register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : FBI hoiatab uppunud kräpi eest  
Poster Message
pisike99
FBI hoiatab uppunud kräpi eest
http://www.tarbija24.ee/?id=125211

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
28.05.2009 at 21:17
Timo
  
FBI hoiatab uppunud kräpi eest
Jah, eile reporteri klippi nähes vererõhk kohe tõusis. Krt mida kõike välja ei mõelda. Ostad sealt sõidukõlmatu auto, olematu raha eest, ja siin lükkad südamerahuga vettinud ja pees auto rahulikult ilusa kopika eest maha. Kuna minul olnud autosid omajagu ja palju tegeletud ostu-müügi-vahetusega, siis tean juba täpselt, mida vaadata ja kontrollida ja ilmselt mina sellise asja õnge ei läheks, kuna omal nahal nii palju peksa saanud peidetud vigadega. Igal autol käib ikka vähemalt korra põhjamati serv üles, kui vähegi võimalik. uppunud autol seal kindlasti kahjustuse jälgi. Väike rooste, liiva sodi, mati põhi niiske. Tavaliselt kõige parem vaadata tagaistme alt, seal põhjamatt kinnitamata ja sinna ei saa vesi mitte kuidagi muud moodi, kui uppumisega. Hoidke ikka silmad lahti, ei tahaks hästi sellisel autol eestis 2 või 3 omanik olla.

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
29.05.2009 at 07:18
Indrek_S
 
FBI hoiatab uppunud kräpi eest
Uppunud auto tuvastamine:

- Aja auto leitsakusse päikese kätte
- sule kõik aknad ja ukse ja luugid
- lase paar tundi seista
- istu sisse. Kui niiskus on nagu saunas, walk away

____________________________
not done until it's done
29.05.2009 at 07:55
Vanaisa
  
Moderator
FBI hoiatab uppunud kräpi eest
suht hambutu hoiatus IMHO.
Palju neid usakaid meile Poolast toodud on? Ja meie enda usakatega tegelevatest maaletoojatest (vähemalt, keda ise tunnen) ei taha endale küll keegi saastamüüja märki külge saada.
Eestisuguses väikses kohas tähendaks see automaatselt äri lõppemist.
29.05.2009 at 08:17
vvt
  
FBI hoiatab uppunud kräpi eest
No need skeemid töötavad juba ammu ja USA-s kaasa arvatud. FBI oleks nagu ameerika avastanud. Kohalikud mehhiklaste pundid ostavad need uppunud rondid võileivahinnaga kindlustuselt ära, tehakse kuidagitmoodi korda, tekitatakse tähelepanu kõrvalejuhtimiseks paar kerget iluviga (nt poritiib lömmis) ja müüakse maha nagu iluvigadega garantiita auto. Ostja on veel õnnejunnis, et kus sai pisiveaga auto nii odavalt. Võib arvata, et selliseid autosid on Eestisse tulnud ennegi ja ka ametlike platside kaudu ilma nende endi teadmata.

Pealegi USA-d külastab aastas ikka nii üks orkaan ja mõned suuremad troopilised tormid, Missisipi üleujutused jne, niiet see uppunud autode probleem on seal kogu aeg olnud. Ei ole seda FBI-d seal kuskil pettusi ohjamas kuulda olnud.

Ega muud varianti polegi, kui tõsta auto müüja vastutust. See vähendab igasuguse saasta odavat kokkuostmist eesmärgiga see siin kokku klopsida. Proovi sa Saksamaal müüa mingit pahteldatud või keritud spidomeetriga autot ilma kohalikku ostjat sellest informeerimata. Kui see välja, et autol on peidetud vigu, millest sa ostjat ei informeerinud, on ostjal õigus auto tagasi tuua ja raha tagasi saada või nõuda vea kõrvaldamist müüja kulul. Ja vastutab viimane müüja. Lihtne.

