Poster |
Message |
anryo |
Velgede ET muutmine?
Kas on kogemusi kellegil valuvelgede treimisega selliselt, et ET muutuks suuremaks, st. et velg istuks rohkem koopas? On see üldse tehtav ja mõistlik mõte?
Velgedeks on American Racing Outlaw II (http://asp.americanracing.com/dealerline/blackimages/blackbig/bAR0623.jpg).
Maha oleks vaja lõigata kusagil 2cm (juhul, kui seal on ikka piisavalt varu).
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
23.08.2010 at 09:07 |
|
gets |
Velgede ET muutmine?
Krt, just paar päeva tagasi ühes täitsa Eesti autofoorumis sai loetud mingit veljeteemat, kus üks mitte väga keelega kodus olev kodanik pakkus erinevaid treimisteenuseid. Seal sees oli ka ET muutmine. Kahjuks üldse ei tule meelde, kus saidil see teema oli...
Edit: Hents näe allpool leidis üles . |
23.08.2010 at 09:59 |
1 edit. Last edited 23.08.2010 at 15:06 by gets
|
hents99 |
Velgede ET muutmine?
quote: Tere! Pakun teenuseid keskavade läbipuurimine valuvelgedel, hind 300- kuni 400-eek komplekti eest. Komplekt koosneb 4-st veljest. Hind sõltub velgede seisukorrast ja teile vajaolevast ava suurusest, ava täpsus +/-0,02mm, kumme täielikult maha võtta ei olevajalik, äärtelt maha lükata velje keskele, töö teostamiseks on vajalik ligikaudu 2 tund(sõtlub velgede seisukorrast ja vajalikust ava diameetrist). Tööd teostatakse Tallinnas. Võimalik samuti teiste metallitööde teostamine(läbipuurimine, freesimine, lihvimine, puurimine, treimistööd). Roman tel. 56232083
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
23.08.2010 at 10:02 |
|
charger |
Velgede ET muutmine?
Tavaliselt saavad sellisel juhul poltide kinnituskohad otsa. Selle velje puhul on küll võimalik vahele uued augud puurida ja neisse siis õige sügavusega koonused sisse lõigata. |
23.08.2010 at 10:25 |
|
cce |
Velgede ET muutmine?
quote: hents99: quote: Tere! Pakun teenuseid keskavade läbipuurimine valuvelgedel, hind 300- kuni 400-eek komplekti eest. Komplekt koosneb 4-st veljest. Hind sõltub velgede seisukorrast ja teile vajaolevast ava suurusest, ava täpsus +/-0,02mm, kumme täielikult maha võtta ei olevajalik, äärtelt maha lükata velje keskele, töö teostamiseks on vajalik ligikaudu 2 tund(sõtlub velgede seisukorrast ja vajalikust ava diameetrist). Tööd teostatakse Tallinnas. Võimalik samuti teiste metallitööde teostamine(läbipuurimine, freesimine, lihvimine, puurimine, treimistööd). Roman tel. 56232083
Sai natuke asja uuritud,otseselt ET muutmisega tegelenud nad pole aga realselt on võimalik,jutu järgi töö toimub täisautomaatsetel pinkidel.
Rohkem tegelevad keskava modifitseerimisega.Töö tehakse freespingis,sellepärast ka kumme maha võtta pole vaja.Tegevus toimub tallinnas
lasnamäel.Vajadusel tullakse ka velgedele järgi aga see rohkem kokkuleppe küsimus.Suhtlemine paraku vene keeles.Ise mõtlesin ühe jooksu
ära lasta teha,et siis näeb kuidas tulemus on. |
26.08.2010 at 08:11 |
1 edit. Last edited 01.09.2010 at 04:29 by cce
|
cce |
Velgede ET muutmine?
quote: anryo: Kas on kogemusi kellegil valuvelgede treimisega selliselt, et ET muutuks suuremaks, st. et velg istuks rohkem koopas? On see üldse tehtav ja mõistlik mõte?
Velgedeks on American Racing Outlaw II (http://asp.americanracing.com/dealerline/blackimages/blackbig/bAR0623.jpg).
Maha oleks vaja lõigata kusagil 2cm (juhul, kui seal on ikka piisavalt varu).
Lihtsalt huvi pärast mõõtsin 11 erinevat jooksu velgi,et kas on reaalne maha võtta 2cm.Mõnel veljel isegi ei ole niipalju poldiauku.
Arvamus on,et ei ole hea mõte.Juurde puurimisega(kui seina paksus lubab) velg kaotab oma näo,siis peaks vanad augud kinni keevitama |
26.08.2010 at 08:47 |
|
sanlain73 |
Velgede ET muutmine?
Sama töö tehti minul Keilas. Veljed treiti sees õhemaks. Kuna mutri aukude koonus sellega kadus, tehti ka uued roostevabast puksid. Töö ei olnud odav aga selle eest kvaliteetne ja asi sai tehtud. Käisin Tartus kõik teada olevad treialid läbi aga kõik vangutasid pead. privas number kui huvitab |
28.08.2010 at 08:57 |
1 edit. Last edited 28.08.2010 at 08:59 by sanlain73
|
Motorist |
Velgede ET muutmine?
Lisan pisikese Küsimuse ka samasse juurde.
Olemas on vana fleedikas, originaalne poldivalem on 5kord 5 tolli. vaja ümber teha 5kord 120 millimeetri peale.
Taga velg 18 kord 12 , flantsi panna ei saa, ei mahu ära, ainus võimalus on vist tehase spilkad välja lüüa ja teha uued augud ja keermestada ja panna siis poltidega veljed alla. Kas keegi on proovinud pooltelje materjali sisse uusi auke puurida? Kas tahab keegi seda keermestamise tööd mulle pakkuda. Omal suurema mõõduga lõikurite komplekt puudub. Töö mu enda ruumides. Auto ei ole jätkuvalt veel liiklemislegaalne.
Ette 18 kord 10, vb saab teha ülemineku flantsi, Kas kellegil teras treimaterjali on pakkuda? kaks sellist pisikest seibi ala 150mm läbimõõdus ja paksust miinimum 30mm.?
vanametallis olen otsinud materjali aga siiani tulutult.
tänud!
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
28.08.2010 at 09:43 |
|
tarmo4x4ee |
Velgede ET muutmine?
Kas see viimane on alumiiniumvelg või terasest?
Üldiselt terasest velgede igasuguse ümbertegemisega on väga suured kogemused sellisel firmal nagu Offroadservice ja sealt Marek (www.offroadservice.ee), asub ta Kose ligidal.
Lugematul hulgal velgedel on ta vahetanud südamikke, teinud velgi laiemaks, muutnud offseti jne jne.
Minul tegi viimati custom veljed, kus velje südamik kinnitub beadlock'i külge, et saada võimalikult plussis ET. Velje enda tegi samuti laiemaks, keerates teraslehest uued rõngad.
Kui ka teemaalgatajal pole sellest infost kasu, siis võibolla kellelgi teisel on, sest usakatel on tihti kasutusel "Mangels terasveljed".
Edit: Sellist paksu alumiiniummaterjali tasub küsida sellisest firmast nagu Enimor (Tallinnas). |
28.08.2010 at 13:25 |
2 edits. Last edited 28.08.2010 at 13:30 by tarmo4x4ee
|
madis |
Velgede ET muutmine?
Märkusena lisan: 7075 alumiiniumi (Alumec nime all) tasub küsida Uddeholmist. |
29.08.2010 at 13:27 |
|
|