Poster |
Message |
antennimees |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Kuna tekkis vajadus suurema auto järgi ja kastikat pole veel olnud siis sai uueks sõiduriistaks valitud uue põlve GM'i kastikas. Kuna kohapealt suht raske leida autot mis gaasisedmete poolt rüvetamatta siis tuli leppida tagaveoga aga olgem ausad, mul pole reaalselt ka kunagi nelivedu vaja olnud. Täna sai siis auto üle vaadatud ja pisike prooviring tehtud, hea ja vaikne ja mugav ja tõmmet ka jagub. Kast oleks küll võinud pikem olla aga eks selle eest on salong suur ja 6 inimest mahuvad vajadusel vabalt ära. Järgmise nädala alguses tuleb siis ülevaatus ja kindlustus ära teha ja siis liiklusesse. Paar laenatud pilti ka:
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
31.05.2013 at 20:16 |
1 edit. Last edited 31.05.2013 at 20:18 by antennimees
|
Rein000 |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Lahe! Minu eriline lemmik on veel see teine lause |
31.05.2013 at 21:32 |
|
Timo |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Muidu väga viis, aga nelivedu puudu ja olgem ausad, karjub suurema ratta järele. Iseasi, kui enamus sõidud linnas ja suurel maanteel, siis nelivedu pole eriline probleem.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
01.06.2013 at 22:19 |
|
90Deville |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Nelivedu on lollidele
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
02.06.2013 at 08:21 |
1 edit. Last edited 02.06.2013 at 16:35 by 90Deville
|
Timo |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
quote: 90Deville: Nelivedu on lollidele
Jäägu Sulle Sinu arvamus.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
02.06.2013 at 09:27 |
|
90Deville |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Aitüma.
Laiem point mu möttetust lausest vöiks vast kölada sedapsi, et mis seal tallinnas kuutides selle neliveoga ikka teha on. Ma enda kastikaga veidi agraarsemates tingimustes mitu head aastat hakkama saand ja ikka veel olen elus
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
02.06.2013 at 12:05 |
|
Rein000 |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Tõmban enda kahesilla veolisega looduslikult slipilt jõest paadi välja tühikäigul, ei saa aru, miks üherattaveolised seal kaabivad ja undavad, paat selline ka veel taga, mida saaks 3 e mehega välja tõsta Loll ma just pole |
02.06.2013 at 14:40 |
|
antennimees |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Rataste teemaga hakkan kohe järgmine nädal tegelema. Need originaalveljed jäävad talvekate jaoks ja suvekad tulevad miskised edevamad ja laiemate rehvidega. Üritan jääda 17-18" piiridesse kuna suurema veljega hakkab juba sõidumugavus ära kaduma, ei viitsi rööbastes rahmida. Nelivedu on argument müügil aga reaalses elus seda vaja on ikka väga vähe, eriti Tallinnas. Muidugi talvel on kiirendus foori tagant parem aga saab ka ilma väga edukalt. Eks järgmine nädal oskan ka pikemalt rääkida kui paberid korda saab ja sõitma hakkan.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
02.06.2013 at 22:00 |
|
speedbird |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Ilus masin. Erik teab ka väga hästi, et tagaveoga saab edukalt Tallinnas elades hakkama nii suvel kui talvel. Peaasi, et sillalukk oleks mingisugunegi olemas. Sellevõrra masinal ökonoomsust rohkem, vähem hooldust vajavaid sõlmesid ja vähemalt vanematel ka mugavam esisild.
Ega see gaas nii hull ka ei ole Saan aru pointist, et autoga on keegi midagi teinud, millest ei pruugi ise vajadusel nii lihtsalt aru saada. Samas kui mul on valida, kas maksan 1k või 600 EUR kuus kütusele, siis valiksin pigem teise variandi. Kõik sõltub, palju sõitmist ja kui pohh on sellest rahast
____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee |
04.06.2013 at 19:24 |
|
antennimees |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
See säästmise teema ongi ikka sellega seotud kui palju keegi sõidab. Minu kuuläbisõit jääb 500-1000km vahele ja mul ei tasu paigaldusega seotud kulud ennast kunagi ära. Aga kui oleks ka vaja palju sõita siis ikkagi valiks väiksema mootoriga bensuka mitte diisli või gaasiseadmega auto.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
04.06.2013 at 21:06 |
|
cartmann |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Kui lihtsalt see kastikate eemaldatav on?
____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing |
06.06.2013 at 16:50 |
|
Check Engine |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Sellel vist on silindrite väljalülitamine ka peal või? |
06.06.2013 at 19:36 |
|
antennimees |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
quote: cartmann: Kui lihtsalt see kastikate eemaldatav on?
