Kuhu on autodel areneda???Tekkis selline huvitav küsimus, et kuhu on suurtel luksusautodel veel areneda. Pean silmas näiteks suured ja luksuslikud Caddy sedaanid, 7 seeria, S-klass ja A8 taolised autod. Hübriidsus ja ökotamine ei ole küsimuse alus vaid just autode varustus.
Praegune Yaris, Picanto jms autod on hea varustusega samal tasemel, mis 90-ndate luksusautod. Mondeo-Avensis laadsed on juba sama hästi varustatud, kui 2000-ndate luksusautod.
Praegused luksusautod hoiavad ise rida ja pikivahet, loevad märke ja pidurdavad kui vaja, tuvastavad objekte teel, turvapatju on rohkem kui algklassides numbreid tundma õpitakse jne. Pluss veel kõikmõeldavad juhti hellitavad elektriliselt toimivad asjad, kliimad-navid-multimeediainternetisüsteemid jne. Vändata ei saa juba ammu enam midagi.
Küsimus on selles, et millist varustust veel annab külge keerata ja kuhu suunda luksusautod just oma mugavusvarustusega areneda võivad?
Kia Picantol ja Ford Focusel ja Toyata Avensisel veel nagu arenguruumi mugavusvarustuse suhtes on.
Vaidlusesse paluks mitte langeda, ideid ja visioone aga palun
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
quote:ervin: autonoomne juhtimine. veel tõhusam mürasummutus. pre-safe(laadsete) süsteemide edasiarendused. augmented reality. jne
+1
ja lisaks veel eelnevate punktide teostumisel vähemasti lennuki äriklassi toolvoodid. eelistatavalt siiski pärisvoodid. marunoobel oleks näituseks Tallinnast Berliini magada.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Kuhu on autodel areneda???Ulmelisem disain, suuremad näitajad vähema küttekuluga, kvaliteetsemad materjalid, vingemad veljed.
Mingid eriti vinged turvaseadmed varguste vastu, äkki istmed tuvastavad läbi pükste persekarvade järgi õige omaniku.
Ning juba siit sealt liiguvad jutte mõtete lugemisest, need magama jäämise vastased seadmed juba vist on kui ma ei eksi. Näoliigutuste järgi saaks vägagi palju emotsioone ja mõtteid välja lugeda, ehk kunagi piisab millegi vaatamisest/näoilmest et kliimaseade temperatuuri muudaks või muusikat vaiksemaks paneks. Praegult vändatamise asemel on meil nupud ja ekraanid, aga varsti ehk ei pea vaevuma neidki vajutama.
Kuhu on autodel areneda???Kuhu on areneda? Arvan, et tagasi juurte (mugavuse!) juurde. Oli aeg, kus luksautosid üritati teha edevaks. Siis järgnes aeg, kui üritati teha luksautosid praktilisteks. Viimasel ajal üritati teha luksautosid sportlikeks. Aga kõike ikka selle arvelt, et luksauto ei ole igas olukorras enam mugav, vaid ainult selles olukorras, milles elab ja liikleb valdav enamus luksautode ostjaid. Kas mugavus on see, et auto on 60% ajast mugav, või hoopis see, et ei ole vaja kulutada oma aega nii sageli teeninduses elektroonikarikete otsimisele, et pääseb liikuma ka libedal pinnal ja et on mugav ka nendes kohtades (raudteeülesõidud, auklik teetööde piirkond vms), milles keskklassi autode mugavaks tegemine ei ole enam otstarbekas? Näideteks kasvõi vedrustus, mis võiks jagada ebatasasest teepinnast tulenevaid lööke üle terve autokere (mitte rataste kohale nurkadesse) nagu vanasti või madalprofiilirehvid, millel pole mugavusega vähimatki pistmist. Täpselt nagu ka mobiiltelefonid, et mul pole eriti rõõmu 10mpix kaamerast ega 4G ühendusest, kui vaatamata (sageli kunstlikult tekitatud) megapikslite arvule ei suuda see lahja optika ja mürarikka minisensori tõttu teha korralikku pilti ja suitsupaki suuruse ekraaniga seadmega ei ole vajadust laadida KIIRESTI nii suuri andmemahte, mis nõuaks ilmtingimata ka kiiret ühendust, kui selle kõige juures kannatab telefoni enda põhifunktsioon (ei levi pärapõrgus, ei kannata vihma ega külma ega villastes kinnastes ekraani puutumist ega mahakukkumist, softi jooksutamine neelab iga kõne algusest paar sekundit, peab iga nädal laadima jne). Usun, et mingil hetkel muutub filosoofiline lähenemine igasuguste toodete arendusprotsessidesse, nii et on võimalik osta jällegi HEA väikeauto, HEA luksauto, HEA maastikuauto, HEA mahtuniversaal, HEA mobiiltelefon jne ja kombineeritakse neist heal juhul vaid kahte põhifunktsiooni, mitte ei kõiki, mille tulemusel ei sobi see toode HÄSTI mitte millekski. Igal juhul paistab, et mõneski tootevaldkonnas on peale päris pikka pausi sellised kompromissitult ühele omadusele suunatud tooted jälle tulemas.
Kuhu on autodel areneda???Kogu selle arengu kehvem pool on, et teatud osa kõigist nendest keerulistest lisadest sureb kõiksugu tootmises tehtud kokkuhoiumeetmete vms. tõttu paratamatult maha ja kolmekümmne aasta pärast ei ole enamust neid enam ka laojääkides. Selle asemel, et kasutada mõistlike kuludega vanasõidukit hobikorras liiklemiseks, hakatakse neid masinaid treileril ürituselt-üritusele vedama.
Edit! Ega ikka ilma vaidluseta vist ei saa
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
Kuhu on autodel areneda???Remargina mainiks, et loodetavasti suren enne ära kui autod hakkavad ise sõitma (ehk rooli ei pea keeramagi) ja kõik nad elektriga liiguvad.
Õudus kuubis kõiksugu puutetundlikud-mõtteidlugevad asjandused.
Ei oska öelda mis minu vigastus on, aga eelistan ilmselt elu lõpuni V8-id, Zippot, Jack Danielsit jms turvalist kraami
____________________________
69 Coupe de Ville
91 Caprice Classic - ex
72 Fleetwood Eldorado - ex
85 M1009 - ex
80 El Camino
AMSOIL tooteid küsi minult. info@usapood.ee
Kuhu on autodel areneda???Sel juhul võid ju juba pregu ära surra, sellised autod on ju olemas ja tehasetootmises ? Uus mersu nt. ise keerav,ise pidurdav,ise parkiv.
Isegi uus ford focus oskab ise parkida ennast muide.
Eks auto juhtseadmed peavad kah alles revolutsiooni läbi tegema, nagu puutetundlikud telefonid tegid.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
quote:MiL472: Remargina mainiks, et loodetavasti suren enne ära kui autod hakkavad ise sõitma (ehk rooli ei pea keeramagi) ja kõik nad elektriga liiguvad.
Õudus kuubis kõiksugu puutetundlikud-mõtteidlugevad asjandused.
