split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemastArvan, et siinkohal on täiesti mõttetu rääkida maastikusuutlikkusest või linnamaasturi staatusest. Nelikvedu on sellel autol minu arvates seetõttu, et teinekord kehvadest teeoludest iseseisvalt välja tulla. Enamasti sõidetakse ju niikuinii tagaveoga, isegi kui 4x4 olemas. Tahoe ja Suburban on põhimõtteliselt täisraamil truckid, millel nelikvedu ei olegi mingi hädavajalik näitaja, rääkimata siis sillalukkudest vms. Suurtel veoautodel ka enamasti ikka tagavedu. Tegemist ju sisuliselt kastikatega, millel peal salongiga kere (andes USA mõistes talle nimeks SUV). Kui välimus + salong meeldivad, siis rohkem polegi midagi arutada. Kas autot ka praktilisuse seisukohast hädasti tarvis, see jäägu inimese enda otsustada.
Tavaline Escalade on Chevy Tahoe / GMC Yukon'i baasil, Escalade ESV on Suburbani baasil. Minu arvates on Escalade igati mõnus auto ja räpp-bändiga pole küll midagi pistmist kui ise auto välimust velgedega ära ei riku.
quote:speedbird: Arvan, et siinkohal on täiesti mõttetu rääkida maastikusuutlikkusest või linnamaasturi staatusest. Nelikvedu on sellel autol minu arvates seetõttu, et teinekord kehvadest teeoludest iseseisvalt välja tulla. Enamasti sõidetakse ju niikuinii tagaveoga, isegi kui 4x4 olemas. Tahoe ja Suburban on põhimõtteliselt täisraamil truckid, millel nelikvedu ei olegi mingi hädavajalik näitaja, rääkimata siis sillalukkudest vms. Suurtel veoautodel ka enamasti ikka tagavedu. Tegemist ju sisuliselt kastikatega, millel peal salongiga kere (andes USA mõistes talle nimeks SUV). Kui välimus + salong meeldivad, siis rohkem polegi midagi arutada. Kas autot ka praktilisuse seisukohast hädasti tarvis, see jäägu inimese enda otsustada.
Tavaline Escalade on Chevy Tahoe / GMC Yukon'i baasil, Escalade ESV on Suburbani baasil. Minu arvates on Escalade igati mõnus auto ja räpp-bändiga pole küll midagi pistmist kui ise auto välimust velgedega ära ei riku.
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemast4x4 meestel on asi ilusti lahti seletatud - maastikumasin on 4veo ja aeglustiga aparaat, muu kraam on linna-, pargi- ja muud maasturid.
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemastkui sa viitad profiilis oleva auto peale, siis tead ju ise liivastes maailmakantides sõites, et ronib ju küll...kuni katus paistab?
quote:speedbird: Arvan, et siinkohal on täiesti mõttetu rääkida maastikusuutlikkusest või linnamaasturi staatusest. Nelikvedu on sellel autol minu arvates seetõttu, et teinekord kehvadest teeoludest iseseisvalt välja tulla. Enamasti sõidetakse ju niikuinii tagaveoga, isegi kui 4x4 olemas. Tahoe ja Suburban on põhimõtteliselt täisraamil truckid, millel nelikvedu ei olegi mingi hädavajalik näitaja, rääkimata siis sillalukkudest vms. Suurtel veoautodel ka enamasti ikka tagavedu. Tegemist ju sisuliselt kastikatega, millel peal salongiga kere (andes USA mõistes talle nimeks SUV). Kui välimus + salong meeldivad, siis rohkem polegi midagi arutada. Kas autot ka praktilisuse seisukohast hädasti tarvis, see jäägu inimese enda otsustada.
Tavaline Escalade on Chevy Tahoe / GMC Yukon'i baasil, Escalade ESV on Suburbani baasil. Minu arvates on Escalade igati mõnus auto ja räpp-bändiga pole küll midagi pistmist kui ise auto välimust velgedega ära ei riku.
someones got mad
Mitte just seda, aga mulle pigem on kergelt vastumeelne see üleüldine eestlaste maasturimajandus Lihtsalt inimestel on kuidagi selline üleüldine arusaam, et näiteks Jeep Grand Cherokee on kõvem maastur, kui Honda CR-V, kuigi tegelikult on mõlemad tavaconfis suhteliselt sarnased ja ei ole erilise läbivusvõimega. Tegelikkuses ei kasutatagi neid tihti maastikul ja siis on lihtsalt tarvis mingisuguseid ego-upitavaid fakte autost teada. Ei räägi siinsest foorumirahvast, vaid täitsa üldises mõttes. Ei maksa taoliste arusaamade ohvriks langeda ja valida ikka selline auto, mis endale meeldib.
