2010 FORD F-150 RAPTOR SVT
Ma ei tea kas 6,2 juba pakutakse, sellega võib ka päris lõbus olla. Aga vana 5,4 pidi jõuetu olema. Minu meelest jälle idealene auto Tallinn tänavatele.
2010 FORD F-150 RAPTOR SVTMa üldjuhul laadin pildid hot-i serverisse ja Eestis on need vähemalt Tallinnas täiesti talutava kiirusega kättesaadavad. Samad pildid on üleval ka Fordi lehel pildigaleriis siin http://www.fordvehicles.com/f150raptor/ aga sealt nad tuleksid veel aeglasemalt, samas tõsi ta on, et aeglasema ühenduse korral segab selline laadimine lugemist. Siiamaani ma olen püüdnud mõnede eranditega (kui ma pole viitsinud hot-i pilte tõmmata ja olen hotlinkinud välismaale) hoida pildid nii, et mu enda suht tagasihoidliku setupiga (elioni digitv + 24" monitor) asi mulle endale normaalne välja näeks ja kiirelt alla tuleks. Tegelikult mulle meeldiks veelgi suuremaid pilte panna, sest ressurssi oleks aga olen sellest püüdnud hoiduda. Nende piltide kogukaal oli kuskil 6MB kandis, nii et pole nagu eriti palju.
Meil saab selle raha eest:
4x4 2.0 dCi 150 hj Nissan Quashqai Tekna - 422 990 EEK
No meil maksad Sa 422990 EEK ja saad auto kätte. Sealmaal lähevad sellele $38,020 lisaks mingid "delivery feed" (kuni $1000), sales tax (sõltuvalt osariigist 6-7 kuni 12-13%) + registreerimismaksud (veel paar-kolm protsenti auto hinnast).
Lisaks jah see, et kui on popim/haruldasem mudel ja nõudmine ületab pakkumise, siis diilerid müüvad teinekord reaalselt autosid tuhandete taalade kaupa üle MSRP.
2010 FORD F-150 RAPTOR SVTEelkõnelejatega igati nõus, samas olles ise usa-s käinud, siis tekkis ikka kohti tunne küll, et kõik on dirt cheap. Viimati sai fotoka objektiiv toodud mis on 2x odavam kui siin, riietest ärme parem räägime. Uut autot küll ei ostnud, äkki tõesti on need erandiks seal ja on kallid, kuid millegipärast on ikkagi tunne, et ega see asi nüüd nii traagiline ka pole. Samas selle Quashqai saabumisel Euroopasse anti vähemalt Tekna mudelitele 6 kuulist ooteaega, auto24 foorumis osad naised rääkisid isegi pikemast ajast mis neile oli antud. Nii, et polnud siis midagi et lööd jalaga ukse lahti ja ostad. Mingi tuhat-paar taala rohkem maksta äsja tulnud auto eest polegi ehk mõnikord kõige halvem. Jutt läheb OT-ks kätte, lühidalt nagu ma oma postis ka ütlesin, ma tean, et see $38.000 pole reaalne, samas kui tfr-i must stsenaarium otsa arvutada, siis jah kallimaks läheb aga midagi hirm katastroofilist ka pole, ilmselt jõuame kuhugi CR-V hinnaklassi.
2010 FORD F-150 RAPTOR SVTUsa kohta käib vanasõna, et kes seal korra käib see sinna tagasi ei igatse ,olin kas seal pool aastat tagsi ja sai 8000 km kohapeal läbi kärutatud ,üldised märksünad ,madal iq tavamassil,ebaturvalisus,jne -riiete jut ajab oksele -pole seal midagi nii odav -saad siin ka 400 eekuga jope ja 700 teksad -vahe on selles et siinsed riiete poed on asju ka valitud mitte sellin odav hall kräpp nagu sea üldjuhul .loomulikult saad sa sealt Marshallist 10 daalaga T särke -Brändikaup on samas hinnas siinsega kuna olgem ausad masu on riidehinnad ka Eestis vägagi ostetavaks teinud. Autod on loomulikult odavamad aga arvesta juurde toomine toll ,km ja eur raadio, tüüp jne seega üsna mõtetu üksikult tuua.
sry suts OT aga usa oli usa 50 datel -mina põlvitan ainult 50date usakaid
2010 FORD F-150 RAPTOR SVTKui Euroopast USA-sse auto vedada, siis tulevad samamoodi transakulud, maksud ja kõik muu. Eesmärk ei olnud rääkida auto toomisest, vaid natuke viidata mida seal saab ja mida siin saab. Suht sarnase raha eest.
Aga tegelt seda mõttekäiku pole vaja jätkata.
2010 FORD F-150 RAPTOR SVTAmeeriklased uluks ilmselt samamoodi kadedusest, kui me oma kommunaalarveid vms neile näitaks.
Seal riigis lihtsalt on asjad odavad ja teenused kallid, meil kipub pigem vastupidi olema.
