Poster |
Message |
perilainen |
MTA enamus USa-st toodud autosid on probleemsed
http://www.tarbija24.ee/525490/enamus-usast-eestisse-toodud-soidukitest-on-probleemsed/
Päris hea statistika.
Olen isegi ühte teatud autoaeda kaks korda sõitnud "vähesõitnud heas korras autod vaatama " mis hiljem selgus oli mahakantud.
Samas pean endale tuhka pähe raputama ,et vin carfaxis ei kontrollinud . |
10.08.2011 at 09:45 |
1 edit. Last edited 10.08.2011 at 11:04 by perilainen
|
vvt |
MTA enamus USa-st toodud autosid on probleemsed
Selle "uudise" kvaliteedi juurde paar märksõna
1. Misasi on selle uudise üllitanud asutus? Kindlustusfirmade ringkaitse tulude suurendamiseks
2. Kas Saksamaalt toodud ja Leedus kokku kleebitud autodest on mingi andmebaas, kus enne ostu vaadata?
Panek viski mängu, et Euroopast toodud autodel pole see statistika mitte grammigi targem.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
10.08.2011 at 10:39 |
1 edit. Last edited 10.08.2011 at 10:40 by vvt
|
madis |
MTA enamus USa-st toodud autosid on probleemsed
Oli ju väga konkreetne uudis, baseerub päris numbritel.
Mis see EU praegu siia puutub ? Jäta kesikutele see retoorika "mis sa sellest räägid vat räägi hoopis sellest !" |
10.08.2011 at 19:50 |
|
Jutulind |
MTA enamus USa-st toodud autosid on probleemsed
quote: madis: Oli ju väga konkreetne uudis, baseerub päris numbritel.
Mis see EU praegu siia puutub ? Jäta kesikutele see retoorika "mis sa sellest räägid vat räägi hoopis sellest !"
Puutub vast niipalju et erinevalt põhjaameerikast ei ole meil (EU) sellist lehte nagu Carfax mile põhjal konkreetseid numbreid pritsida. Ja kui oleks, oleks need numbrid nähtavasti suhtkoht võrreldavad.
____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4 |
10.08.2011 at 22:22 |
2 edits. Last edited 10.08.2011 at 22:23 by Jutulind
|
tfr |
MTA enamus USa-st toodud autosid on probleemsed
quote: vvt: Panek viski mängu, et Euroopast toodud autodel pole see statistika mitte grammigi targem.
Ma küll usun, et on. Mingid konkreetsed tellimused välja arvata, siis USAst lihtsalt pole majanduslikku mõtet tööstuslikes kogustes muid kui laksuga autosid tuua. EU puhul on pilt natuke teine. |
10.08.2011 at 22:38 |
|
vvt |
MTA enamus USa-st toodud autosid on probleemsed
quote: Oli ju väga konkreetne uudis, baseerub päris numbritel.
Mis see EU praegu siia puutub ? Jäta kesikutele see retoorika "mis sa sellest räägid vat räägi hoopis sellest !"
Mõtle nüüd ise, ilmselt saaks teha ka 5 sellist artiklit teemadel näiteks "USA-st toodud Fordid on probleemsed", "USA-st toodud...on probleemsed". Milline on asja mõju avalikule arvamusele - kuigi artiklid on kahtlemata igati faktipõhised. Võibolla ongi see kõik tõde, aga üldiselt kannab see kirjutis amatöörajakirjanike käekirja, madise "lemmikute" kesikute keeles "kallutatud".
quote: Ma küll usun, et on. Mingid konkreetsed tellimused välja arvata, siis USAst lihtsalt pole majanduslikku mõtet tööstuslikes kogustes muid kui laksuga autosid tuua. EU puhul on pilt natuke teine
Arvad, et Saksamaalt kannatab korralikke autosid siia kasumlikult vedada? Praegu vuravad Lõuna-Eesti platside treilad ammu Leedu vahet (platsil on autol klaasil ikka kiri "Saksast"). Mille pärast on Leedus tuunitud auto ohutum?
Vastus: ei olegi, Poolas on terve tööstusharu, mis toodab näiteks ilma airbagita "airbage" ja Leedust tulnud autodel pole tihti viitsitud isegi käiguosa polte kinni keerata.