Oma kogemustest võin rääkida, et mul oli 96 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8, millel pidev nelikvedu ja keskdifrilukuga aeglusti. Tegelikkuses oli siiski nii, et talvel tekitas liigset usaldust auto vastu ja kui paksemasse lumme parkisin ja pärast välja tahtsin tulla, siis oli tarvis masin välja tõmmata või liiva rataste alla visata. Ei tohi unustada, et ilma sillalukkudeta 4x4 on tegelikkuses ikkagi kaherattavedu, kuigi üks ratas veab ees ja teine taga. Need kaks ratast suudavad end väga hästi sisse kaevata ja oledki hädas. Aeglustist pole siin enam mingit abi.
Suburban on mul nüüd puhas tänavavariant, 4x4 versioonist kergelt madalam ja ainult tagaveoga. Ise ütlen alati, et tegu polegi mingi maasturiga, vaid suhteliselt suure mahtuniversaaliga Paar korda olen talvel hätta jäänud, aga tagumine sillalukk teeb sisuliselt sama välja nagu lihtne 4x4, ehk siis veavad kaks ratast korraga. 4x4 skeemiga on sul lootus, et ühe esi või tagaratta all on pinnas, mida mööda saab hakata edasi vedama end, kuid lukus tagaveoga tuleb loota, et see pinnas on ühe ratta all tagumistest. Mõlemal juhul oled tõenäoliselt end juba nii sügavale pudru sisse sõitnud, et vahet väga pole
Rescue, ma arvan, et sinu Frontera on neist kõigist palju kõvem maastur ja see on ka üsna loogiline, kui sul lukud olemas ja auto ju ise võrdlemisi kerge, mitte selline laev nagu Tahoe või Suburban või nende sugulased.
split: 4x4 jutt Escalade ostabi teemastIlmest nagu küsia ka ise näeb siis jutt on läinud suht õkva ja lõpuks maksab ikka enda emotsioon, kas ära ostes hommikul istud igapäev masinasse mõnuga või mitte.
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd
quote:Max3,0: Ilmest nagu küsia ka ise näeb siis jutt on läinud suht õkva ja lõpuks maksab ikka enda emotsioon, kas ära ostes hommikul istud igapäev masinasse mõnuga või mitte.
Teadmiseks, et sorentol on aeglusti ja tagadifri lukk täiesti olemas.
____________________________
Dodge ram 2500 van `97
....
Paar korda olen talvel hätta jäänud, aga tagumine sillalukk teeb sisuliselt sama välja nagu lihtne 4x4, ehk siis veavad kaks ratast korraga. 4x4 skeemiga on sul lootus, et ühe esi või tagaratta all on pinnas, mida mööda saab hakata edasi vedama end, kuid lukus tagaveoga tuleb loota, et see pinnas on ühe ratta all tagumistest. Mõlemal juhul oled tõenäoliselt end juba nii sügavale pudru sisse sõitnud, et vahet väga pole
...
sellepärast ongi korralikel tagaveolistel automaatne sillalukk, et ei õnnestuks ennast väga sügavale sisse kraapida
Pigem ikka vastupidi. Juba vana offroadi-vanasõna ütleb, et mida parema läbivusega on auto, seda kaugemal on abi kui kinni jääd
irv, eks see offroadi puhul nii ongi. tavalise tagaveolisega on asjad lihtsamad. mina jäin oma igapäevaliikuriga eelmisel talvel kinni ühel korral - tagurdasin põhjapidi kokkupressitud lumehunniku otsa ja kummmalgi tagarattal ei olnud kontakti maaga.
quote:Max3,0: Ilmest nagu küsia ka ise näeb siis jutt on läinud suht õkva ja lõpuks maksab ikka enda emotsioon, kas ära ostes hommikul istud igapäev masinasse mõnuga või mitte.
Teadmiseks, et sorentol on aeglusti ja tagadifri lukk täiesti olemas.
Teadmiseks, olen kursis!!! Mõte oli selles, et iga teine oleks oma rubla kihlveos ennem Roveri peale pannud! Sorento on tegelt üllatavalt eduline maastur, kuid mõte jääb samaks "tihend" peab ka õige olema- olenamata sellest, mis märk grilli küljes ripub!!!
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd