Poster |
Message |
juuriaadol |
ülelombi reis
Suvel oleks plaanis lennata new yorki, osta vana caprice või oldsmobile ning sõita los angelisse. Võibolla on kedagi kes on sama plaaninud, teab mõnda müügiplatsi, kust ja läbi mille lennata, mida vaadata ja tähele panna. Plaan on seda kõike teha võimalikult vähese rahaga |
26.02.2013 at 21:08 |
|
antoonio |
ülelombi reis
eks seda juttu ole siin aegade läbi kribatud. Endal tehtud asi läbi 2009 ja kui otsida leiab seda siit foorumist ja ka käkiläki foorumist või laiskuset poolikuks jäänud jutukest. Ostetud auto Denverist leidsin selle cars.com kaudu edasi sai 10K miili usas tiirutatud enne kui asi ka eestisse jõudis. Lennupileteid otsi, expedia.com, travelocity.com bookinghouse.com jne lehtedelt ka lennufirmade enda kodukad abiks (kuigi reeglina seal kallimad aga on ka häid pakkumisi sealt leitud. Üksjagu kodutööd on sellega kui head hinda otsid. Kui kandikul ette tahad asju siis kasuta firmade teenuseid kui ei siis jõudu (paar nädalat tagasi sai ise jahmerdatud et piletid LAsse leida).
Ah jaa, cheap flights guuglisse annab kah erinevaid otsimootoreid selleks tarbeks.
____________________________
Caddilac Coupe DeVille'79 (D'Merchant) |
26.02.2013 at 22:49 |
2 edits. Last edited 26.02.2013 at 23:01 by antoonio
|
Riho |
ülelombi reis
Oma kogemusest lennupiletitega: eranditult on Estravel teinud mulle paremad piletihinnad, kui ükskõik milline online bookingu asi.
Kasutanud neid viimase 10 a. jooksul väga palju. Viimati ostsin USA pileti 2 nädalat tagasi. |
27.02.2013 at 00:35 |
|
Astro SS |
ülelombi reis
Meerikasse lennu pileteid küsi Estravelist nagu juba mainitud, kohalikkude lendude parimad pakkumised (ka hotellid) saad Orbitz.com.
Mina soovitaksin sul reisi alustada teisest otsast, lenda LA'sse osta sealt pill ja sõida New Yorki, nii saad korralikukuma masina ja transa pärast NY Eestisse on mõistlikuma hinnaga.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
27.02.2013 at 12:11 |
|
DevilDeVille |
ülelombi reis
quote: Astro SS: Meerikasse lennu pileteid küsi Estravelist nagu juba mainitud, kohalikkude lendude parimad pakkumised (ka hotellid) saad Orbitz.com.
Mina soovitaksin sul reisi alustada teisest otsast, lenda LA'sse osta sealt pill ja sõida New Yorki, nii saad korralikukuma masina ja transa pärast NY Eestisse on mõistlikuma hinnaga.
+1
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
27.02.2013 at 12:16 |
|
wax |
ülelombi reis
Mina saan esimesest postitusest aru, et peale juu ess eis tiirutamist pole vajadust seda romu maarjamaale tuua, vaid lihtsalt seal kohapeal ringi trippida. |
27.02.2013 at 15:11 |
|
juuriaadol |
ülelombi reis
Mõte jah masin sinna jätta, kastikaga ebamugav reisida ja eestis ma ilma kastita ei sõida Teine põhjus oleks see, et poolik projekt olemas ja ei näe sellist aega ja raha et uuega tegeleda. Kolmandaks peaks lõpuks inimeseks hakkama ja peale autode ka midagi muud omama
Müügiks võiks ju miskit tuua aga pole nagu suuremasi ärimees niiet minupoolest jääb asi katki. Samas ega ma üksi ei lähe, kui kaaslastel mõni väärt idee tuleb (omale midagi soetada) siis vist oleks jah kaugemalt targem alustas.
Reis peaks muidugi alles juuli lõpupoole toimuma, mai lõpus pääsen kaitseväest ja rahakogumis aega on ka natuke vaja |
27.02.2013 at 19:54 |
1 edit. Last edited 27.02.2013 at 20:02 by juuriaadol
|
hunt |
ülelombi reis
Lihtsalt ei saa küsimata jätta : mis mõte on mingi vana raibe osta ... mille teepeal ääkoolemise tõenäosus just mitte olematu ei ole ?! .. seda enam, et ta seal hiljem maha jätta (= ära kinkida)
Minu loll metsloomamõistus mõtleks küll mingi rendiauto peale .. millel kindlustused ja garantiid olemas .. ja rendihinnad teatavasti notätool pole seal kallid
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
27.02.2013 at 20:33 |
1 edit. Last edited 27.02.2013 at 20:34 by hunt
|
juuriaadol |
ülelombi reis
Ka see variant on peast läbi käinud kuid pole jõudnud veel uurida palju maksab ja kui reaalne see on, et ühest otsast võtan ja teise jätan. Tagasisõidu tahaks üldse pronnimata jätta (juhul kui meeletut hinnavahet pole) siis on aega tehtud vigasid ja probleeme lahendada. Vana koleda autoga oleks lihtsalt asi veidi põnevam ja stiilsem |
27.02.2013 at 21:11 |
|
Check Engine |
ülelombi reis
Ma arvan et see raibe tekitab selle õige tunde mida teemaalgataja soovib kogeda ja üksi rendi auto ei suuda pakkuda. Võibolla eksin aga ise tahaks ka midagi sellist kogeda kui sõita mõne vanema maanteelaevaga mööda USA teid. |
27.02.2013 at 21:16 |
|
ervin |
ülelombi reis
quote: Check Engine: Ma arvan et see raibe tekitab selle õige tunde mida teemaalgataja soovib kogeda ja üksi rendi auto ei suuda pakkuda. Võibolla eksin aga ise tahaks ka midagi sellist kogeda kui sõita mõne vanema maanteelaevaga mööda USA teid.
oled sa kindel, et täiesti võõras kohas seda "õiget tunnet" taga vaja ajada on? kuskile maaurkasse autoga koolemine pole kuigi mõistlik mõte. ilmselgelt puudub sul arusaam usa distantsidest.
teemaalgatajale: mõtle, kas sa võtaksid ette kontrollimata autorappega reisi türki? |
27.02.2013 at 23:39 |
|
Riho |
ülelombi reis
quote: juuriaadol: Ka see variant on peast läbi käinud kuid pole jõudnud veel uurida palju maksab ja kui reaalne see on, et ühest otsast võtan ja teise jätan. Tagasisõidu tahaks üldse pronnimata jätta (juhul kui meeletut hinnavahet pole) siis on aega tehtud vigasid ja probleeme lahendada. Vana koleda autoga oleks lihtsalt asi veidi põnevam ja stiilsem
Kui bronnimata jätmise all mõtled ühe otsa piletit, siis see maksab umbes-täpselt 2 edasi-tagasi piletit.
Ei oska öelda, kui pikka perioodi te silmas peate, aga paari nädalase ringi puhul on kindlasti korralik rendiauto odavam, kui 1K USD-ne raibert. |
28.02.2013 at 02:34 |
|
Riho |
ülelombi reis
Kaitseväest pääsemisega seoses meenus üks USA eripära: paljud rendifirmad küsivad "underage fee'd" alla 25 aastastelt. Sõltus see ka auto kategooriast mu mälu järgi. Enamasti on see suurem kulu, kui auto rentimine. |
28.02.2013 at 04:22 |
|
Astro SS |
ülelombi reis
Rentimisega tuleb olla pisut ettevaatlik,et sulle kotti pähe ei tõmmataks.
Rendi hind $25 per päev saab hetkega $130 kui iga sorti kindlustused juurde panna
Minu arust on LA paras pommiauk, sealt tuleks ainult hetkeks läbi hüpata,et saaks linnukese kirja.
Kui tahad tegelikku Meerikat näha,siis väldi kiirteid ja suuri linnasi
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
28.02.2013 at 13:20 |
1 edit. Last edited 28.02.2013 at 13:22 by Astro SS
|
vr_ |
ülelombi reis
Endal sama nali läbi tehtud eelmine aasta.