Ja ostjal pole mitte kuskilt kontrollida analoogselt Carfaxiga, arvelevõtmisel ARKis selgub enamasti, et eksport on tehtud....Leedust. Õnneks on nüüd Eestist uuena ostetud ja käkru sõidetud "junki" vormistamine keerukaks tehtud.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
11.08.2011 at 08:53 |
2 edits. Last edited 11.08.2011 at 08:54 by vvt
|
rai |
MTA enamus USa-st toodud autosid on probleemsed
quote: vvt:
quote: Ma küll usun, et on. Mingid konkreetsed tellimused välja arvata, siis USAst lihtsalt pole majanduslikku mõtet tööstuslikes kogustes muid kui laksuga autosid tuua. EU puhul on pilt natuke teine
Arvad, et Saksamaalt kannatab korralikke autosid siia kasumlikult vedada? Praegu vuravad Lõuna-Eesti platside treilad ammu Leedu vahet (platsil on autol klaasil ikka kiri "Saksast"). Mille pärast on Leedus tuunitud auto ohutum?
Vastus: ei olegi, Poolas on terve tööstusharu, mis toodab näiteks ilma airbagita "airbage" ja Leedust tulnud autodel pole tihti viitsitud isegi käiguosa polte kinni keerata.
Ja ostjal pole mitte kuskilt kontrollida analoogselt Carfaxiga, arvelevõtmisel ARKis selgub enamasti, et eksport on tehtud....Leedust. Õnneks on nüüd Eestist uuena ostetud ja käkru sõidetud "junki" vormistamine keerukaks tehtud.
Tundub, et su informatsioon mida sa valdad ei ole kuigi tänapäevane. Leedu pole ammu enam autoturu suunanäitaja. Tõenäoliselt mingid üksiküritajad püüavad ajada seda rida, aga valdavalt ei tooda enam isegi mõlkis sõidukeid Euroopast Eestisse tingituna meie kallist tööjõust.
|
11.08.2011 at 13:34 |
|
PlyVal64 |
MTA enamus USa-st toodud autosid on probleemsed
quote: rai: ...valdavalt ei tooda enam isegi mõlkis sõidukeid Euroopast Eestisse tingituna meie kallist tööjõust.
Tõlgi see lausejupp ära. Ainus selge asi on Eesti kallis (lihttöölistest võõbade ulmenumbritest oleme aastaid rääkinud) töö. Aga kõik muu on ebaselge. Kas enam ei tooda üldse autosid, enam ei tooda avariilisi autosid, tuuakse neid "kusagilt mujalt" kui Euroopast (siia kuulub ju ka Skandinaavia), lastakse mõlkis käulad Saksas "kohalike" poolakate, leedukate ja türklaste juures "korda" teha või mis Sa öelda tahtsid |
11.08.2011 at 13:47 |
|
90Deville |
MTA enamus USa-st toodud autosid on probleemsed
Paar nädalat tagasi läbi maakera pe..eaugu ehk poola kaudu hollandis käinuna ei jäänud kuidagi märkamata sajad, vöibolla ka tuhanded autotreilerid mis hoolega vurasid läbi poola siiapoole ning sisaldasid valdavalt avariilisi uuemaid autosid vöisiis vanemaid, aga terveid.
Üllatust tekitasid ntx kolhvII'sid ja sierrasid täis vagunid....ei jaksa möelda kuhu neid panema hakatakse, transakulu ju ületab hinna mitmekordselt.....
Niiet leedu kuulsat rebimis-liimimistehnikas autotööstust on vara maha kanda veel.
Selles valguses ma julgeks öelda et "peaaegu igaltpoolt toodud autod on probleemsed"
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
11.08.2011 at 14:38 |
|
vvt |
MTA enamus USa-st toodud autosid on probleemsed
quote: rai: Tundub, et su informatsioon mida sa valdad ei ole kuigi tänapäevane. Leedu pole ammu enam autoturu suunanäitaja. Tõenäoliselt mingid üksiküritajad püüavad ajada seda rida, aga valdavalt ei tooda enam isegi mõlkis sõidukeid Euroopast Eestisse tingituna meie kallist tööjõust.
