Poster |
Message |
tumepunane |
Soomes vana ameerikalse mootoririkkega - mida teha?
Kuna endal varasem (ja loodetavasti ka hilisem) kogemus puudub, mõtlesin siin teadjatelt nõu uurida. Ehk kamba peale tuleb mõni hea idee.
Nimelt 230km Helsingist Lappeenranta linna lähistel jooksis 2001 Chrysler Sebring 2.7 mootoris õli ja jahutusvedelik kokku. Mootor hetkel veel käivitub, kuid tõenäoliselt ei jahuta ära seda ja vaevalt et enam pikalt töötab. Asjatundmatu arvamus oleks - veepump andis otsad, mis asub mootori "sees". Paisupaak sai jahtusvedelikust tühjaks ja õli pole teps mitte õli välimusega enam. Auto muus osas täiesti sõidukõlbulik ja korras veermikuga.
Ehk siis mis oleks rahakotile kõige mõistlikum teguviis?
- Korras auto turuhind ~2k €, ehk siis koos transpordi ja remondikuluga tõenäoliselt pole mõtet korda teha.
- Soomes suvalisest romulast on lootust metalli kg hinna eest ~150€ saada ehk (?)
- Eestis võiks romulast ehk 600-700€ isegi saada, aga palju maksaks 230km kauguselt Helsingist auto Tallinnasse transport?
- Soomes katkise mootoriga auto müük vist suht välistatud, autoverot jms - kes seda ikka ostab?
Mida teeksid sina? |
06.03.2013 at 16:03 |
|
Raceboy |
Soomes vana ameerikalse mootoririkkega - mida teha?
Üritaks leida mõne tuttava tuttava tuttava, kes Soomes elab ja kütuseraha+ajakulu tasu eest sadamasse tõmmata ja Eestisse tirida, siis mingi doonormootor osta kui mõistliku hinna eest leiab. Edasi kas maha müüa või ise edasi sõita. Kui ei leia mootorit siis varuosadeks müüa.
____________________________
www.vems.ee |
06.03.2013 at 16:23 |
|
peep Moderator |
Soomes vana ameerikalse mootoririkkega - mida teha?
Oleneb Su rahakoti paksusest. Realistlikult on võita ca. 500 EUR'i aga sellega seoses pead kulutama aega, investeerima sinna alla raha ja eksisteerib risk, et võit on väiksem või puudub üldse. Sisuliselt võtaksid ette äriprojekti. Mina kulutaks selle aja oma põhitööle või puhkusele.
Kas seda Soomes mingile lammutusele ei anna müüa nats kallimalt kui metalli maksumus ? |
06.03.2013 at 16:55 |
|
tumepunane |
Soomes vana ameerikalse mootoririkkega - mida teha?
Hetkel tundubki, et tuleks leida lammutuskoht, kes nõus parima raha välja käima. Paar varianti tegelikult juba on leidunud. |
06.03.2013 at 18:57 |
|
Maik |
Soomes vana ameerikalse mootoririkkega - mida teha?
meh?
2k euri transpordi peale ?
:o Absoluutselt kõige odavam on otsida eestlane või keegi kes helsinkisse slepis ära veab,nööri otsas mitte treila otsas ja seal laeva peale tõmmata. Küll sadamas aitavad,kui vaja.
Selline 100 eur vedamise peale. Võta facebook lahti ja otsi inimesi kes elavad antud piirkonnas vms
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
07.03.2013 at 11:38 |
1 edit. Last edited 07.03.2013 at 11:40 by Maik
|
vvt |
Soomes vana ameerikalse mootoririkkega - mida teha?
2,7se ikalduse romulasse andmise põhjus võib väga vabalt justnimelt kihva keeratud mootor.
