Poster |
Message |
sanlain73 |
klaasplastist kerelaiendid
Kas kellegil on kogemust kerelaiendite paigaldamisel. Soov on selline, et peale paigaldamist tahaks laiendid kerega ühte pahteldada aga nii,et hiljem mõrasid sisse ei tuleks. Äkki on mingi hea liim, millega laiendeid liimida või mida iganes. Äkki saab häid mõtteid. |
01.05.2009 at 08:49 |
|
rustang Moderator |
klaasplastist kerelaiendid
Viimased laiendid liimisin (profitööks mõeldud) autopahtliga hoolega haljaks karedaks lastud pleki külge ja peenekoelise märja vaiguga immutatud klaasriide ribaga veel liitekohad üle. Pahtli kuivamise ajaks plekikruvid sisse aga need tasuks enne viimistlust välja võtta. Praguneb siis kui niiskus ja seejärel rooste pleki ja laiendi vahel värvi all pesa tegema hakkab - seega tuleks hoolega altpoolt liitekohad ära kaitsta. Netist loetu põhja mingid klaasiliimid vms jura annavad mängima ja hakkavad pragunema. |
01.05.2009 at 12:38 |
|
sanlain73 |
klaasplastist kerelaiendid
jutust sain aru, et oled ka ennem laiendeid liiminud. Kui asi korralikult teha, kas peab ka näiteks suvel kuumaga vastu. Päikse käes kuumenedes mängivad plekk ja plastik kindlati erinevalt. |
03.05.2009 at 18:39 |
|
MartMeister |
klaasplastist kerelaiendid
Hr. Rustang juba meetodi välja hõiganud.
Rusika reegel: klaasplasti ja metalli kokkuviimisel tekivad ajajooksul praod nii või teisiti, tee mida tahad. Üks pea põhjuseid ongi erinevate materjalide ruumala erinevus temperatuuri muutumisel. Meie parasvööde on sellekohapealt üks igavene BS klaasplastimisel. Tipptegijatel (st. inimesed kes imelisi asju korda viivad) on selle vastu oma rohi olemas - klaasplastist tehakse nii tiivad, kapotid ja (nii mõnigi hulluke) isegi uksed. |
16.05.2009 at 22:24 |
1 edit. Last edited 16.05.2009 at 22:24 by MartMeister
|
vvt |
klaasplastist kerelaiendid
Parem millimeetrise piluga "perfect fit" kui sile ühendus, kuhu nädala pärast praod sisse tulevad.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
18.05.2009 at 09:02 |
|
martin333 |
klaasplastist kerelaiendid
Väga tähtis ,ehk ka tähtsaim on pigem kasutada kvaliteet pahtlit, mitte mingit suvalist tinitroli või globo saasta, pahtli plastilisus samuti ,järelkuivamine ,paksemates kihtides jne. vb ikka servadest kinni neetida lisaks liimimisele,sest paljud panevad nö klaasiliimiga laiendid kinni (see on plastiline ja mängib) hea pahtel oli värvifoorumis High Level i oma |
21.05.2009 at 09:14 |
|
jürgen |
klaasplastist kerelaiendid
Mis sa jamad selle eleanori tegemisega, tee parem siis juba bullitti replica. Ja pärast, kui tahaks originaalsust taastada oleks see veel võimalik.
Aga edu. |
21.05.2009 at 09:45 |
|
rustang Moderator |
klaasplastist kerelaiendid
Ma neete sisse ei jätaks, kui need peaks seal pahtli sees ussitama hakkama siis on jama. High Levelit kasutasin ka mina. |
21.05.2009 at 15:19 |
|
tõnisson |
klaasplastist kerelaiendid
Roostevabast needid äkki abiks.
