Tankimootoriga Mustang muudab ettevaatlikuks Tavaliselt ulatub kapotist välja blower, sellel aga kaaned . Ega see stripil vist erilist aega ei näita jah, kaal ikka jube suur peaks olema. Aga vääne peaks sellel mootoril ikka väga jõhker olema. Ei ütle ühtegi halba sõna, tore, et inimesed viitsivad tegeleda ebaharilike asjadega.
Tankimootoriga Mustang muudab ettevaatlikuksJa kiirenduseks Need alumiiniumist tankimootorid on pärit lennukimootoritest ja need on ehitatud stabiilsetel madalatel pööretel töötamiseks. Auto peal pole sellega ju midagi teha.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
quote:vvt: Ja kiirenduseks Need alumiiniumist tankimootorid on pärit lennukimootoritest ja need on ehitatud stabiilsetel madalatel pööretel töötamiseks. Auto peal pole sellega ju midagi teha.
ma ei tule väitma, et asi hirmpüss a kui keegi lugeda viitsis, siis kenasti öeldud, et pool juurde tjuunitud. sestap madalapöördejutt pigem sumpsi sobib
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
quote:Autorestauraator: No see 18-liitrine on köki-möki võrreldes sellega:
http://plaza.fi/moottori/kuvat-ja-videot/maailman-ensimmainen-ja-ainoa-silver-meteor
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
Tankimootoriga Mustang muudab ettevaatlikuksKui juba läks kõvatamiseks, siis kuidas sobiks teile 47 liitrilse mootoriga 2 seater (Sinsheim Museum, Germany)
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
Tankimootoriga Mustang muudab ettevaatlikuksPalju kuuptolle, vähe võimu. 750 hj pole selles zanris üldse mingi tegija. II Maailmasõja ajal käisid mootorite hobujõud kompressorite abiga sinna 2000 alla. See tundub seal olevat mingi ürgvana aparaat, kui nookurid isegi lahtiselt veel on. Tegijatel mootoritel oli tollal juba neli klappi silindri kohta+sissepritse+puhur (soovitatavalt kahekiiruseline).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
quote:vvt: Palju kuuptolle, vähe võimu. 750 hj pole selles zanris üldse mingi tegija. II Maailmasõja ajal käisid mootorite hobujõud kompressorite abiga sinna 2000 alla. See tundub seal olevat mingi ürgvana aparaat, kui nookurid isegi lahtiselt veel on. Tegijatel mootoritel oli tollal juba neli klappi silindri kohta+sissepritse+puhur (soovitatavalt kahekiiruseline).
Sa vist ei saa aru ,miks selliseid masinaid elustatakse
Isegi 750 hp sobib kettülekandele väga hästi.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...