Poster |
Message |
Oldermann |
Buick Park Avenue 1995
Juba pikemat aega on olnud vajadus suurema igapäeva auto järgi, valituks osutus pensionäri ökoliikur Buick Park Avenue aastast 1995. Ameerika auto puhul miinusteks on vast esivedu ja v6 (3800 Series II), aga kuna tegemist on mugava igapäeva autoga, siis need nii olulist rolli ei mänginudki, elan üle. Olemas olevad 205 hp liigutavad seda autot päris hästi edasi ja sees istuda on ikka väga mugav, Cadillacile ta ilmselt alla küll ei jää mugavuse poolest. Passis 6 kohta ja kõik lisad, mis võiks olla ühes pereautos, on muidugi esindatud: kliimaautomaatik, elektri istmed ja aknad, erinevad valgustid, püsikiiruse hoidja, ABS, veojõukontroll, topsihoidjad jne jne. Läbisõit ostes Šveitsi hooldusraamatuga 211900 km.
Juhuse tahtel ka peaaegu sama värvi, mis camarogi. Tegemis on EU versiooniga, mis siin kandis vist rohkem levinud, muidugi Ameerika tagumineots oleks tunduvalt rohkem meeldinud, aga ega neid vist meite maal 2-3 tükki ainult ongi.
Sisu on väga hästi säilnud, aga eks näeb, kaua ta meie talves ka vastupaeb.
Kokkuvõtteks võiks öelda, et ilmselt on full-size pereautodele käsi antud, camarosse naljalt tagasi istuma kohe ei kippundki.
____________________________
Universumi arhitekt |
26.06.2010 at 14:27 |
34 edits. Last edited 02.10.2019 at 15:54 by Oldermann
|
mrtn |
Buick Park Avenue 1995
ameeriklase kohta uskumatult heas korras istmed. loodame, et tehnika on sama hea.
sa nimetasid paar korda seda masinat pereautoks. mul tekib alati selle juures küsimus, et kas sinna pagasiruumi lapsevanker mahub? kõrgussuunas just, pikkust on ilmselt reipalt.
muidu sedaan ikka pereautoks ei sobi, olen mõned pidanud. |
26.06.2010 at 15:10 |
|
STW |
Buick Park Avenue 1995
quote: mrtn: ameeriklase kohta uskumatult heas korras istmed. loodame, et tehnika on sama hea.
sa nimetasid paar korda seda masinat pereautoks. mul tekib alati selle juures küsimus, et kas sinna pagasiruumi lapsevanker mahub? kõrgussuunas just, pikkust on ilmselt reipalt.
muidu sedaan ikka pereautoks ei sobi, olen mõned pidanud.
Vennas mul omab analoogset isendit ja pagasiruumi mahub sellel autol ikke uskumatult palju ka lapsevanker pole probleem, Volvo S80 pagasiruum on selle kõrval näiteks täitsa nali. Aga auto on muidu uskumatult mugav ja vaikne (isegi suurtele Caddydele teeb silmad ette). |
26.06.2010 at 15:19 |
|
Oldermann |
Buick Park Avenue 1995
mahutuvus on tõesti hea ja lapsevanker mahub sinna ka ilmselt ilusti ära.
____________________________
Universumi arhitekt |
26.06.2010 at 15:31 |
1 edit. Last edited 27.06.2010 at 10:08 by Oldermann
|
STW |
Buick Park Avenue 1995
quote: Oldermann: mahutuvus on tõesti hea ja lapsevanker mahub sinna ka ilmselt ilusti ära.
Kui nüüd 1 ja 1 kokku viia siis sa käisid oma ostu protsessil ka mu venna autot piilumas aga igaljuhul edu uue autoga sulle. Park Avenue on üllatuslik olnud ka mulle, kuigi mu oma autud on läbi ajaoo rohkem mahutanud siis see auto on mind suutnud üllatada, näiteks redel pagassi on juba miskit . Kindlasti on see auto üllatanud mind oma toa vaikusega ja sujuva sõiduga, olles läbi aja proovinud nii mõndagi erinevate markide pakutavate mudelite rivist on see esi kolmes kindlasti. |
26.06.2010 at 19:42 |
|
mart050 |
Buick Park Avenue 1995
Vaadates nii heas korras autot tuleb kohe igatsus enda vana 92 Bonneville järgi(sõsarmudel).