Kastikatte eemaldamine on veel keeruline. Tagumine osa kus on tõsteamort on lihtne, 2 splinti välja ja lahti aga esiosa tuleb natuke modifitseerida, et saaks ka splintidega lahti. Praegu tuleb 6 mutrit ära keerata. Äratõstmiseks aga ikkagi 2 meest vaja kuna ta päris suur ja raske ka.
quote: Check Engine: Sellel vist on silindrite väljalülitamine ka peal või?
Silindrite väljalülitamine täitsa olemas ja niipalju kui sõitud nüüd olen ei ole tema toimimisest küll aru saanud või toimib ta nii märkamatult. Magnumil on ka see süsteem peal aga seal sai see välja lülitatud kuna jubedalt häiris viivitus mis tekkis silindrite tagasi tulemisega.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
06.06.2013 at 20:28 |
|
cartmann |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Kuna nelivedu puudu siis, kas taga monomähkija v6i ikka 2 vedu?
____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing |
07.06.2013 at 05:32 |
|
antennimees |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
quote: cartmann: Kuna nelivedu puudu siis, kas taga monomähkija v6i ikka 2 vedu?
Taga on ikka lukk sees tehasest, testitud ja töötab ka.
Täna sai siis natuke nokitud auto kallal. Mõne päeva sõiduga oli kõrvu jäänud 3 probleemi. Esiteks linnakiirusel miskit tegi kulunud rattalaagri häält, teiseks maja seina ääres sõites oli kuulda miskit kilinat ja kolmandaks tagurdama hakates tegi miski krõnksti. Vaatasin siis täna üle ja selgus et kogu jama põhjustas tagapidurite hobuseraua kujuline vedru mis oli pooleks läinud ja kohises, kilises ning krõnksus. Sai uus vedru tellitud aga ajutiselt sai olemasolev kokku keevitatud. Arvatavasti vedru omadused viletsamad aga vähemalt hoiab klotse kuni uue saabumiseni koos. Koju sõites vähemalt enam kõrvalisi hääli kuulda polnud. Muidu sõidu kohta ainult kiidusõnad, oluliselt mugavam kui Magnumiga sõita (eks kõrge rehv ja auto kaal suurem). Küttekulu kohta oskan ehk järgmine nädal miskit juba öelda sest kolmapäeval sai paak täis võetud ja eks ma miskise paarisaja miili pärast võtan uuesti täis. Saab puhta linnakulu teada. Läbisõit oli ostes 54170 miili ja isegi service raamat oli kaasas.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
07.06.2013 at 21:17 |
|
Martin460 |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Nelivedu on vaja, et AB Show-l saaks lossimüüri taga muruplatsil uhkemalt manööverdada
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
08.06.2013 at 18:00 |
|
antennimees |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Eile õhtul läksid siis uued rattad alla. Eriti suuremad ei saanud aga visuaalne pilt jäi parem kuna veljed mustad. Nüüd vaja veel lisaandurid rehvidesse hankida kuna muidu jääb TPMS tuluke põlema. Veljed siis 18x8 ET 0 ja esirehvid 265/60 ning tagarehvid 285/60. Erinevus õnneks nii väike diameetris, et traction control veel ilmaasjata nokkima ei hakka, aga tundlikumaks läks küll. Pilt ka:
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
15.06.2013 at 19:06 |
|
antennimees |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Nüüdseks siis selgunud ka puhas linnakulu mis enamuses koosneb hommikuti 5km ja õhtul ka 5km, muidugi on ka pikemaid otsi ja mitte eriti palju ummikuid. Kulu on siis 16,2 liitrit sajale, mis osutus üllatavalt positiivseks kuna ei ole eriti tagasihoidlik gaasipedaaliga. Nokitsetud niipalju, et arnatuuri sai lisatud DIC ( driver information center) nupud. Väga lihtne modifikatsioon kuna pistik on armatuuri taga olemas ja lüliti koht ka olemas vaja ainult esiplastikusse auk lõigata. Nüüd on siis armatuuris näha ka seda millal auto kasutab 4 silindrit ja millal 8 silindrit. 4 silindrit on kasutuses ainult siis kui koormust ei ole ehk siis see aeg kui gaasipedaal üleval või hästi õrnalt vajutades. Kui on vaja jõudu on alati 8 silindrit. Sellel põhjusel pole 4 silindri kasutamine mind ka häirinud nagu oli Magnumiga kus sai see süsteem suht kohe välja lülitatud. Täna vahetus ka originaal summuti Simonsi resonaatori vastu ja hääl läks mõnusalt madalaks müdinaks, kuulda vähemalt, et ikka V8. Pilti ka:
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
20.06.2013 at 22:18 |
|
kamamell |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Kütusekulu siis sama mis mu 3.5 V6 Pacifical. Puhas linnasõit. |
20.06.2013 at 23:01 |
|
illinois |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Väga mõistlik. Mul Dodge Ram 1500 Hemi linnas oli ca 18. Trip Tallinn-Budapest-Tallinn (kokku 50h ja 4800km) kütuse kulu 10.5. Nii et see poole mootori teema täitsa töötab. |
21.06.2013 at 20:02 |
|
ramman |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
quote: antennimees: Nüüd on siis armatuuris näha ka seda millal auto kasutab 4 silindrit ja millal 8 silindrit. 4 silindrit on kasutuses ainult siis kui koormust ei ole ehk siis see aeg kui gaasipedaal üleval või hästi õrnalt vajutades. Kui on vaja jõudu on alati 8 silindrit.