Ei oska öelda mis minu vigastus on, aga eelistan ilmselt elu lõpuni V8-id, Zippot, Jack Danielsit jms turvalist kraami
+1
Teemas eelmainitud postis, tagasi juurte juurde ka väga hea idee. Ikka selle vastu ei saa midagi, kui ees on suur pikk mugav diivan ja suure ruumikuse tõttu võid roolitaga lausa isegi pikali visata nagu vanade caddyde, buickide jne näol seda teha võis. Maanteel kulgemisel piisas vaid cruise controlist ning auto suunda korrigeeriti vaid väikese näpu abil ülikerge rooliga. Aga eks igalühel oma maitse ja arengusuund
Kuhu on autodel areneda???Hea teema tõstatatud. Ise kuulun paadunud V8 austajate hulka. Üks tuttav autode remondiga tegelev inimene ütles, et kõige paremad autod ehitati aastatel 60... ja 90... Ja olen seda ka oma autode juures tunda saanud. Vana, lihtne, lollikindel ja töötab. Kindlasti on need turvalisuse vidinad mingil moel kasulikud aga siit järgmine küsimus. Mida õpetatakse tulevikus autokoolis. Umbes nii, et menüüst vali seaded, sealt omakorda väikeseaded jne. Aga minu meelest on asi ju lihtne - Kui ei viitsi liiklust jälgida ja rooli kruvida siis saab ju bussiga sõita. Ja Tallinna pande saab seda varsti suisa ilma rahata teha. Istud taga reas ja kuulad V? mürinat. Enda käruga sõita ei lasta - auto maks tuleb nii kõrge, et kütte hind kahvatub selle kõrval. Loodame siiski, et kogu see arendus ja muu jama jääb mõistlikuse piiridesse. Ei tahaks tõesti tulevikus ABCS-l vahtida vilkuvaid plastikust junne ja paraad koosneks vaikselt kulgevate kopsikute jälgimisest.
Kuhu on autodel areneda???Ma jäin mõttesse, et kui kogu elektroonika teema kõrvale jätta kas siis üldse viimasel ajal mingeid tehnilisi arenguid inseneritöös on toimunud? Olen netis läbi aegade näinud erinevaid uusi lahendusi mootorite osas (oli miskine vastastikku töötavate kolbidega ühes silindris lahendus, siis muutuvate pikkustega sisselaskekanalitega mootorid...mis mingil moel on ka seeriasse läinud), aga seeriasse uuendused väga ei jõua. Tea, kas polda kindlad tehnoloogia toimimises või tootearenduse osakond koos ökonomistidega leiab, et soodsam on elektroonikaga olemasolevaid lahendusi turgutada ja keskmine autoostja peab nikuiniigi lugu touch-screenidest ja fancyst salongivalgustusest.
____________________________
not done until it's done
Kuhu on autodel areneda???arenguid on toimunud ikka, peamiselt selliseid mis eeldavad igasugust arvutusvõimsust nõudvat täppisjuhtimist. heaks näiteks on igasugused aktiivvedrustused - seda nii prototüüpidena kui seeriatootmises olevaid, otsepritsega mootorid mis on jõudnud "rahvaautode" seeriatootmisesse jne. üsna palju on ka igasugust hetkel veel toorest ja mitte seeriatootmiskõlbulikku tehnoloogiat. samuti on kõikvõimalikud cnc pingid ja arvutisimulatsioonid muutnud prototüüpimise oluliselt lihtsamaks ja ka odavamaks, tekitades võimaluse olemasolevaid tehnoloogiaid peensuseni lihvida ja täiustada.
mis puutub elektroonikasse, siis kodanik kuningas on kapitaalselt valesti aru saanud elektrooniliste vidinate olemusest autos. idee järgi on kõikide nende abivahendite funktsioon kaotada vajadus tegeleda jamaga ning anda juhile paremad tingimused keskendumaks juhtimisele. lisaks sellele inimvea korrigeerimise faktor. minu eelmisel autol oli adaptiivne kruiis koos hoiatusfunktsiooniga ja kui ma üldse mingist taolisest asjast puudust tunnen, siis justnimelt sellest lihtsast radarist auto eesotsas. kui pilk hetkeks ekslema läheb ja keegi ees kahtlase liigutuse teeb, siis auto annab sulle sellest märku juba enne kui sa jõuad pilgu tagasi õigesse kohta pöörata. samuti on igasugused pimeda nurga hoiatussüsteemid ja ka parkimisandurid (mida uue põlvkonna distronic ühtlasi ka asendab oma kahe radariga) just juhti dubleerivate süsteemidena väga tervitatav nähtus. kui siin eelnevalt keegi väitis et varsti vajuvad need unustusehõlma, siis ma väidan vastupidist - mida rohkem neid toodetakse, seda odavamaks tootmine muutub, mida aeg edasi läheb, seda efektiivsemaid ja (suhteliselt) lihtsamaid võimalusi leitakse selliste tehnoloogiate implementeerimiseks.