Mine sõida Valgast Riia poole, kuskil Valmierast alates ilmub nagu nõiaväel maanteele üks Eesti numbritega autoveotreila teise järel, kursiga ikka sisseveetud autode keskuse ehk Tartu suunas. Pooltel juhtudel on autodel littides hinnadki veel valge markeriga peal. Ma ei tea, kui valdav see on (kuskohast siis need kasutatud koogid tulevad)? Olen aru saanud, et täna ostes saksa passiga auto turult selgub enamasti ARKis, et autoplatsimehed on selle Leedust toonud. Lihtsalt Saksamaal pole mõtet enam käia, käiaksegi Leedus. Tuleb muidugi ka korralikke autosid sealtkandist. Euroopa autode kohta võiks ka samasugune "carfax" olla, kuivaks vast see Reini kevadise suurvee alla jäänud ja kaskokindlustuse hüvitatud autode siia tassimine kokku.
Leedus müüakse ka korralikke autosid, mitte ainukt rebi-kleebi tehnikas. Kuid nähtud ka autot, mille juhuslikult kuskilt mati alt leitud saksa passi koopia järgi tehasevärv oli valge, kuid auto ise oli punane ja mõistagi kerenumbrid kõik klappsid ja valge polnud see auto eales olnud, tegemist oli muideks 50 tuhat eeki maksnud ca 10a vana autoga (et keegi ei arendaks teemat "ei tasu teha"). Mõistagi arvelevõtmisel selgus, et Saksamaa asemel eksporditud Leedust.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
11.08.2011 at 15:18 |
1 edit. Last edited 11.08.2011 at 15:23 by vvt
|
perilainen |
MTA enamus USa-st toodud autosid on probleemsed
Leedust ise autosid juba aastaid ostnud. reegel on see ,et hea hinnaga uuem väikese LS auto = avariiline ka ssiis kergem mats või eriti soodsa hinna puhul mahakantud. Soodsa hinnaga uuem auto = väga suur läbisõit st firma autod või prantsuse taksod . |
11.08.2011 at 15:26 |
1 edit. Last edited 11.08.2011 at 15:26 by perilainen
|
vvt |
MTA enamus USa-st toodud autosid on probleemsed
Mingis saksa autosaates demoti, et Poola-Saksa piiriäärsetel aladel (Poola poolel) pidi olema kohti, kust saab osta kõikvõimalikke airbagide täpseid koopiaid, Volkswageni omad pidid eriti hinnas olema. Väliselt 1:1 identsed, kuid selle taga airbagi pole. Kohalikud väikekaupmehed valavad oma plastitöökodades.
Ehk see Euroopast siia tulev voog on suuresti kontrollimatu ja pabereid vormistatakse ju nii, et vastutab ainult see inimene, kes oskas selle endale osta. Paberid on aetud ju sedasi, et õige autoärikas käibemaksu ei maksa ja kui auto tee peal laiali laguneb ning keegi surma saab, on süüdi omanik ise.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
11.08.2011 at 15:31 |
3 edits. Last edited 11.08.2011 at 15:37 by vvt
|
ivoalaska |
MTA enamus USa-st toodud autosid on probleemsed
Poole kõrvaga olen kuulnud, et need vanad saanid nagu sierrad ja golf 2 vuntsitakse üles ja väga hea turg pidi Aafrikas nende jaoks olema.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
11.08.2011 at 15:40 |
|
rai |
MTA enamus USa-st toodud autosid on probleemsed
quote: PlyVal64: quote: rai: ...valdavalt ei tooda enam isegi mõlkis sõidukeid Euroopast Eestisse tingituna meie kallist tööjõust.
Tõlgi see lausejupp ära. Ainus selge asi on Eesti kallis (lihttöölistest võõbade ulmenumbritest oleme aastaid rääkinud) töö. Aga kõik muu on ebaselge. Kas enam ei tooda üldse autosid, enam ei tooda avariilisi autosid, tuuakse neid "kusagilt mujalt" kui Euroopast (siia kuulub ju ka Skandinaavia), lastakse mõlkis käulad Saksas "kohalike" poolakate, leedukate ja türklaste juures "korda" teha või mis Sa öelda tahtsid
Lõuna- Eesti autoturu suunaandjad toovad Lääne- Euroopast sirgeid avariivabasid autosid. Läti kaudu tulevad seepärast, et hoitakse jällegi tööjõukulu kokku, sest enamus treilereid sõidavad praamiga Saksamaalt Lätti.
Kui topiku teemasse, siis nende 4-5 autotooja põhjal, kes Usast toodud autosid siin müüvad on pealkirja väide tõene. Nendest ainult üks kaupleb tõelise saastaga.
|
11.08.2011 at 16:16 |
|