Kujutan ette, kui Eestis hakatakse sellist asja seadusse viima, siis puhkeb kõrvulukustav igasugu autoärikate lobiklubide hädakisa ja asi hääbub - ahistate püha liberaalset ettevõtlust. Nagu on seni hääbunud kõik katsed viia sisse Eesti ehitusstandardeid. Ükski tegija pole huvitatud sellest, et teda saaks tarbija lihtsalt liistule tõmmata.

Teiseks tuleb liistule tõmmata kindlustusfirmad, kes üritavad kahest kohast nahka koorida, kasutades seaduseauke. Esiteks kooritakse kaskodelt korralikke summasid ning pärast müüakse veel need autojäänused kuliibinitele maha. Sellised vrakid peaks saama müüa vaid ja ainult autolammutusse ja viisil, mis välistab nende arvele jäämise või arvele võtmise.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
29.05.2009 at 08:23 1 edit. Last edited 29.05.2009 at 08:26 by vvt
Vanaisa
  
Moderator
FBI hoiatab uppunud kräpi eest
Helmutite maa automüüjatel on paremaidki rahateenimise nippe - üks näiteks see, et autot ei võeta arvelt maha, müüakse ostjale edasi kallima hinnaga ja vahe pealt jäetakse maksud maksmata.
Ametlikult siis kajastub müük, kui eelmiselt omanikult ostjale, türgi kährikut nagu polekski vahel olnud. :)
Endal üks tuttav jäi sellega meie maksuameti hambusse - ja ole siis see kloun ja ürita tõestada, et pätt ja riigivaras pole...
29.05.2009 at 08:31
vvt
  
FBI hoiatab uppunud kräpi eest
Seda nippi teevad ka kohalikud autoärikad ja asi vormistatakse, nagu oleks sa ise auto toonud. Maksud jäetakse maksmata ja mis kõige hullem - hiljem ei aita sind keegi, sest müüja kehitab õlgu, et tema ei tea midagi, inimene ise tõi, tema vaid aitas kristlikult auto arvele võtta.



____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
29.05.2009 at 08:42
fire83
 
FBI hoiatab uppunud kräpi eest
Ameeriklastel on palju suuremaid probleeme "ligunenud asjadega" - näiteks on nad osanud kuhugi ära kaotada neutronpommi, mis on 1958 aastast kadunud. Aga kena muidugi kui FBI muretseb ja hoiatab meid.

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
29.05.2009 at 16:52 1 edit. Last edited 29.05.2009 at 16:52 by fire83
Tank1
FBI hoiatab uppunud kräpi eest
Väga vana teema.Euroopast madalmaadest uppunud autodest ei maksa rääkidagi.Ka Eestis uputab...

____________________________
different day,..... shit
30.05.2009 at 09:13
cce
FBI hoiatab uppunud kräpi eest
Olgu öeldud,et nii mõnelgi "äsja saksast" autol on olnud tagaistme all liivakast.
Ilma korrosioonitõrjeta autodel on ikka silmaga näha,kas on merekaru või maarott.
Kui on paks kiht mastiksit ja hooldatud korralikult tuleb alles ehk poole aasta pärast ilmsiks.
01.06.2009 at 08:38
martin333
FBI hoiatab uppunud kräpi eest
mis seal vahet kas siin maha kantud või mikstanis vb vaid see et seal tehakse seda tunduvalt tervemate autodega. Vesi on tõesti paha asi aga mis puudutab maha kandmist avarii korral siis tähendab se vaid seda ,et auto rem ületab u 50 auto hinnast mitte aga seda ,et ta remont on ohtlik või ,et ta on sõidukõlbmatuks muutunud. Palju on kinni just nimelt esinduste varuosa hindades ja nö rem kalkulatsioonidesse "asjade " toppimises (esinduste poolt) mis tegelikult avariis kahjstada pole saanud.
Üldiselt on seadusesse seda väga raske kirjutada kuna siin müüakse täpselt sama kaupa sama moodi samle turule kindlustus platside poolt. vahe on lihtsalt selles ,et need autod ei läbi mingisugust kontrolli ARK is kuna on siin juba arvel. usa kaup on isegi turvalisem siinsest .
04.06.2009 at 22:09
vvt
  
