register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Eesti autonduse tulevikust   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
Jamez
Eesti autonduse tulevikust
http://majandus.delfi.ee/news/uudised/eesti-vahetas-saastekvoodid-elektriautode-ja-laadimisjaamade-vastu.d?id=41341927&l=fplead

____________________________
Team Outlaw
03.03.2011 at 11:26 1 edit. Last edited 03.03.2011 at 11:26 by Jamez
Raceboy
 
Eesti autonduse tulevikust
IMO täiesti tervitatav nähtus. Ega keegi hobiautosid ära võtma hakka, kuid loodetavasti ei tule mõningatel poliitilistel jõududel pähe tavalistele autodele mõeldud auto(omamis)maksu peale panna, mis ei arvesta auto kasutusperioodiga vms.

____________________________
www.vems.ee
03.03.2011 at 12:06
rivo09
Eesti autonduse tulevikust
quote:
Raceboy: IMO täiesti tervitatav nähtus. Ega keegi hobiautosid ära võtma hakka, kuid loodetavasti ei tule mõningatel poliitilistel jõududel pähe tavalistele autodele mõeldud auto(omamis)maksu peale panna, mis ei arvesta auto kasutusperioodiga vms.


Kuda ta tervitatav on? Täielik raiskamine ! Valitsuse viimastel päevadel võib selliseid koerusi teha sest enam vastutama ei pea. Aga reaalselt võttes tekib ikka hunnik küsimusi : Kaua need raisad kestavad ,kes neid remontida/hooldada mõistab, palju see jamps maksab ja palju ta aku pealt kestab.Ma ei kujuta ette palju on veel vaja abi autosid kes hakkavad neid kusagilt uugametsa memme maja eest ära tõmbamas käima ,kui aku tühi?
Mina liigitaks selle otsuse enda jaoks nende paljude hulka kui tahad oksendada ja tappa üheaegaselt
03.03.2011 at 12:30
ivoalaska
 
Eesti autonduse tulevikust
Linnas oleks õigustatud elektriauto, kui oleks piisavalt võimalusi laadida. Mingitele sots tööd tegevatele tädidele kuskil metsas, pole tõesti parim mõte. Eesti puhul muidugi kogu see loodussäästlikuse jutt natukene silmakirjalik, arvestades asjaolu, kuidas eestis elektrit toodetakse.
03.03.2011 at 12:35
hunt
 
Eesti autonduse tulevikust
copypaste :
Kõik toetust saavad isikud kohustatakse elektriautole ostma ainult taastuvatest allikatest toodetud elektrit. AS Elering poolt käivitatavas süsteemis tuleb toetuse saajatel soetada rohelise energia
päritolutunnistus vähemalt mahus, mis vastab elektriauto läbisõidule kulunud energiahulgale.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Minule näiteks meeldib hästi see, et igal elektriaatomil on nimi peal - et tema on taasuv .. ja tema ei ole taastuv ..

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
03.03.2011 at 12:40
ivoalaska
 
Eesti autonduse tulevikust
Energiabisnis on üks väga kõva bisnis ;)
03.03.2011 at 12:45
tfr
 
Eesti autonduse tulevikust
Noh, lisaks neile 500 autole ehitatakse uudise järgi välja ka üle-Eestiline laadimispunktide võrgustik, mis minuarust on isegi olulisem uudis just rahva jaoks üldiselt.

Ahjaa, teab keegi, palju sotsiaalhoolekandel autosid kokku on? Ehk et kas see 500 autot on 100% nende autopargist või äkki ainult see osa, mida linnades/asulates kasutatakse?
03.03.2011 at 12:49
hall
 
Eesti autonduse tulevikust
quote:
rivo09:
quote:
Raceboy: IMO täiesti tervitatav nähtus. Ega keegi hobiautosid ära võtma hakka, kuid loodetavasti ei tule mõningatel poliitilistel jõududel pähe tavalistele autodele mõeldud auto(omamis)maksu peale panna, mis ei arvesta auto kasutusperioodiga vms.


