Poster |
Message |
5.0 |
O: autoraadio positive earth
ehk leidub kellelgi FM-i (UKW) mängivat ja pluss massis toitega või selliseks ümberlülitatavat/ühendatavat raadiot (praegused autod on miinus massis elektriskeemiga). Välimus võib ka üsna rääbakas olla. |
21.02.2011 at 16:27 |
|
Bikerman |
O: autoraadio positive earth
Aga kas saadaolevale-ehk miinus massis raadiole eraldi karvu akult,või armatuuri alt ei saaks tõmmata-korpus tuleks lihtsalt isoleerida-oluliselt lihtsam ja võimalusterohkem variant.Ja oleks muusikat ka-muidu viska selga raadio kuhugi konksu otsa. |
21.02.2011 at 23:19 |
|
antennimees |
O: autoraadio positive earth
quote: Bikerman: Aga kas saadaolevale-ehk miinus massis raadiole eraldi karvu akult,või armatuuri alt ei saaks tõmmata-korpus tuleks lihtsalt isoleerida-oluliselt lihtsam ja võimalusterohkem variant.Ja oleks muusikat ka-muidu viska selga raadio kuhugi konksu otsa.
Ja sel juhul tuleb ka antenn isoleerida kerest muidu teeb pauku. Aga iseenesest kõige lihtsam lahendus sellele probleemile.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
22.02.2011 at 21:20 |
|
Vanapagan |
O: autoraadio positive earth
quote: antennimees: quote: Bikerman: Aga kas saadaolevale-ehk miinus massis raadiole eraldi karvu akult,või armatuuri alt ei saaks tõmmata-korpus tuleks lihtsalt isoleerida-oluliselt lihtsam ja võimalusterohkem variant.Ja oleks muusikat ka-muidu viska selga raadio kuhugi konksu otsa.
Ja sel juhul tuleb ka antenn isoleerida kerest muidu teeb pauku. Aga iseenesest kõige lihtsam lahendus sellele probleemile.
Antenni ei ole mõtet kerest isoleerima hakata. Raadio poolsest antennipistikust vaja lihtsalt varjestus eraldada raadio massist ja panna auto massi.
____________________________
Smart CDI 0.8 30kW |
23.02.2011 at 06:55 |
|
5.0 |
O: autoraadio positive earth
nii saab ka ja olen ka nii teinud, mis lõppes võtmete raadio nupu kaudu tekitatud juhusliku lühisega. 60-70ndate raadiotel palju metalli ja isoleerimine küll võimalik, aga teeks seda ikka viimases hädas. |
23.02.2011 at 08:34 |
|