Sestap tasuks hoolega järgi mõelda, kas romulast on mõtet asendusmootorit osta ning kui, siis kuidas sa veendud selle korrasolekus ja tagad, et 1000 eurost lüpsikut ei saa.
quote: Absoluutselt kõige odavam on otsida eestlane või keegi kes helsinkisse slepis ära veab,nööri otsas mitte treila otsas ja seal laeva peale tõmmata. Küll sadamas aitavad,kui vaja.
Kiirteedel (roheliste märkidega) on selline rahvusvaheline tava, et pukseerimine pole lubatud. Uuriks enne kohalikke reegleid igaks juhuks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
07.03.2013 at 11:38 |
1 edit. Last edited 07.03.2013 at 11:40 by vvt
|
rai |
Soomes vana ameerikalse mootoririkkega - mida teha?
quote: Maik: meh?
2k euri transpordi peale ?
:o Absoluutselt kõige odavam on otsida eestlane või keegi kes helsinkisse slepis ära veab,nööri otsas mitte treila otsas ja seal laeva peale tõmmata. Küll sadamas aitavad,kui vaja.
Selline 100 eur vedamise peale. Võta facebook lahti ja otsi inimesi kes elavad antud piirkonnas vms
230 km keera kast ka veel tagumistesse palgetesse muidu on veel liiga igav.
|
07.03.2013 at 20:12 |
|
DevilDeVille |
Soomes vana ameerikalse mootoririkkega - mida teha?
romula on ainuõige lahendus. mingil hetkel võib ju tekkida uitmõte, et see ise kasudega kaubeldes juppideks müüa aga selles dimensioonis ei tohiks küll erilist järjekorda jupitahtjatest uksetaha moodustuda.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
07.03.2013 at 20:58 |
|
Maik |
Soomes vana ameerikalse mootoririkkega - mida teha?
Keegi reaalselt ISE ka käigukasti vedamisega perse keeranud on ?
Ma olen At kastiga autot vedanud ühe jutiga 100km (kiirusega 90),
sama autot veel vähemalt 100km veel otsa erinevatel aegadel... see oli küll ammu
aga mingit "lisa" õlipumpa seal sees igastahes ei olnud.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
08.03.2013 at 00:05 |
|
90Deville |
Soomes vana ameerikalse mootoririkkega - mida teha?
Mina olen ise kasti perse mineku juures olnud, autolaadne toode oli 83a saab 900 ja tömbasime 100km umbes 50kmh, vahepeal seistes ja nö puhates.
Pärast oli teine käik kadunud, esimeselt lükkas kolmandale.
Teemasse, siis seda 2.7 mootorit otsitakse üsna tihti kuna tegu on ju mittekestva lahendusega, seega neid eriti pole saada, niiet uue kone otsing vöib vötta rohkem aega kui algselt plaanitud.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
08.03.2013 at 07:23 |
|
perilainen |
Soomes vana ameerikalse mootoririkkega - mida teha?
streetrace.org foorumisse postita oma mure , seal Soomes töötavaid Eestlasi rohkem kui üks. Olen ise korra abi saanud kui statoli "talve diisel" ära külmus ja auto oli vaja Helsinki vedada . |
08.03.2013 at 11:01 |
|
tumepunane |
Soomes vana ameerikalse mootoririkkega - mida teha?
Auto leidis facebook'i ja tuttava kaudu Soomest huvilise, kes selle mõistliku rahanumbri eest ära ostis (vähem kui Eesti romulast saaks) ja minema transportis. See auto teenis mind 45 tuhande pealt kuni 180 tuhandeni ehk ligikaudu 8 aastat üpris muretult. Tehase soovitust 100 tuhande miili pealt mootori hooldus (veepump, ketipinguti jms) teha oleks mõistlik, kui tahad et mootor üle 200 tuhande km kestaks Mootorit hellitasin korraliku 5W30 õli ja selle üpris tiheda vahetamisega, kuid suurematest hooldustöödest auto turuhinna tõttu loobusin.
Tänud kaasa mõtlemast! |
12.03.2013 at 00:07 |
2 edits. Last edited 12.03.2013 at 00:12 by tumepunane
|