Igastahes jõudu! Igati aus ja vastupidav liikur. PS! talvel on selle autoga üllatavalt hea sõita
____________________________
Daily Forester XT 06' 5MT
History: 89´G20 Sherrod, 94´E150 Mark III, 95´G20 D Starcraft GT, 93´G20 D Starcraft GT, 92´E150 Chateu, 92´Le Baron LX, 03´Sebring LX, 99´ Montana LX, 92´Bonneville SSE, 97´ Grand Prix GTP Supercharged |
26.06.2010 at 19:52 |
|
Timo |
Buick Park Avenue 1995
Sai isegi mõned aastad tagasi neid vahitud. Aga minule jäid tõkkeks esiuste ja taguotsa kujundus. No krt ikka väga mööda on ja ei sobi ülejäänud autoga kokku. Ülejäänus jättis aga väga hea mulje ja tundub igati asjalik liikur olema.
Jõudu igatahes ja korralik paistab tõesti olema.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
26.06.2010 at 20:08 |
|
hunt |
Buick Park Avenue 1995
Nu vot ei saa küsimata olla ?!
Mispidi need 6 kohta on ?
Kas 3+3, 4+2, 2+4, 2+3+1(pagasnikus) .... või miskit muudpidi (vaadates turvavöösid) ... ??
Aga, Janno, palju õnne .. igaljuhul erakordselt sile isend (vähemasti piltide pealt) paistab küll olema !!
Kas liigud juba tehtud ?
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
26.06.2010 at 20:48 |
1 edit. Last edited 26.06.2010 at 20:56 by hunt
|
Oldermann |
Buick Park Avenue 1995
ees kolm ja taga kolm, ees samamoodi kolm nagu taga, keskmine on kahe punkti turvavöö.
jannot ei tunne, aga kerge liik on ammu tehtud, sest auto juba mõned nädalad käes olnud
____________________________
Universumi arhitekt |
26.06.2010 at 20:55 |
1 edit. Last edited 26.06.2010 at 21:39 by Oldermann
|
tfr |
Buick Park Avenue 1995
Oldermann != Ingermann |
26.06.2010 at 21:53 |
|
hunt |
Buick Park Avenue 1995
quote: tfr: Oldermann != Ingermann
Krt, näed vana pea vist ajab miskit sassi jah .... kuigi (vabanduseks) mõlemal tegelasel käib ka Camaro teema läbi ..
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
26.06.2010 at 22:17 |
|
Oldermann |
Buick Park Avenue 1995
ei ole viga
____________________________
Universumi arhitekt |
26.06.2010 at 23:43 |
|
Lowrider |
Buick Park Avenue 1995
Õnne ilusa auto puhul!
Krdi krt, varem ma nagu Park Avenue'dest ei arvanud midagi, arvasin et siuke kesine igava välimusega auto, aga lugedes siinseid postitusi ja kiitmisi, tekitas omale ka mõtteid.... et oleks ....(oleks on paha poiss) |
27.06.2010 at 20:57 |
|
LedR |
Buick Park Avenue 1995
Mulle on samuti Park Avenue meeldima hakanud - väärt mootoriga, ruumikas, küllaltki ökonoomne ning väljapeetud disainiga. Olen ka analoogse isendiga kulgeda saanud, äärmiselt stressivaba tegevus.
Soovin muretuid kilomeetreid! |
28.06.2010 at 06:17 |
1 edit. Last edited 28.06.2010 at 06:18 by LedR
|
naaskel |
Buick Park Avenue 1995
quote: mart050: Vaadates nii heas korras autot tuleb kohe igatsus enda vana 92 Bonneville järgi(sõsarmudel).
