Poster |
Message |
margus61 |
Garaaživanker
Tõenäoliselt ei ole ma siin esimene, kellel on vaja auto laiali harutada ja siis suuremaid osi (raam, kere, kabiin, veokast) liigutada. Mööda garaaži, õue, maksimumvariant oleks treilerile ja liivapritsi.
Kuna tulevikus peaks säärast vajadust üsna tihedalt ette tulema, tundub otstarbekas valmistada selleks üks ratastega vanker. Mingi konstrui on silme ette tekkinud, oleksin tänu sellele suunatud konstruktiivse kriitika ja nõuannete eest.
Aluseks võiks olla 1000x1200 (nn. FIN mõõdus) puidust kaubaalus, mille alla keevitaks nelikanttorust raami. Raami ülemistes nurkades ca 15 mm kõrgused kaubaalust fikseerivad nurgad. Raami alumistes nurkades pöörduvad kummirattad, neist 2 piduriga.
Kui on vaja objekti kõrgemale tõsta, saab aluseid lihtsalt juurde laduda. Kui ei kasuta, saab seina äärde serviti tõsta ja ei võta palju ruumi.
Kas nelikanttoru 60x60x2 võiks piisav olla, kaubaalus on ise üsna jäik? Järgmine variant toru oleks 80x40x3, see on 1,5 korda raskem.
Rattad täiskummist, läbimõõduga 200. Tööriistamarketist (ei tea lubatud koormust) või Starco-st (205 kg.)? |
06.07.2010 at 07:41 |
|
hunt |
Garaaživanker
Garaaži piires oleks kõige lihtsam, loogilisem ja odavam liigutada neid aluseid ROCLA tüüpi käruga.
Õues suudab see ainult muidugi mööda asfalti liikuda.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
06.07.2010 at 07:47 |
|
partel |
Garaaživanker
Liivapritsis ja värvis on kere/raam ikka rataste peal käinud, uksed, tiivad, luugid eraldi.
Sõiduauto kere hoidmiseks-liigutamiseks on nelikanttorust raam, u. "tõstukikäppade toetuspunktide" mõõdus pindalaga ja poekäru ratastest pisut suuremad all, ilma piduriteta.
Lisaks mootori hoidmiseks ratastel raam, et mootoripukki kinni ei hoiaks.
Tõstmiseks 1000 kg kraana ja mõni inimjõud. Telfrit pole.
Siiamaani hakkama saadud.
____________________________
_ |
06.07.2010 at 09:07 |
|
ramman |
Garaaživanker
Kui sul õu pole ilus asfaldiplats siis soovitan ikkagi täispuhutavaid rattaid. Soomes tegin firma kärud kõik ringi, sest väikesed ja peened rattad vajusid aukudesse ja raputasid jubedalt. Suuremate ratastega käru on kergem lükata ka.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
06.07.2010 at 09:20 |
|
Motorist |
Garaaživanker
Mina tegin ühele cadillaci kerele ekstra alusraami, eeldusel et kui see kunagi vabaneb siis sobiks ka teistele autodele( raamilt maas usakatele, mõnele eurokerele)
kasutusel tööriistamarketist ostetud 205kg kandavad rattad 4tk, keeravad ja lukustatavad, kokku läks ca 1200.-
nelikant torust ja mõningatest metallkontruktsioonidest valmistatud alusraam, kõrgus ca 45cm maast, caddi istus peale nagu valatult, raam on ühemehe tõstetav ja ratta suurus ca 25cm kannatab ka mööda vana asfaltkattega teed kärutada.
Sarnast raami teenusena teha kellegile...... hmm... materjalid plus töö kokku võiks siis küsida ca 3000.-
teine variant on see et kui mul raam vabaneb mingi aeg siis võib küsida laenuks. tagatisraha sama 3000.- jääb vaid kuusumma arvutada....
kel vastu talve on huvi võib privasse soovi saata.
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
07.07.2010 at 13:36 |
|
rutua |
Garaaživanker
Kui ise ei viitsi ehitada ja tahad rentida kus saab kere ja raami vahele panna siis võid võtta ühendust privaatselt.Tegin neid raame mitu tükki kuna pidevalt on kellelgi vaja sellise tööjaks seda abinõud.Pildid leiab siit.
http://www.usaraud.ee/carlogpic.php?id=6646 |
07.07.2010 at 14:06 |
1 edit. Last edited 07.07.2010 at 14:07 by rutua
|
|