Poster |
Message |
Rand22 |
Dodge Charger 2.7 V6 2006
Tere, sooviks veidi infot sellise isendi kohta, on kellegil kogemusi sellise autoga, kas tekitavad palju peavalu. |
04.12.2013 at 21:33 |
|
Vanaisa Moderator |
Dodge Charger 2.7 V6 2006
https://www.google.com/search?q=Dodge+Charger+2.7+V6+2006&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:unofficial&client=firefox-aurora&channel=rcs#channel=rcs&q=2006+dodge+charger+consumer+review&revid=134781191&rls=org.mozilla:en-US:unofficial
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
04.12.2013 at 21:37 |
|
vaaramaa |
Dodge Charger 2.7 V6 2006
quote: Rand22: Tere, sooviks veidi infot sellise isendi kohta, on kellegil kogemusi sellise autoga, kas tekitavad palju peavalu.
Ei soovita omasin seda autot 2006 2.7 suur suur peavalu, ainult remondi. Sain õigel ajal lahti 2 kuud hiljem lendas käigukast.Esisilda jäädki remontima |
27.02.2014 at 02:47 |
|
Olds |
Dodge Charger 2.7 V6 2006
Eks see ole suuresti kinni hooldamises.Ükski auto ei sõida lõputult kui rohkem ja vähem vajaminevad serviced vahele jätta.Tuttav omab samasugust autot ja ainukene mille üle kurdab on see, et tüdines kiiresti V6 mootorist. Ehk siis nagu nimi Charger vihjab, peaks kapoti all siiski V8 konfiguratsioon olema
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
27.02.2014 at 05:59 |
|
DevilDeVille |
Dodge Charger 2.7 V6 2006
Kuna enamus inimesi ei raatsi iga tuhande kilomeetri tagant õli vahetada, on enamus neist 2.7 ikaldustest puccinis. Kui ilmtingimata kuuepotist vaatad, siis 3.5 on okei. Töötab ja kütusekulu on sama. Samas liigub mõnevõrra paremini.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
27.02.2014 at 10:35 |
|
Olds |
Dodge Charger 2.7 V6 2006
quote: DevilDeVille: Kuna enamus inimesi ei raatsi iga tuhande kilomeetri tagant õli vahetada, on enamus neist 2.7 ikaldustest puccinis.
Kurb,aga tõsi- meie inimene ei raatsi tavaliselt osta korraliku brändi õli ja arvab, et odava otsa õlid on vägagi sobivad nende autosse.Samuti vahetatakse õli 20.000 kui mitte pikema intervalli tagant...samas endale alla Icepeak jope ja Puma jalanõude ei lubata
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
28.02.2014 at 09:30 |
|
AK1 |
Dodge Charger 2.7 V6 2006
quote: Olds: quote: DevilDeVille: Kuna enamus inimesi ei raatsi iga tuhande kilomeetri tagant õli vahetada, on enamus neist 2.7 ikaldustest puccinis.
Kurb,aga tõsi- meie inimene ei raatsi tavaliselt osta korraliku brändi õli ja arvab, et odava otsa õlid on vägagi sobivad nende autosse.Samuti vahetatakse õli 20.000 kui mitte pikema intervalli tagant...samas endale alla Icepeak jope ja Puma jalanõude ei lubata
Autost ju odav õli välja ei paista teistele...
Nii see eestlase suhtumine enamusel ongi autodesse. Kui 5a jooksul pidi midagi vahetama siis on auto kohe räige logu ja koguaeg pidi remontima. |
28.02.2014 at 10:15 |
|
DevilDeVille |
Dodge Charger 2.7 V6 2006
Nuh, viie aasta jooksul ma ei tahaks vahetamise osas suurt peale pidruni kuluosade ja stabikakontide millestki kuulda. Olid ajad, kus suudeti selliseid autosid teha, järelikult on küsimus tahtmises, mitte võimekuses.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
28.02.2014 at 10:21 |
|
rai |
Dodge Charger 2.7 V6 2006
Tehakse ka praegu selliseid autosid. |
01.03.2014 at 12:15 |
|
DevilDeVille |
Dodge Charger 2.7 V6 2006
quote: rai: Tehakse ka praegu selliseid autosid.
Ära siis salatse, lase ikka rahval ka targemaks saada
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
01.03.2014 at 15:12 |
|