Car Tech: James Bond would never drive this Aston Martin Vantage
*Käsitis tehtud Aston peabki maksma mitu korda rohkem, kui SRT Challenger.
*STEITMENT kuidas ta mingil juhul selle autoga katus peal sõta ei saa on ilmselgelt paari seki pärast ära ununenud (paistab ka pearuum olemas olevat).
*Igas autos ei peagi olema 7 cup holderit ja penis inputi.
*Olilised asjad selle auto juures on selles lõigus heal juhul kolmandajärgulised.
*Seda, et see automaat pask on ja peakski manuaali võtma on ka taised kirjutanud/rääkinud.
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd
Car Tech: James Bond would never drive this Aston Martin Vantage
quote:Max3,0:
*Käsitis tehtud Aston peabki maksma mitu korda rohkem, kui SRT Challenger.
*STEITMENT kuidas ta mingil juhul selle autoga katus peal sõta ei saa on ilmselgelt paari seki pärast ära ununenud (paistab ka pearuum olemas olevat).
*Igas autos ei peagi olema 7 cup holderit ja penis inputi.
*Olilised asjad selle auto juures on selles lõigus heal juhul kolmandajärgulised.
*Seda, et see automaat pask on ja peakski manuaali võtma on ka taised kirjutanud/rääkinud.
siit saime nüüd olulist infot kuipalju?
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Car Tech: James Bond would never drive this Aston Martin Vantage
quote:DevilDeVille:
quote:Max3,0:
*Käsitis tehtud Aston peabki maksma mitu korda rohkem, kui SRT Challenger.
*STEITMENT kuidas ta mingil juhul selle autoga katus peal sõta ei saa on ilmselgelt paari seki pärast ära ununenud (paistab ka pearuum olemas olevat).
*Igas autos ei peagi olema 7 cup holderit ja penis inputi.
*Olilised asjad selle auto juures on selles lõigus heal juhul kolmandajärgulised.
*Seda, et see automaat pask on ja peakski manuaali võtma on ka taised kirjutanud/rääkinud.
siit saime nüüd olulist infot kuipalju?
Väga tark postitus, peale seda, kui olid aega raisandu, et see teema lahti teha ja klipp ära vaadata. Et sinu kommentaar hetkel, saime enam teemasse haakuvat infot? Kui palju sa sellest klipist ise said olulist infot, või sellest teemast üldse?
Seda klippi saigi kommenteerida samalt lainesageduselt minumeelest. Kui kommentaarid pole oodatud, siis pole ka nagu mõtet sheerida kama foorumis!
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd
Car Tech: James Bond would never drive this Aston Martin VantageMingis osas oli "autoajakirjanikul" isegi ehk õigus, aga ta lasi kogu asja nii üle võlli ja kritiseeris üliteravalt täiesti ebaolulisi pisidetaile mille tulemusel devalveeris enda video igasuguse kredibiilsuse. Selliste absurdsete lasteaia tasemel võtetega saab ükskõik millisele autole vee peale lasta.
Car Tech: James Bond would never drive this Aston Martin VantageEks see topgearilikult üle võlli oligi, et inimesed tahaksid näha, kuidas ta teisigi autosid maha teeb, mitte ainult üht kätte sattunud videot.
Ühelt poolt on autoajakirjaniku jutul mõte olemas. Tõesti on auto navi-süsteem ja elektrooniline kasutajaliides moraalselt vananenud. Küll aga ei anna ta endale aru, et euroopased loovad autosid veidi teistmoodi kui ameeriklased, ning AM V8 Vantage on sisuliselt 6 aastat vana auto. Kuna auto on vähesel arvul ja käsitsi tehtud, siis telefonipesa suurendamine või mingisuguse võimekuse lisamine süsteemile, millele seda ei olnud võib-olla üldse ette nähtudki, on oluliselt kallim kui esmapilgul tundub.
Katuse ja auto väiksuse üle virisemine on rumalus, eriti kuna kõik AMid on praegusel ajal suht ühesugused. DB9 Volantes on natukese enama raha eest palju rohkem ruumi ja ka kast on samade nuppude taga vana hea täisautomaat.
Näidikupaneeli üle virisemine.. kuidas kellelegi, aga valged märkjooned alumiiniumtaustal võivad tõesti mõtlematuna näida. Spidomeeter, mis päris viimase numbrini ei käi, on säärase auto puhul ka.. disainiaps. Kristallist võtme/Emotional Control Uniti üle võib ju viriseda, kuid see on autole oluliselt väärilisem kaaslane kui näiteks Ford GT ja selle 'võti'.
Käigukast ongi ainus tõsine asi, mille üle saab viriseda, seda enam, et nad oleks võinud proovida DB9 kuuekäigulist automaati Vantage jaoks kohandada või osta poolautomaat sisse mõnelt ettevõttelt, kes seda ka disainida-konstrueerida oskab.
____________________________
kirjanik
97' Expedition, unistuste auto.
ex 94' Seville STS
ex 97' Mark VIII