Poster |
Message |
Joel |
Kas keegi Fordi diiselmootorit oskab remontida?
Küsimus on Uunikute Talveralli võistlusmasinas, millel on vana York-tüüpi 2,4D diiselmootor. Külmana peale käivitust liigub enam-vähem, aga kui mootor soojaks läheb, siis kaob jõud kuhugi ära ja üle 55 km/h naljalt kiirust enam ei arenda. Mingi pihusti rõngastihend vahetati ära, siis võttis Kuusalust tulles alguses isegi miski 95 km/h sisse, aga Lasnamäe kanalis enam üle 60 ei läinud. Ja nii iga kord...
Tahaks minna temaga suvel tuuritama, aga sellises tempos ei jõua kohalegi kui juba peab tagasi tulema.
____________________________
2xV8 |
10.06.2009 at 09:49 |
1 edit. Last edited 10.06.2009 at 09:51 by Joel
|
DevilDeVille |
Kas keegi Fordi diiselmootorit oskab remontida?
karla auto?
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
10.06.2009 at 12:46 |
|
vvt |
Kas keegi Fordi diiselmootorit oskab remontida?
Nendel sõjaväe Chevydel oli ka mingi analoogne kamm (kuumalt ei käinud ja keeldusid kävitumast), nendel oli probleemiks kõrgsurvepump.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
10.06.2009 at 15:01 |
|
Joel |
Kas keegi Fordi diiselmootorit oskab remontida?
Kuumana käivitub poolest pöördest. Külmana tahab vahel, et kütus käsitsi üles pumbataks. Aga jah, jõudu pole kuumalt kopkaeestki...
____________________________
2xV8 |
10.06.2009 at 15:46 |
|
hotrod |
Kas keegi Fordi diiselmootorit oskab remontida?
kuidas klapivahed on? kui liiga väikesed.. sisi kuumalt ei pruugi klapp päris pesa puudutadagi, surveid vähe ning mootor ei tööta korralikult.. endal 2,9 v6 broncol oli sedasi.. mootori soojenedes kadus jõud.
____________________________
Real hotrod's don't leak oil - They mark their territory |
10.06.2009 at 18:15 |
1 edit. Last edited 10.06.2009 at 18:15 by hotrod
|