register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Subframe connectors vs. karbi tugevdamine  
Poster Message
rnx69
 
Subframe connectors vs. karbi tugevdamine
Murelapseks siis 3 gene Firebird. 99.9% kasutavad kere ebapiisava pikisuunalise jäikuse leevendamiseks poolraamide ühendusi. Endal aga tekkis sellise jäiga ühendamise koha pealt võike kõhklus - kandekere peab olema õieti töötamiseks mingil määral paindlik ning kui muuta miski jäigaks, annab kusagilt mujalt järele. Pika uurimustöö peale leidsin ka ühe artikli, kus räägiti küll vanadest Mustangitest, aga point peaks samaks jääma. Nimelt laideti ka seal subframe connectorid maha ning soe soovitus oli karpe tugevdada. Mustangil tarvitatakse selleks kupeekere puhul kabrio valmisdetaile, ehk siis keevitatakse karbile sissepoole lisakarp - sisemine karbiplekk jääb sellisel juhul sisuliselt vaheleheks. Lisaks lisatakse tugevdused struktuuridele, mis ühendavad poolraame karpidega ning vahetatakse istmete alune risttala.

Pole kahjuks leidnud infot, kuidas on GM lahtised ponid lahendatud. Kuna 3 gene sisuliselt tehasest lahtiselt ei tulnud, siis kipun arvama, et neile on samamoodi karpraud alla keevitatud. Üks mikihiir väitis küll, et ASC kabriotel olla karpidele lisatugevdused needitud (!). 4 genel peaks kuulduste järgi olema karbid juba korralikult keevitades tugevdatud. Ehk oskab mõni omanik fakti kommenteerida?

Kuna pean natuke põhja lappimisega tegelema (vaja üks väike roosteauk kinni keevitada) ning selleks pean nagunii sisu korraks välja laduma, siis hetkel on otsustamise koht, kumba teed minna, kas valmistada sissepoole custom lisakarp ning tugevdada karpide ja poolraamide ühendusi või teha traditsiooniliselt ning keevitada julmalt karprauaga poolraamid kokku.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
01.09.2009 at 08:16
R.Ott
 
Subframe connectors vs. karbi tugevdamine
Pooleldi OT.
Sain su meili kätte aga hetkel vastuse saatmisesega tehnilised probleemid (väljuva maili server) Helista homme peale 19.00 tel. 55589379

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
01.09.2009 at 13:34
rnx69
 
Subframe connectors vs. karbi tugevdamine
Tänud kodanik R.Ottile :)

Selgus, et ASC on kabriote puhul lähenenud väga labaselt - küljekarbi alla on keevitatud ca. 3x10 cm 2-2.5 mm seinapaksusega karp.

Kui järele mõelda, siis nende kere teeb vedelaks mitte liiga väike pikisuunaline jäikus, vaid pigem poolte ebapiisav omavaheline ühendus - kere ei kannata eriti väänamist. Tugevdada tuleks pigem telgede vahe piires olevaid praktiliselt olematuid risttalasid.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
02.09.2009 at 21:19
vvt
  
Subframe connectors vs. karbi tugevdamine
Ebapiisava jäikuse korral on rohkem togu X-kujulise konstrui tekitamisest. Ehk tugevdused algavad auto nurkadest ja kohtuvad keskel. Seal saab nad ära siduda ka käigukasti ümbruses asuvate taladega. Kindlasti keevitada, mitte poltidega. Kereautodel täiesti kasutatakse x-kujulist raami. Muidugi ülevaatajad võivad sellest omal arvamusel olla.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
04.09.2009 at 11:53 3 edits. Last edited 04.09.2009 at 11:56 by vvt
rnx69
 
Subframe connectors vs. karbi tugevdamine
Miskipärast ma arvan, et ülevaatajad on omamoodi arvamusel ka subframe connectoritest :)

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
04.09.2009 at 13:04
rnx69
 
Subframe connectors vs. karbi tugevdamine
Igapäevase riisiraua alla sukeldumine tõi kaasa meelemuutuse - tulevad ikkagi SFC-d. Riisil on juba tehasest poolraamid omavahel ca. 40x40 mm karbiga ühendatud ning sellega on ikka überhea sõita. Materjaliks leidsin 60x30 mm karbi, mis ei tohiks autot veel tänaval sõitmiseks väga jäigaks muuta. Katsun talad vedada võimalikult põhja kuju järgides, kuid tagaistmete eest tuleb vist ikka natuke põhja sisse sõita. Pole hullu, nagunii neid eriti ei tarvitata selles autos :) Ristipidi katsun toestada talad istmealuse risttala külge kinnituvate "kõrvadega", kuna tõsisemat talastust ehitada segab väljalase.

Olen küll endiselt seda meelt, et karbi tugevdamine oleks võib-olla natuke parem lahendus, aga ei suutnud ilma kardinaalsete ümberehitusteta leida head lahendust tagumise poolraami tugevaks sidumiseks küljekarbiga. Vähemalt on SFC-d läbi proovitud lahendus ning midagi halba õige teostuse puhul ei tohiks teha.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
10.09.2009 at 08:25
madis
Subframe connectors vs. karbi tugevdamine
Ma pakun et SFC ja ristid muudavad oluliselt auto "kokkupõrkekäitumist" ja mitte just ohutumaks. Seetõttu, juhul kui avariid ei karda, tuleks karta suure viiliga ülevaatajat..
10.09.2009 at 11:24
rnx69
 
Subframe connectors vs. karbi tugevdamine
No seda ma ise ka natuke arvan, aga minu arust on see siiski ohutum, kui keskelt pooleks murduda ähvardav auto :D

Enamikul F-Bodydel on miskipärast uste taga katuses praod, mis kipub eelmist väidet kinnitama...

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
10.09.2009 at 13:03
vvt
  
Subframe connectors vs. karbi tugevdamine
quote:
madis: Ma pakun et SFC ja ristid muudavad oluliselt auto "kokkupõrkekäitumist" ja mitte just ohutumaks. Seetõttu, juhul kui avariid ei karda, tuleks karta suure viiliga ülevaatajat..

Asuvad ju auto "jäigas" kohas, st salongiosa põranda all? Ei puutu ju kokku kokkupõrkel "pehmete" kereosadega?

Teine võimalus on paigutada need tugevused salongi vaiba alla - see pole muidugi eriti lihtsalt teostatav. Mingi 25 a vana auto on nagunii väsimusest pehmevõitu kerega, ega väike tugevdus halba tee. Muidugi enne võiks ära teha auto amordikannude omavahelise sidumise (strutbarid). Kui tegemata on. 3 gen-l oma McPhersoniga kindlasti aktuaalne. Mõnel autol efekt selline, nagu oleks jäigemad vedrud alla pannud. Sellise suure laugpärakerega on üks "pehmuse" allikas tagaluugi ava.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
10.09.2009 at 19:49 2 edits. Last edited 10.09.2009 at 19:51 by vvt
rnx69
 
Subframe connectors vs. karbi tugevdamine
Amordikannude sidumine on juba pikemat aega tööde nimekirjas ootamas.

Selle tagaluugi probleemi lahendab vist ainult puuri sisse ehitamine kahjuks, mis meitemail just tänavalegaalne pole ning tänavaautole ka suht overkill oleks :)

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
11.09.2009 at 07:55
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Subframe connectors vs. karbi tugevdamine  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.