Eleanor Eestis. (... ning üldine arutelu filmiautodest)ilmselgelt mitte sama auto. videos näidatul kostub mootor midagi teistmoodi kui 160kw originaalkorras 5l
Eleanor Eestis. (... ning üldine arutelu filmiautodest)Andke andeks, aga Eleanor on ´73 Mach 1. Huvitav küll, miks need näotud plastkäkid nii populaarsed on. Korralik kustom auto peaks ikka natukenegi olema oma omaniku nägu.
Eleanor Eestis. (... ning üldine arutelu filmiautodest)Pärnust Tori poole sõites Taalis nägin seda treila peal, treila seisis selle tee ääres, mis Põlendmaale läheb, eesti numbrid olid küljes igatahes.
13.06.2010 at 12:34
1 edit. Last edited 13.06.2010 at 12:35 by meikavana
Eleanor Eestis. (... ning üldine arutelu filmiautodest)Siin mõnele foorumlasele,kes kadedust ei suuda varjata:Et pole päris 73 Mach 1 see õige-vaata videot.
Küll aga oluliselt kuulsam just "see eleanor" filmist kadunud 60 sekundiga.Ja ausalt öeldes olgu plastik,karbon,või mis iganes-tegu on oluliselt kenama ja tehniliselt kordades parema masinaga.
Niisiis:müts maha mehe ees,kes võttis asja ette ja ehitas maailma ühe popima kustomi valmis-oma kätega.Au ja kiitus-ja kadedatel jääb vaid iniseda ning oma LeBaroniga edasi sõitta.
Siin vähe infi ka filmi auto kohta:http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto/article.php?id=30380997
14.06.2010 at 22:01
1 edit. Last edited 14.06.2010 at 22:05 by Bikerman
Eleanor Eestis. (... ning üldine arutelu filmiautodest)
quote:Bikerman: Siin mõnele foorumlasele,kes kadedust ei suuda varjata:Et pole päris 73 Mach 1 see õige-vaata videot.
Küll aga oluliselt kuulsam just "see eleanor" filmist kadunud 60 sekundiga.Ja ausalt öeldes olgu plastik,karbon,või mis iganes-tegu on oluliselt kenama ja tehniliselt kordades parema masinaga.
Niisiis:müts maha mehe ees,kes võttis asja ette ja ehitas maailma ühe popima kustomi valmis-oma kätega.Au ja kiitus-ja kadedatel jääb vaid iniseda ning oma LeBaroniga edasi sõitta.
Siin vähe infi ka filmi auto kohta:http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto/article.php?id=30380997
Khm, tundub et ma ei suutnud lausa närivat kadedust piisavalt varjata..
Ei pidanud silmas konkreetset autot, kuid neid pseudo-Eleanore on maailmas tuhandeid ja tuhandeid, enamik tühipaljad kloonid, mil Shelby GT 500-ga peale Mustangi nime midagi ühist pole. Tehniliselt on enamik neist seega sama head nagu nad tehasest väljusid. Mis mind aga imestama paneb, on see, mis sunnib nii paljusid inimesi ehitama väliselt täpselt ühesugust autot, mis lõhnab tugevasti riisi järele ja pole just teab mis disaini-musternäidis. Imelik on, et kustom auto ehitatakse kellegi teise näo järgi ja ei panda sellesse tükikest iseendast (kui siis ainult ehitamise ja filigraanse töö läbi). Aga ehk asi ongi selles, et Eleanor on rohkem poppkultuuri värk ja vana-kooli usaraudur sellise poole nagunii ei vaata (kuigi, nagu näha, panen vist siingi mööda).
Ma nt ei saa aru, mis sunnib neid, vist küll ühtesid ilusamaid tagatulesid, vahetama selliste jubeduste vastu (vt ülemist ja alumist pilti)?
Tõsi, need on Shelby stiilis, kuid Shelby polnudki mõeldud kena olema. Siin pilt Shelbyst.
Kui ma midagi üldse filmi järgi teeks, siis midagi sellist:
On autofilmid ja filmid, milles on autod. Kardan, et see uusversioon kuulub viimaste hulka, vähemalt minu jaoks.
