Poster |
Message |
SPITFIRE |
Mootorikraana
Tere,
Tekkis vajadus mootorikraana järele ja silma on jäänud kaks kraanat, mida siinmail pakutakse: Tööriistamarketi 2t (lk3) http://www.tooriistamarket.ee/files/avaleht/infoleht_2.pdf ja http://www.zrz.lv/et/products/view/shop-crane-1, viiane küll Lätis, aga leiab 160 euroga ka Eestist. Paneb imestama kahe asja hinnavahe 275 eur vs 160 eur ja muidugi ka kraanade enese kaal, mis on IKH 104 kg vs Läti 55 kg.
On keegi seda nn "Läti" hiinakat lähemalt näinud, on täitsa mänguasi? IKH-d sai kunagi poes põgusalt vaadatud ja selle asja keevituste visuaalne pilt küll ei kutsunud 275 euri maksa.
Tänud ette!
____________________________
Hell Camino |
21.01.2013 at 12:59 |
|
Jesper |
Mootorikraana
Minuarust see on täpselt sama asi, müüakse eri brändide ja värvitoonide all ka paljudes teistes poodides. Sama on mootoripukkidega, teoorias neil on sada erinevat kaubamärki, aga pakist välja võttes vaatab ikka üks ja sama riistapuu vastu.
A iseenesest on täiesti normaalne kraana, rattad võiks veidi vähem jonnakad olla, aga vbl peaks neid kuidagi määrima vms et kergemini pööraksid. Või siis ei sobi neile konkreetne põrand. Kaht tonni küll tõstma ei tormaks sellega, anoh vaevalt kellelgi reaalselt üle 500kg mootorit majapidamises leidub.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
21.01.2013 at 13:29 |
2 edits. Last edited 21.01.2013 at 13:35 by Jesper
|
SPITFIRE |
Mootorikraana
Eks käin seda odavamat vaatamas. Ehmatas lihtsalt kaaluvahe ära, justkui poole õhemast materjalist tehtud.
____________________________
Hell Camino |
21.01.2013 at 16:09 |
|
Timo |
Mootorikraana
Selle IKH omaga kokku puutunud. Ausalt, ma tahaks näha, kui sellega 2T tõstetakse. Ise tõstsin ca 750 KG kaaluva juraka käru pealt maha. Paindus igast otsast ja isegi sileda betoonpõranda peal liigutada ei jõudnud isegi kahekesi, sest iga ratas vahtis ise suunas ja ringi nad käia ei tahtnud mitte. Ilmselt mingi paarisaja kilose mootoriga ikka hakkama saab.
Ilmselt, kui rattad ära vahetada ja siia-sinna mõni kolmnurk keevitada, saab asja.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
21.01.2013 at 20:44 |
|
wagoneer |
Mootorikraana
Ma omale mingisuguse kraana ostsin Vana-narva mnt. mingist butiigist kus remonditakse ka genekaid ja startereid.
Nool täitsa väljas võib tõsta vist 250 kg. Ma upitasin sellega cumminsi mootori aiskade vahelt välja koos kastiga Ainult mootor kaalub 400+kg pluss mitte väike käigukast sinna otsa. Ja seda kõike loomuliklt nool täitsa väljas kuna muidu ei ulatanud. Mööda siledat betooni sai ka kenasti ära lohistada.
Aga kraana ise vast ikka sinna 100kg ringi kaalub. Ja pole täheldanud kogu rämeda ja korduva väärkohtlemise jooksul veel mingeid läbipaindumisi ega muud anomaaliat
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
21.01.2013 at 21:07 |
1 edit. Last edited 21.01.2013 at 21:08 by wagoneer
|
hents99 |
Mootorikraana
Tööriistamarketi tooted on 100% Hiinakad ja lätlased müüvad sama kraami....veidi mõistlikuma hinnaga.
Ise olen sealtsamas ZRZ`st käinud korduvalt kaupa ostmas. Autotõstukeid, tööriistu, tööriistakärusid jne.
Kunagi kaalusin otse Hiinast asjad tellida(Sest mul üks ettevõte tegeles Hiinast kaupade importimisega), aga lätakas paneb suht väikse katte, sest kogused on neil väga suured.
Ise tellides oleks saand ca 1k maksva autotõstuki vaid ca 200-300€ odavamalt lõppkokkuvõttes, aga arvestades ajakulu ei tasu see ära.
Pole neil asjadel häda midagi. Tõstavad ja ei kärise. Ma olen pannud malmrataste asemele laiad 2-realised kuullaagrid. Sisse treid võlli ja voilaa, veereb ka väga häst. Malmrattad võivad aeg-ajalt katki minna küll.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
21.01.2013 at 22:17 |
|
cartmann |
Mootorikraana
Mul on punanae, 1T, soomest Motonetist ostetud. Maksis 150 ja toimib hästi.
|
22.01.2013 at 00:33 |
|
Fog |
Mootorikraana
quote: cartmann: Mul on punanae, 1T, soomest Motonetist ostetud. Maksis 150 ja toimib hästi.
+1
Ma lätlaste pesast ei teadnud siis kui otsisin kraanat, pukki ja tööriistakasti, ning lombikallastelt sain just sealt kõige odavamalt kogu träni.
