Poster |
Message |
Fog |
TH400 modimine
Tegelikult küll TH425 murelapseks, aga kuna jupid enamuses sobivad, siis 400 infu peaks hea olema.
Vaja siis teada, mis nõrgad kohad 400 kastil on, mida peaks natukene abistama.
Ise olen leidnud järgneva:
* Kui planetaaride nõellaagrid on 20 per disc, siis tuleb upgradeda 40-ste peale.
* direct cluch-i vedrud tuleb välja vahetada(peaks sisalduma trans-go shift kit-is).
* teflon tihendusrõngaste asemele tuleb rauased vasted osta.
* direct cluch drum tuleb vaadata säänne(kui ei ole), et sinna sobiks 34 elemendine sprag ja et selle ring-land oleks .485"(6 kihti mahuks).
* forward drum-i tuleb 6 "kihti" tekitada 5 asemel.
* direct drum-i tuleb 6 kihti tekitada 5 asemel, lisakt tuleb siin kasutada forward drum-ist pärit õhemaid(.77) metallkettaid.
* intermediate ehk second gear cluch tuleks vaadata 4 kihiline või siis 3 kihti aga HD jubinad. Pole eriti infot leidnud.
* Sprag tuleb valepidi installida, kuna 425 käib teist pidi.
* "steel apply piston"-i plaat peaks alumiiniumist olema, kui pole, siis ebayst vaadata alumiiniumist th400 oma. Sellest tuleb .160 maha treida.
* second-cluch-i snap ring tuleks ka perfoormants variant vaadata.
* 4L80E 1.25" front band.
* input shafti probleemi 425-l vist pole, kuna tänu ketirattale on seal ka korralik suur laager.
* mingi auk tuleb ka kuhugi puurida, millega õlitust parandada ja kui pea shaftil(mis kasti ühest otsast teise läheb) mingi restrictor ees on, siis see ka eemaldada, aga seda tuleb veel uurida.
Ketaste ja friktsioonide materjal on veel küsimärgiga, ühed kiidavad kolene-t teised mitte ning friktsioonide inff on veel rohkem vastukäiv.
See kast on talunud tehasest 550lb/ft @ 3000, aga võiks taluda 50% rohkem vähemalt, ehk siis kõik mis normaalse raha eest teha annab, tuleks ära teha.
Kas on vel midagi, mis aitaks natukene elu paremaks saada?
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
23.11.2009 at 20:41 |
|
Vanaisa Moderator |
TH400 modimine
odott, mis aasta oma ta sul oli? kui 66..67 siis peaks ta juba hea spragiga olema - ja switch pitch kaubapeale |
23.11.2009 at 21:16 |
|
Fog |
TH400 modimine
quote: Vanaisa: odott, mis aasta oma ta sul oli? kui 66..67 siis peaks ta juba hea spragiga olema - ja switch pitch kaubapeale
Ei ole. S*ta spragi ja ilma switch-pitch-ita on ilmselt, seega uut drum-i on kindlasti vaja. tundub '71-2 olevat.
Pole veel laiali kiskuda julenud, otsin rebuildi raamatut/videot aga kuidagi 0 tulemus juba mitu päeva.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
23.11.2009 at 21:28 |
|
Vanaisa Moderator |
TH400 modimine
aga siis tule ja kraabi mul ukse taga - mul üks ´65 aasta TH400 üle (koos konverteriga) - sisu peaks sulle sobima ju kenasti
Tagaveolised olid 65..67 SP |
23.11.2009 at 21:31 |
1 edit. Last edited 23.11.2009 at 21:32 by Vanaisa (Moderator)
|
Fog |
TH400 modimine
quote: Vanaisa: aga siis tule ja kraabi mul ukse taga - mul üks ´65 aasta TH400 üle (koos konverteriga) - sisu peaks sulle sobima ju kenasti
Tagaveolised olid 65..67 SP
Ausaltöeldes ei ihalda seda SP varianti, kuna custom SP konverter maksab terve hunniku raha. Mul vaja u 4000 stalli ilmselt, aga see on tulevik. Praegu vaja mingi jupinimekiri lukku panna ja ära tellida, siis vaataks juba edasi.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
23.11.2009 at 22:12 |
|
partel |
TH400 modimine
Noh, kastide osas meil pole kunagi midagi eksootilist olnud, just alamõõduline. Lihtabane TCI kraam. Esimesel blower-Camaro TH400 kestis full auto shift-kit 496 cid + 11 psi ehk 1000+ Nm. Hoopis peaülekande taldrik pragunes.
Kiire Camaro PG'le sai pandud Red Eagle kettad:
http://www.tciauto.com/Products/Components/clutch_plates.asp
Tugevuse fail tuleb hekel meelde ainult 2003 hooajast, kui sügisel selgus, et TH350 direct clutch sai pisut kannatada 476 cid BBC taga, mis on igati loomulik.
See hooaeg kestis USAs tehtud tundmatu TH400 540 cid + 18 psi ehk näiteks 1200 Nm...
Paanikat/overkilli pole kunagi teinud, kogemuseks on just olnud, et alamõõdulised kastid kestavad üllatavalt hästi.
____________________________
_ |
23.11.2009 at 23:05 |
|
Fog |
TH400 modimine
quote: partel: Noh, kastide osas meil pole kunagi midagi eksootilist olnud, just alamõõduline. Lihtabane TCI kraam. Esimesel blower-Camaro TH400 kestis full auto shift-kit 496 cid + 11 psi ehk 1000+ Nm. Hoopis peaülekande taldrik pragunes.
Kiire Camaro PG'le sai pandud Red Eagle kettad:
http://www.tciauto.com/Products/Components/clutch_plates.asp
Tugevuse fail tuleb hekel meelde ainult 2003 hooajast, kui sügisel selgus, et TH350 direct clutch sai pisut kannatada 476 cid BBC taga, mis on igati loomulik.
See hooaeg kestis USAs tehtud tundmatu TH400 540 cid + 18 psi ehk näiteks 1200 Nm...
Paanikat/overkilli pole kunagi teinud, kogemuseks on just olnud, et alamõõdulised kastid kestavad üllatavalt hästi.
Ega ma ka mingit eksootikat endale lubada ei saa. See mis kirjutasin on kokku krabatav vast nii pooletuhande tolaare eest. Seega otsingi just neid DIY auk siia, see auk üle puurida selliseks jne soovitusi.
Mingi tume maa on veel intermediate cluchi juurde paigaldatav "case saver" asjapulk.
Kui te mingit kit-i kasutasite, siis äkki on mingi link, kus täpselt kit-is olnud asjad üles rivistatud?
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
23.11.2009 at 23:20 |
|
Peeter82 |
TH400 modimine
mingi parema konverteri pead niikuinii hankima, see stockiga asjatamine on kahtlane.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
24.11.2009 at 06:17 |
|
Fog |
TH400 modimine
quote: Peeter82: mingi parema konverteri pead niikuinii hankima, see stockiga asjatamine on kahtlane.
Ülevalpool vajalik stall kirjas, vaevalt et ma sellega stock konverterit mõtlesin Konverterivalik on tulevik, aga ka sinna istub TH400 otsa istuvad, seega valik normaalsete(anti-balloon plates) seas suur.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
24.11.2009 at 09:27 |
|
incognito |
TH400 modimine
Kui leiad remondi video/raamatu siis olen ka huvitatud.
Plaanis endal ka millaski heavy duty th400 käsile võtta
Loodan et sellest on sulle veidi kasu: http://www.hot.ee/pipboy//17_TH400%20Transmission%20Schematic%20LT%20pages1-3%20April08.pdf
____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73 |
24.11.2009 at 17:59 |
1 edit. Last edited 24.11.2009 at 18:04 by incognito
|
partel |
TH400 modimine
Võib-olla keegi ei tea:
Raamat
Karmimate asjade kohta infoks:
http://www.rosslertrans.com/Th400%20options2.htm
http://www.mikestransmission.com/catalog2.html
Viidatud raamatu ja minimaalse surfimisega on hakkama saadud. Shift-kit, õliradikas, sügav õlipann, õlitemp kell jne Summiti kataloogi tasemel mainstream low-buck asjad. Põhiline tuuning on olnud shifteri trossi pikkuse reguleerimine.
____________________________
_ |
24.11.2009 at 20:36 |
|
vvt |
TH400 modimine
Kestva käigukasti ehitamine algab ikka käigukasti lahtivõtmisest ning mineku peal asjade asendamisest uutega, lõtkude paika ajamisest ja alles siis võib õlikellasid paigaldama hakata. Eriti arvestades saadaolevate second-hand kastide kulumisastet.
Viimase posti järgi asja ajades annaks mootori juures sama välja, kui viimase piirini kulunud mootorile panna performance sump ja suurem radiaator - st asjad, millel on põhiasja vastupidamisega teisejärguline seos.