Need on kõigest minu mõtted, lähen sõidan nüüd LeBaroniga edasi ja unistan kuue tuletriibuga Mustangist.
Eleanor Eestis. (... ning üldine arutelu filmiautodest)
quote:Bikerman: Et pole päris 73 Mach 1 see õige-vaata videot.
Küll aga oluliselt kuulsam just "see eleanor" filmist kadunud 60 sekundiga.
[/url]
ee, Biker, mis nüüd juhtus - vähegi usakatest teadev ju peaks kusrsis olema, et õige eleanor on üks teine auto, mitte see bling upload - kuigi ei saa salata, et tegemist päris huvitava tjuuninguga.
Eleanor Eestis. (... ning üldine arutelu filmiautodest)Shelby võttis tagatuled enda 67 Mustangitele Mercury Cougarilt, seega mingi omaloominguga otseselt tegu ei olnud. Pikem horisontaalne tagatuli rõhutab auto laia üldilmet ja saledat joont.
Vaidlus teemal mis on õige või vale Eleanor tundub tobedana, sest 74 aasta orginaal oli puhtalt filmina hinnates ikka väga nõrgal tasemel - näitlejad, stoori detailsus, kaameratöö jne. Lõpustseen oli see mis autoinimestele mällu sööbis, ning mis Bruckheimerit innustas uusversiooni tegema. Uus on ikka rohkem filmi moodi üllitis ja moderniseeritud 67 GT500 on auto mis kogu Eleanori kultuse lõi, ning tõenäoliselt päris mitmes noores mehes huvi USA autode vastu tekitas. Ilma uusversioonita mäletaksid originaal Eleanori väga vähesed.
Eleanor Eestis. (... ning üldine arutelu filmiautodest)Eriti ei tasu nutta kuna Eleanoride tegemiseks kasutatakse tavalisi 67 Fastback Mustangeid, ja isegi need võetakse romulatest mis oleks varem või hiljem taastamiskõlbmatuks roostetanud.
Tülinate vahele, et vahepeal uurisin ning tundub et masin on kokku pandud Unique Customsi poolt, jutt vähemalt klapib: Carrol Shelby autogramm, maailma Eleanoride nimekirjas jne. Küll aga levib jutte et too firma läks pankrotti kuna on miljoneid dollareid võlgasid kaelas kohale toimetamatta autode tõttu. Samuti pidavat see firma ebakvaliteetset tööd tegema ning töötajad pidid ex-kriminaalid olema.
Nüüd peaks neid kokku panema uus firma mis teeb vähe kvaliteetsemat tööd
15.06.2010 at 13:24
2 edits. Last edited 15.06.2010 at 13:28 by Lowrider
Eleanor Eestis. (... ning üldine arutelu filmiautodest)Viimases G60S-is olnud oli nähtavalt hea handlinguga. Enamik "õige" nutjaid ilmselt ei kujuta ette, et selline "õige" 73 on oma sõiduomadustelt sarnane vanaema väsinud diivaniga. Autoehitus on vahepeal edasi ikka arenenud. Kas keegi on nõus opentrackile minema nt õliamortidega?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Eleanor Eestis. (... ning üldine arutelu filmiautodest)
quote:vvt: Viimases G60S-is olnud oli nähtavalt hea handlinguga. Enamik "õige" nutjaid ilmselt ei kujuta ette, et selline "õige" 73 on oma sõiduomadustelt sarnane vanaema väsinud diivaniga. Autoehitus on vahepeal edasi ikka arenenud. Kas keegi on nõus opentrackile minema nt õliamortidega?
kle, vvt - peaks sulle bemmi teemal sarnase võrdluse välja mõtlema - siis äkki saad aru
Eleanor Eestis. (... ning üldine arutelu filmiautodest)
quote:Taavi:
Vaidlus teemal mis on õige või vale Eleanor tundub tobedana, sest 74 aasta orginaal oli puhtalt filmina hinnates ikka väga nõrgal tasemel - näitlejad, stoori detailsus, kaameratöö jne. Lõpustseen oli see mis autoinimestele mällu sööbis, ning mis Bruckheimerit innustas uusversiooni tegema. Uus on ikka rohkem filmi moodi üllitis ja moderniseeritud 67 GT500 on auto mis kogu Eleanori kultuse lõi, ning tõenäoliselt päris mitmes noores mehes huvi USA autode vastu tekitas. Ilma uusversioonita mäletaksid originaal Eleanori väga vähesed.
