register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Raadi  
Poster Message
TTUUL
Raadi
http://www.tartupostimees.ee/1196254/autoturg-hoivas-kiirendusraja

Kas Raadil on siis üritustega kõik.

____________________________
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... M: 2700.-
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... M: 5700.-
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
09.04.2013 at 13:41
Raceboy
 
Raadi
Nii see on, enam ei pääse sinna ~800m lõigule ka kuna aed ette ehitatud.

Masendav, et mingite autoärikate erahuvid kaaluvad suht suure seltskonna huvi üles, aga ega KOV poliitikud enamasti pole eriti laia silmaringiga et mingit spetsiifilist valdkonda puudutavaid otsuseid adekvaatselt vastu võtta.

____________________________
www.vems.ee
09.04.2013 at 13:53
vvt
  
Raadi
Tartus oli mõni aeg tagasi häda, et igasugu linnas asuvad platsid kippusid oma sarasid otse kõnniteel müüma, kui enam oma platsile ära ei mahtunud.
Võibolla sellest see kahjurlik soov kanaliseerida autoärikad umbes kahest paaripäevasest kiirendusüritusest väljaspool tühjana seisvale lennukale.???

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
09.04.2013 at 16:42
Peeter82
 
Raadi
artiklis on ju selgelt öeldud, et automüüjad kolisid ära, kuna ERM ehitus hõivas nende senise koha.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
09.04.2013 at 18:15
Motorist
  
Raadi
Aga mida te siis ootasite. Kiirendajaid on ju väike hulk, huvilisi samuti väike hulk. Raja vastu olid nii need elanikud neis barakkides kui ka muud tegelased. Automüüjad plekivad selle platsikasutuse kinni. Seda loomulikult aastaringselt, Money Talks!
Lihtne ju.
See nn Tartu Autoklubi proov seal midagi korda saata, kukkus ära tänu meile endile. Kõik vennad on kuskil omaette ja ühisesse organisatsiooni ei viitsi keegi kuuluda , seda nn ühisomandit ( nagu ka kolhoosi) pelgavad kõik, kõik tahavad ise olla peremehed . Oleks mingine ala 100kond tehnika huvilist selle autoklubi seljataga olnud ja seda asja rahaliselt ja reaalselt midagi tehes elus hoidnud siis oleks rada alles ja automüüjad oleks mujale pandud. Kuna meie eestlased oleme nagu need "pohhuistid" siis kõigil oli pohhui ja nüüd on taganutta jumalast mõttetu.

Ilma nagu peni pehmest leivast!

Sama on ka erinevate raua üritustega. Et ise läheks ja aitaks midagi teha et asi parem oleks, neid mehi on vähe, kõik ootavad et neile ette ja taha ära tehakse üritused.
Motorist ja seltskond oli eelmine aasta ainult entusiasmist abiks Old Ironil, ilma raha küsimata ja pigem ise makstes oma inimeste kulud. See aasta samuti. Lihtsalt tahan et Remo & co läheks ainult paremini üritusel ja asi kasvaks ning muutuks paremaks.

____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
10.04.2013 at 12:59
tryku
Raadi
Praegu need autoaiad kasutavad ikka väga priiskavalt seda pinda seal. Pärast uue sissepääsu valmimist võiksid need autoaiad olla vabalt seal Autosõit OÜ platsi lähedal. Pealegi on veel aktsiooni "Teeme ära" prügi samamoodi seal taga jalus veel. Ise ma usun vähemalt, et kõike oleks võimalik nii organiseerida, et saaksid need mõningad autoaiad seal veel edasi tegutseda ning toimuksid ka kiirendusvõistlused.

11.04.2013 at 09:31
vvt
  
Raadi
Keegi ju ei keela pihta hakata. Arusaadavalt vist BHRA juhatusse kah erilist tungi pole.
Alati on ju lihtsam virtuaalselt särki rebida ja nutta, kuidas linnavõim ei taipa laiade masside kiirendushuvi.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
11.04.2013 at 09:54
madis
Raadi
Oh tuleks noor ja tugev mees
ning lõikaks sooned kivisse...


;)
11.04.2013 at 16:59
partel
  
Raadi
Nojah, ei maksa unustada, et Raadi lennuväli on ikka strateegilise tähtsusega.


Baseerusid:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tu-22M

Ja oli ka võimeline vastu võtma:
http://en.wikipedia.org/wiki/Il-76

Jne.