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
21.05.2009 at 15:30 |
|
sanlain73 |
klaasplastist kerelaiendid
Neete ei saa kindlasti sisse jätta, kuna pahtli kuivamisel jäävad needi pea jäljed nähtavaks. Kaalun päris tõsiselt seda väikese vahe varianti. Vaja ainult servad ilusasti sobima saada. Kui arvestada aga laiendite kvaliteeti, siis saab see väga vaevarikas olema. Mõrade suhtes aga kindlasti parim lahendus. Eleanoriga jaman sellepärast, et see meeldib mulle. Originaal Mustang pole minu jaoks ja hiljem originaalsust taga ajada ei ole juba rahaliselt mõtekas. Ehitan selle auto üks kord ja tahan seda teha hästi. |
21.05.2009 at 21:38 |
|
Indrek_S |
klaasplastist kerelaiendid
Miks üldse neete peita?
____________________________
not done until it's done |
22.05.2009 at 08:05 |
1 edit. Last edited 22.05.2009 at 08:09 by Indrek_S
|
sanlain73 |
klaasplastist kerelaiendid
quote: Indrek_S: Miks üldse neete peita?
Njah. Pole paha |
22.05.2009 at 10:51 |
|
sanlain73 |
klaasplastist kerelaiendid
Aasta siis möödas. Laiendid liimitud ja alusvärv peal. Kambrist tulles oli kõik ilus. Paar päeva selle suve erakordselt kuuma päikest ja tulemus juba käes. Klaasplastikust detailidesse tekkisisd käega tuntavad muhud ja lohud. Välja tulid kõik kohad, mis olid lahti lõigatud ja liimitud. Õnneks ei ole tekkinud ühtegi mõra pleki ega plastiku vahel. Liimitud said ainult ühed skuubid, tiiva ja karbilaiendid. Lasen veel ühe kuu kuivada, siis läheb vigade parandamiseks. |
31.07.2010 at 14:06 |
|
Stroker |
klaasplastist kerelaiendid
quote: sanlain73: Aasta siis möödas. Laiendid liimitud ja alusvärv peal. Kambrist tulles oli kõik ilus. Paar päeva selle suve erakordselt kuuma päikest ja tulemus juba käes. Klaasplastikust detailidesse tekkisisd käega tuntavad muhud ja lohud. Välja tulid kõik kohad, mis olid lahti lõigatud ja liimitud. Õnneks ei ole tekkinud ühtegi mõra pleki ega plastiku vahel. Liimitud said ainult ühed skuubid, tiiva ja karbilaiendid. Lasen veel ühe kuu kuivada, siis läheb vigade parandamiseks.
Siin kohe ka otsene näide sinna kerevärvimise teemasse, kus arutati kui palju ikka ühe hobiauto värv maksab ja kuidas tehakse.
Üks väga pädev maaler kes sai ka aastakene tagasi ühe nullist üles ehitatud hobiauto värvimisie omale ülesandeks, ütles kohe alguses et kui head tulemust tahate siis andke mulle aega......millest enamus kulub lihtsalt kuivamisele. On ju pealekantavate materjalide kogus võrreldes tavaautoga vahel mitmekordne ja see kõik tahab kuivada ja vajuda. Mees siis tegigi seda projekti pool aastat teiste tööde kõrvalt, auto seisis kogu aeg heas soojas ruumis, aeg-ajalt väljas päikese käes.
Tulemus sai väga hea.
Edu sullegi oma projektiga, kindlasti tuleb lõppkokkuvõttes ilus auto, kaua tehtud kaunikene......
____________________________
`73 Charger in progress |
05.08.2010 at 22:04 |
|
hellkiss |
klaasplastist kerelaiendid
ei usalda eriti muidu vimasest korrast klaasplast aga iseenesest tean ühte head pahtlit mis mõjub rohkem liimina ei mõrane ega midagi ainus asi et natuke lihvimist tuleb teha muidu jääb "karvane"
____________________________
desing is good but american cars are better |
13.08.2010 at 18:30 |
|
cipo |
klaasplastist kerelaiendid
kiss my ass in hell!
4x4's on olemas idiot corner - äkki peaks sarnase ka siia tegema!
sry for OT!
____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family |
13.08.2010 at 23:26 |
|