register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE  
Poster Message
ammi
 
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
Kuna LT1 mootoritest ja Buick`ist pole eriti vajadust ja huvi olnud,siis oskab keegi midagi kirja panna,et sellele automargile ja mootorile olulised nõrgad kohad.(omadused):)
Mida peaks kindlasti jälgima selle auto ostmisel?Kas mootor on vastupidav?
Olles ise aastaid sõitnud TBI V8`ga ,oskan öelda,et mõnus,lollikindel,odavad jupid ja piisavalt jõudu igapäevaautole.
Kas ka LT1 selline või hoopis liiga palju elektroonikat juba küljes?Ja kuidas nende puitimitatsioonidega on?Kas mingi eriline hooldus nende jaoks?Laguneb talvel?
Küsin selleks,et pole veel autot oma käega näinud ja katsunud,uurin enne tausta.
Harige kellel aega ja viitsimist kirjutada.
Tänud!
13.08.2009 at 19:34 2 edits. Last edited 21.08.2009 at 10:08 by ammi
antennimees
 
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
Väga mugav auto, jõudu piisavalt. Ainuke nõrk ja kallis jupp on optispark jagaja, ülejäänu üldjuhul on odav ja vastupidav. Samas kui jagaja vahetatud siis peaks 5+ aastat kindlasti mureta olema.
Minu endine ka müügis

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
13.08.2009 at 19:56 1 edit. Last edited 13.08.2009 at 20:22 by antennimees
Indrek_S
 
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
Otsi siit foorumist ka Cadillac Fleetwoodi ja Chevrolet Impala teemasi.
Tehniliselt täpselt samad autod, vaid enamus kereplekid erinevad.

LT1 on ikkagi vanakooli ehitusega, kuid hea pritsungiga mootor. Käivad need pikalt, kui normaalselt hooldada.
Tasub üle kontrollida kindlasti veepump. Kui see väheke lekib, siis tulgutab jagaja täis ja kogu kupatus läheb kalliks maksma. Lisaks saavad veepumbast algust ka ülekuumutamise hädad.

Muus osas on tehnika pommikindel ja robustne.

____________________________
not done until it's done
14.08.2009 at 11:44
ammi
 
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
Aitähh heade soovituste eest!

Sellevõrra sain auto kohta teada,et ei puhu sooja õhku.Lubati asi üle vaadata ja otsustasin ka ise netis uurida asja.
Leidsin Buick`i foorumist sellise teema aga minu inglise keel paneb kahtlema,kas saan õieti aru..
Sain aru nii,et see mees õhutas süsteemi lihtsalt ära?

http://www.buickforums.com/forums/showthread.php?t=381
18.08.2009 at 08:04 1 edit. Last edited 18.08.2009 at 08:04 by ammi
Madlobster
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
Minula ka ei puhunud sooja õhku. Soendusradikas umbes äkki nagu minu oamlgi? Võta kaks otsa (soendusradikasse minev ja tulev ots) lahti kapoti alt puhu kompressoriga tagurpidi läbi ja pane külge tagasi. Õhk läheb nii soojaks et napilt kõrvetab.
18.08.2009 at 09:19
mikimouse
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
mul pole küll Buick, aga jamasin ka selle asjaga. oli vaja termostaati vahetada ja paar lõdvikut saba andnud, nii et ikka seda õhutamisevajadust oli... nüüd võin küll üelda, et õhutamisega peaks selle asja korda saama, kui just radikas umpes pole. Camarol üks nippel termostaadi peal, teine ühe vooliku küljes kohe seal lähedal. muide, seda õhku sealt kätte saada on paras jebimine.

____________________________

18.08.2009 at 10:16 1 edit. Last edited 18.08.2009 at 10:18 by mikimouse
ammi
 
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
quote:
Madlobster: Minula ka ei puhunud sooja õhku. Soendusradikas umbes äkki nagu minu oamlgi? Võta kaks otsa (soendusradikasse minev ja tulev ots) lahti kapoti alt puhu kompressoriga tagurpidi läbi ja pane külge tagasi. Õhk läheb nii soojaks et napilt kõrvetab.


Kuna lähen homme autot üle vaatama,siis küsiks ette ära,kumb ots on soendusradikas sisse kumb äravool?
Pole manuaali käepärast ja netist ka ei leidnud :(
19.08.2009 at 20:59
Astro SS
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
Vanasti oli soojendusradika sisend (soe) üleval ja väljund (külm) alla

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
19.08.2009 at 21:09
Indrek_S
 
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
LT1-l on reverse cooling süsteem, mis jahutab kaaned esimesena!



____________________________
not done until it's done
19.08.2009 at 21:17
Madlobster
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
quote:
ammi:
quote:
Madlobster: Minula ka ei puhunud sooja õhku. Soendusradikas umbes äkki nagu minu oamlgi? Võta kaks otsa (soendusradikasse minev ja tulev ots) lahti kapoti alt puhu kompressoriga tagurpidi läbi ja pane külge tagasi. Õhk läheb nii soojaks et napilt kõrvetab.


Kuna lähen homme autot üle vaatama,siis küsiks ette ära,kumb ots on soendusradikas sisse kumb äravool?
Pole manuaali käepärast ja netist ka ei leidnud :(

Pane käima ja max sooja peale. Minuti pärast käsi voolikutele. Sisseminev on oluliselt soojem kui välja tulev. Kui on väga umbes siis väljatulev ei lähe üldse soojaks.
20.08.2009 at 19:55
Astro SS
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
quote:
Indrek_S: LT1-l on reverse cooling süsteem, mis jahutab kaaned esimesena!