õhust wirelesselektrit neelav ja elektrimootoriga auto, millel on command-devicilt valitavad mugavus, automaatpiloot, vedrustusseaded, auto disain ja värv, on ostetud siis ostja poolt valitud multicombo eelfunktsioonidega (neid siis saab juurde osta nagu androidi appe)
esmaspäev: tööl tavaline päev: nokin peopesast eelfunktsioone - street comfort, full autopilot, quiet ride, black pearl shine värv, classic business sedan (et siis värvus ja kuju muutub vastavate värvi ja kujumuutvate pehmete nanomaterjalide mõjutamisel eri elektrilaengute mõjul.
esmaspäeva hommikul garaazi minnes seisab siis valitud combo seal ootamas ja viib iseseisvalt sind valitud punkti
pühapäev: OT: eelfunktsioonid: zero comfort, full manual, sparkling blue värv w silver racing stripes, 6,7 litre open header V8 racing engine sound, hm aga päris soovile vastavat disaini pole eelfunktsioonis saadaval - käivitan siis peopesa command devicilt custom visualiseerimisapplicationi ja saadan pähe süstitud visualiseerimisimplantaadi kaudu oma poolt soovitud kerekuju command devicile
põhapäeval siis istun rooli ja igapäevase kohvi, ajaleht, arvuti, õlamassaazi proge asemel panen süütevõtme lukuauku, pööran käivitamiseks võtit, vajutan siduri alla, lülitan sisse esimese käigu ja annan varbaotsaga gaasi ja keeran rooli Sauga poole...
24.03.2012 at 14:05
2 edits. Last edited 24.03.2012 at 14:06 by BlueStang
Kuhu on autodel areneda???Mind huvitab miks siiani üleüldse erinevaid jubinasi tehasest tellida on võimalik. Peaks tänapäeval juba odavam tulema kogu kola autosse laadida, ning esindusest ostes valid, kas tahad kliimat või ei. Olenevalt sellest progetakse auto vastavalt sellele.
Mootorivalikuga sama asi, iga Hj on N € ning valid ise mis saad.
Ei mingit aretust, et see rihm on ilma roolivõimuta ja see on tomaadi puhul jne. DSG vs manuaal on puhtalt softis, ühel juhul pead ise üles-alla sõtkuma käike, teisel juhul mitte. Selline asi teeks lihtsamaks ka meelepärase kasutatud auto valimise, ostad ära ja lased esinduses omale sobivaks progeda.
Pappi tuleks sisse eimillegi eest päris kopsakalt.
Aga jah, pärast õnnetust armatuurist vastu vaatav tekst, et "We are sorry, but you only opted for 4 air-bags. Those other 6 would have saved your life." poleks just kõige kohasem.
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
quote:Fog: Mind huvitab miks siiani üleüldse erinevaid jubinasi tehasest tellida on võimalik. Peaks tänapäeval juba odavam tulema kogu kola autosse laadida, ning esindusest ostes valid, kas tahad kliimat või ei. Olenevalt sellest progetakse auto vastavalt sellele.
Vähemalt Audil ja Volvol näiteks paljud asjad juba ongi nii - kõik muu on olemas, ainult nupp on puudu. Ja linnuke softis, et see enabletud on.