Sai kaalutud kohapeal auto ostmist ja hiljem maha müümist vs rentimine.
Pooltargumendid - Saab ikka "korraliku tunde" kätte; äkki tuleb odavam?
Vastuargumendid - Et mitte päris rapet saada peab ilmselt ringi vaatama = ajakulu ühes linnas tegeledes auto otsimisega. Peale ostu pead sa selle nikerdise arvele võtma, kasvõi 30 päevaks ajutiselt. Ilma selleta sa väga kindlustust ei saa. arvele võtmiseks pead tõestama, et elad kuskil kohapeal. SAma vist kindlustusega. Oletame, et saad kõik siva ära tehtud. ajakulu 3 päeva. NY pole kõige odavam koht, korralikus neegriurkas ööbimine äärelinnas on vähemalt 50+ dollarit per kärss. Voila, olete kulutanud 50*4*3=600$
NB, auto otsimise ja dokumentidega nusperdamise ajal te väga linna näha ei jõua, metroosõit manhattanile ja tagasi odavasse ööbimiskohta võtab 2-3h aega. keskemal ööbimine maksab aga jällegi sigapalju rohkem kui see 50.
Et auto hinda tasa teha peaksite selle ju maha müüma, selle protsessi läbimiseks kulub ilmselt samuti aega. Kui seda ei tee, siis auto hind, lambist pakun 1k+ $$ jääb tagasi saamata.
Rendi numbrid meil olid ca 1450€ (nb teine valuuta) +250$$$ teises osariigis ära andmise tasu. Tegemist siis nö fullsize autoga. algselt pakuti odavamat diili, aga mingi väike summa peale visata upgradesime paketiks kus oli unlimited drivers ja täispaak kätte ning tühjana tagastamine. Sisuliselt bensuraha eest juba saime tasa, lisaks veel lisajuhid. Mingeid navisid pole mõtet rentida, eeed on ulmekallid, selel eest osta esimeses ettejuhtuvas kohas endale androidi tablett ja tõmba selelle sygicu prooviversioon mis kestab 14 päeva. teise poole reisist tõmbab sõber uuesti oma nime all triali.
Mingeid kiirtee maksu kogumise elektroonilist vidinat ära lase ka endale pähe määrida, dollar maksab sama hästi. ja peale osariigi piiri ületamist on sul vastas hoopis uus süsteem ja su vana kloots seal arvatavasti ei toimiks. Meie seda testima igatahes ei hakanud.
Kindlustuse võtsime igaks elujuhtumiks, et ei peaks neegri koera ka kinni maksma hakakma peale seda kui see ette on jooksnud.
Rendika puhul vaatasime küttekulu numbrit ja otsustasime tõelise ameerklase võtta Nissan Altima. mingi lahja 3l mootoriga. NB, meie läbisõit tuli ca 10kkm. Juba 5l/100 küttekulu erinevus oletatava rappe küttekuluga = 500l bensu hind viiamti oli ca 1$ liitrist keskmiselt. seega oli kütusekulu argument.
Lisaks on jumalaõnnistus töötav konditsioneer seal maal.
Auto mis saime kätte oli ette tiksunud 6k miili, seega suht selline uueke, meie panime talle teist samapalju otsa.
Mingi hinna eest poleks ma tahtnud oma reisust kulutada 5-6 päeva mingi kuradi auto ostmise peale kui aega on rohkem, siis tuld.
Rendika eelis, saad võtmed lennujaamas kätte, ja annad järgmises ära. ei pea muretsema, kuidas vahepeal bussiga seigelda.
Muudest soovtustest. Kui võtad rendika floridast või californiast siis on rendihind ca poole odavam võrreldes muude asupaikadega. California kahjuks räägib see, et sealt itta sõites läheb kõik järjest igavamaks.
LA's palun mitte vaimustusse sattuda kesklinna -downtown odavatest ööbimsipaikadest, mitte sittagi seal kesklinans teha pole ka
Kindlasti uuri seda rendika alla 25a juhi teemat.
Kui on lisaküsimusi või mul endal meenub miskitm siis annan teada.
____________________________
Imperialist 71 |
28.02.2013 at 15:43 |
1 edit. Last edited 28.02.2013 at 15:47 by vr_
|
DevilDeVille |
ülelombi reis
kui pole majutuse osas liialt valiv, siis igati vahva koht on Jazz on the Park, kahene tuba miski 106 usd, kaks minutit central parkist. marumugav suure ubina avastamiseks. tegu siis hosteliga,tiba kulunud aga puhas ja hommikueinega
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
28.02.2013 at 16:51 |
|
PlyVal64 |
ülelombi reis
Ei tea neist asjust suurt midagi aga kui oma poiss seal on ja nii suurusjärgus 1200 rohelist lehte selle auto suudab osta, siis ma küll mingeid jäledaid pilukaid pooletoobiste mootoritega ei vaataks.
Ehk usun, et kui Malloc viitsib, võib paar rida LA kasutatud odava otsa autode turust kribada. Mis see järjekord Tal 2,5 kuuga olnud on: e28 põhine 633, RX-7, jeesus trooper ja nendest tekitatud kasuga prageu siis normaalne pereauto.
Riho hetkel Floridas, Malloc Kalifornias, mingites USA nurkades kindlasti veel mõni tikutakulane - ei tohiks suurt probleemi tekkida kas mõistliku auto leidmisel, lõpus realiseerimsiel jne. Tasub suhelda, ma arvan.
|
28.02.2013 at 20:05 |
1 edit. Last edited 28.02.2013 at 20:22 by PlyVal64
|
malloc |
ülelombi reis
1200$ ostis jah 97 Cadillac DeVille millel automaksud kuni septembrini makstud. Vigadest oli nii palju, et vajas õlivahetust, konditsioneeri täitmist ja uut salongisoojendusmootorit. Sõitmist ei seganud otseselt ükski. Usa autoturg on meeletu ja siit leiab väga häid asju väga heade hindadega. Oluline on kontrollida, et oleks numbrimärgid (tags) makstud, sest kui mingi broke ass nigga pole nt. 2011 aastast saadik neid maksnud ja sina heausklik inimene lähed 2013 aastal neid maksma, maksad tagantjärgi ka maksmata olnud aja, ehk siis mingist 100$ võib saada päris mitusada dollarit. Californias (tõenäoliselt ka enamustes teistes osariikides) tasub ka vaadata, kas on hiljuti smog check tehtud. Selle paber vähemalt calis kestab 90 päeva, ehk siis autot ümber regades ei pea uuesti seda tegema, kui paber on vähem kui 90 päeva vana. Smog check ise ei maksa palju, aga enamus odavad autod sellest niisama läbi ei saa. Lisaks veel see, et paljudel on katid minema löödud ja mingid idiootsed summutid alla lükatud, et su jõuetu 100kW paadiankrust malmkonega V8 kõlaks nagu 100 verenäljas Grislikaru (millegi pärast on see ka osade eesti usa autode austajate lemmiktegevus, mu Cadillac teeb põhjagaasiga niisama ka väga mõnusat V8 urinat)
Kindlasti peab olema pink slip, igasugused lien sale-d jms. tuleb ära unustada, enda nimele saamine on pain in the ass ja kui seda teha ei viitsi, siis ega sellist autot hiljem müüa väga võimalik pole.
Hirmsasti kardavad nad salvage title-d, see antakse imelihtsalt, aga sellega autot on raske müüa. Mu 6. seerial oli salvage antud, kuna avarii tagajärjel vajas vahetust esistange ja üks esituli, kogumaksumus kusagil 500$.
Auto enda nimele regamiseks on ametlikult aega mingi 5 päeva, aga enamasti saab müüjaga jutule, et ta pink slipile ainult allkirja paneks ja mingit kuupäeva ei lisaks. Pead lihtsalt natuke "vassima" kuna ilma social security nr. ei saa autot regada enda nimele (pidid olema mingid ajutised variandid küll ja suuremate kuludega immigrantide variandid)
Kindlasti tegemist väärt tripp ja mina teeks samuti seda just mõne ostetud autoga, siin on igas väikeses kolkas mitu erinevat autoremonditöökoda ja kui osta mingi vanakooli masin, siis üks korralik tööriistakomplekt ja google abiga leitud kulumaterjalid pagassis teevad selle reisi võrdlemisi kindlaks.