Ja kuna sellise lahtivõtmisega selgub, et kõik friktsioonkatetega tükid on viimase veerandi peal, asendatakse need spets tükkidega, mis on ikka teine tase võrreldes tavakasutuse B-osa juraga.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
04.12.2009 at 18:36 |
|
incognito |
TH400 modimine
http://sile.pri.ee/juggo/TH400RepairManual.pdf
Kel huvi asi kätte võtta siis siit peaks üsna palju abi leidma, tegemist on küll BOP kasti manuaaliga aga sisu peaks siiski sama olema
____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73 |
05.03.2010 at 00:50 |
|
Fog |
TH400 modimine
quote: incognito: http://sile.pri.ee/juggo/TH400RepairManual.pdf
Kel huvi asi kätte võtta siis siit peaks üsna palju abi leidma, tegemist on küll BOP kasti manuaaliga aga sisu peaks siiski sama olema
Tänud.
Just eile sai Usa-st jubinad ära tellitud. Võtsin kõik mis oma nägemuses vaja peaks minema:
Overhaul kit, front band(1" wide), rear band, filter, 34-element spag, adjustable modulator, kolene steels, red eagle frictions, shift kit, intermediate power pack(4 friktsiooni)
Eks paari nädala pärast saab siis õhtuid sisustama hakata.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
05.03.2010 at 09:18 |
|
vvt |
TH400 modimine
Friktsioonkettad ja pidurilindid ikka performance-katetega?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
10.03.2010 at 13:30 |
|
Fog |
TH400 modimine
quote: vvt: Friktsioonkettad ja pidurilindid ikka performance-katetega?
Friktsioonid ju kirjas Metallkettad ka.
Lindid on:
Esimene: New band, value import … 1 inch wide(laiem kui originaal)
Tagumine: New band, BorgWarner … Low / Reverse new updated design 1997-UP Will replace all 1965-up(Kah vägagi soovitatud jubin).
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
10.03.2010 at 15:31 |
|
Fog |
TH400 modimine
Et kui juba sai teema tehtud, siis võiks ju ka selle kasti parendamise kohta ka mõne sõna kirjutada.
Alustasin siis lahti kiskumist, ning kuna pea kõike kinni ei hoia, sai ka fikseeritud iga sammu tagant pildis seis.
Eemaldatud õlipann ja filter:
Valve body maha nii, et check-ballid välja ei kuku ning nende asukohad meelde jätta.
Pärast seda eemaldasin pallikesed ning keerasin teise otsa ette kastil.
Hammasrataste vahelt tuli maha saada paar snap-ringi ja välja see tuligi.
Edasi tuli plaat maha, ning hakkas paljastuma kasti tegelik sisu.
Paremal näha siis õlipump, ning vasemalt hakkavad igasugu vigurid välja tulema.
Eemaldatud siis nii esimene kui ka teine drum
Ning ka intermediate cluch tuli vabatahtlikult välja.
Siiamaani pole eriliselt spetsiaalriistu vaja olnud, aga siin jäi ka lammutamine toppama, kuna planetaaridele ligi pääsemiseks tuleb juba ühte toredat tõmmitsat omada.
Valve body ihkab kodumaad külastada, nimelt olen kontakti saanud "stage right" transbrake algse väljamõtlejaga, ning lubas mulle custom variandi siia kasti ehitada. Ühtegi off-the-shelf produkti sellele kastile pole.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
24.03.2010 at 22:31 |
|
Madlobster |
TH400 modimine
quote: Fog:
Valve body maha nii, et check-ballid välja ei kuku ning nende asukohad meelde jätta.
Mis see pruun ollus seal on, et kas pilt petab või on rooste vms? |
25.03.2010 at 10:05 |
|
Fog |
TH400 modimine
quote: Madlobster:Mis see pruun ollus seal on, et kas pilt petab või on rooste vms?
Vana tihend.
Roostet oli ka näha naukene. Nimelt siis valve body(see pool, mis ära on võetud) vaheplaadi küljes.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
25.03.2010 at 10:16 |
|
Madlobster |
TH400 modimine
quote: Fog: quote: Madlobster:Mis see pruun ollus seal on, et kas pilt petab või on rooste vms?
Vana tihend.
Roostet oli ka näha naukene. Nimelt siis valve body(see pool, mis ära on võetud) vaheplaadi küljes.
Küsisin sellepärast, et endal ühe kastiga käiguvaheusega natuke probleeme ja kui kast on võimeline seest rooste minema, et see aitaks ju filtri ummistusele kõvasti kaasa. Ja kuna sümptomid on sellised, et mida vaiksemalt sõidad seda rohkem vahetus jamab. Kui aga anda korralikult lapatsit siis hakkab jälle mõneks ajaks korralikult tööle. Tekkis mõte, et äkki ongi mingit sodi seal kanalites ja filtris ja lapatsi andmine pühib asja hetkeks puhtaks.