Kuhu on autodel areneda???Kui vaatata ühe lennukimootorite ehitamisega alustanud tehase tegemisi (ennegi seal trende loodud), siis tundub, et lähimal ajal saavad ka suured Euroopa premium autod endale terve rivi praegusest väiksema töömahuga turbomootoreid. Igasugu "wideband" ülelaetavate mootorite areng on iseäranis kiire viimastel aastatel. Pakun, et 5.5 meetrise esindusseadaani läbilõikeline bensiinimootor 5 aasta pärast on 2-3 liitrise mahuga 6-silindriline kahe või kolme turboga bensiinimootor võimsusega ca 300 hobujõudu (sama, mida annavad ca 4 liitrised vabahingavad praegu) ja annavad 400+ njuutonmeetrit 1200-5000 rpm täiesti horisontaalse graafikuga. Kütusekulu linnasõidus on alla 10 liitri ja maanteesõidus 6.5 liitrit sajale.
Teiseks - vältimatult tekivad hübriidautod ka sinna klassi.
Miks ma seda arvan? Esiteks kütuse pidev kallinemine ja teiseks - "roheline on trendikas".
1.5 korda suurema, kuid sama võimsa vabahingava mootoriga on turbomootoriga üsna lootusetu võidu joosta, isegi igasugu moodsate gadgetite nagu muutuv klapiajastus/sisselase jne kasutamine ei suuda ealeski võistelda sellega, kui gaasi vajutamisel tuleb kuskilt surve all õhku ja mootori VE hüppab 100% kõrgemale juba 1500 pöörde juures, mis NA mootoril täiesti välistatud on.
V8 ja V12 mootorid jäävad firmadel marginaalseks nishitooteks, mida pakutakse "näo säilitamiseks", enamik tarbijaid neid ei osta kalli hinna ja kütusekulu (nii rahaline kui maineline) pärast, sest moodsad "wideband" turbomootorid pakuvad samasuguseid näitajaid hulka väiksema januga.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Kuhu on autodel areneda???Kui siin ühe teise teemaga paralleeli tõmmata, siis rummumootoritega hübriid võib suht ideaalne lahendus olla. Oskaks olla nii esi-taga-neliveoline ja vajadusel sillalukke emuleerida. Lisaks saab igasugu abs-i ebs-i tcs-' jmt kola kapotialt minema.
Kliimaseadmele 4-way klapp juurde ja on ka soe kiirelt ja vähese energia eest autos sees.
Elektrit ennast annaks pisikese turbiinmootoriga toota, sööks kõike alates puupiiritusest kuni rapsiõlini ja parema kasuteguriga.
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
quote:Fog: Mind huvitab miks siiani üleüldse erinevaid jubinasi tehasest tellida on võimalik. Peaks tänapäeval juba odavam tulema kogu kola autosse laadida, ning esindusest ostes valid, kas tahad kliimat või ei. Olenevalt sellest progetakse auto vastavalt sellele.
Mootorivalikuga sama asi, iga Hj on N € ning valid ise mis saad.
Nuh, seda lõbu ei saa autotootjad endile küll lubada - kohe tekivad butiigid, mis murdosa raha eest su masinal kõik rakendused aktiveerivad. Umbes niisamuti, kui tänapäeval mootori karakteristikuid muudetakse.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
mis puutub VAG-i autodesse ja nende varustuse aktiveerimisse, kodeerimisse, siis kellel huvi-tahtmine võib minuga kontakteeruda, seal on tõepoolest üht-koma-teist võimalik ära teha kiiresti ja suurema vaevata.
Kuhu on autodel areneda???fantaasia on piiritu.
päriselus on suht lähiaja teema see, et masinad ei lase omatahtsi kiirust ületada. kui 90 ala, siis see ka maksimum on ja punkt.
loodetavasti aeglasemalt saab, mudu võib kiilakaga põnevaks minna.
Kuhu on autodel areneda???JDM Datsun GTRil (omg uskumatu et ma reaalselt kirjutasin eelneva siia foorumisse) juba on mingi selline piirik. Päris 90 ei ole, aga päris lõpuni lahti ei jookse, va kui GPS tuvastab et ollakse ringrajal/stripil.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO