Poster |
Message |
navigator |
Mootori vahetus Opel Admiral 1938a.
Tervitus asjatundjatele, nimeltkas on kedagi, kes omab infot vanade gaz mootrite ja tänapäevaste motode kohta? Nimelt on mul olemas Opel Admiral aastast 1938 kabrio versioon, neid toodeti maailmas väga vähe, kunagisel vene ajal esiisa pani sinna peale Gaz 51 moto ja jättis originaali nurka seisma, originaal nüüdseks ni roostes ja kasutuskõlbmatu aga tahaks mingit muud mootorit sinna peale. Ka käigukast on 51 oma ja sillad on vahetatud zim omade vastu, kahjuks sellise kooslusegs ei saa üle 50 km/h sõita kuna muidu tahab masinast välja visata ja moto ei ole ka just väga töökindel seal, siis olekski soov vahetada välja kogu veermik, käigukast ja mootor. On selliseid tarkasid ehk kes oskavad soovitada, mis mootor istuks olemas oleva kohale hästi peale ja mis sillad võiks sobida? Usun, et mootor võiks olla mõni vanem meerika oma, kus ei oleks eriti palju elektroonikat küljes ja kast võib olla ka automaat. Kas ja mis hinnaga oleks sellist võimalik eestist leida?
Üks küsimus veel, mis hinnaga tehakse istmete katmist uue nahaga, ees on pikk kolmene iste ja taga tavaline pikk iste. Ja palju võiks maksta ka uue katuse nahatamine?
Tervitustega! |
28.05.2012 at 03:23 |
|
Aspelund |
Mootori vahetus Opel Admiral 1938a.
Selles seisus näib olevat parim lahendus suunata kogu komplekt pluss roostesed originaalosad nach Saksamaa ja saadud eurode eest võtta mõni sõitev ameeriklane.
Hetkeseisus vähendab iga uus lisand selle auto väärtust, tema taastajat aga nagunii käepärast võtta pole.
A. |
28.05.2012 at 12:15 |
|
navigator |
Mootori vahetus Opel Admiral 1938a.
Kahjuks ei saa seda müüa kuna perekonnas olnud selle esmasest ostmisest peale, aga kõik muu on tal ideaalses korras, muidu sõidab ka praegu, aga pikemaid otsi ei julge ette võtta! Tahaks suvel ka niisama kuhugi kruiisima minna sellega aga kahjuks jah sillad ja mootor ei ole just parimad selleks. Niiet kui kellelgi on mõtteid? |
29.05.2012 at 02:46 |
|
R.Ott |
Mootori vahetus Opel Admiral 1938a.
quote: navigator: Kahjuks ei saa seda müüa kuna perekonnas olnud selle esmasest ostmisest peale
No vast ikka mitte 38 aastast alates, viimasel juhul peaks kaasnema üsnagi huvitav lugu sellest, kuidas sõja ja erinevate võimude poolt korraldatud rekvireerimised üle elati ja kuidas ning kuna masin peale varjamist uuesti arvele võeti. Suhteliselt vähetoodetud mudel, kuid neid on siinmail rohkem, kui kaks. Ühte mäletan seisus "restaureerimise ootel" üheksakümmnendate Tartust.
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
29.05.2012 at 02:59 |
|
DevilDeVille |
Mootori vahetus Opel Admiral 1938a.
mingi valiant ridakuuega alla toppida, eestist ilmsesti väga ei leia a soomestrootsist lademetes
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
29.05.2012 at 07:31 |
|
vvt |
Mootori vahetus Opel Admiral 1938a.
quote: originaal nüüdseks ni roostes ja kasutuskõlbmatu
Mis tähendab roostes ja kasutuskõlbmatu?
Küsimus on rahas, CNC ajastul ei ole selle mootori kolbide, kaanetihendi või normaalsest paksemate saalede valmistamine teab mis kosmoseteadus.
Küsimus on pigem rahaline kui tehniline.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
29.05.2012 at 08:57 |
|
79capri |
Mootori vahetus Opel Admiral 1938a.
Admiralil oli mingi samaaegne Chevy R6 analoog. Äkki 3,6l 217cid Chevy "Master"/"Master Deluxe"/"Truck" ? Sellele isegi rockautos saab mõned asjad tellida. |
29.05.2012 at 12:50 |
1 edit. Last edited 29.05.2012 at 13:47 by 79capri
|
ennww |
Mootori vahetus Opel Admiral 1938a.
quote: 79capri: Admiralil oli mingi samaaegne Chevy R6 analoog. Äkki 3,6l 217cid Chevy "Master"/"Master Deluxe"/"Truck" ? Sellele isegi rockautos saab mõned asjad tellida.
Wikipedia andmetel "The car was equipped with a 3.6 litre straight 6 " Ehk äkki on sama.
Mul ei oleks õigust siin sõna võtta, kuna pole ise ka tegija. Küsimustepõhjal siiski näib, et kogemusi sellise tehnika restaureerimisel (või ümberehitusel) ei ole.
Seega soovides, et see masinast säiliks rohkem kui hulk juppe oleks mõttekas kas a) tellida töö kelleltki asjatundjalt, mis võib tähendada väga suurt rahahulka või b) jätta kõik nagu on, säilitada autot kuivas kohas, koguda infot ja materjale ja raha ja siis kui kõike kolme on, taastada auto algsel kujul.
Mina vist eelistaks viimast varianti
|
31.05.2012 at 12:09 |
|
Jesper |
Mootori vahetus Opel Admiral 1938a.
+1 sellele viimasele variandile. Vanurit "hotrodiks ehitamise" lipu all laiali lõikuda ja ära rikkuda oskab igaüks, aga hiljem ei jõua ennast ära kiruda.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
31.05.2012 at 12:24 |
|
rnx69 |
Mootori vahetus Opel Admiral 1938a.
Neid Admirale on omal ajal toodetud ka piisavalt vähe, et vähemalt minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt on mõttekas üritada sellest võimalikult originaalitruu aparaat taastada. Ja kui endal jaks sellele peale ei käi, siis ikkagi leida keegi, kel käib.
Hot rodi toorikuks kõlbavad tänasel päeval ikkagi mingid hullemas seisus autod, mille kohta ka "raibe" on liiast öeldud. Isegi USAs paistab viimasel ajal jälle restaureerimine moodi tulnud olevat ning paremad eksemplarid just pigem sedalaadi huvidega kodanike valdusse jõudvat. Rodid kipuvad vähemalt ajakirjandusest pärit mulje järgi järjest õnnetumatest toorikutest sündivat.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
31.05.2012 at 15:18 |
|
Jesper |
Mootori vahetus Opel Admiral 1938a.
See on loomulik protsess, vanad autod jäävad järjest vanemaks. Näiteks IIIgen Mustang saab alates järgmisest aastast musti numbreid
Iga auto eluea etapid on skemaatiliselt järgmised:
1. aasta: uus, ilus, kallis
3-10a: kasutatud, ilus, kallis
10-20a: kasutatud, kulunud, hind sõltub metalli hinnast kokkuostus
20-40a: põllurallikas, lõpuni kulunud/roostetanud rape
40-50a: stiilne retrosõiduk, "tahaks selle aia ääres seisva sara kuidagi sõitvaks aretada/tuunida/nokitseda/ehitada, suva see originaalsus"
50+a: restaureerimise huvilised hakkavad huvi tundma, sest varem käpa vahele panek ei ole seisusekohane
Seega ma ütleks, et praegu tasub tuunida 70ndate autosid, mida üldiselt ka usinalt harrastatakse. Ennesõjaaegse auto tuunimine võrdub sisuliselt uue auto ehitamisega.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
31.05.2012 at 16:48 |
1 edit. Last edited 31.05.2012 at 16:48 by Jesper
|
Motorist |
Mootori vahetus Opel Admiral 1938a.
quote: ennww: quote: 79capri: Admiralil oli mingi samaaegne Chevy R6 analoog. Äkki 3,6l 217cid Chevy "Master"/"Master Deluxe"/"Truck" ? Sellele isegi rockautos saab mõned asjad tellida.
Wikipedia andmetel "The car was equipped with a 3.6 litre straight 6 " Ehk äkki on sama.
Mul ei oleks õigust siin sõna võtta, kuna pole ise ka tegija. Küsimustepõhjal siiski näib, et kogemusi sellise tehnika restaureerimisel (või ümberehitusel) ei ole.
Seega soovides, et see masinast säiliks rohkem kui hulk juppe oleks mõttekas kas a) tellida töö kelleltki asjatundjalt, mis võib tähendada väga suurt rahahulka või b) jätta kõik nagu on, säilitada autot kuivas kohas, koguda infot ja materjale ja raha ja siis kui kõike kolme on, taastada auto algsel kujul.
Mina vist eelistaks viimast varianti
Eesti elu ebastabiilsust arvestades juhtub see mis alati: lõpuks ikka kuskil kokkuostjate ja hangeldajate käes või mädaneb kuuri taga maa sisse, sest naine ei luba ehitada ja lapsed vaja koolitada, lisaks puudub ka kaasaegses kipslaenulossis korralik garaaz või auto hoisutuseks sobilik ruum. Terve Eestimaa on igasugu logusid täis mida mingi hinna eest ei müüda, aga lõpuks on aastate möödudes kuni kõhuni maaga ühtima asunud.
Kui nagunii on suuri ümberehitusi tehtud ja paksu rahakotti ei ole on ka odavamaid võimalusi asja liikuma panemiseks ja tarbimiseks. Ega ta nüüd oma originaalseisukorras ka just hea auto sõita ole( ühega kokkuuude olnud, küll kinnisega)
Omanikule siiski pikka meelt!
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
31.05.2012 at 17:45 |
|
navigator |
Mootori vahetus Opel Admiral 1938a.
Tänud kõigile arutlejatele, asi jah siis sedamoodi, et see oli juba enne sõjaaega suguvõsas ja kuna praegu kuulub see minu äiale, siis ei ole selle auto müümine üldse arutluse teema, kuna muidu kuulutatakse meid suguvõsas mahalaskmisele. Kuna see auto täitis kuni aastani 1990 igapäeva auto kohustusi, siis sellest ajast saadik on ta seisnud vaid garaazis ja suveti tehtud mõned demo ja pulma sõidud oma tutvusringkonnale. Kuna olekski soov just hakata temaga pakkuma rohkem pulmasõite, siis just sellepärast soovikski neid ümberehitusi. Pulmaliste jaoks ei ole üldiselt määrav, mis seal kapoti all on või kas istme nahk on originaal, peaasi et näeks ilus välja ja sõidaks mugavalt punktist A punkti B. Samas kindlasti oleks hea taastada originaali, kuid kahjuks äial ega mul sellist raha ei ole, ülejäänud auto on väga tugev ja ilma igasuguse veata. Enne masu aega pakkusin seda masinat ka Opeli maaletoojale, et oleks saanud ta kuiva kohta seisma ja nemad siis oleks jõudumööda seda taastanud originaal konditsiooni ja samas oleks auto olnud nende käsutuses ja reklaamiks kui vaja. Kahjuks ei olnud seal sellest keeegi huvitatud.
Nüüdseks on mõned kompleksete mootorite pakkumised ja samuti ka vahetus tööst huvitatuid, tuleb hakata läbirääkimisi pidama, et teada saada kogu maksumus. Loodan selle autoga veel paljud noorpaarid õnnelikku ellu vedada, sest kui auto korras siis võib hakata ka vaikselt seda reklaamima. |
01.06.2012 at 21:30 |
|
Fog |
Mootori vahetus Opel Admiral 1938a.
No on ka vahepealvne variant, Võtad senaatori vmt pealt 3.0 R6-e, istutad selle niimoodi vahele, et autosse ühtegi lisalõiget ega auku ei tee, ehk siis teed vajalikud vahekäpad mootori hoidmiseks jne. Ehk siis istutad 90-ndate suht lollikindla pritsungiga mootori vahele samas autot mitte muutes. Siis säilitad originaalsuse mõistes praeguse olukorra, ka praegu on võõras tagasild ja mootor/kast. Samas tulevikus on võimalik originaali taastada.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
01.06.2012 at 21:34 |
|
navigator |
Mootori vahetus Opel Admiral 1938a.
Väike pilt ka asjast, just see sama auto.
http://eag.vanatehnika.ee/a-sks/OpelAdmiralkabr_38-39_esimb.jpg |
01.06.2012 at 21:53 |
|
navigator |
Mootori vahetus Opel Admiral 1938a.
Just seda ma soovikski teha, et ei kavatse hakata seal midagi ära lõikama või ümber keevitama, sellepärast küsisingi siin, et kas keegi oskab soovitada mis sinna sobiks istutada 51 moto kohale, et sobiks praeguste kinnituste jne peale. Kui kunagi kellelgi soovi taastada ja endal soov maha müüa siis oleks veel võimalik seal originaalina taastada. |
01.06.2012 at 21:55 |
|
Ri-Q. |
Mootori vahetus Opel Admiral 1938a.
Kui seal on 51 mootor, siis on kinnitused ilmselt juba ümber tehtud. Kinnitused on väike asi. Kõige lihtsam oleks kasutada vana Chevy ridakuus mootorit. Konkreetsete nõuannete saamiseks ühendu selle foorumiliikmega.
____________________________
REC
BB |
03.06.2012 at 12:19 |
|
79capri |
Mootori vahetus Opel Admiral 1938a.
quote: Ri-Q.: Kui seal on 51 mootor, siis on kinnitused ilmselt juba ümber tehtud.
Gaz51/Gaz52 on Dodge D5 6 cyl. flathead mootori mitte kõige parim koopia. Kunagi uurisin, SealedPower valmistad D5-le kolvid ja nad teoreetiliselt mõõdu järgi sobivad 51-le. Kui Chevy R6 karpa mootorit saada ei ole, ma jätaks hästi remonditud 51/52 mootorit. |
04.06.2012 at 08:26 |
|
|