Kindlasti üks asi, mis täielikult üle käia on jahutussüsteem. Raske on võibolla eesti lagendikega harjunul mõista, aga siin on täitsa tavaline kiirteedel 10 miili ülesmäge, mis 10% tõusuga. Seal kisub ka täitsa tutikatel autodel aeg-ajalt temperatuur päris ohtlikuks, eriti kui AC ka veel sisse lülitatud on. Juba praegu, kui siin Calis päris kuum ei ole, on teeääred pidevalt auravaid lahtiste kapottidega autosid täis.
Eriti, kui peaks northstar kätte sattuma, need kipuvad siin koguaeg keema. Kohalikud kallavad kraanivett radika täis ja plokikaanetihendid lähevad isuga.
BTW, kütus on siin nii palju odavam, et mu maanteel 20mpg kuluga autoga sõtmine on umbes samavõrdeline rahaliselt poolelt, mis oli eestis sõita 3.0D BMW X5-ga. Ehk siis odav on!
Kindlasti võivad vanade mersude odavad hinnad siin meelitada ühte ostma, ei tasu! Euroopa autode varuosad on idiootse hinnaga. Hainina bemmi tagumiste ketaste ja klotside komplekt maksab ligi 600$ osades kohtades, eestis saab sama komplekti 100€. Jaapani autode tükid on odavad, usa autode omad ei maksa üldse midagi.
Tee peal õlivahetusi tasub teha töökodades, mitte JiffyLube-s vms. kiirtöökodades. Kasutavad seal täitsa suvaliste numbritega õlisid (minu ettenähtud 10w50 asemel tahtsid hirmsasti 5w30-d sisse kallata) ja töölised on suvalised karvajalad, kes üheski päristöökojas tööd ei saa.
Calis autot rentides saad auto suvalise koguse kütusega ja pead viima sarnase kogusega tagasi. Enamustel rendifirmadel on unlimited miles oma osariigis ja kõrval olevates ja sõitjaid lisad ka enda suva järgi. Kindlasti üritatakse määrida pähe erilist kindlustust, aga see on palju kallim. Kui natukenegi usaldad ennast, siis tasub tavalise kindlustusega minna (samal põhimõttel töötab, mis eestis harilik liikluskindlustus) Mina sain autot rentides naisterahva endale abiks, natuke valmistasin temas vaimustust euroopast ja euroopa meestest (ausalt, kui su nägu just nüri kirvega tahutud pole, siis naistest klienditeenindajad saavad su lemmikud olema!) ja sain tasuta 3 taset upgrade-i autole. Pmtslt sain Chevy Sparki hinnaga Nissan Altima.
Kui sa kohe tagasipiletit ei osta, siis arvesta, et 50% tõenäosusega võidakse sind lennujaamast koju tagasi saata, arvavad, et tahad elama jääda. Tagasi pileti olemasolu piiril kontrollivad! |
28.02.2013 at 22:01 |
2 edits. Last edited 28.02.2013 at 22:12 by malloc
|
antoonio |
ülelombi reis
Kui siin juba jutustamiseks läind siis:
Trip 1 2009. Ostatud auto kohapealt (Denver) arvestusega, et võib maha kooleda ei juhtunud teamga midagi ning kütusekulu 7 lärtsuse isendi kohta oli igati adekvaatne (keskmine jäi alla 16 sajale meie mõõdustikus). Küte oli muiduski odavam kui praegu enamasti 2,8 usd per gallon , nii et cali hinnad kohati 3.8 per gallon tundusid rüüvimisena. Etteruttavalt see hind on nüüd tavaline, vähemalt paar aastat.
Õige tunde sai sellest tripist-atost kätte ja tekitas ka sõltuvuse ja mis seal salata rendikad ei anan sellist nooblit mõnu kui miski vanuriga ringi kulgeda.
Tulemus miski 20+ osariiki ja 10K miile.