2010 FORD F-150 RAPTOR SVTKunagi maksis 4.gen F-keha USA-s ka 20K dollarit, mida annaks meile selle hinna labane kroonidesse korrutamine? Et sama hinna eest sai Corolla? Fakt oli see, et ametlikus dealership'is maksis see auto omal ajal 800K eeki ja see on reaalne elu. Kui neid ostetaks siin samas koguses nagu gorillasid, siis maksaks ta kah vist 300K, lihtsalt asi on selles, et mingit marki esindama hakates on päris mõnus hunnik kulusid alates inimeste koolitusest kuni diagnostika tarkvarani ja kui su auto müük on 1 tk aastas, siis pannaksegi see kulu nende loetud autode kanda. Sest mingeid investeeringumiljoneid ei saa ju panna ka teeninduse tunnihinda, vastasel juhul muutuks see jaburaks.
Eks dealeril on ka päris paras pinu kulusid, millest meiesugune ei tea ja reaalselt pole Eestis ühelgi automargil mingit 100% katet eales olnud. Ja auto soetushind on vaid üks osa, küll oluline, aga siiski üks osa müügihinnast.
Kui asi nii tore on, siis tahes-tahtmata tekib küsimus, miks Quasquai hinnaga sedavõrd toredat trucki siin siis 300K eest ei pakuta? Hind, millest fire83 räägib, on ju auto jaehind USA dealershipis? Niiet selle hinna taga on ikka majandusseadused, mitte EL või kodumaine bürokraatia. Ja isegi bensiinihind ja eelarvamused ei loe, sest ega need lõputud V8 mootoritega vanad audid-mersud-bemmid ka vähem joo. Kui sul ikka valmistaja näeb ette, et diileril peab olema eksponeeritava auto kohta 60 m2 head salongipinda, kaks kõrgharidusega mehhaanikut ja 2M maksev diagnostikaseade, siis pole ühekohaliste müüügiaravude korral massturu hindadest 2-3 korda kallimad hinnad miski ime.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
quote:vvt: Kunagi maksis 4.gen F-keha USA-s ka 20K dollarit
Omades just täpselt sellest ajast kogemusi just nende samade autodega ehk siis BaltMotors. Vähemalt mina (peale omaniku ja pearaamatu) teadsime sendi pealt hindasid...
Tegelikult on EU-spetsiga autode saamine ja USA-spetsi autod sealses diilervõrgus kaks eri asja. Tihtipeale on suisa keelatud diileritel autot väljaspoole oma ettenähtud regiooni müüa. Et autot legaalselt siia saada, pead tellima läbi määratud suurdiileri, kes omab sellist õigust EU-spetse müüa. Auto algne hind on tõesti MRSP-sarnane ja siis hakkab tulema muudkui juurde, millest lõviosa moodustab EU-spets ja transa. Siin kohapeal muidugi ma maksulaks. Siis löödi DDP Tallinn hinnale otsa julgelt kuuekohaline number kasumit, kus esimene number polnud tihtipeale mitte 1, vaid 2 ja nii see 800K koos kõmmiga tuligi...
Kui nüüd mitte-"ametlikult" tuua, transa läbi mõelda ja auto, millel polegi EU-versiooni olemas (muidu ei saa arvele), siis on võimalik päris kena lõpphinnaga see teeliikluskõlbulikuna Eestis kasutusse saada. Pakun, et mitte kallimalt, kui täislaksuga issand-navara letis maksab.
2010 FORD F-150 RAPTOR SVTVvt point tegelikult õige, usa hindade üle halamine ja meie turuga võrdlemine on sisutühi tegevus. Ei ürita siin eesti automüüjad või poliitikud kohalikule tarbijale "ära teha". Majandus toimib maailmas regiooniti erinevalt ja nagu tfr viitas, siis meie arstiabi hindade, kommunaalkulude jpm peale läheksid jänkid kadedusest roheliseks.
quote:Taavi:Majandus toimib maailmas regiooniti erinevalt ja nagu tfr viitas, siis meie arstiabi hindade, kommunaalkulude jpm peale läheksid jänkid kadedusest roheliseks.
nad on kadedusest rohelised ka EU turu mudelite varustustaseme peale. samad autod seal on tunduvalt nigelama varustusega a la puuduvad ksenoonid, panoraamkatused, suured peeglid, kaamerad, püsikiiruseradarid jms.
quote:nad on kadedusest rohelised ka EU turu mudelite varustustaseme peale. samad autod seal on tunduvalt nigelama varustusega a la puuduvad ksenoonid, panoraamkatused, suured peeglid, kaamerad, püsikiiruseradarid jms.
Oled kuulnud midagi sellest, et toode kujuneb vastavalt nõudlusele?
Praktiline heal järjel olev sakslane vajab mööda baani tööle sõitmiseks turvalist ja mugavat sedaani - E200CDI manuaalkasti ja riidest sisuga on tema jaoks selleks täiesti piisav.