Soojendusradikasse läheb vanaviisi ... :rolleyes

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
20.08.2009 at 19:57
ammi
 
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
Nonii käsin proovisõidul ja samas vaatasin üle ka soojenduse jutu.
Torud ja voolikud lähevad ilusti soojaks kõik paistab nagu sellepoolepealt OK olema.
Aga selgus,et kui lülitada sisse AUTO või VENT või mis iganes ja panna max temp Mis oli vist 90 F ,siis viskab ekraanile umbes sekundi pärast tagasi välistemperatuuri näidu.
Tundub mingi elektroonika jama olema.
Müüja arvas,et peaks vahetusse panema sellise asja.Kas võib olla veel mingi muu kala seal?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/94-95-96-Roadmaster-A-C-Heater-Control-Climate-AC_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem41482e9149QQitemZ280383885641QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
Saatsin talle ka lingi,lubas ära vahetada.
Eks paistab kas läheb ostuks järgmine nädal?
21.08.2009 at 10:17
Astro SS
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
Mul on vist selline vidin garaazis( vähemalt mingi aeg tagasi nägin).

Kui huvi on saad selle tasuta. (pärit Flöeetwoodilt)

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
21.08.2009 at 10:26
Madlobster
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
Ei ole elektroonika viga. Nii peabki. Ta viskab natukese ajaga igal tempil välilse näidu ette. Sisemist tempi sa ei näegi vaid saad ainult paika panna millist tahad. Ja seal nupp ka saad celsiustes vaadata. Mõtteu tellida!
21.08.2009 at 10:27
ammi
 
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
quote:
Madlobster: Ei ole elektroonika viga. Nii peabki. Ta viskab natukese ajaga igal tempil välilse näidu ette. Sisemist tempi sa ei näegi vaid saad ainult paika panna millist tahad. Ja seal nupp ka saad celsiustes vaadata. Mõtteu tellida!

Äkki ma tegin/vajutasin midagi valesti siis???
Panin auto käima-vajutasin AUTO peale-vajutasin TEMP nii palju kui andis.
Segane värk,Oskad Sa täpselt öelda,mis järjestuses asi käib,et kontrollida?


To Astro SS-saatsin meili!
21.08.2009 at 11:07
Madlobster
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
quote:
ammi:
quote:
Madlobster: Ei ole elektroonika viga. Nii peabki. Ta viskab natukese ajaga igal tempil välilse näidu ette. Sisemist tempi sa ei näegi vaid saad ainult paika panna millist tahad. Ja seal nupp ka saad celsiustes vaadata. Mõtteu tellida!

Äkki ma tegin/vajutasin midagi valesti siis???
Panin auto käima-vajutasin AUTO peale-vajutasin TEMP nii palju kui andis.
Segane värk,Oskad Sa täpselt öelda,mis järjestuses asi käib,et kontrollida?




Helista mulle saab otse rääkida. Mudu võime siin pikalt kirjtada ja võibolla üksteisest mööda rääkida.
Edit: Number profiilis
21.08.2009 at 11:11 1 edit. Last edited 21.08.2009 at 11:17 by Madlobster
antennimees
 
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
quote:
Madlobster:
quote:
ammi:
quote:
Madlobster: Ei ole elektroonika viga. Nii peabki. Ta viskab natukese ajaga igal tempil välilse näidu ette. Sisemist tempi sa ei näegi vaid saad ainult paika panna millist tahad. Ja seal nupp ka saad celsiustes vaadata. Mõtteu tellida!

Äkki ma tegin/vajutasin midagi valesti siis???
Panin auto käima-vajutasin AUTO peale-vajutasin TEMP nii palju kui andis.
Segane värk,Oskad Sa täpselt öelda,mis järjestuses asi käib,et kontrollida?




Helista mulle saab otse rääkida. Mudu võime siin pikalt kirjtada ja võibolla üksteisest mööda rääkida.
Edit: Number profiilis

Sa ära unusta et 93 ja 96 roadmasterid on erinevate kliimaplokkidega ja Fleetwoodi oma ka ei sobi kuna seal pole osasid nuppe. Kas ta üldse tööle hakkab seal ei oska öelda kuna Fleetwoodi elektrisüsteem on hoopis teistsugune kuna tal on kereaju mida teistel pole. Seda tuleks skeemide pealt võrrelda mis ja kuidas töötab.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
22.08.2009 at 22:11
Vanaisa
  
Moderator
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
Buicki oma Fleeti peal toimib igatahes.
23.08.2009 at 07:37
antennimees
 
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
Nii olen mina ka aru saanud, et nad Buicki oma panevad igale poole kuhu võimalik, kuna seal on manuaalseid seadistamisi rohkem. Kas miskit on vaja ka ümber aretada seda pole uurinud.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
23.08.2009 at 09:23
ammi
 
K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE
Proovin ilma selle kliimaploki vahetuseta hakkama saada.Tundub,et seal mingi muu kala.
Krt. müüja ka ei ole eriti huvitatud,et asjas selgusele jõuda???
Üritan järgmine nädal sinna sõita ja välja uurida kõik võimalikud variandid,milles võib küsimus olla.
Muide leidsin sellise video:



Kas sellest oleks mingit kasu,näiteks muuta kliimaasetusi?
Video lõpus on pilt koos nende koodidega.kirjutasin üles aga kas annab midagi ka muuta nende koodidega-segane see tehniline inglise keel mul:(
23.08.2009 at 09:48
tqhq.ee foorum : Autod : K:Buick Roadmaster 96` LT1 CE  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.