Kuda ta tervitatav on? Täielik raiskamine ! Valitsuse viimastel päevadel võib selliseid koerusi teha sest enam vastutama ei pea. Aga reaalselt võttes tekib ikka hunnik küsimusi : Kaua need raisad kestavad ,kes neid remontida/hooldada mõistab, palju see jamps maksab ja palju ta aku pealt kestab.Ma ei kujuta ette palju on veel vaja abi autosid kes hakkavad neid kusagilt uugametsa memme maja eest ära tõmbamas käima ,kui aku tühi?
Mina liigitaks selle otsuse enda jaoks nende paljude hulka kui tahad oksendada ja tappa üheaegaselt

Kui me elaksime 100-aasta taguses ajas, siis oleks sina ilmselt see, kes räägiks, et auto on saatanast ja sellega pole mingil juhul hobust mõtet asendada :)
Fakt on see, et ühel hetkel saab nafta otsa, meeldib see sulle või mitte, ning siis on juba natuke hilja alternatiividele mõelda.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
03.03.2011 at 12:49
DevilDeVille
  
Eesti autonduse tulevikust
see laadimisvõrgu osa on positiivne ja eks elektriautonduse päralt on igapäevakulgemise tulevik enivei

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
03.03.2011 at 13:04
rivo09
Eesti autonduse tulevikust
quote:
serõi:
quote:
rivo09:
quote:
Raceboy: IMO täiesti tervitatav nähtus. Ega keegi hobiautosid ära võtma hakka, kuid loodetavasti ei tule mõningatel poliitilistel jõududel pähe tavalistele autodele mõeldud auto(omamis)maksu peale panna, mis ei arvesta auto kasutusperioodiga vms.


Kuda ta tervitatav on? Täielik raiskamine ! Valitsuse viimastel päevadel võib selliseid koerusi teha sest enam vastutama ei pea. Aga reaalselt võttes tekib ikka hunnik küsimusi : Kaua need raisad kestavad ,kes neid remontida/hooldada mõistab, palju see jamps maksab ja palju ta aku pealt kestab.Ma ei kujuta ette palju on veel vaja abi autosid kes hakkavad neid kusagilt uugametsa memme maja eest ära tõmbamas käima ,kui aku tühi?
Mina liigitaks selle otsuse enda jaoks nende paljude hulka kui tahad oksendada ja tappa üheaegaselt

Kui me elaksime 100-aasta taguses ajas, siis oleks sina ilmselt see, kes räägiks, et auto on saatanast ja sellega pole mingil juhul hobust mõtet asendada :)
Fakt on see, et ühel hetkel saab nafta otsa, meeldib see sulle või mitte, ning siis on juba natuke hilja alternatiividele mõelda.


Vat uute asjade soetamisega olen ma tõesti ettevaatlik.Ma ei ostnud endale dvd mängijat siis kui ta maksis 15 000(siis oli sellel rahal ka väärtus), mobiili 20 000 jne. Otasin mõne aasta ja ostsin nad peaaegu mitte millegi eest ja mis kõige tähtsam sain neid ka kasutada ! Samuti on maailmas lugematu hulk tooteid mida alguses suure hurraga üles kiidetakse kuid mõne aja möödudes ei mäleta neid keegi. See kas elektri autod jäävad meil domineerima ei tea me keegi ja riigi raha praegusel hetkel sinna visata ei ole minu jaoks kuidagi põhjendatud. Ja sinu näide hobusega on väga asjakohane.Praegusel hetkel saabki elektri autot võrrelda esimese autoga. Mitu aastat läks enne kui auto vahetas hobuse välja??
03.03.2011 at 13:07
tfr
 
Eesti autonduse tulevikust
quote:
rivo09:Vat uute asjade soetamisega olen ma tõesti ettevaatlik.Ma ei ostnud endale dvd mängijat siis kui ta maksis 15 000(siis oli sellel rahal ka väärtus), mobiili 20 000 jne. Otasin mõne aasta ja ostsin nad peaaegu mitte millegi eest ja mis kõige tähtsam sain neid ka kasutada !