S.t. Tartusse oleks saanud teha massiivse õhudessandi ühelt poolt ja teiselt poolt oht Venemaale kui piiri ääres on selline asi.

Arvatavasti Venemaa lihtsalt käskis NATO'l see hävitada...




____________________________
_
12.04.2013 at 11:14
pimeroolis
Raadi
Väheke OT. Arvan et venemaa ei käsi nüüd väga NATO t. Ja selle lennuvälja ajutiseks tugikohaks muutmiseks piisab mõnest suuremast buldooserist. Ehk on asi selles hoopis, miks see lennuväli veel alles on. Muidugi olla see kuulus tsetseen kes oma seltskonnaga siit maalt lahkus, öelnud, et ärge üritage seda üles kaevata, kuna ehitis on väga massiivne, proovige seda kasutada millekski muuks. Ei ole Tartlane aga mäletan neid jõhkraid sõjamasinaid küll, mis üle elumajade startisid ja maandusid.. . Ja eesti kohal helikiirust proovisid ületada. . .


____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
12.04.2013 at 11:34
Jesper
 
Raadi
Eh, mis NATO lennukit Ämari/Ülemiste vastu võtta ei suuda? B-52 käis ju mõni aasta tagasi külas, samuti on C-5d õppuste käigus suht tavalised. Isegi An-124 käis Ülemistel tankimas hiljuti. Pigem on piiravaks teguriks on lennuraja kvaliteet, ma pakuks et sellise katte nägemise peale, millelt venelased näiteks Tu-95 rutiinselt opereerivad, võtavad NATO härrad klaasi suhkruvett ja hülgavad plaaneri.

Üldiselt pole mõtet otsida pahatahtlikkust asjadest, mida on võimalik seletada lihtlabase lollusega. Inglased ehitasid WWII lennubaasidest lugematul arvul autospordikomplekse, meie riigis näritakse 1000€ pärast kõrid läbi.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
12.04.2013 at 16:07 1 edit. Last edited 12.04.2013 at 19:40 by Jesper
hents99
  
Raadi
Raadi rada on väga kehva kvaliteediga. Autot seal seadistada normaalselt ei saand, arvuti hüppas sülest peaaegu vasta tuuleklaasi. Kiiresti seal sõita ka nagu ei tahaks. Jubedalt lõhub autot. Kuni 400hp autot võibolla kuidagimoodi seadistad, pigem ikka selline alaealiste võidurebimise pärusmaa. Siiamaani imestan, et mõni veokaga(veokad vedasid mingit sorti jäätmeid sinna) kokku pole põrkand.

Eriti taga küll ei nuta.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
12.04.2013 at 23:24
vvt
  
Raadi
quote:
Jesper: Eh, mis NATO lennukit Ämari/Ülemiste vastu võtta ei suuda? B-52 käis ju mõni aasta tagasi külas, samuti on C-5d õppuste käigus suht tavalised. Isegi An-124 käis Ülemistel tankimas hiljuti. Pigem on piiravaks teguriks on lennuraja kvaliteet, ma pakuks et sellise katte nägemise peale, millelt venelased näiteks Tu-95 rutiinselt opereerivad, võtavad NATO härrad klaasi suhkruvett ja hülgavad plaaneri.

Venelaste rajatud betoonplokkidest rada ei saagi tasane olla, lihtsalt need arvukad plokid ei püsi ühes tasapinnas. Küll aga arvan, et need venelaste baaside rajad on sõdurite tööjõuga enamvähem korras hoitud, raja juurde käib seal ju massiivne drenaazi- ja vihmaveesüstem, lisaks on vaja vuugikohti pigiga aegajalt üle teha. Kui need tööd on tegemata, siis on vaid aja küsimus, mil kuskilt pestakse raja alune õõnsaks ja raskem masin sisse vajub. Eestis ilmselt sedapidi, et mida märjemas kohas rada on, seda kiiremini see õhtale läheb.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
14.04.2013 at 15:21
rivo09
Raadi
quote:
hents99: Raadi rada on väga kehva kvaliteediga. Autot seal seadistada normaalselt ei saand, arvuti hüppas sülest peaaegu vasta tuuleklaasi. Kiiresti seal sõita ka nagu ei tahaks. Jubedalt lõhub autot. Kuni 400hp autot võibolla kuidagimoodi seadistad, pigem ikka selline alaealiste võidurebimise pärusmaa. Siiamaani imestan, et mõni veokaga(veokad vedasid mingit sorti jäätmeid sinna) kokku pole põrkand.

