Poster |
Message |
justcraizy |
V8 mustangid?
Tere
Sooviks endale soetada mõne V8 mustangi, 2007-2008-2009-2010 aastajärgust, aga Eesti turul on ikaldus. Kas mingi kindel põhjus, miks ainult V6'ed sisuliselt meil müügis on? Mingid tehnonõuded, heitgaasid vms ?
Oskab ehk keegi valgustda
Tänud. |
16.04.2013 at 10:43 |
1 edit. Last edited 16.04.2013 at 10:43 by justcraizy
|
DevilDeVille |
V8 mustangid?
Kohvipaksu pealt just vaatasin, veekaheksaid ei müüda seepärast, et omanikud on nendega rahul ja veekuusi müüaks sel põhjusel, et asemele v8 osta
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
16.04.2013 at 12:50 |
|
malloc |
V8 mustangid?
Senikaua, kui euroturule toodetud GT ostad, on kõik hea. USAs toimetavad tagatuled vähe teisiti ja valede värvidega. Euroversioon GT on sama lihtne paberimajanduse poolest, kui misiganes sakslane/jaapanlane jne. Aga ostusooviga pead lääne poole vaatama, või südame kõvaks tegema ja Ameerika Autost tutika võtma. Päris uued on kuradi ilusad küll, sõita pole kahjuks õnnestunud, aga ega nad halvemad kui vanad ei ole |
17.04.2013 at 08:20 |
1 edit. Last edited 17.04.2013 at 08:22 by malloc
|
Kaspar |
V8 mustangid?
2005 müüdi Eestis ainult V6-sid ja neid toodi siia siis paras hulk (sai ka üks omandatud, mis 2010 vahetus uuendatud kerega GT vastu). Alles 2007 minu mälu järgi saadi arvele esimesed GT-d (müranormid või mingid reeglid muutusid). See on tõenäoliselt üks põhjus. Teise põhjuse ütles DevilDeville ära. Omades hetkel 2010 GT-d vahetaks ma selle ainult uuema 5.0 vastu. |
17.04.2013 at 08:21 |
|
Kaspar |
V8 mustangid?
quote: malloc: Senikaua, kui euroturule toodetud GT ostad, on kõik hea. USAs toimetavad tagatuled vähe teisiti ja valede värvidega. Euroversioon GT on sama lihtne paberimajanduse poolest, kui misiganes sakslane/jaapanlane jne.
Euroturule Mustangit, erinevalt Camarost, toodetud ei ole. Järgmise generatsiooni puhul tekib see võimalus, et Ford teeb Mustangist nn maailmaauto ja hakkab seda igas maailmajaos müüma. |
17.04.2013 at 08:22 |
|
malloc |
V8 mustangid?
Kaspar, müüdi seda euroopas juba mitu aastat, lihtsalt private dealerite kaudu, kes auto "eurostasid" või olen ma millestki valesti aru saanud? Uus Mustang lihtsalt hakkab ka ametlikes fordi esindustes figureerima, lisaks sellele suure tõenäosusega rida4 mootoriga (eeldan ikka, et nad mõistlikud mootorid ka valikusse panevad, pole uurida viitsinud)
Edit: Tabasin enda sõnastuse vea eelnevas postis ära, kirjutasin toodetud, modifitseeritud oleks õigem. Sai just täispikale tööpäevale lisaks mitu tundi värvikambris veedetud |
17.04.2013 at 08:29 |
3 edits. Last edited 17.04.2013 at 08:36 by malloc
|
Kaspar |
V8 mustangid?
quote: malloc: Kaspar, müüdi seda euroopas juba mitu aastat, lihtsalt private dealerite kaudu, kes auto "eurostasid" või olen ma millestki valesti aru saanud? Uus Mustang lihtsalt hakkab ka ametlikes fordi esindustes figureerima, lisaks sellele suure tõenäosusega rida4 mootoriga (eeldan ikka, et nad mõistlikud mootorid ka valikusse panevad, pole uurida viitsinud)
Võibolla ma professionaalse kretinismi pärast pööran tähelepanu liiga palju sõnakasutusele, kuid nn private dealeri müüdud auto ei ole "Euroopa turule toodetud" masin vaid üksiktüübikinnitusega registreeritud auto. Ja ma saan aru, et tegelikult see, kui see auto on arvel näiteks Saksamaal, ei pruugi Eesti registri jaoks veel midagi tähendada. Või on selles osas midagi muutunud?
Uus Mustang (oodata vist täna täpselt aasta pärast) tuleb praeguse info kohaselt tõesti Fordi Euroopa esindustesse ja tegelikult vist üle maailma. Sellega seoses on kartus, et kastreerivad ära ning teevad Probeks. |
17.04.2013 at 08:41 |
|
|