Vbl loll küsimus, aga milliseid silindreid ta kasutab, kui pooled on välja lülitatud? Kas üht poolt mootorist või muutub asi V4-ks? Kas mingi aja tagant vahetab ka välja lülitatavaid silindreid, et mootorit võrdsemalt ''kulutada'', kui nelja löögi jõul liigub?
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
22.06.2013 at 00:51 |
|
antennimees |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
quote: ramman: quote: antennimees: Nüüd on siis armatuuris näha ka seda millal auto kasutab 4 silindrit ja millal 8 silindrit. 4 silindrit on kasutuses ainult siis kui koormust ei ole ehk siis see aeg kui gaasipedaal üleval või hästi õrnalt vajutades. Kui on vaja jõudu on alati 8 silindrit.
Vbl loll küsimus, aga milliseid silindreid ta kasutab, kui pooled on välja lülitatud? Kas üht poolt mootorist või muutub asi V4-ks? Kas mingi aja tagant vahetab ka välja lülitatavaid silindreid, et mootorit võrdsemalt ''kulutada'', kui nelja löögi jõul liigub?
Välja lülitatakse ühelt poolt 2 keskmist ja teiselt poolt 2 äärmist nii, et muutub ikka V4 ks. Armatuuris ka kirjana seda näha, vastabalt siis V8 mode ja V4 mode. Silindreid lülitatakse välja nii, et pannakse kinni pihustid ja hüdrotõukuritest lastakse surve maha ja mõlemad klapid jäävad suletuks. Üles minnes tekib siis kolvi peale rõhk mis siis alla tulles surub kolbi. Lõppkokkuvõttes jõukadu pole. Kuna süsteem on seotud hüdrotõukuritega siis silindreid vahetada ei saa nii, et välja lülitatakse alati samu silindreid (numbriliselt siis 2 ja 4 ühelt poolt ning 1 ja 7 teiselt poolt). Kulumine pole vist eriti probleemiks kuna silndreid lülitatakse välja ainult väikestel koormustel.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
22.06.2013 at 08:17 |
|
90Deville |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Oled uurinud ka, kuidas see süsteem oma olemuselt tundub, et kas ntx 10a pärast peaks palju permanetselt v4 olekus kastikaid ringi liikuma? Vastupidavust siis pean silmas.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
22.06.2013 at 08:43 |
|
BENBEN |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Nende mootorite juures on pikaealisuse sünonüümiks tehasest määratud õlimargi kasutamine. Omal ajal sai nähtud küll Hemi´sid millele sisse topitud "see on palju parem õli", mis töötasid sama häälega kui diisel. Rääkimata sellest, et mingit silindrite väljalülimist ei toimunud.
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range") |
22.06.2013 at 09:59 |
|
Max3,0 |
GMC Sierra '07 C1500 5.3 320hp
Täitsa kombekas liikur ja täitsa võiks sõita, aga jah ka mina olen seisukohal, et see auto peab nelivedune olema. Sellisel loomal on ikka point kui meie talves, kus enamus ajast viimasel ajal puhast asfaldi ei näe ja poliitiika on üha vähem soola (mis on hea), siis sellega nelivedusena liigelda on ikk a hoopis teine tubakas. Oles mõned talve nelivedu harrastanud, siis rääkigem mida igan es see on ikka klass omaette. Originaal velg suurema rehviga, vähemalt pildilt tundub oleks kenam ehk olnud. Auto üldiselt on siiski lahe ja meeldib see mudel enam kui sama aja ram.
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
22.06.2013 at 11:34 |
|