloogiat siin tavainimesele ajama, see ei olnud üldse point. Ja esialgselt polnud Pontul mingit turbo mootorit pakkuda, see tuli valikusse alles hiljem.
Opeli Usa turu tarbeks retsimise suurimaks pointiks on mikide soov pakkuda kohalikul turul kvaliteetset toodet, tehnoloogilised uuendused, turvalisus, salongimaterjalid. Vaevalt, et selle taga on sakslane, ikka miki ise koos oma globaalse GM-ga. Täna on see klobaalne mõtlemine otsas, ainsad kes suudavad vee peal olla on Opel ja Korea Daewoo, koos oma aasia turuga. Loodetavasti on Opelil võimalus vabaneda GM ikkest ja hakata tootma vaid Saksa sugemetega toodangut ja ehk tuua USA turule oma autod Opeli nime all.
|
11.03.2009 at 19:47 |
1 edit. Last edited 11.03.2009 at 19:48 by porge
|
raimo |
SPLIT: Solstice / Opel GT jutt
quote: porge:...Ja esialgselt polnud Pontul mingit turbo mootorit pakkuda, see tuli valikusse alles hiljem...
Ja esialgselt ei olnud Opel GT (2006-present), vaid Opel Speedster(2000-2005).
Teisisõnu, Opel GT-d toodetaks aastast 2006 ja Solstice sai 2.0 mootori samuti 2006. |
12.03.2009 at 02:04 |
|
Indrek_S |
SPLIT: Solstice / Opel GT jutt
Speedster ja GT on nagu siga ja kägu.
ega neil midagi peale mahakäiva katuse eriti ühist pole (2.0 turbo kah)
____________________________
not done until it's done |
12.03.2009 at 10:09 |
|
raimo |
SPLIT: Solstice / Opel GT jutt
quote: Indrek_S: Speedster ja GT on nagu siga ja kägu.
ega neil midagi peale mahakäiva katuse eriti ühist pole (2.0 turbo kah)
Üldiselt on nii, et GT vahetas välja Speedsteri. Sellepärast ongi erinevad.
Samamoodi võib öelda, et Ascona ja Vectra on nagu siga ja kägu.
Samas võiks selle oopelimula siit ära kustutada. |
13.03.2009 at 02:22 |
|
Indrek_S |
SPLIT: Solstice / Opel GT jutt
Luban, et enam oftopicut ei tee:
Opel GT on parimal juhul poosetamisauto, Speedster aga raju ja spartalik Sportauto....suure S-iga
____________________________
not done until it's done |
13.03.2009 at 09:51 |
2 edits. Last edited 13.03.2009 at 09:55 by Indrek_S
|
|