Igastahes jõudu! Igati aus ja vastupidav liikur. PS! talvel on selle autoga üllatavalt hea sõita
tean mart mida tunned, olen minagi selle juba edasi andnud ja teise massina muretsenud, aga igapäevaseid liikumisi tahaks ikkagi sellega teha, peaks selle ülesse otsima ja uuesti sellega edasi sõitma
____________________________
88- Lincoln Mark VII
90- oldsmobile silhouette
92- Pontiac Bonneville sse
94- Lincoln Town Car
92- Pontiac Bonneville SSEi |
01.07.2010 at 09:13 |
|
mart050 |
Buick Park Avenue 1995
quote: naaskel: quote: mart050: Vaadates nii heas korras autot tuleb kohe igatsus enda vana 92 Bonneville järgi(sõsarmudel).
Igastahes jõudu! Igati aus ja vastupidav liikur. PS! talvel on selle autoga üllatavalt hea sõita
tean mart mida tunned, olen minagi selle juba edasi andnud ja teise massina muretsenud, aga igapäevaseid liikumisi tahaks ikkagi sellega teha, peaks selle ülesse otsima ja uuesti sellega edasi sõitma
OT
On sul aimu kuhu ta saanud on? Nii heas korras autosid on alles jäänud suht vähe. Meerikas enamus juba pressi all ja euroopas leiduvad on üldjuhul peldikud.
Olen juba tükk aega otsinud aga pole veel sobivat leidnud siis käis juba mõte peast läbi et ostaks vana tagasi
____________________________
Daily Forester XT 06' 5MT
History: 89´G20 Sherrod, 94´E150 Mark III, 95´G20 D Starcraft GT, 93´G20 D Starcraft GT, 92´E150 Chateu, 92´Le Baron LX, 03´Sebring LX, 99´ Montana LX, 92´Bonneville SSE, 97´ Grand Prix GTP Supercharged |
01.07.2010 at 09:56 |
|
Oldermann |
Buick Park Avenue 1995
auto on tõesti üllatunud nii mahutuvuse kui ka mugavuse poolest.
Kaks küsimust:
1)kuidas lahendada selline probleem võimalikult odavalt? kevadeks on see muidu ilmselt roostekarva?
2)Mis kompressor või asi see võib olla? juhtmed on igatahes lahti ühendatud, aga pardakompuuter mingit tulukest ka kusagil ei vilguta, kas on amortidega kuidagi seotud?
____________________________
Universumi arhitekt |
03.07.2010 at 10:57 |
5 edits. Last edited 06.08.2013 at 10:53 by Oldermann
|
kaedoo |
Buick Park Avenue 1995
Kasuta kaitsevaha või pigi(näiteks Tectyl,müügil Stokkeris).Tegelikult võiksid selle roosteussikese likvideerida,terve karp kivikaitsega üle ning värv peale.Siis pole kevadel seal kindlalt midagi ussitamas. |
03.07.2010 at 12:25 |
1 edit. Last edited 03.07.2010 at 12:29 by kaedoo
|
Oldermann |
Buick Park Avenue 1995
ilmselt peab selle esimse kasuks otsutama, kuna teine auto nõuab ka oma suurema osa. a olen näinud, et mingi suvalistel autodel on see alumine osa nagu üle kleebitud, mingi suur läbipaistev kleepekas peal, ei tea, mida see endast kujutab ja kas see ka õigustab?
____________________________
Universumi arhitekt |
03.07.2010 at 13:32 |
|
kaedoo |
Buick Park Avenue 1995
Räägitakse jah kivikaitse kilest,pannakse fööniga peale(vist) aga aluspind peab ikkagi olema roosteta.Rooste peale pole nagu mõtekas panna kui kavatsed talvel sõita.Kivikaitse maksab ca 150 eeki ja aerosoolis autovärv ca 250 eeku.Kilepaigaldajatelt odavamalt ka ei saa. |
03.07.2010 at 13:45 |
|
90Deville |
Buick Park Avenue 1995
See kompressor on tagumiste amortide jaoks, nood on öhuga.
Et siis kui inimloomasid liigapalju tahapingile satub, kergitab saba vähe.
Pane pistik tagasi ja kontrolli kaitsmeid, kui tööle hakkab ja igaveseks käima jääb siis kas amordid lekivad vöi on körguseregulaator peetis, asub tagasilla küljes.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
04.07.2010 at 10:22 |
|
naaskel |
Buick Park Avenue 1995
quote: mart050: quote: naaskel: quote: mart050: Vaadates nii heas korras autot tuleb kohe igatsus enda vana 92 Bonneville järgi(sõsarmudel).