FBI hoiatab uppunud kräpi eest
Tegelikult peab müüja auto ostjat hoiatama, kui auto on avariijärgselt/uputusest vms taastatud tema poolt, mitte kotti pähe tõmbama. Siis on ostja valik - kas võtab riski või mitte. Sõltub, kus on taastatud, mis osi kasutatud ja kui korralikult tehtud. Ja vastutusest vabaneb müüja üksnes siis, kui suudab tõestada, et tema tõesti ei teadnud sellest midagi. Mitte nii, et kõrvuti on kaks siledat autot, üks äsja sirgeks taotud ja teine hästi hoitud. Hind sama. Ja kui müüja määrib pähe varjatud probleemiga auto, siis peab tal olema kohustus võtta auto tagasi ja maksta raha tagasi. Euroopas sedasi saab. Siis lõpeks see autoturu rottide petuskeemitamine ja muu maailma prügmäe siia tassimine ära.

Praegu on "liberaalne turg" - kus kavalamal, jultunumal ja suuremate võimalustega kutselisel müüjal on võimalus ostjale kott pähe tõmmata ja pärast suuri silmi teha, ei tema ei tea, see mees ju ise tõi, mina ainult "konsulteerisin" teda auto müügihinnaga võrdse "konsultatsioonitasu" eest.

quote:
Üldiselt on seadusesse seda väga raske kirjutada kuna siin müüakse täpselt sama kaupa sama moodi samle turule kindlustus platside poolt. vahe on lihtsalt selles ,et need autod ei läbi mingisugust kontrolli ARK is kuna on siin juba arvel. usa kaup on isegi turvalisem siinsest .

Asi on ju väga lihtne - kui auto tunnistatakse kindlustuse poolt mittetaastatavaks, siis tähendab see, et seda ei saa ärilises mõttes korralikult korda teha, õigemini saab, aga see ei tasu ära. Miks muidu kindlustus ei taha maksta rohkem kui 50% hinnast, vaid maksab selle asemel 100% (ostab uue auto). Ja kuidas see kohalike kuliibinite käes tasuvaks muutub? Aga just sedasi, et jäetakse teatud tööd tegemata, kere venitamise asemel topitakse seibe pukside vahele, kannatada saanud mitmekihilised teraskonstruktsioonid tõmmatakse nõuetekohase taastamise asemel pahtliga siledaks jne jne jne. Praegu on suurem osa müüdavatest vrakkidest, mida putitada tasub, suht uued autod ja seal ei saa mingite B-osadega ka ratsida.

Praegu müüb kindlustus sama külmalt maha selle, mis on taastamiskõlbulik ja selle, mis ei ole. Kui on ikka "junk", siis peab olema välistatud selle auto edasine käibesse sattumine muul viisil kui varuosadena. Vastasel juhul tekivad kohe ratsionaliseerijad, paksud seivid, jämeda köie ja puuga "kerevenitused" jne. Kindlustusel on tegelikult kama, mis kujul ta edasi käibesse läheb, kuna praegu on selles tegevuses suur anarhia, siis ei kohusta neid miski ka hoolikas olema. Kuna suurem osa autosid, mida on mõtet taastada, on siiski suht uued (25K autot ei taasta enam kuliibinid ka), siis sellega tekitatakse teatud seltskonnale ahvatlus kerget raha teenida.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
05.06.2009 at 09:16 2 edits. Last edited 05.06.2009 at 09:31 by vvt
martin333
FBI hoiatab uppunud kräpi eest
eelmisele

Räägid siin nööriga lanzeronide venitamisest

vaata asi on selles,et suur osa autodest mida tasub osta ja taastada neil ei onlegi avarii valdavalt lanzeronideni jõudnudki ja turvvarustus on ka ok . tänapäeva autodel on esiosas juba nii palju plstmassi ja muud kama mis on esinduses kulla hinnaga ja mille tõttu ka kohe platsile saadetakseT änapäeval on ostjad juba nii targad ,et kontrollivad auto eelnevalt margiesinduses üle (loll saab kirikus ka peksa)ja iga enesest ja teistest lugupidav taastaja paneb ka turvaseadmed tagasi juhul kui on vajadus. Sa üldistad ja võrdled siin kõiki mõne lasnamäe sibulaga kellel on savi mida müüb ja enamjaolt jääbki müüma kuna müüb sitta.

Ja üldiselt elad sa eilses, Eesti kindlustusplatsidel (vähemalt ühel viisakaimal siin-nime ei nimeta)on juba autod müügil kirjaga taastamiskõlbmatu
Kõike lapiti ja kõike osteti u 5-10 a tagasi .praegu on levinud ikkagi eelnev kontroll. tee endale väike upload
08.06.2009 at 23:30
vvt
  
FBI hoiatab uppunud kräpi eest
Lapitakse ka praegu. Ei ole mõtet seda tegevust idealiseerida. Ka esinduste platsidelt on õnnestunud hankida "taastatud" autosid perfektse teenindusajalooga, mis peale esimest talve mõnest kohast punaseks lähevad. Ei ole need asjad midagi nii korras.

Kas need "taastamiskõlbmatu" sildiga autode sattumine liiklusesse on praeguseks välistatud? Kahtlen selles väites.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
09.06.2009 at 08:11
madis
FBI hoiatab uppunud kräpi eest
Kõrvalmärkusena lisaks, et ei tasuks "esinduste teenindusi" idealiseerida. Pigem vastupidi, Silber keeras mu jeebu ikka täiesti p****
09.06.2009 at 17:44
viplala
FBI hoiatab uppunud kräpi eest
quote:
martin333: eelmisele

Räägid siin nööriga lanzeronide venitamisest

vaata asi on selles,et suur osa autodest mida tasub osta ja taastada neil ei onlegi avarii valdavalt lanzeronideni jõudnudki ja turvvarustus on ka ok . tänapäeva autodel on esiosas juba nii palju plstmassi ja muud kama mis on esinduses kulla hinnaga ja mille tõttu ka kohe platsile saadetakseT änapäeval on ostjad juba nii targad ,et kontrollivad auto eelnevalt margiesinduses üle (loll saab kirikus ka peksa)ja iga enesest ja teistest lugupidav taastaja paneb ka turvaseadmed tagasi juhul kui on vajadus. Sa üldistad ja võrdled siin kõiki mõne lasnamäe sibulaga kellel on savi mida müüb ja enamjaolt jääbki müüma kuna müüb sitta.

Ja üldiselt elad sa eilses, Eesti kindlustusplatsidel (vähemalt ühel viisakaimal siin-nime ei nimeta)on juba autod müügil kirjaga taastamiskõlbmatu
Kõike lapiti ja kõike osteti u 5-10 a tagasi .praegu on levinud ikkagi eelnev kontroll. tee endale väike upload

Ja kuhu need taastamiskõlbmatud autod jõuavad peale platsi siis sinu arust? Vaata mis hinnaga need sealt ära ostetakse. Arvad, et mõni ostab endale varuosadeks? Mõni võibolla aga enamus lähevad teisele või kolmandale ringile tagasi. http://www.romu.ee/ Praegugi on seal üks Volkswagen Phaeton, ma sügavalt kahtlen sellise auto varuosadeks ostmist 160 000.-
09.06.2009 at 19:01
tqhq.ee foorum : Vaba teema : FBI hoiatab uppunud kräpi eest  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.