Poster |
Message |
partel |
TT BBC Nova tänavaautoga NHRA Compi AA/AT
http://www.dragracingonline.com/agent1320/2011/1320-xiii_5-15.html
AA/AT on põhim. big-block turbo kereauto klass (AA - ülelaadimine, /A - altered, T - turbo), indeks 7.04 ja Compis muidu peaks vähemalt 0.500 sellest kiirem olema, et konkurentsis olla ehk kvalifikatsioonivõit on ebatõenäoline.
____________________________
_ |
18.05.2011 at 07:39 |
|
partel |
TT BBC Nova tänavaautoga NHRA Compi AA/AT
Kommentaar:
http://www.dragracingonline.com/agent1320/2011/1320-xiii_5-29.html
____________________________
_ |
24.05.2011 at 09:31 |
|
newton Moderator |
TT BBC Nova tänavaautoga NHRA Compi AA/AT
Pole paha, 6-sekundi street-legal tänavaauto. Displacement + boost on hea valem |
24.05.2011 at 09:54 |
|
tõnisson |
TT BBC Nova tänavaautoga NHRA Compi AA/AT
"but the team didn’t realize until the third round on Sunday that the distributor cap was full of moisture from the 60-mile drive in the rain"
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
24.05.2011 at 11:52 |
|
PlyVal64 |
TT BBC Nova tänavaautoga NHRA Compi AA/AT
quote: newton: Pole paha, 6-sekundi street-legal tänavaauto. Displacement + boost on hea valem
On neid ju ammu Nelson Racingus tehtud ja mõni selline on suisa müügiski olnud - ju sai liiga vägev tellija jaoks (pole ka ime...) Lähimad sellised NRE SB ja BB twinturbod peaks olema Norras ja Taanis. |
24.05.2011 at 14:28 |
|
partel |
TT BBC Nova tänavaautoga NHRA Compi AA/AT
Noh, ega pea tingimata mingi brand name olema, ka Eestis on juba piisavalt know-how'd. Füüsikaseadused pole kellegi monopol, vaid igale huvilisele kättesaadavad.
Mike Morani kui esimese turboauto 5-sek aja sõitnu eelis on ikkagi kogemus, ise ECU mappide nikerdamine on lihtsalt kallim kui tema käest osta.
See ei tähenda, et kodutööd teha viitsiv huviline ei saaks põlve otsas asja tehtud.
____________________________
_ |
25.05.2011 at 08:01 |
|
Raceboy |
TT BBC Nova tänavaautoga NHRA Compi AA/AT
quote: partel:
Mike Morani kui esimese turboauto 5-sek aja sõitnu eelis on ikkagi kogemus, ise ECU mappide nikerdamine on lihtsalt kallim kui tema käest osta.
Eks kaugjuhtimise teel tehtud häälestused on jah need kõige paremad. Veljolgi tore kogemus omast käest, kus oli näha et ei toimi see asi päris nii.
Ainuõige variant on mootor ise häälestada, isegi siis kui teed nö täpselt sama raua peale, kui mootor, mille konfi kasutada plaanid.
Eeliseks on 5sekundi kogemus siis kui see mees tuleb kohale ja häälestab auto välja või viiakse konkreetne auto tema juurde.
____________________________
www.vems.ee |
26.05.2011 at 09:07 |
|
Olds |
TT BBC Nova tänavaautoga NHRA Compi AA/AT
quote: Raceboy: quote: partel:
Mike Morani kui esimese turboauto 5-sek aja sõitnu eelis on ikkagi kogemus, ise ECU mappide nikerdamine on lihtsalt kallim kui tema käest osta.
Eks kaugjuhtimise teel tehtud häälestused on jah need kõige paremad. Veljolgi tore kogemus omast käest, kus oli näha et ei toimi see asi päris nii.
Ainuõige variant on mootor ise häälestada, isegi siis kui teed nö täpselt sama raua peale, kui mootor, mille konfi kasutada plaanid.
Eeliseks on 5sekundi kogemus siis kui see mees tuleb kohale ja häälestab auto välja või viiakse konkreetne auto tema juurde.
Just, tahtsin ka mainida, et olin ise koos Veljoga samal ajal dünos kui M.Moran läbi kaughalduse Veljo laptopis sobras ja settinguid üritas teha.Aeg muudkui jooksis,rahanumbrid muudkui jooksid aga kasu polnud vähemalt sel korral suurt miskit.Ok, tollel päeval hakkasid ka süütepoolid jamama kuid eks ta ole nii ja naa asi, see kaughalduse kaudu mootori häälestamine
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
26.05.2011 at 21:33 |
1 edit. Last edited 26.05.2011 at 21:34 by Olds
|