Igastahes jõudu! Igati aus ja vastupidav liikur. PS! talvel on selle autoga üllatavalt hea sõita
tean mart mida tunned, olen minagi selle juba edasi andnud ja teise massina muretsenud, aga igapäevaseid liikumisi tahaks ikkagi sellega teha, peaks selle ülesse otsima ja uuesti sellega edasi sõitma
OT
On sul aimu kuhu ta saanud on? Nii heas korras autosid on alles jäänud suht vähe. Meerikas enamus juba pressi all ja euroopas leiduvad on üldjuhul peldikud.
Olen juba tükk aega otsinud aga pole veel sobivat leidnud siis käis juba mõte peast läbi et ostaks vana tagasi
1 mai ürituse kruiisil oli kohal ja sai paar sõna vahetatud, auto asub ikka tln-s et eri tunnusmärk mis ma ise sellele tegin on et nri tõstsin äärde ja keskel nri all oli kiri sse mille ma värvisin kuldseks mis oli vähemalt 1 mail alles, hoia siis silmad lahti, äkki näed
____________________________
88- Lincoln Mark VII
90- oldsmobile silhouette
92- Pontiac Bonneville sse
94- Lincoln Town Car
92- Pontiac Bonneville SSEi |
06.07.2010 at 22:36 |
|
Lowrider |
Buick Park Avenue 1995
Kui ma ei eksi, siis ma nägin seda autot lossihoovi ees parklas, tõesti väga hästi säilinud masin nii seest kui väljast tundus olema! |
12.07.2010 at 11:13 |
|
Oldermann |
Buick Park Avenue 1995
quote: Lowrider: Kui ma ei eksi, siis ma nägin seda autot lossihoovi ees parklas, tõesti väga hästi säilinud masin nii seest kui väljast tundus olema!
Sai seekord tõesti tuldud selles mõttes kahe autoga, et buickiga sõitsid vanemad, aga telklasse ei jõud kummagagi, kuna ameerikaauto näituse pealinnas on elukoht olemas. Samas esimsel päeval oli telklas üks identse komboga buick, sisu ja värv sama, seda kas luuk oli, ei pannud tähele ja veljed olid ka teised, selle 91-94 aastakäigu omad.
____________________________
Universumi arhitekt |
12.07.2010 at 17:51 |
2 edits. Last edited 12.07.2010 at 17:52 by Oldermann
|
joristaja |
Buick Park Avenue 1995
quote: LedR: Mulle on samuti Park Avenue meeldima hakanud - väärt mootoriga, ruumikas, küllaltki ökonoomne ning väljapeetud disainiga. Olen ka analoogse isendiga kulgeda saanud, äärmiselt stressivaba tegevus.
Soovin muretuid kilomeetreid!
mul ka nüüd selline buick. mõnus masin pikal teel. küttekulu väiksem kui näit 3l bmw-l või mõnel teisel sama võimsal autol. kuigi ka mul on euro mudel on tegemist täieliku ameeriklasega, seda kõigi vooruste ja puudustega. auto pehmus ja mugavus on nii suur, et kui maanteel cruis sees kulged siis on tõsine oht magama jääda. ka helitehnika on piisavalt heal tasemel, et kui just väga kõrgeid nõudmisi pole siis pole vaja seal midagi ise ehitama hakata (erinevalt eurooplastest). aga linnasõit nii hea pole. miinusena suht suur pöörderaadius. ja veel selline iseärasus (ei teagi kas hea või halb), et kui oled hoo üles saand siis väga vaikselt vajub see alla. linnasõit on mul umbes nii, et korra gaasi ja siis jalg kas põrandale või piduripedaali juurde ootele. pikemal sirgel kohe cruis sisse. olen üldse suur cruisi kasutaja. pedaalidest kasutan rohkem vasak- kui parempoolset. ja õõtsumist võiks ka ehk tiba vähem olla. meil need teed ka väga laines. vahest on tunne nagu oleksin diivaniga merel. |
17.07.2010 at 08:35 |
|