Algul oli mõte, et sodiks on siis ketastest vms tulnud sodi aga nähes seda sisu siis kas on võimalus, et sodi on hoopis rooste tekkimisest. |
25.03.2010 at 10:45 |
|
Fog |
TH400 modimine
quote: Madlobster:Küsisin sellepärast, et endal ühe kastiga käiguvaheusega natuke probleeme ja kui kast on võimeline seest rooste minema, et see aitaks ju filtri ummistusele kõvasti kaasa. Ja kuna sümptomid on sellised, et mida vaiksemalt sõidad seda rohkem vahetus jamab. Kui aga anda korralikult lapatsit siis hakkab jälle mõneks ajaks korralikult tööle. Tekkis mõte, et äkki ongi mingit sodi seal kanalites ja filtris ja lapatsi andmine pühib asja hetkeks puhtaks.
Algul oli mõte, et sodiks on siis ketastest vms tulnud sodi aga nähes seda sisu siis kas on võimalus, et sodi on hoopis rooste tekkimisest.
Räägi, kuidas jamamine esineb, võibolla ei pea isegi valve bodyt maha võtma et korda saada.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
25.03.2010 at 10:57 |
|
Fog |
TH400 modimine
Sai siis lõpuni lammutatud, ning ka uuesti kokku panema hakatud.
Sai tehtud ka "direct drum dual feed" modifikatsioonist esimene pool, mis hõlmab ühe metalltihendi ja ühe kummitihendi ärajätmist. Lisaks tuleb veel mingi auk kinni panna, aga see on teises kohas kui TH400 õpetuses ja kell 1 öösel otsustasin ikka mitte seda unisena otsida.
Kõige suurem PITA on äärega kummitihendite(kolvid) sisse saamine silindritesse. Ühe suutsin ka katki teha, seega läks vana tagasi sisse. Mental note järgmiseks korraks on: vaakum. Sellega saaks tihendid 0 vaevaga sisse.
Kuidas drume lahti saada:
Tihendid:
Ja kuhu see kolb istuma peab, ehk direct drum:
Muideks, see sisemine kummirõngas on 1 mis ära jääb.
Sprag sai ka natukene tummisem:
Siiamaani pole eriti hullu midagi olnud, kõik on tehtav olnud tavaliste tööriistadega. Puudust tundsin vaakumist ja 3/8 12pt pikast padrunist.
Viimase asendas 10mm 6pt tavapadrun ja natukene meelitamist.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
26.03.2010 at 10:26 |
|
Fog |
TH400 modimine
Hunnik aega kileall seisnud kast, kuna tegemist on muu autoga olnud, aga nüüd tuleb edasi tegelda.
Transbrake rindel on tulemus 0 meerikast, seega tuleb ikka ise tegelema hakata.
Vaja oleks siis hetkel sellist 3-way solenoidi mis kannataks umbes 10 atm rõhku, ning kohe ära ei lahustuks, kui ta õli sees töötama peab.
Ainuke tulemus on hetkel selline butiik nagu Festo kus midagi sarnast kataloomas paistab ka 12V variandis.
Kellelgi veel ideid on, siis laske tulla.
Homme tuleb sealt läbi käia, ning õhtul ilmselt ehitama hakata, Kui just GS-i kast enne siia ei jõua oma kolmanda käigu probleemiga.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
02.05.2010 at 20:00 |
|
vlzman |
TH400 modimine
quote: Fog: Kui just GS-i kast enne siia ei jõua oma kolmanda käigu probleemiga.
Ilmselt ei jõua, kuna plaanis siiski lammutusega uuel nädalal tegelema hakata. Praegu naudin oma pere rõõmuks suht autovaba elu
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class! |
02.05.2010 at 20:19 |
|
Fog |
TH400 modimine
Tekkis mingi helge hetk peas, ning kogu transbrake majandus lahenes ühe poldijupi ja ühe voolikuga.
Nimelt routisin reverse otsapeal oleva exhausti Lo-ga kokku, mis on omakorda exhaustitud alati, v.a. Lo peal.
Seega jäik kõik toimima välja arvatud see, et Lo peal on lisaks tavalisele rõhk ka servol ja reversel. Täpselt see mis vaja.
Blockitud reverse poolne exhaust:
Re-rouditud exhaust:
Täpselt sama asja annab ka 400-l teha. Manual valve on täpselt sama kujuga, kuid liigutatakse lihtsalt teisest otsast. 400-l eeldab see küll aga ka uue manual valve treimist, mis pole küll suur töö.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
03.05.2010 at 20:28 |
|
|