Aga kui neid esimesi agaraid idioote, kes 15000 eest DVD-mängija ja 20000 eest mobiili ostsid, poleks ühtegi olnud, oleks need mõlemad tehnoloogiad läbikukkunuks tunnistatud ja poleks ka sinnani arenenud, et Sina paar aastat hiljem parema ja odavama versiooni oleks osta saanud. Niipidi pole kunagi mõelnud? :)
03.03.2011 at 13:27 1 edit. Last edited 03.03.2011 at 13:27 by tfr
hunt
 
Eesti autonduse tulevikust
quote:
DevilDeVille: eks elektriautonduse päralt on igapäevakulgemise tulevik enivei
ja 'mootorimüra' tekitame siis niimoodi kui lapsepõlves, et a'la tuunides Ereliukasele pesulõksuga filmilinti esihargi külje ... ja siis kruiisi ajal võrdleme, kellel änksamalt pläriseb ..

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
03.03.2011 at 13:43
DevilDeVille
  
Eesti autonduse tulevikust
quote:
hunt:
quote:
DevilDeVille: eks elektriautonduse päralt on igapäevakulgemise tulevik enivei
ja 'mootorimüra' tekitame siis niimoodi kui lapsepõlves, et a'la tuunides Ereliukasele pesulõksuga filmilinti esihargi külje ... ja siis kruiisi ajal võrdleme, kellel änksamalt pläriseb ..

eks müüakse ka igasugu peeneid elektroonilisi vigureid, mis suvalise pilli häält teevad, kuigi kalevi kast ja pesulõksukombo on õulskuul. a ma eeldan, et kruiisidel käin ma ikka vana v8 käkiläkiga :)


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
03.03.2011 at 13:57
tfr
 
Eesti autonduse tulevikust
quote:
hunt: ja 'mootorimüra' tekitame siis niimoodi kui lapsepõlves, et a'la tuunides Ereliukasele pesulõksuga filmilinti esihargi külje ... ja siis kruiisi ajal võrdleme, kellel änksamalt pläriseb ..

Kui nüüd veelkorra Halliga sama paralleeli tõmmata, siis huvitav, kas 100 aastat tagasi hobusemehed ka auto üheks suureks miinuseks seda halasid, et eestpoolt hobuse saba alt enam peeruhaisu ei tule kiirendades? :)
03.03.2011 at 14:07
R.Ott
 
Eesti autonduse tulevikust
Mitsubishi i MiEV: Jaapani elektriautoga Tallinna tänavatel

Nende hinnaküsimus on huvitav. Postimehe artiklist:

"Silberauto Mitsubishi müügidirektor Üllar Born märkis, et 200 000-300 000 krooniga nimetatud elektriautot veel tavaostja kätte ei saa. Küll võib tema hinnangul rääkida sellisest hinnasuurusjärgust siis, kui riik kehtestab elektriauto soetamiseks toetusskeemi"

Kui nüüd vaadata wikis olevat hindade ülevaadet, siis näiteks Hispaanias maksab see putukas enne igasuguseid juurde- ja mahahindamisi ~45000€

Edit!
kustutasin pooltoore arvamuse võimalikust riigipoolsest subsiidiumist nende müügil eraisikutele.

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
03.03.2011 at 14:19 2 edits. Last edited 03.03.2011 at 14:23 by R.Ott
rai
Eesti autonduse tulevikust
Kui te kuidagi muidu seda liigitada ei oska, siis võtke seda kui reklaami, mis toob Eesti riigile rohkem tuntust maailmas kui kõik Welcome Estoniad ja Expod jne. kokku. See on uudis mille tõttu maailma ajakirjandus tõenäoliselt Eesti suhteliselt varsti kaardile toob.

Asja positiivne külg on veel see, et kogu see üritus tuleb kellegi teise taskust ja sisuliselt mitte millegi eest.