Trip 2. 2010 Algus Chicagost ja rendikas, mis mitte minu valikust tulenevalt oli Suburban (5.3l 6AT) kuigi tahtsi Chargerit. Ei saa salata, meeldis see elukas ja mitte ainult mulle. Kütet rüüpas miski alla 13 sajale keskmiselt. Miile kogunes kuskil 3500 plussiga ja osariikide arvestus jõudis kuhugi 30 lähedale.
Trip 3. 2011. Algus Newark Alustuseks eraldati GMC(3.6L 6AT) miski elukas (pargimaastur), mis oli tore aga natuke veidralt toimisid mootor ja käimakast seniks kui kuskil Floridas mingid tegelased proovisid kui turvaline see asi on. Kütet rebis julgelt alla 10 sajale. Rendifirma andis see peale miski naelakasti Jeep commander or smth. (vist mingi 4oluss liitrit mootori ja 5AT) kptet rüüpas kuskil 11 või midagi sinan kanti. Kokku sai oldud teel jällegi kuskil 3,5K miile. Osariikide arvestus jõudis 32-ni.
Trip 4. 2012. Algus jällegi Newark ja seekord sihiks New England. Miiel laekus tavalisest vähem midagi 2,5K vist ja autoks Chevy Impala 3,6l 6AT. Kütte nummer jäi 300hp eluka kohta alla 10ne mis igati adekvaatne arvestades tiksumist külas nimega Rhode Island ja rohkete mägede otsas turnimist. Osariiek sai kokku nüüd 38 kus oldud.
Trip 5. 2013 Algab paari nädala pärast LAst.
Senine kokkuvõte. Suurlinnad eriti NYC on ponitless kohad kus minusugusel suurt midagi teha pole. Meeldib olla pidevas kulgemises ja seda kuskil kõrvalteedel. Interstate on vajalik kui odavamat öömaja tahta ja vajadus pikk ots kiirelt teha. Ülejäänud aja on tore kulgeda kuskil perifeerias. Märksa lõbusam. Tänapäeva tehnoloogiat kasutan ainult Google earthi näol kui vajadus tekib.. Muuks otstarbeks on Korralik A3 formaadis roadmap, mis annab ülevaatlikuma pildi ja ... alati annab võimaluse vähemalt korraks kuhugi end ära sättida ilma, et see sul plaanis oleks. Kirss tordil minu jaoks.
Kogemused: korja kupongiraamatuid, millest abi letihinnast odavamlt motelle saada. Söögikohti, on jalaga segada ja patt oleks seda aega kuskil Maci või mõnes muus maailmaketis kulutada. V.a. Subway . Kuna see riik on nii suur siis igasugune planeerimine on juba eos mõttetuks vaja kuulutada. Mingid märgid saab maha panna ja netist igast toredaid asju otsida kuhu minna aga kuna kohapeal on avastamist piisavalt ja ahvatlusi kordades rohkem kui mitme aasta jagu ja seda sõltumata osariigist (nendes kus mina viibinud) siis tuleb asja võtta vabas vormis ja olla valmis käigupealt uusi sihte seadma.
Kui pikemaid sõitmisi teha siis on (my POV) ülim lollus tegeleda mingite öömajade tagaajamisega ja ette bronnimisega kui tegu poel mõne city tüüpi asulaga kus tahetakse viibida pikemalt ning asukoht võib määravaks osutuda. Neid öömajasid on lademes ja Interstate äärsed kubisevad neist. Loomulikult sõltub osariigist.
Idas on asustus pea nagu meil, iga kännu ja kivi taga midagi mida rohkem läände seda pikemaks vahemaad venivad. Kui seda toredam maastik vastu tuleb.
Ah jaa kui vähegi plaanis kohalikku kaubandus turgutada siis mõistlik on võtta kaasa suur kohver ja sisse panan ainult hambahari, kõik muu saab kohapealt. Muidugi võib teha ka sedasi, et selle harja paned tasku ja kohvri võtad kah kohapealt.
Aga eks ta ole sedasi, et kes seal käib omab oma kogemust ja POVi nii, ei pretendeeri absoluutsele tõele kuid see on see mida mina näinud ja mida kogenud ning mida otsimas käin.
