register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Jälle päevatuledest  
Poster Message
rnx69
 
Jälle päevatuledest
Jah, juba kasutasin otsingut ning ei leidnud seda, mida vaja :)

Uuriks nimelt kaaskodanike kogemustest tulilinnule päevatulede paigaldamisel - kust pagana kohast meie kaubanduses (soovitatavalt emajõelinnast) oleks võimalik leida legaalseid ning viisakaid (loe: mitte LED-idega nilbusi) päevasõidutulesid, mis '91 aasta Firebirdile ette sobiks. Tegu siis baasmudeliga, ehk udutulesid originaalis pole, samas aga pole ka ilmselt mingi küsimus sinna elastsetesse plastikkatetesse sobivate avauste lõikamine, kui ainult sobivad tuled leiaks :)

Päevavalguses näeb kinniste klappidega auto ikka tunduvalt kenam välja...
26.05.2009 at 15:07
Indrek_S
 
Jälle päevatuledest
Klapid rokivad, ma ütlen.
80-date autol peab 80-date hõngu olema. Mina olen enda klapikatel alati tuled lahti visanud.

- ehk kannatab fire orig. udukatest päevasõidu tuled meisterdada?

____________________________
not done until it's done
26.05.2009 at 15:20
rnx69
 
Jälle päevatuledest
No kuidas võtta, maitsed on erinevad :)

Jutt oli just legaalsetest päevakatest - sellele udukale pole mul ju klaasile kusagilt RL tähist võtta...
26.05.2009 at 15:22
vvt
  
Jälle päevatuledest
On andmeid, et liiklusmiilits korjab maha udukatega sõitjaid ja kui hakkad vaidlema, et mul on seal sees 21W parktulepirnid, siis erakorraline ülevaatus.

Ja päris palju inimesi sõidab endiselt päeval udukatega lähitulede asemel, kuigi vastav muudatus seaduses oli juba hulk aega tagasi (90ndate keskel oli igatahes udukas lähitule asendajana lubatud ja tavaline praktika).

Praegu on igasugu pisikesi seasilmi juba müüa, mis auto välimust ei ruineeri, kui LED hirmust üle saada, siis jõuan kohale tõdemus, et need on tõesti väga väikesed võimalik saada.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
26.05.2009 at 15:27
rnx69
 
Jälle päevatuledest
Selle LEDi teemaga ongi see lugu, et ei suuda oma mõistusega leida kohta, kus need ei häiriks - 91-92 aasta fire ei oma just palju avausi, kuhu neid toppida kannataks. Ning ise eelistaks ausalt öeldes sellist vanakooli teemat ka rohkem. Nii et endiselt otsin harilikke neljakandilisi ning tavapirniga päevakaid.
26.05.2009 at 15:39
Indrek_S
 
Jälle päevatuledest
kas mingitest camaro või sellest pisikese chevy (cavalier/beretta/corsica vist) tuledest ei anna kompunnida?

____________________________
not done until it's done
26.05.2009 at 15:43 1 edit. Last edited 26.05.2009 at 15:43 by Indrek_S
rnx69
 
Jälle päevatuledest
Hmm... vot seda peaks lausa uurima - Kanada turule vist pakuti küll DRL-e. Kui viisakalt paika panna, siis ei tohiks nii vana aparaadi puhul kobinat ka olla, et E tähis puudub.
27.05.2009 at 08:15
Kummipuru
 
Jälle päevatuledest
quote:
vvt: On andmeid, et liiklusmiilits korjab maha udukatega sõitjaid ja kui hakkad vaidlema, et mul on seal sees 21W parktulepirnid, siis erakorraline ülevaatus.

Ja päris palju inimesi sõidab endiselt päeval udukatega lähitulede asemel, kuigi vastav muudatus seaduses oli juba hulk aega tagasi (90ndate keskel oli igatahes udukas lähitule asendajana lubatud ja tavaline praktika).

Praegu on igasugu pisikesi seasilmi juba müüa, mis auto välimust ei ruineeri, kui LED hirmust üle saada, siis jõuan kohale tõdemus, et need on tõesti väga väikesed võimalik saada.

pole küll kindel, kuid kas mitte pole lubatud sõita päevasel ajal udukatega kui need koos parkidega põlevad?
ise kasutan seda varianti kogu aeg ja pole miilitsate otsa veel sattunud. Politsei on autole otsa vaadanud küll ja küll kuid jutule pole kutsutud.
Teine asi on näiteks Xenon pooltulede säästmine. Kui linnas palju lühikesi otsi siis see pidev on-off vist neile hästi ei mõju

Sorry kui väheke OT!

Teemaalgatajale: autovaruosade poed pakuvad tänapäeval palju igasuguseid tulesid, mis sobivad ka päevasõidutuledeks. Kui kannatust rohkem, siis pakub lahendusi ehk ebay. Kolmanda variandina vaataksin romulates ringi, lahendus võib leiduda ka seal kus seda ei oska otsida...

____________________________
puidust väikeehitised ja saunad
võitlussport, enesekaitse, eratreeningud
27.05.2009 at 13:37
vvt
  
Jälle päevatuledest
quote:
Kummipuru: pole küll kindel, kuid kas mitte pole lubatud sõita päevasel ajal udukatega kui need koos parkidega põlevad?
ise kasutan seda varianti kogu aeg ja pole miilitsate otsa veel sattunud. Politsei on autole otsa vaadanud küll ja küll kuid jutule pole kutsutud.
Teine asi on näiteks Xenon pooltulede säästmine. Kui linnas palju lühikesi otsi siis see pidev on-off vist neile hästi ei mõju
Sorry kui väheke OT!
Teemaalgatajale: autovaruosade poed pakuvad tänapäeval palju igasuguseid tulesid, mis sobivad ka päevasõidutuledeks. Kui kannatust rohkem, siis pakub lahendusi ehk ebay. Kolmanda variandina vaataksin romulates ringi, lahendus võib leiduda ka seal kus seda ei oska otsida...

1. udukad lähitulede asemel ei ole lubatud juba mõnda aega. Kunagi olid lubatud. Päeval võivad põleda päeva- või lähituled. Punkt.
2. igasugused tuled ei sobi päevasõidutuledeks. Kui tahad sirge seljaga igalt poolt läbi astuda, siis tuleks kasutada ikka päevatule tähistusega tulesid, st päevatulesid, mitte mingeid enamvähem seasilmi. Kui see oluline pole, siis võib muidugi enamvähem iga tule panna. Ilmselt väga ei viriseta ka, kui ehitad udutuledele sisse 12V21W pirnide pesad ja kasutad neid päevatule pähe. Valgustugevus võrreldes H3-ga on ikka tuntav ja kui väga ei hiilga, siis vast miilits ei virise. Paljude autode juures on see ka ainuvõimalik lahendus, kuna samasuguse disainiga päevatulesid pole saada ja välimust ei tahaks nagu ära ruineerida.

Udukate kasutamine on kahe otsaga asi. Enamikel autodel asuvad nad piisavalt madalal, et tuline latern saab igast lombist endale dushi kaela. Mitte kõikide firmade omad ei pea vastu. Isegi osad Hella tehase udukad lähevad pideva kasutamisega praguliseks ilma vett saamata. Siis ei teki mingit kokkuhoidu kui iga aasta uued udukad ostad. Lähitule latern peab ikka palju paremini vastu, kuna ta on suurem, parema jahutusega ja asub kõrgemal.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
27.05.2009 at 16:17 1 edit. Last edited 27.05.2009 at 16:21 by vvt
viplala
Jälle päevatuledest
quote:
vvt:
quote:
Kummipuru: pole küll kindel, kuid kas mitte pole lubatud sõita päevasel ajal udukatega kui need koos parkidega põlevad?
ise kasutan seda varianti kogu aeg ja pole miilitsate otsa veel sattunud. Politsei on autole otsa vaadanud küll ja küll kuid jutule pole kutsutud.
Teine asi on näiteks Xenon pooltulede säästmine. Kui linnas palju lühikesi otsi siis see pidev on-off vist neile hästi ei mõju
Sorry kui väheke OT!
Teemaalgatajale: autovaruosade poed pakuvad tänapäeval palju igasuguseid tulesid, mis sobivad ka päevasõidutuledeks. Kui kannatust rohkem, siis pakub lahendusi ehk ebay. Kolmanda variandina vaataksin romulates ringi, lahendus võib leiduda ka seal kus seda ei oska otsida...

1. udukad lähitulede asemel ei ole lubatud juba mõnda aega. Kunagi olid lubatud. Päeval võivad põleda päeva- või lähituled. Punkt.
2. igasugused tuled ei sobi päevasõidutuledeks. Kui tahad sirge seljaga igalt poolt läbi astuda, siis tuleks kasutada ikka päevatule tähistusega tulesid, st päevatulesid, mitte mingeid enamvähem seasilmi. Kui see oluline pole, siis võib muidugi enamvähem iga tule panna. Ilmselt väga ei viriseta ka, kui ehitad udutuledele sisse 12V21W pirnide pesad ja kasutad neid päevatule pähe. Valgustugevus võrreldes H3-ga on ikka tuntav ja kui väga ei hiilga, siis vast miilits ei virise. Paljude autode juures on see ka ainuvõimalik lahendus, kuna samasuguse disainiga päevatulesid pole saada ja välimust ei tahaks nagu ära ruineerida.

Udukate kasutamine on kahe otsaga asi. Enamikel autodel asuvad nad piisavalt madalal, et tuline latern saab igast lombist endale dushi kaela. Mitte kõikide firmade omad ei pea vastu. Isegi osad Hella tehase udukad lähevad pideva kasutamisega praguliseks ilma vett saamata. Siis ei teki mingit kokkuhoidu kui iga aasta uued udukad ostad. Lähitule latern peab ikka palju paremini vastu, kuna ta on suurem, parema jahutusega ja asub kõrgemal.


Päeva-lisatuledel oli vist mingi märgistus klaasidel, mida siis miilits kontrollib.
28.05.2009 at 15:42
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Jälle päevatuledest  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.