register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast  
Poster Message
speedbird
 
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast
Arvan, et siinkohal on täiesti mõttetu rääkida maastikusuutlikkusest või linnamaasturi staatusest. Nelikvedu on sellel autol minu arvates seetõttu, et teinekord kehvadest teeoludest iseseisvalt välja tulla. Enamasti sõidetakse ju niikuinii tagaveoga, isegi kui 4x4 olemas. Tahoe ja Suburban on põhimõtteliselt täisraamil truckid, millel nelikvedu ei olegi mingi hädavajalik näitaja, rääkimata siis sillalukkudest vms. Suurtel veoautodel ka enamasti ikka tagavedu. Tegemist ju sisuliselt kastikatega, millel peal salongiga kere (andes USA mõistes talle nimeks SUV). Kui välimus + salong meeldivad, siis rohkem polegi midagi arutada. Kas autot ka praktilisuse seisukohast hädasti tarvis, see jäägu inimese enda otsustada.

Tavaline Escalade on Chevy Tahoe / GMC Yukon'i baasil, Escalade ESV on Suburbani baasil. Minu arvates on Escalade igati mõnus auto ja räpp-bändiga pole küll midagi pistmist kui ise auto välimust velgedega ära ei riku.

____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee
22.05.2009 at 18:52
rescue
 
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast
quote:
speedbird: Arvan, et siinkohal on täiesti mõttetu rääkida maastikusuutlikkusest või linnamaasturi staatusest. Nelikvedu on sellel autol minu arvates seetõttu, et teinekord kehvadest teeoludest iseseisvalt välja tulla. Enamasti sõidetakse ju niikuinii tagaveoga, isegi kui 4x4 olemas. Tahoe ja Suburban on põhimõtteliselt täisraamil truckid, millel nelikvedu ei olegi mingi hädavajalik näitaja, rääkimata siis sillalukkudest vms. Suurtel veoautodel ka enamasti ikka tagavedu. Tegemist ju sisuliselt kastikatega, millel peal salongiga kere (andes USA mõistes talle nimeks SUV). Kui välimus + salong meeldivad, siis rohkem polegi midagi arutada. Kas autot ka praktilisuse seisukohast hädasti tarvis, see jäägu inimese enda otsustada.

Tavaline Escalade on Chevy Tahoe / GMC Yukon'i baasil, Escalade ESV on Suburbani baasil. Minu arvates on Escalade igati mõnus auto ja räpp-bändiga pole küll midagi pistmist kui ise auto välimust velgedega ära ei riku.

someones got mad
:D
22.05.2009 at 18:54
Vanaisa
  
Moderator
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast
4x4 meestel on asi ilusti lahti seletatud - maastikumasin on 4veo ja aeglustiga aparaat, muu kraam on linna-, pargi- ja muud maasturid.
22.05.2009 at 20:01
Märt
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast
quote:
Vanaisa: 4x4 meestel on asi ilusti lahti seletatud - maastikumasin on 4veo ja aeglustiga aparaat, muu kraam on linna-, pargi- ja muud maasturid.

Seda peaks ikka keerulisemaks ajama - minu pargimaasturil on kah aeglusti olemas...


____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
22.05.2009 at 20:07
Vanaisa
  
Moderator
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast
kui sa viitad profiilis oleva auto peale, siis tead ju ise liivastes maailmakantides sõites, et ronib ju küll...kuni katus paistab? :)
22.05.2009 at 20:13
sten666
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast
Pisut OT :D aga enamusel 4WD subarutel on ka aeglusti
22.05.2009 at 20:19
speedbird
 
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast
quote:
rescue:
quote:
speedbird: Arvan, et siinkohal on täiesti mõttetu rääkida maastikusuutlikkusest või linnamaasturi staatusest. Nelikvedu on sellel autol minu arvates seetõttu, et teinekord kehvadest teeoludest iseseisvalt välja tulla. Enamasti sõidetakse ju niikuinii tagaveoga, isegi kui 4x4 olemas. Tahoe ja Suburban on põhimõtteliselt täisraamil truckid, millel nelikvedu ei olegi mingi hädavajalik näitaja, rääkimata siis sillalukkudest vms. Suurtel veoautodel ka enamasti ikka tagavedu. Tegemist ju sisuliselt kastikatega, millel peal salongiga kere (andes USA mõistes talle nimeks SUV). Kui välimus + salong meeldivad, siis rohkem polegi midagi arutada. Kas autot ka praktilisuse seisukohast hädasti tarvis, see jäägu inimese enda otsustada.

Tavaline Escalade on Chevy Tahoe / GMC Yukon'i baasil, Escalade ESV on Suburbani baasil. Minu arvates on Escalade igati mõnus auto ja räpp-bändiga pole küll midagi pistmist kui ise auto välimust velgedega ära ei riku.

someones got mad
:D

Mitte just seda, aga mulle pigem on kergelt vastumeelne see üleüldine eestlaste maasturimajandus :D Lihtsalt inimestel on kuidagi selline üleüldine arusaam, et näiteks Jeep Grand Cherokee on kõvem maastur, kui Honda CR-V, kuigi tegelikult on mõlemad tavaconfis suhteliselt sarnased ja ei ole erilise läbivusvõimega. Tegelikkuses ei kasutatagi neid tihti maastikul ja siis on lihtsalt tarvis mingisuguseid ego-upitavaid fakte autost teada. Ei räägi siinsest foorumirahvast, vaid täitsa üldises mõttes. Ei maksa taoliste arusaamade ohvriks langeda ja valida ikka selline auto, mis endale meeldib.

Oma kogemustest võin rääkida, et mul oli 96 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8, millel pidev nelikvedu ja keskdifrilukuga aeglusti. Tegelikkuses oli siiski nii, et talvel tekitas liigset usaldust auto vastu ja kui paksemasse lumme parkisin ja pärast välja tahtsin tulla, siis oli tarvis masin välja tõmmata või liiva rataste alla visata. Ei tohi unustada, et ilma sillalukkudeta 4x4 on tegelikkuses ikkagi kaherattavedu, kuigi üks ratas veab ees ja teine taga. Need kaks ratast suudavad end väga hästi sisse kaevata ja oledki hädas. Aeglustist pole siin enam mingit abi.

Suburban on mul nüüd puhas tänavavariant, 4x4 versioonist kergelt madalam ja ainult tagaveoga. Ise ütlen alati, et tegu polegi mingi maasturiga, vaid suhteliselt suure mahtuniversaaliga :) Paar korda olen talvel hätta jäänud, aga tagumine sillalukk teeb sisuliselt sama välja nagu lihtne 4x4, ehk siis veavad kaks ratast korraga. 4x4 skeemiga on sul lootus, et ühe esi või tagaratta all on pinnas, mida mööda saab hakata edasi vedama end, kuid lukus tagaveoga tuleb loota, et see pinnas on ühe ratta all tagumistest. Mõlemal juhul oled tõenäoliselt end juba nii sügavale pudru sisse sõitnud, et vahet väga pole :D

Rescue, ma arvan, et sinu Frontera on neist kõigist palju kõvem maastur ja see on ka üsna loogiline, kui sul lukud olemas ja auto ju ise võrdlemisi kerge, mitte selline laev nagu Tahoe või Suburban või nende sugulased.

____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee
23.05.2009 at 09:16 1 edit. Last edited 23.05.2009 at 09:19 by speedbird
Max3,0
 
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast
Ilmest nagu küsia ka ise näeb siis jutt on läinud suht õkva ja lõpuks maksab ikka enda emotsioon, kas ära ostes hommikul istud igapäev masinasse mõnuga või mitte.



____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd
23.05.2009 at 09:32
Saabotska
 
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast
quote:
Max3,0: Ilmest nagu küsia ka ise näeb siis jutt on läinud suht õkva ja lõpuks maksab ikka enda emotsioon, kas ära ostes hommikul istud igapäev masinasse mõnuga või mitte.



