Poster |
Message |
berg_CSG |
Mopar a-body roolilati paigaldamine.
Eile sai Valiant'i pealt /6 maha võetud ning kapotialust vaadates ei tohiks roolilatile ümber tegemine väga raske olla. Alumised sarniirid on koos roolivarda kinnitusega, ning kui pooled omavahel ära vahetada, saakski roolilati K-frame ette panna. Targemad guru'd aga räägivad, et tegu on ainult dragi jaoks sobiva modifikatsiooniga, kuna võib tekkida bump steer (esiotsa kõikudes rooligeomeetria muutub liigselt) või Ackerman steer (ehk minu arusaama järgi pöörderaadius väheneb kuna üks ratas keerab rohkem teine vähem).
Siit küsimus, kas keegi on sellise asja ära teinud? Kas tõesti läheb igapäevane juhitavus nii halvaks või on keegi teinud miskiseid lisamuudatusi roolivarda kinnitustes?
____________________________
CSG Customs - Keretööd - Autoremont - 58IOO793 |
26.03.2013 at 09:48 |
|
Erkki |
Mopar a-body roolilati paigaldamine.
Möödunud talvel sai ühte Valianti kõvasti modifitseeritud, mille käigus paigaldasime 4 link + 9" Ford tagasilla ja uue esisilla, millega tuli kaasa roolilatt.
Siin on album Valiandi ehitamisest, ehk on abi.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
26.03.2013 at 11:08 |
|
|