Mis vahet seal on, milline film oli? Ilmselt kõik kultuslikud autofilmid on äärmiselt nõrga kvaliteediga igas mõttes. Uus võib filmina hüvam olla, kuid tegemist pole n-ö klassikalise "autofilmiga". Uue Eleanori populaarsus pole midagi muud kui oskuslikult tagant puhutud kommerts. Tänasel päeval on üsna võimatu võrrelda nii 74 kui 00 filmi populaarsust nagu ka ´73 ja ´67 Mustangit. I gen Mustang on populaarsemaid keresid läbi aja, geni lõpp on hoopis teine auto, mida ligi 3 korda vähem toodetud kui 00-s esitatud kere.
Tegelikult oli eesmärk öelda ainult seda, et pole kahju, kui autosid kustomeeritakse, kahju on sellest kui üritatakse jäljendada väheväärtuslikku ja kui seetõttu jääb jäljendamata-loomata väärtuslikum. Seda enam kui tegemist on ühe täiuslikuma kerega, mida enam kardinaalselt paremaks pole võimalik muuta, ainult isikupärasemaks. Lõppude lõpuks seisneb küsimus autokultuuris. Igasugused pseudo-filmi-Eleanorid on müra.
Mõned räägivad siin handlingust ja asjadest. Neid Eleanore ehitatakse välimuse pärast. Kelle jaoks on suutlikkus oluline, ei vaja seda plast-kitti. Murdosa neist autodest baseerub vaid GT 500-l ja kaasaegsel tehnikal.
Eleanor Eestis. (... ning üldine arutelu filmiautodest)Oot, kas siin üritatakse nüüd väita, et '73 Mach1 on väärtuslikum kui '67 GT500? Või seda et antud teema aluseks oleva auto, mis suure tõenäosusega tundub olema nö. tuttuus Shelby (kui ta on Classic Recreationi toode), on vähem väärtuslikum kui '73 Mach1? Ja juhul, kui ta on Unique Performance'i toode, siis ta ei ole küll Shelby (kuna nad ei saanud Shelbylt ehitamisõigust) - siis ometigi ei ole ta väheväärtuslik auto. Pakun huupi, et '73 Mach1 on ehitatud hulga rohkem kui kummagi firma poolt "Eleanore" kokku...
Edit. Ma ei saa aru mis teil Eestlastel viga on - te kohe peate KÕIKE maha tegema? Kadedus, mis muu vist?
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
Eleanor Eestis. (... ning üldine arutelu filmiautodest)
quote:anryo: Oot, kas siin üritatakse nüüd väita, et '73 Mach1 on väärtuslikum kui '67 GT500? Või seda et antud teema aluseks oleva auto, mis suure tõenäosusega tundub olema nö. tuttuus Shelby (kui ta on Classic Recreationi toode), on vähem väärtuslikum kui '73 Mach1? Ja juhul, kui ta on Unique Performance'i toode, siis ta ei ole küll Shelby (kuna nad ei saanud Shelbylt ehitamisõigust) - siis ometigi ei ole ta väheväärtuslik auto. Pakun huupi, et '73 Mach1 on ehitatud hulga rohkem kui kummagi firma poolt "Eleanore" kokku...
Edit. Ma ei saa aru mis teil Eestlastel viga on - te kohe peate KÕIKE maha tegema? Kadedus, mis muu vist?
Anryo, ei ole kadedus, mitte ei ole. Eesmärk oli natuke mõtiskleda USA autode kultuuri üle.