Eriti taga küll ei nuta.


Mis jama sa ajad, raja ebatasasus ei ole küll raadi probleemiks .Ma olen seal sõitnud üle 270 kmh ja ei saa nagu kuidagi kurta ,et autol midagi ära lõhkus ,äkki sa sõitsid rullerimisrajal? See ,et selline raja kasutamis võimalus ära kaob on eesti jaoks ikka vastikult valus.Palun anna teada palju meil alaealisi kiirenduse EMV-l osaleb ja mille jaoks sa neid autosid seadistad ?
14.04.2013 at 16:51 1 edit. Last edited 14.04.2013 at 16:52 by rivo09
hents99
  
Raadi
Ma ei rääkinud kiirenduse EMV`st. Nii õhku täis ei maksa ka minna. 270km/h ja teiste arvamus ongi jama.
Kui võrrelda sõitmist asfaldil ja betoonil, kus on ebatasased plaadivahed, siis ei teki minu arust eriti küsimust, et kumb on autot vähem lõhkuv ja ebameeldivam.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
15.04.2013 at 09:14
rivo09
Raadi
quote:
hents99: Ma ei rääkinud kiirenduse EMV`st. Nii õhku täis ei maksa ka minna. 270km/h ja teiste arvamus ongi jama.
Kui võrrelda sõitmist asfaldil ja betoonil, kus on ebatasased plaadivahed, siis ei teki minu arust eriti küsimust, et kumb on autot vähem lõhkuv ja ebameeldivam.

Sellised väiksed jõnksud mis Raadi rajal nüüd küll normaalset autot ei lõhu.Meie tänavatega võrreldes on see rada nagu sile nagu piljardi laud aga loomulikult ma ei tea mis autodega sa seal sõitmas oled käinud.
Ma ei ole õhku täis läinud vaid mulle tundusid sinu väited väga idiootlikud:

1. Rajal ei kannata üle 400 hp autoga sõita (nagu teada on sõidetud ka kõvasti üle 1000 hp autodega)
2.Rada nii ebatasane et läpakas lendab vastu klaasi. Rajal on peetud mitukümmend kiirenduse ja lõppkiiruse võistlust ja ei ole juhtunud ühtegi õnnestust,kuigi kiirused on olnud lähes 300 kmh ja mitte keegi ei lennanud kusagile.
3. Rajal kannatab ainult alaealistel kõvatamas käija . Seda ei ole üldse mõtet kommenteerida.

Ehk siis sinu väidetest ei ole mitte ükski tõene ,milleks sellist jama välja ajada ,või ootad sa juba pikisilmi jalutusraja välja kuulutamist ,et kepikõndi tegema minna ?

15.04.2013 at 10:15
hents99
  
Raadi
Need polnud minu väited. Aga moonutamine tuleb sul hästi välja.

Mitte, et mul hea meel oleks, et rada enam sihtotstarbeliselt (kiirendusvõistlused) kasutada ei saa, aga arvestades, et enamus ajast tehti seal idiootsusi, siis minu jaoks pole see nii drastiline.

Üle 400hp auto seadistamine on tõesti väga keeruline ja riskantne. Üle 400hp auto jookseb enamvähem 300km/h välja. Osakoormusi tõesti seadistab ja turvaliselt.

Läpakas klaasi oli pigem küll liialdus, aga mitte ainult. Kes on teinud, see teab.

Mitte alaealistel ainult, aga valdavalt tõesti lolli mängimiseks seda rada kasutati. Kes sõitis kuhugi kruusahunnikusse, kes kellelegi otsa jne.
Ega asjata sinna sissesõidu piirangut ei pandud.

Lihtsalt minu arvamus ja nägemus neutraalselt poolelt.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
16.04.2013 at 10:20
justcraizy
Raadi
bike'iga seal 270-280km/h lasta polnud küll eriline probleem, autode kohta ei oska muidugi öelda, võibolla rattal hea vedrustus lihtsalt.
16.04.2013 at 10:37
Peeter82
 
Raadi
quote:
hents99: Üle 400hp auto jookseb enamvähem 300km/h välja.

Me räägime siin ikka 400m dragracingust, mitte tippkiiruse saavutamisest vms.
Põhiprobleem oli seal ikka stardiala libedus, mitte raja ebatasasus.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
16.04.2013 at 11:48
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Raadi  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.