Poster |
Message |
lincoln84 |
Usa raua toomine
Tere oleks küsimus palju läheks selle isendi ( http://www.leftcoastclassics.com/1971-lincoln/ ) toomine Soome kaudu Eestise maksma. Eriti oleks just huvitatud tollimaksust, kuna selle auto hind on poole odavam selle päris väärtusest. |
06.01.2011 at 19:04 |
|
Riho |
Usa raua toomine
quote: lincoln84: Tere oleks küsimus palju läheks selle isendi ( http://www.leftcoastclassics.com/1971-lincoln/ ) toomine Soome kaudu Eestise maksma. Eriti oleks just huvitatud tollimaksust, kuna selle auto hind on poole odavam selle päris väärtusest.
Miks Soome kaudu?
Tollimaksude kohta siin avalikus foorumis ei hakkaks küll arutlema. |
06.01.2011 at 19:51 |
|
Erkki |
Usa raua toomine
Kui õieti aru saan, siis auto on läänerannikul?
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=35794
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
06.01.2011 at 23:19 |
|
lincoln84 |
Usa raua toomine
Praegu oleks rohkem huviatud sellest http://www.streetsideclassics.com/showcar.php/cha/1349/1970-Lincoln-Continental-Mark-III . Kui keegi North Carolina kandist autot plaanib konteineris tuua anku teada. |
09.01.2011 at 10:33 |
|
lincoln84 |
Usa raua toomine
Samuti on mul veel küsimus nendele kes on ennem toonud. Kas on hiljem raske autot konteinerist kätte saada, kui neid seal on mittu tükki ? Kui kaua see toomine aega võtab ning kas kellegil on auto toomise käigus kahjustada saanud. |
09.01.2011 at 10:50 |
|
Astro SS |
Usa raua toomine
Kui auto konteineris viga saab on suht väike probleem võrreldes sellega ,et konteinerit vedav laev võib jääda tormi kätte ja mõned konteinerid üle parda kukuvad .....
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
09.01.2011 at 10:54 |
|
Rizzy |
Usa raua toomine
quote: lincoln84: Samuti on mul veel küsimus nendele kes on ennem toonud. Kas on hiljem raske autot konteinerist kätte saada, kui neid seal on mittu tükki ? Kui kaua see toomine aega võtab ning kas kellegil on auto toomise käigus kahjustada saanud.
Minu auto oli koos kolme pisema eksemplariga konteineris ning rehvid lasti mu omal tühjaks, et teine auto peale mahuks. Konteinerist loomulikult lohistati see välja nii, et poritiivad viga said. Lisaks veel 5-6 kuut mõlki prussidest ja tõstukiga tõstmisest. Toll on pigem söökla, kui a'la carte restoran, töösse suhtutakse mentaliteediga "pigem kvantiteet kui kvaliteet"
____________________________
Hobisõidukite hoiustamine www.hoiupark.ee |
09.01.2011 at 11:05 |
|
Riho |
Usa raua toomine
quote: lincoln84: Samuti on mul veel küsimus nendele kes on ennem toonud. Kas on hiljem raske autot konteinerist kätte saada, kui neid seal on mittu tükki ? Kui kaua see toomine aega võtab ning kas kellegil on auto toomise käigus kahjustada saanud.
Kõige lihtsam ja kindlam on auto eraldi konteinerisse panna (20 jalasesse). Kallim tuleb veidi, kuid operatiivseim ja mugavaim kindlasti. Kallimatel ja ehitatud autodel kasutaksin kindlasti seda varianti.
Nagu näiteks selle auto toomise korraldasin: http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=30332&page=1
Kui vaja, siis saan selle Lincolni NC'st ka siia tuua. |
09.01.2011 at 14:06 |
|
simpson |
Usa raua toomine
Võin korraldada siiatoomise.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=35403 |
09.01.2011 at 14:47 |
1 edit. Last edited 09.01.2011 at 14:57 by simpson
|
lincoln84 |
Usa raua toomine
Sihuke küsimus, et kas kellegil on tutavaid kes saaks selle auto üle vaadata ja anda teada mis olukord on. Piltide järgi ei usalda eriti osta. |
09.01.2011 at 17:18 |
|
lincoln84 |
Usa raua toomine
quote: Riho: quote: lincoln84: Samuti on mul veel küsimus nendele kes on ennem toonud. Kas on hiljem raske autot konteinerist kätte saada, kui neid seal on mittu tükki ? Kui kaua see toomine aega võtab ning kas kellegil on auto toomise käigus kahjustada saanud.