P.S. Esindan siin enda isiklikku seisukohta.
03.03.2011 at 14:42
rivo09
Eesti autonduse tulevikust
Kuidas saab selline otsus mitte oksele ajada.Maksumaksja raha eest ostetakse 500 tk 700 000 eeki maksvad masinad ,et külastada memmesid.NO TULE TAEVAS APPI.Kas prioriteedid ei olem meil paigast ära ? Selle raha eest saaks 500 nt. Loganit ja lisaks näiteks päris arvestatav hulk teed korda teha.
03.03.2011 at 14:42
w-cc
Eesti autonduse tulevikust
Antud juhul siiski ostja tellib muusika s.t. Mitsubishi, kui saastekvoodi ostja ütleb, mis selle rahaga teha. Kuigi telgitaguiseid ei tea, siis pakun et Eesti pool valis halvimatest variantidesat parima - hea et üldse kvoote kuhugi müüa saab - suht ebalikviidne turg viimasel ajal...
03.03.2011 at 15:01
Wolle
  
Eesti autonduse tulevikust
Rivo kas sul on aimu mismoodi tohib kvootide müügist saadavat raha üldse kasutada?

Tundub, et vist ei ole. Uuri selle kohta natuke siis saad sa aru, et su viimane väide ei töötaks selle antud raha puhul mitte üks gramm.

____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest

Ford. At least they circled the problem.
03.03.2011 at 15:06
desiderii
 
Eesti autonduse tulevikust
quote:
rivo09: Kuidas saab selline otsus mitte oksele ajada.Maksumaksja raha eest ostetakse 500 tk 700 000 eeki maksvad masinad ,et külastada memmesid.NO TULE TAEVAS APPI.Kas prioriteedid ei olem meil paigast ära ? Selle raha eest saaks 500 nt. Loganit ja lisaks näiteks päris arvestatav hulk teed korda teha.

Paljugi mis saaks, kahjuks raha tuleb ka teatud piirangutega. Kulutada seda kas rohelise tehnoloogia peale või märgiliselt rohelise tehnoloogia peale. Laadimisjaamad tunduvad olevat esimesed, soodustades elektriautode levikut Eestis, ja autod ise mida ostetakse on pigem märgiline tähendus, et Eestit taaskord maailmakaardile venitada (nagu varem mainiti).

Eesti autonduse tulevikule saab küsimusi esitada siis kui nende pilootmasinate ressurss on läbi, ning tehnoloogia pole ikka veel piisavalt odavnenud. Siis kas kantakse maha või hakatakse kalli raha eest kallist tehnoloogiat asendama. Suur kaotus mõlemal juhul.


____________________________
kirjanik
97' Expedition, unistuste auto.
ex 94' Seville STS
ex 97' Mark VIII
03.03.2011 at 15:11
Lowrider
Eesti autonduse tulevikust
Ma arvan, et see asi on alles liiga varajane. Elektriautod pole veel piisavalt arenenud ning tahaks näha, kuidas nendega talvel liigutakse, aku ju külmas ei tohiks nii hästi kesta.
Mine sa tea, äkki elektriauto polegi tulevik, leiutatakse kogemata mingi veel parem ning säästlikum asjandus välja ning siis pole nende kalli raha eest ostetud elektriautudega enam midagi peale hakata.
03.03.2011 at 15:13
krooks
  
Eesti autonduse tulevikust
Uudis ise kõlab ka juba selles toonis, et laojäägid vahetati saastekvoodi vastu.

Igavesti häid teemasid saab ju:
Kuidas sinu elektriauto selle pakasega vurab?
Kui mõlemad kojamehed sisse lülitan kas saan 10 km vähem sõita?
248V vs 343Volti? Performance jupid 343le?
Minu solar powered elektriauto sõidab kaugemale kui sinu juhtmelutsijast küna.
Elektri hind Venemaal.Tangime seal!
Autoremonditöökojad(Eesti Energia laadimisdokk) kommentaarid.
jne

Tulevik anyway.

Samas kui hobiauto on fun ja möirgav 40liitrit sajale fossilset kütust kulutav seksodroom siis hobist vabal ajal võin tööasju elektriautoga ajada küll.



____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland
03.03.2011 at 15:19
PlyVal64
Eesti autonduse tulevikust
Ma julgen Teile meelde tuletada, et elektriauto on vana juba 120 aastat ja nii ta ka jääb. Ei ole sel "lollusel" tulevikku. Ta tundub nii hea, vaikne ja odav, kuid isegi tänaste teadmiste juures ei ole elektriauto veel kuidagi tavamasina asendaja. Rääkimata sellest, et ühe elektrikäru ehitamisele kulub rohkem naftat, kui mistahes URAL või KrAZ "sada sajale" oma eksistentsiga läbi jõuab põletada. USA-raud on puhas säästuauto ja minu igapäevavurr sõidab suisa õhust ja armastusest.