Teadmiseks, et sorentol on aeglusti ja tagadifri lukk täiesti olemas.


____________________________
Dodge ram 2500 van `97
23.05.2009 at 14:36
HardStep
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast
Terminis SUV pole maastikust ega selle läbimisest sõnagi juttu;)

____________________________
Smiles Per Gallon



23.05.2009 at 17:13
Sören
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast
quote:
speedbird:

....
Paar korda olen talvel hätta jäänud, aga tagumine sillalukk teeb sisuliselt sama välja nagu lihtne 4x4, ehk siis veavad kaks ratast korraga. 4x4 skeemiga on sul lootus, et ühe esi või tagaratta all on pinnas, mida mööda saab hakata edasi vedama end, kuid lukus tagaveoga tuleb loota, et see pinnas on ühe ratta all tagumistest. Mõlemal juhul oled tõenäoliselt end juba nii sügavale pudru sisse sõitnud, et vahet väga pole :D

...


sellepärast ongi korralikel tagaveolistel automaatne sillalukk, et ei õnnestuks ennast väga sügavale sisse kraapida ;)


____________________________
gts1000 & gl500 & w140
25.05.2009 at 09:03
tfr
 
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast
quote:
Sören: sellepärast ongi korralikel tagaveolistel automaatne sillalukk, et ei õnnestuks ennast väga sügavale sisse kraapida ;)

Pigem ikka vastupidi. Juba vana offroadi-vanasõna ütleb, et mida parema läbivusega on auto, seda kaugemal on abi kui kinni jääd :)
25.05.2009 at 09:59
RICAMB
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast
quote:
HardStep: Terminis SUV pole maastikust ega selle läbimisest sõnagi juttu;)

Meie oma kohalik tehnilise keele guru hr. Heido Ots pakkus selliste sõidukite eestikeelseks vasteks virgestussõiduk. :)
25.05.2009 at 12:00
Sören
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast
quote:
tfr:

Pigem ikka vastupidi. Juba vana offroadi-vanasõna ütleb, et mida parema läbivusega on auto, seda kaugemal on abi kui kinni jääd :)

irv, eks see offroadi puhul nii ongi. tavalise tagaveolisega on asjad lihtsamad. mina jäin oma igapäevaliikuriga eelmisel talvel kinni ühel korral - tagurdasin põhjapidi kokkupressitud lumehunniku otsa ja kummmalgi tagarattal ei olnud kontakti maaga.

____________________________
gts1000 & gl500 & w140
25.05.2009 at 12:40
Max3,0
 
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast
quote:
Saabotska:
quote:
Max3,0: Ilmest nagu küsia ka ise näeb siis jutt on läinud suht õkva ja lõpuks maksab ikka enda emotsioon, kas ära ostes hommikul istud igapäev masinasse mõnuga või mitte.



Teadmiseks, et sorentol on aeglusti ja tagadifri lukk täiesti olemas.



Teadmiseks, olen kursis!!! Mõte oli selles, et iga teine oleks oma rubla kihlveos ennem Roveri peale pannud! Sorento on tegelt üllatavalt eduline maastur, kuid mõte jääb samaks "tihend" peab ka õige olema- olenamata sellest, mis märk grilli küljes ripub!!!

____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd
25.05.2009 at 14:54 1 edit. Last edited 25.05.2009 at 14:59 by Max3,0
speedbird
 
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast
quote:
RICAMB:
quote:
HardStep: Terminis SUV pole maastikust ega selle läbimisest sõnagi juttu;)

Meie oma kohalik tehnilise keele guru hr. Heido Ots pakkus selliste sõidukite eestikeelseks vasteks virgestussõiduk. :)

Aitäh, et ütlesid. Selle peale sain küll korralikult naerda :D

____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee
25.05.2009 at 16:42
Rein000
 
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast
1 generatsiooni Escalade, millel valid, millist vedu tahad.
Linna maastur???
25.05.2009 at 22:33 1 edit. Last edited 02.02.2010 at 08:54 by Rein000
tqhq.ee foorum : Vaba teema : split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.