Eelneva võrdlusega tahtsin öelda, et on ilmselge, et 00 filmi Eleanoride populaarsuse üheks võtmeks on see, et selle kere Mustangeid on palju toodetud ja need on igaühele kättesaadavad ning tegemist on üldatraktiivse ja popi masinaga (küsimus on ju toorikus. GT 500 on nii ehk naa vähe toodetud, need on roppkallid ja peab olema kõva mees, et neist hakata mingit Eleanori ehitama). Kui seal filmis oleks olnud taas ´73 auto, siis olen üsna kindel, et poleks mingit Eleanori-buumi tekkinud. Ei räägi konkreetsest autost, räägin kustom kultuurist üldiselt ja sellest, et minu jaoks on imelik, et kõikjal maailmas tahavad inimesed ehitada väliselt täpselt ühesugust autot, vahet pole, on seal Shelby tehnika või rida-6. Custom auto peaks eeldama isikupära.
Mina GT 500 ja Mach 1 väärtusi võrrelda ei söanda. Selles olen kindel, et nende väärtus suurem on kui moodsal ajal tehases jätkuvalt vorbitaval "tuttuuel kehal", olgu see ehitatud Classic Recreationi või garaazi-Jürka poolt. Üks on vana ja seda ei saa enam luua, teine on uus. Need on täiesti erinevad väärtuste kategooriad. 50 aasta pärast vaadatakse need väärtused nagunii ümber. Auto väärtustel ei ole mingit ühtset mõõdupuud.
Sidudes asja laiemalt autokultuuriga, on häiriv see, et raisatakse meletult raha, jäljendamaks midagi, mille moodne film üles upitanud on. Neid Eleanore teavad kõik, kuid vähesed teavad, milliseid pärleid USA autotööstus on loonud. Miks ei tegeleta, osteta, unistata, looda rode, customeid, lowridereid, 50s jne. Miks on nii, et meil on juba 2 Eleanori, kuid ainult paar moodsa tehnikaga customit ja nt mitte ühetgi Bullitti stiilis masinat?
Teisalt olgu parem 2 Eleanori kui mitte midagi. Võit seegi. Veider on, et meie foorumites ei saa asjade üle teemaväliste repliikideta arutada. Meenutab kangesti kunagist "muskelauto definitsiooni" teemat.
Eleanor Eestis. (... ning üldine arutelu filmiautodest)Tundub jah, et tegemist on Classic Recreationi toodanguga. Hinnad algavad neil 119 000.- USD'st. Aga eks erinevatel inimestel on vist jah erinevad väärtusehinnangud....
Mina teen küll kogu selle teema peale kümme korda
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
Eleanor Eestis. (... ning üldine arutelu filmiautodest)Siin on tegu lihtsalt selles, et on inimesi, kes ei aktsepteeri "Gone in 60 sec" uusversiooni, pidades seda lastefilmiks ja seetõttu kannavad oma suhtumise ka autole üle. Nagu näiteks mõni võib ju põrnika-Herbie autot ehitada aga...
Ma ei tea, kas peaks ennast enne täis jooma või muutun sellest veelgi kriitilisemaks, kuid olen kaks korda üritanud uusversiooni vaadata ja ei ole suutnud. Samamoodi igast "hiired ja tihased" Vanemat versiooni võibolla vaatan tolle ajastu autede, elu-olu ja inimeste pärast ja olen seda mitu korda vaadanud. H.B. Halicki teisi filme just väga ei fänna.
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
Eleanor Eestis. (... ning üldine arutelu filmiautodest)Lisa komm: annaks jumal et nad American Graffitit ei hakkaks kaasajastatult looma.....
see oli kunagine mõte kui ma esimest korda paari uuslavastust vaatasin.
Kuigi jah mulle see poppkuluuuri eleanooor küll meeldib, samas on arusaada et see on maitselage edvistamine. Kui sama mees oleks ntx kõnealuse gt 500 kohale toonud oleks respekkk ikka kordi suurem.
Hea seegi et sellinegi on olemas, saab järeltulevat popp põlvkonda ka nakatada usaraua kultuuriga, muidu on kõik hiired ja tihased...