Kui, siis võib elektriga sõitev auto maailma vallutada alles siis, kui leiutatakse töökindel ja ohutu juhtmeta elektri lühidistantsil transportimise viis. A'la valged jooned teel või teekate ise on elektrijuht. Kuid ka siis saab selline asi olla vaid linnades ja suurtel põhiteedel, Austraalia keskmaad, kõrbeid, Siberit, USA preeriaid etc ei saa kunagi elektriautodega vallutada. Iseenesest on ju elektrimootor oma näitajatelt igal juhul vägev jõuallikas aga kahjuks kotiga ei saa särtsu kaasa võtta. Kui elektriauto autonoomsus jõuab 100% kindluses -20 kraadi juures 500 kilomeetrini, siis räägime edasi.

PS: ise sõidaks siin kilulinnas hea meelega elektriautoga. Aga mida ma teeks sellega suvekodus, kus pole niisamagi elektrit? No ja enne autode elektrifitseerimist võiks tootjad arendada elektrimootoriga murutraktoreid, saage, võsalõikajaid, lume-lehepuhureid etc, nagu on arendatud käsitööriistasid. Neid masinaid, mis ei pea ilmtingimata sind "üleujutuse ja lumetormi eest koju tooma". Ainult nii saab akutehnoloogia areneda ja odavneda. Ja müra kui olulist saateallikat, jääks oluliselt vähemaks!
03.03.2011 at 16:43 2 edits. Last edited 03.03.2011 at 16:45 by PlyVal64
Gambrinus
Eesti autonduse tulevikust
quote:
Rääkimata sellest, et ühe elektrikäru ehitamisele kulub rohkem naftat, kui mistahes URAL või KrAZ "sada sajale" oma eksistentsiga läbi jõuab põletada.
Põhjenda seda väidet paluks!
Aga üldiselt on siin tegemist teemaga, kus meenub hea ütlemine... Kaks meest olid vangikongis, vaadates välja läbi trellide, nägi üks muda, teine tähti taevas! :D
03.03.2011 at 17:13
PlyVal64
Eesti autonduse tulevikust
quote:
Gambrinus: Põhjenda seda väidet paluks!
See põhjendus läheb ikak ilmatu pikaks, kuid mida uuem asi tuleb välja mõelda, seda rohkem mistahes materjale kasutatakse ja KÕIK SEE kulutab meeletutes kogustes naftat. Või mis Sa arvad, alustades kõige algusest, millega töötavad masinad, mis kusagil Kanada polaaraladel või Austraalias sisemaalt kaevandustest mingit "muda" välja veavad, millest siis suhtarvus 1000 tonni "Muda"=100 grammi "Mingit üliolulist moodsat materjali" saab üldse eeldus moodsuseks? jne, jne, jne. Kuniks lõpuks saab ÜKS elektrikäru valmis, on ära põletatud tuhandetes tonnides kütust. Ainuüksi kogu süsteemist alates uut maardlat otsivatest geoloogidest läbi teaduslaborite kuni lõpuks müügisaali müügimeheni välja, on nad selle aja jooksul ära põletanud omaenda perse tööle vedamiseks sadades tonnides kütust.

Kasu ei saa sellest mitte keegi teine, kui vaid Statoil, BP, Lukoil jms, kes üha rohkem ja rohkem saavad naftat müüa ja raha teenida. JA siis jälle karjuda, et "nafta saab otsa". Kui kunagi GM'i EV-1 välja suretati rumalalt vastupidi mõeldes, siis sellest õpiti ja uue PR-trikina töötati välja kliimasoojenemine ning nafta lõppemine. SITT, k.a. tuulikud, elektrikärud jms rämps, on ju vaja maha müüa.
03.03.2011 at 17:30
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Eesti autonduse tulevikust   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.