Poster |
Message |
sirr |
vani turvalisus
Kunagi, kui sõber rääkis, et kõrgeid vanne tehakse meerikamaal relakas+klaasplast, ei võtnud ma seda juttu väga tõsiselt. Nüüd bussi ehitades selgus, et tal oli täiesti õigus. Bussi katus on lõigatud robustselt relakaga maha ja klaasplastist kauss on asemele kruvitud. Mõistagi on läbi lõigatud ka kõik katuse turva/tugevdustalad ja need öhe heidetud. Seega on kõik kõrged vanid, mis meil liiguvad olematu turvaga? Sellest, et plastik midagi hoida suudaks, ei maksa ilmselt unistadagi.
Ehk siis mul on kaks küsimust.
- kuidas sellistel asjandustel üldse kulgeda lubatakse?
- kuidas suhtuda olematusse kere jäikusesse? Kas peaks mingid tugevduskaared ise asemele meisterdama? |
19.05.2009 at 21:18 |
|
Astro SS |
vani turvalisus
Van'idel on enamasti raami moodi asjandus põranda all.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
19.05.2009 at 21:36 |
|
sirr |
vani turvalisus
kuidas raam kere tervikuna hoiab, kui külili või üle katuse käib? |
19.05.2009 at 21:45 |
|
Maik |
vani turvalisus
Ka eestis on nii busse ümber ehitatud, tuttavgi on nii teinud, transporter t5-le läks uus kõrge katus peale ... miski tartu firma vist pani.
ma ise mõtleks,et turvatala jääb ikkagi ette klaasile ja võibolla taha ustele kohale samuti ?
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
19.05.2009 at 21:47 |
|
California |
vani turvalisus
Katuselt eemaldatakse ju põhimõtteliselt vaid plekk. "vihmaveerenn" jäetakse ju ümber auto puutumata. Need plekist talad, mis ära võetakse on seal pigem pleki hoidmiseks ning lambi kinnitamiseks ja erilist turvatunnet küll ei lisa...
Põhjale päikest näidates läheb see katusekõrgendus kindlasti katki, kuid kere jääb ikkagi hoidma. Vähemalt neil masinatel, millel küljeuks vaid ühel pool. Kuidas uuematel "läbikäidavatel" variantidel lood on ja kui kortsu nad tõmbuvad - ei oska kommenteerida. Ja ei taha proovida ka
Teste tehakse ju ka ilmselt ikkagi ümberehitamata mudelitele ning siis ka klassikaliselt ehk ninaga betooni ja külje pealt sisse. selliseid tulemusi aga katusekõrgendus raamiga autol ilmselt ei muuda ja nii nad sõitma lubataksegi.
Minu arvamus - pühale tõele ei pretendeeri!
____________________________
Chevrolet Lumina APV 3,1.
G20 Explorer van 5,7 |
19.05.2009 at 22:18 |
|
Erkki |
vani turvalisus
quote: sirr: Seega on kõik kõrged vanid, mis meil liiguvad olematu turvaga?
Mitte ainult meil, vaid kogu maailmas. Chevy tehas pole kunagi tootnud kõrge katusega Van'e, need kõik on hiljem ümberehituse käigus paigaldatud. See on eraldi firma, kes ostab kaubiku ja ehitab selle ümber reisibussiks. Kui USA seaduse silmis on nende ehitus legaalne ja igati pädev, siis ei näe ma mingit põhjust sellises teguviisis kahelda.
Olen ise ühe Vani kõrgeks ehitanud ja võin kinnitada, et 4 mm plastik on tegelikult tugevam kui 1,2 mm plekk.
Tsikli kiivrid on ju ka plastikust.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
19.05.2009 at 22:21 |
|
heikih7 |
vani turvalisus
Multivan tehekse juu lahtikäiva katusega ka plastikust. Tõstad katuse ülesse ja on nagu telk katusel Ja seda euroopas. nii, et ei tohks probleemi olla.
____________________________
Mina kaevan Teile augu. Kõik kaeve- ja planeerimistööd miniekskavaatoriga. Pinnase, killustiku, liiva vedu.
Tel. 56169665 www.kopakutt.ee |
20.05.2009 at 07:16 |
|
corylus |
vani turvalisus
Kiirabiautod ju ka tehakse kõrgemaks. |
20.05.2009 at 21:18 |
|
mr. RocknRoll |
vani turvalisus
Vanasti said kiirabiautod tüübikinnituse kui oli "uus toode" katsekojas (soomes) testid läbinud. Üks testidest oli katuse koormamine bussi enda raskuse võrra. Kui sert käes, vorbi palju jaksad.
____________________________
44269 |
20.05.2009 at 21:48 |
|
tupsman |
vani turvalisus
Madala katusega van on raudselt turvaline.Kiirabi millele küljelt sisse sõitsin läks lammarisse ja sees viibinud inimesed said palju viga mina aga ei saanud haigetki ja van sõidab siiani eesti teedel.Vahe muidugi selles ka et van sai paugu ette ja kiirabi sai küljele |
23.05.2009 at 14:41 |
|
dodge |
vani turvalisus
http://www.auto-law.com/lawyer-attorney-1271305.html |
26.05.2009 at 18:19 |
|