Kõige lihtsam ja kindlam on auto eraldi konteinerisse panna (20 jalasesse). Kallim tuleb veidi, kuid operatiivseim ja mugavaim kindlasti. Kallimatel ja ehitatud autodel kasutaksin kindlasti seda varianti.
Nagu näiteks selle auto toomise korraldasin: http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=30332&page=1
Kui vaja, siis saan selle Lincolni NC'st ka siia tuua.
Palju sa muidu raha tahaksid selle eest ? |
09.01.2011 at 21:42 |
|
Riho |
Usa raua toomine
Vaatan täpsemad hinnad välja kohe. |
10.01.2011 at 12:32 |
|
vlzman |
Usa raua toomine
quote: Riho: Vaatan täpsemad hinnad välja kohe.
Jah Riho, pane hinnakiri siiasamasse ülesse
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class! |
10.01.2011 at 17:49 |
|
ValdurVagane |
Usa raua toomine
quote: Riho: quote: lincoln84: Samuti on mul veel küsimus nendele kes on ennem toonud. Kas on hiljem raske autot konteinerist kätte saada, kui neid seal on mittu tükki ? Kui kaua see toomine aega võtab ning kas kellegil on auto toomise käigus kahjustada saanud.
Kõige lihtsam ja kindlam on auto eraldi konteinerisse panna (20 jalasesse). Kallim tuleb veidi, kuid operatiivseim ja mugavaim kindlasti. Kallimatel ja ehitatud autodel kasutaksin kindlasti seda varianti.
Nagu näiteks selle auto toomise korraldasin: http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=30332&page=1
Kui vaja, siis saan selle Lincolni NC'st ka siia tuua.
Kuulsin, et on võimalik ka kondis juppe tarnida. Huvitatud El camino mõnest detailist mida ei taha kohalikud kaupmehed tarnida. |
10.01.2011 at 20:13 |
|
JmKorraldaja |
Usa raua toomine
nu siiani jupike aega tagasi võttis küll kukalt sügamata tuu 1kaupa massina saatmine,
kuna 40´e ja 20´e jalased konteinerid olid samas hinnas.
hinnavahe vist heal juhul ca $100 oli. seega sisuliselt topeltkulu.
mudu NC/NY kandis ootab varsti üks masin hakata konteinerikaaslaseks (kohe kui tehasest kätte saab)
et üle mere seilama hakata. nii et kellel midagi liikumas võib mõtteid jagada. mudu läeb ka üksi teele.
kogemus näitab et 3masinaga konservkarbi laadsel pakkimisel/toomisel peaks autud olema jah paraku mitte just eriti väärtuslikud.
kulud kipuvad niikuinii sama suureks minema kui normaalselt eraldi saata, eriti kui midagi tuksi veel läeb või laadung nihkub ümberlaadimistel
või avamise järgsel tõstukitega leiutamisel.
____________________________
- sm jaamakorraldaja - |
10.01.2011 at 21:10 |
1 edit. Last edited 10.01.2011 at 21:32 by JmKorraldaja
|
Riho |
Usa raua toomine
quote: JmKorraldaja: nu siiani jupike aega tagasi võttis küll kukalt sügamata tuu 1kaupa massina saatmine,
kuna 40´e ja 20´e jalased konteinerid olid samas hinnas.
hinnavahe vist heal juhul ca $100 oli. seega sisuliselt topeltkulu.
Ei oska öelda, kust või mis konteinereid te vaatasite. Ning samuti ei ole ainukesed kulupositsioonid transpordis merevedu. Vaid hulk X erinevaid terminali, käsitlemise jms tasusid. + ei maksa unustada auto inland trucking kulusid, mis sisuliselt 20nese puhul jäävad ära.
Samuti kiputakse unustama riskid sadamates-ladudes seismisega ning konteinerikaaslase ootamisega seoses:
Selline oli Mark III USA-s:
Sellisena jõudis siia peale mõningast ladustamist (esi- ja ukseklaas puruks, uks mõlkis jms):
Eelpooltoodud pildid on üks põhjustest, miks mina ei soovi kliendile odavat teenust pakkuda.
Kui ise oma autoga helbid pasa pikamööda ära, siis kliendile on seda ikka väga keeruline selgeks teha, et Viperist on üle joostud või Corvette'il tagaklaas puruks jne ning vedaja selle eest ei vastuta.
Ning vaadates juuresolevaid pilte - ei ole eriti pointi minu meelest püüda säästa ca 500-700 USD'i ning riskida selliste kahjustustega. Ka suhteliselt odava auto puhul mida see konkreetne Lincoln on.