Tegelt võin pea igeühe surnuks sel teemal rääkida.
____________________________
Caddilac Coupe DeVille'79 (D'Merchant) |
28.02.2013 at 23:42 |
1 edit. Last edited 28.02.2013 at 23:44 by antoonio
|
malloc |
ülelombi reis
Antoonio, võin sulle roadtripiks siit LA-st enda Cadillaci müüa
Muus osas on kõik jutt õige jah, siin on kõiksugu kohti, mis ahhetama panevad nii palju ja nii tihedalt, et mingisugust konkreetset plaani pole mõtet sättida. Suurlinnades üksinda või he sõbraga pole tõesti suurt midagi teha, linna landmarkid üle chekkida, LA puhul Peterseni muuseumis käia (soovitan soojalt, vägavägaväga äge koht) ja edasi minna. Ööelu jms. saab päriselt nautida ainult siis kui mingi seltskond kohalike olemas on, muidu satud ööklubisse, mis on eestis võrdeline mingi 777 klubiga vms. ebamäärase asutusega, tiksud ainult mööda kõige totramaid tänavaid ja teid ning tegelikult mingit päriselamust ei saagi. Riideid tõesti väga palju pole mõtet kaasa haarata, kohalik kaubandus omab selliseid kauplusi, nagu Ross või TJMaxx, kust kõiksugu udupeeneid disanerbrände tõesti niisama saab. Rossi külastades saab ka tihti ägeda elamuse mehiklastest, kes telefonist kõvasti muusikat lasevad ja kambaga kauplusesse perepäeva veetma tulevad.
Süüa tasub palju ja erinevates kohtades, meie Imre Kose vms. restoran on kohaliku jaoks tõenäoliselt suvaline rõvedus. Ameeriklase jaoks toidu kvaliteet ja maitse ikka väga tähtis ning seda on igas restoranis hästi tunda. LA-s tuleks käima In-N-Out-is kindlasti (California official burger) ning kusagil külastada ka Five Guys-i (konkurentsitult parim burger, mida siiamaani söönud) TGI Fridays on restoranilaadne koht kus valik on kohutavalt suur ja toidud hea ning mõistliku hinnaga. Poest süüa ostes tasub eemale hoida igasugustest FreshFoodsidest jms. mis müüvad kõige värskemaid asju, hinnavahe on 2kordne. Ralphs on laialt levinud toidupood, mille kliendikaart tuleb kohe esimene külastust ära teha, sest sellega säästad suurusjärgus iga 50$ pealt kusagil 10-15$. Kütusehinnad erinevad tanklates kohutavalt, suitsuhinnad samuti kuidas jumal juhatab. Swedbanki pangakaart töötab ideaalselt igalpool, kus aksepteeritakse krediiti (minul swedbank deebetpluss, ehk siis krediitkaardi funktsiooniga) ja makstes lihtsalt tuleb valida makseviisiks credit. Mingeid erilisi lisakulusid vms. ei ole. Sularaha saab ka sellega pea igast rahaseinast kätte, tavaline kulu sularaha välja võtmisel on 2-5$ |
01.03.2013 at 03:46 |
|
antoonio |
ülelombi reis
malloc ilma et mul väga vaja oleks a palju küsid selle aparaadi eest .
Lisaks raha teemale: esime trip näitas, mida rohkem lääne poole seda vähem kaardid töötasid, kuski lfrisco külje all pidin sulli loopima sams kuskil nevada pärapõrgus toimis kaart kenasti. Miskipärast samas jah kui kuskil walmartis jne kasutada kus peab valiku tegema siis visa electron tahab Crediti valikut debeti valiku puhul jäädki saagima. Mõni koht tegi siiski vahet kas on ikka credit või debet aga mitte väga.
Söömisele lisaks, minu parim burks pärineb Kukil Mojave kõrbest asutusest nimega Bagdad Cafe.