Mingi -15% sain vist veel alet ka esmasele ostule kui kliendikaart teha.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
22.01.2013 at 00:41 |
|
speedbird |
Mootorikraana
quote: Timo: Selle IKH omaga kokku puutunud. Ausalt, ma tahaks näha, kui sellega 2T tõstetakse. Ise tõstsin ca 750 KG kaaluva juraka käru pealt maha. Paindus igast otsast ja isegi sileda betoonpõranda peal liigutada ei jõudnud isegi kahekesi, sest iga ratas vahtis ise suunas ja ringi nad käia ei tahtnud mitte. Ilmselt mingi paarisaja kilose mootoriga ikka hakkama saab.
Ilmselt, kui rattad ära vahetada ja siia-sinna mõni kolmnurk keevitada, saab asja.
Ostsime sõbraga ka tõenäoliselt sellesama 275 EUR asja Tööriistamarketist ja V8-t tõstes kindlasti asi nii hull ei olnud, nagu Timo räägib. Eks kaal oli meie oludes küll väiksem... Igatahes tavatöödeks sobib väga hästi, midagi pole ette heita ja midagi kusagilt ei paindunud.
____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee |
22.01.2013 at 08:32 |
|
r.i.h.o |
Mootorikraana
Selle RiistaMarketi kraana miinus on see, et käpad ei mahu "madalama" auto alla. Näiteks täiesti standard vedrudega Opel Vectra B alla käpad koos ratastega ei mahtunud. Alati on muidugi võimalus auto ülespoole pukkidele tõsta aga mul oli suht piiratud võimalustega garaaz ja see pärast oli lihtsam tõstukil rattad küljest kruvida, ning siis auto alla libistada. Ja kui mootor üles on tõstetud siis auto alt ära veeretada.
See Motoneti kraana on selles suhtes mõistlikuma konstruktsiooniga.
____________________________
1,2 liitrit puhast powerit |
22.01.2013 at 11:20 |
|
-fred- |
Mootorikraana
Minul samuti ei mahu need käpad auto alla, lahendusena kasutan 50x150 prussi tükke auto esirataste all.
|
22.01.2013 at 12:08 |
1 edit. Last edited 22.01.2013 at 12:08 by -fred-
|
vvt |
Mootorikraana
quote: Kunagi kaalusin otse Hiinast asjad tellida(Sest mul üks ettevõte tegeles Hiinast kaupade importimisega), aga lätakas paneb suht väikse katte, sest kogused on neil väga suured.
Ise tellides oleks saand ca 1k maksva autotõstuki vaid ca 200-300€ odavamalt lõppkokkuvõttes, aga arvestades ajakulu ei tasu see ära.
Minu tutvusringkonnas on paar korda juhtunud nii, et maksad raha ära ja konteinerit jäädki ootama.
Telefoni, maili vms teel asju ajades pidi olema tünni saamise võimalus võrreldav Venemaaga, pluss garantiiga pole kuskile pöörduda ikkagi.
Peale ühte sellist külma on isegi Tööriistamarketi juurdehindlus üks kasulik värk
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
22.01.2013 at 13:22 |
|
Olds |
Mootorikraana
Bahco tõstuk on väga kvaliteetne
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
22.01.2013 at 14:33 |
|
hents99 |
Mootorikraana
quote: vvt: quote: Kunagi kaalusin otse Hiinast asjad tellida(Sest mul üks ettevõte tegeles Hiinast kaupade importimisega), aga lätakas paneb suht väikse katte, sest kogused on neil väga suured.
Ise tellides oleks saand ca 1k maksva autotõstuki vaid ca 200-300€ odavamalt lõppkokkuvõttes, aga arvestades ajakulu ei tasu see ära.
Minu tutvusringkonnas on paar korda juhtunud nii, et maksad raha ära ja konteinerit jäädki ootama.
Telefoni, maili vms teel asju ajades pidi olema tünni saamise võimalus võrreldav Venemaaga, pluss garantiiga pole kuskile pöörduda ikkagi.
Peale ühte sellist külma on isegi Tööriistamarketi juurdehindlus üks kasulik värk
Oleneb kaubast ja kaupmehest. Üldiselt saavad tünni eraisikud või väikefirmad, kes ostavad asju ilmselgelt isegi Hiina kohta liiga odavalt. Ala elektroonika jne. Siis ongi müüjateks huiarid.
Aga mul on oma inimesed sealpool olemas, kellega ma aastaid olen koostööd teinud. Üldiselt käivad nad enne kaubaga tutvumas, kui just eriti odav asi pole.
Näiteks sai pool aastat tagasi toodud üks röntgenaparaat. Mõistagi väga hea hinnaga ja lennupostiga oli teine 3 päeva pärast ukse taga. Tallinna lennujaama terminali saab 24h`ga.
Aga jah. Rasket metalli pole väga mõistlik lennukiga tuua. Samas konteineri(või osakonteineri) vedu on meeletult odav, aga võtab oma kuu-poolteist aega.
Käpad ei lähe enamustel alla. Oleneb ka autost. Samas auto läheb tõstuki vahele, et vajalik demonteerimine teha, kui kõik sõlmed vabad, siis tõstad auto veidi ülespoole. Kraana vahele ja voilaa. Kraanal rattad all, seega pole vajadust ka autot tõstuki pealt ära saada.
Mina ei näe üldse põhjust, miks peaks mootoripukk või -kraana olema ülemäära kvaliteetne. Üldiselt keevisõmblused on piisavad, konstruktsioon on robustne ja lihtne. Odavam asi näeb kehvem välja, aga tööd teeb sama hästi. Hüdrosilindrid pole ka siiani odavatel lekkima hakanud.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
22.01.2013 at 15:45 |
|
|