Rääkimata sellest, et väikese konteineri reaalne tarneaeg on 4-6 nädalat alates USA's pick up'ist võrreldes kuude pikkuse ootamise ja passimisega kombineeritud load'idega. |
11.01.2011 at 12:54 |
1 edit. Last edited 11.01.2011 at 13:39 by Riho
|
JmKorraldaja |
Usa raua toomine
öige see on jah, eks mida rohkem asju ühte plekk purki kokku pandud on, seda totram lugu on.
nii, et konserv-kilude kaupa tasub töesti tuua a la masinaid, millel defekte enam kokku lugeda pole vöimalik.
usa pildid on alati kenad - seda seal osatakse. peale pesu ja päikese käes näeb täielik ront nagu prillikivi.
eriti kena on need vastandada eestis tehtuna kui ilukilbid pagassis, 15kuise seisusitakihi all ja sompus ilmas moblaga tehtuna
____________________________
- sm jaamakorraldaja - |
11.01.2011 at 17:42 |
1 edit. Last edited 11.01.2011 at 17:45 by JmKorraldaja
|
jürgen |
Usa raua toomine
Minu auto tuli konteineriga, lisaks veel (vist) 2 autot. Minu auto oli lae all ja õnneks kohale jõudes polnud see küll kahjustada saanud. Seega, kui ilusti pakkida ja konteinerit mitte loopida siis saab ka nii asja. Igatahes tagant järgi tänud Rihole, kes minu auto eestisse tõi. |
11.01.2011 at 20:06 |
|
blood |
Usa raua toomine
mina kasutasin hiljuti ro-ro laevakest ja ka õnnelik aga jah kui ilus ja exclusive masin siis pigem väike konteiner ja rahulikult toimetada
____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008 |
11.01.2011 at 21:09 |
|
hotrod |
Usa raua toomine
Tere, aeg sealmaal, et oleks vaja floridast üks masin ära tuua. Ootan pakkumisi
Erkki 51916411
Hotrod@biker.ee
____________________________
Real hotrod's don't leak oil - They mark their territory |
24.01.2011 at 12:33 |
|
Riho |
Usa raua toomine
quote: jürgen: Minu auto tuli konteineriga, lisaks veel (vist) 2 autot. Minu auto oli lae all ja õnneks kohale jõudes polnud see küll kahjustada saanud. Seega, kui ilusti pakkida ja konteinerit mitte loopida siis saab ka nii asja. Igatahes tagant järgi tänud Rihole, kes minu auto eestisse tõi.
Palun-palun.
See konteiner oli suhteliselt hästi pakitud, kuid aega läks erinevatel põhjustel päris palju.
Räägiks vähe numbritest:
tänasel päeval saaks tuua suhteliselt suvaliselt USA ZIP-ilt ära ca järgmiste kuludega:
Eelvedu: $743.00 /20 DC
Merevedu: $1519.00 /20 DC
Terminalikulud: €140.00
+ laadimiskulud (auto kinnitamine, tavaliselt mitte üle mõnesaja USD)
Kokku: 2462 USD + 140 EUR. (Seda hinda +/- 10% võiks lubada praktiliselt suvalisest USA punktist)
Ühest küljest kogusumma tundub palju võitu. Samas lööme muud numbrid kokku konteineriga, kuhu on 3 autot pakitud:
Auto eelvedu konteinerini: 200-700 USD
Merevedu: 1200-1500 USD/auto
Terminalikulud (Muugal): enam-vähem samad.
Pakkimine - sõltuvalt, kes seda teeb: 200-500 USD/auto.
Kokku (odavaim): 1600 USD + 140 EUR; kokku kallim odavaima pakkimisega: 2200 USD+140 EUR.
Väga oluline, kuid varjatud vahe: See konteiner, kus Jürgeni autogi sees oli: selle lahti pakkimine võttis aega 2 x 12 tundi. Esimesel päeval olime viiekesi, teisel päeval kahekesi + käisin veel hiljemgi tollis aru andmas, kuna minu teadmata olid mõningad vidinad autosse visatud, mida paberites kirjas ei olnud. Mõistagi viib see kaudsed kulud, mida eelpool mainitud ei ole, täiesti käest ära. Ning neid ei ole sul pärast enam kelleltgi küsida.
20ses konteineris oleva auto võtad üksi lahti, lõpetad kõik tolliformaalsused samal päeval ning jääb aega ja närvi veel järgigi, et kodus garaazis auto kõrval väike õlu teha.
Samuti võivad tarneajad kardinaalselt erineda. 20-sel, kui auto paberitega mingeid jamasid ei ole, on transiitaeg USA-st 4-6 nädalat. 40-sel tulenevalt paljudest muutujatest - krt teab kui kaua.
Tundub justkui neil kahel variandil liiga suurt kogukulude vahet ei ole.
|
24.01.2011 at 15:04 |
|