Kui idas ja lõunas olla siis on toredad kolesteroolipalad saadaval Waffle Housi nimelises asutuses, boonus seal on see et valge inimesekombel saab tubakat kohvi kõrvale pruukida. Intersate äärsed on suht palju varustatud Craker Barreli nimeliste asutustega, miski country style stiilis sööming, igati taskusõbralik. Lisaks varem mainitud TGI Friday (seda võib isegi Riia linnast leida), on mõistlikud kohad (vähemalt senini) olnud Applebee's ja Red Lobster. Kuuluvad samasse klassi Friday asutusega.
Ja muiduski suvalised steak housid ja muu selline on kah adekvaatsed. Kui idas olla siis suvalises mingis külas (Kaugel "äärealadel") võib kohalikku buffe'd proovida. Mulle piisas nägemisest, sööma ei kutsunud aga elamus seegi
Ja eks pika reisi jooksul saavad sõbraks ka igasugu gas stationid kus tasub kah proovida einevaid snäkke
____________________________
Caddilac Coupe DeVille'79 (D'Merchant) |
01.03.2013 at 14:09 |
|
antoine |
ülelombi reis
quote: antoine: quote: Riho: quote: juuriaadol: Ka see variant on peast läbi käinud kuid pole jõudnud veel uurida palju maksab ja kui reaalne see on, et ühest otsast võtan ja teise jätan. Tagasisõidu tahaks üldse pronnimata jätta (juhul kui meeletut hinnavahet pole) siis on aega tehtud vigasid ja probleeme lahendada. Vana koleda autoga oleks lihtsalt asi veidi põnevam ja stiilsem
Kui bronnimata jätmise all mõtled ühe otsa piletit, siis see maksab umbes-täpselt 2 edasi-tagasi piletit.
Ei oska öelda, kui pikka perioodi te silmas peate, aga paari nädalase ringi puhul on kindlasti korralik rendiauto odavam, kui 1K USD-ne raibert.
Ei pruugi nii olla. Järgmisel neljapäeval lähen teele (mingi ymmarguselt kymnendat korda). lennupiletid ostetud Estravelist. aga eraldi sinna ja alles siis tagasi. Riia-Houston yks ots alla 300 usd.
Sama autorendiga. Nõus nendega, et romu ostmist ei soovita. Pole kyll ise proovinud, sest iga korda pärast kalkuleerimist otsustanud siiski rendi kasuks. Sel korral - 10 päeva, 7-kohaline japs (sest 6 inimest peab reisivarustusega sisse mahtuma) = 406 usd. Jälle Estravelist.
Selle juures peab muidugi arvestama, et rendi hind erineb oluliselt kui võtad yhel rannikul ja tagastad teisel.
____________________________
Cadillac De Ville 1997
Cadillac Escalade Crew Cab Pickup 6.0 V8 2005
Jeep Commander 07 WH Facelift 3.0 V6 160kW 2005 |
02.03.2013 at 15:31 |
|
juuriaadol |
ülelombi reis
Kerge plaanimuutus, oleks vaja siiski üks vana gmc sierra 3500 crew cab koju tuua. Minek peaks toimuma vahetult peale kümnendat juulit. Nüüd oleks tarvis infot kes võiks aidata kohapeal autot leida ja pabereid vormistada. Ühel reisikaaslaselgi mõttes miskine masin koju tuua, ilmselt siis peaks 40 jala pikkuse kondi vaatama (gmc 6,5m pikk)? Kas siis mahuks lausa 3 masinat? Gmc paberid ei ole olulised kuna omal tokumendid olemas, kas see muudaks transpordi odavamaks, mõtlen tuua "varuosadena". |
06.03.2013 at 22:45 |
|
DevilDeVille |
ülelombi reis
ei näe küll, kuidas varuosaauto toomine soodsamaks transat muudaks. kui just metallijahvatist läbi ei lase ja kellegi teise konteineriise täiteks ei puhu seda puru
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
06.03.2013 at 22:54 |
|
juuriaadol |
ülelombi reis
Rohkem nii igaksjuhuks küsisin ei tea neid makse ja asju kauba väärtusele tuleb ju mingi % otsa. Just seepärast olekski tegelast tarvis kes oskaks ja tahaks asjaga tegeleda. |
06.03.2013 at 23:11 |
|
|