Navigator vs. EscaladeKõik on nii nagu videodes öeldud.
Mulle meeldib Lincolni puhul see, et 3 rida saab põrandasse peita ja nii moodustub täiesti sile pakiruum (juhul kui 2 reas on kapteni toolid siis jääb keskonsool segama kui 2 rida istmed ka alla lasta). Lincolni sisu on originaalsem, kui Escalade'il, mis on sama mis Tahoe aind vähe kallimad materjalid. Ja sõiduomadused on ka väga head, täpselt nagu videos öeldud. Kõikidel sildadel sõltumatu vedrustus on koheselt tunda. Escalade'iga nii palju kogemust pole, eal vist need magnet amordid suudavad ka natuke seda õõtsumist eemale hoida. Navi mootor on muidugi lahja. Kui korra Escalade'iga gaas põhjast kohalt ära minna siis alul on võibolla veits hirmus. Navi vist on vähe ökonoomsem ka. Aga eks otsusta ise, mõned on müügis ka, saad proovisõituki ehk teha nendega.
quote:tahlot: Olen mõlemaga sõitnud. Aga ma lihtsalt ei suuda otsustada enda jaoks mis mulle rohkem meeldib. Escalade on liiga palju, aga minu jaoks on ta lahedam kui Navi, aga samas temas oli midagi nii erilist mida Navil ei olnud. Usun, et see oli selle mootori pärast mis lõrises hullumoodi mahedalt, aga Navil see poleks nagu üldse kuulda. Navil on isegi vaiksem kui mu Vannil ja tal on ikka VÄGA vaikne. Kusjuures Escalade oli liitri võrra ökom kui Navi ja kiirendus parem. Järelturul on nad vist võrdselt väärt. ja Escalade käitus ka paremini. Ei õõtsund nagu Navi.
Ostsin just paar kuud tagasi Navigatori (2004) ja peab ütlema et valikuga väga rahul. Eriti suureks plussiks pean seda, et kolmas istmerida võimaldab ka normaalset istumist, mitte jalad lõua all ja kokku klapituna moodustub sile põrand. Samuti ei meeldinud mulle see, et Escalade puhul ei saanud veoskeemi valida.
Kütusekulu kohta... umbes 20 liitrise linnakulu puhul pole vist liiter enam teab mis mõjuv argument.
Navigator vs. Escaladekütusekulu kohalt tuleks vaadata ehk hübriid käkiläki poole, selle numbrid on ikka endasuguse tanki kohta satiiri valdkonda kalduvad
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Navigator vs. EscaladeKui arvamust küsiti, siis ma ütleks ka võhikuna, et Escalace välimus, hääl ja presence on minu arvates igat pidi selle uue Navigatori omast peajagu üle. Mulle väga meeldis Navigatori eelmine põlvkond, aga see uus on IMO lihtsalt kole. Uskuda või mitte, aga Autolehe testis juhiti Navigatori puhul tähelepanu silmatorkavatele kvaliteedivigadele. Ehk et siit valikust kindel punkt Escaladele. Optional 22" velg on täpp i peal.
Navigator vs. EscaladeNo autolehes on alati usa liikurite kohta artikli lõpus viidatud kvaliteedi probleemidele. See on nagu aamen kirikus.
Endale meeldb Navi rohkem, aga see on puhtalt maitse küsimus.
Navigator vs. EscaladeFacelift/uute caddy mudelite interjöri ja üleüldist koostekvaliteeti kiidavad isegi euroopa autoajakirjanikud taevani (erinevalt lincist). Uue CTSi kohta on siinpool lompi öeldud, et nii head ja läbimõeldud "armatuuri" ei kohta Saksa rivaalidelgi. Üldiselt on Caddy Chevist märgatavalt rohkem distantseerunud kui linc fordist (caddil kõik peale Escalade ja BLS-i, on Chevyst eraldi, Cadillac exclusive platvormidel)
____________________________
not done until it's done
26.06.2009 at 09:17
1 edit. Last edited 26.06.2009 at 10:35 by Indrek_S
Navigator vs. EscaladeLincs on vaikne jah. 100km/h sõites kuuled kuidas juuksed kasvavad.
Ma ei teakski kumba eelistada. Saleen pidi nüüd pakkuma superchargerit ka uutele Navidele ja Expeditionitele. http://www.autoblog.com/2008/06/30/saleen-unveils-supercharger-for-navigator-expedition/
Sellega peaks juba Escalade'idega ühele pulgale dünaamika poolest panema. Kui raha oleks võiks proovida.