Hispaanlane kes viitsib 3 tundi päevas tööd teha on rahul kui suudab lubada endale pool-plekk sisuga roolivõimuta Citroen C1-te millega on lihtne Barcelonas parkida.
Meie kohalikus konnatiigis eesti mees unistab seitsmenda seeria bemmi välimusega autost, mis oleks võimalikult odav ja väikese kütusekuluga - ta lepiks hea meelega selles keres ka 1.6 diisel mootori ja betoonist pargipinkidega.
Ahjaa, see Ford on päris vinge. Uute USA turu Fordide disain on stiilse ühtse joone leidnud.
quote:Taavi:Oled kuulnud midagi sellest, et toode kujuneb vastavalt nõudlusele?
oli see küsimus mulle või lihtsalt retooriline?
ma räägin, et see seletab siit poolt vaadates samade autode jube madalad hinnad teisel pool lompi. korja luksusvarustus maha ja ei olegi enam väga suur vahe.
2010 FORD F-150 RAPTOR SVTNäed, veebikeskkonnas lähevad osad rõhuasetused kaotsi või tekivad ise juurde Mulle jäi mulje, et sinu lause oli irooniana mõeldud.
quote:martin333: Usa kohta käib vanasõna, et kes seal korra käib see sinna tagasi ei igatse ,olin kas seal pool aastat tagsi ja sai 8000 km kohapeal läbi kärutatud ,üldised märksünad ,madal iq tavamassil,ebaturvalisus,jne -riiete jut ajab oksele -pole seal midagi nii odav -saad siin ka 400 eekuga jope ja 700 teksad -vahe on selles et siinsed riiete poed on asju ka valitud mitte sellin odav hall kräpp nagu sea üldjuhul .loomulikult saad sa sealt Marshallist 10 daalaga T särke -Brändikaup on samas hinnas siinsega kuna olgem ausad masu on riidehinnad ka Eestis vägagi ostetavaks teinud. Autod on loomulikult odavamad aga arvesta juurde toomine toll ,km ja eur raadio, tüüp jne seega üsna mõtetu üksikult tuua.
sry suts OT aga usa oli usa 50 datel -mina põlvitan ainult 50date usakaid
sorry for total OT, aga nii rumala jutu peale ei saa ma jätta sõna võtmata. ma arvan, et sõltub ikka kellega suhtled ja kus oma kilomeetreid maha kärutad.
suvaline välismaalane, kes sõidab Võrust Pärnusse läbi Paide, sattub Otepääl kõrtsikaklusse ja üritab siis Paide säästumarketist omale riideid osta võib umbes samasugust juttu rääkida - sõitsin läbi kogu riigi ja sinna küll üks täiearuline tagasi ei lähe.
olen päris mitmekümnes välisriigis käinud ja umbes kolmkümmend korda ka üle atlandi lennanud ja saa küll öelda, et seal see elu muust maailmast nii palju erinev oleks. inimeste iq ja turvalisus, nagu ka kauba valik ja hinnad sõltuvad sellest, kuhu lähed ja kellega suhtled.
olen päris mitmekümnes välisriigis käinud ja umbes kolmkümmend korda ka üle atlandi lennanud ja saa küll öelda, et seal see elu muust maailmast nii palju erinev oleks. inimeste iq ja turvalisus, nagu ka kauba valik ja hinnad sõltuvad sellest, kuhu lähed ja kellega suhtled.
Seda kolmekümmne juttu võid oma vanaemale rääkida -kui sa tahad väita,et näiteks Florida on turvalisem kui Eesti siis kahtlen rangelt sinu reisikogemuses.
Sa võid oma turisti juttu kellelegi teisele rääkida. Loomulikutl tõkkepuuga piiratud rikkurite aiarajoonid ja saarekesed on turvalised kuna on kinnimakstud valvega.See mida sulle telekast näidatakse on illusioon. Kas Sa mõnda gettosse ka sattunud oled .? Loomulikult mõnuds odav bensiin ja soe tuul meeldib kõgile -teisalt kui Orlando kesklinna ilusatest pangahoonetest 1 km kaugusel on koplist 3x hullem pigide geto -siis mulle isiklikult meeldib siinne tuisk ja külm ka rohkem. Jah suhtlesin ka koolikaaslasega kes seal juba 5 a resideerub ja võib sulle pikalt laialt pajatada nii New Yorgi elust kui ka ,North-Carolina,Floridast. Kõige kallim on loomulikult elu NY s . Inimeste kohapealt:
loomulikult on seal igasugu massi kuna riik koosnebki ainult sisserännanutest ,pole laisemat inimest kui paks pigi, sõbralikkuse ja vastutulelikkuse osas on näiteks Tai inimesd kordades heatahtlikumad.
Sa too mõni argumenteeritud näide enne kui targutad
2010 FORD F-150 RAPTOR SVTKui nyyd autost rääkida mitte mikistani turvalisusest ja kellegi vanaemadest siis mind sympatiseerib hirmsasti selle auto iluv6re. Väga cool lahendus.