Chevrolet Master Deluxe 1938Jäi siis näppu pirital hoopis muud autot vaatamas käies sellises olukorras Chevrolet Master Deluxe 1938.
Autol olemas ka miskine vene pass. auto on viimased 22 aastat seisnud.
Mingisugused tiivad ka veel alles ilmselt annaks kuju taastada ja vormid võtta.
Peal on kahjuks juba mingisugune gaz 51 mootor ja minujaoks tundmatud sillad.
Klaasid tunduvad orginaalid ja terved.
Äkki keegi teab rääkida kuidas siukse masina arvele saamisega on. ja kas asjal ka miskine väärtus on.
Huvitaks kas lähiümbruskonnas mingeid osi ka talle liigub või tuleks puuduolevad jupid omakätega valmistada. Ühesõnaga mis temast üldse teha tasuks.
Chevrolet Master Deluxe 1938Meie peame ütlema, et mida temast teha tasuks? Nagu öeldakse fotograafide kohta, et kiireim viis fotograafiaga raha teenida on...müü oma kaamera!
Antud juhul tasuks teha täpselt seda mida ise tahad
Chevrolet Master Deluxe 1938Liivaprits on nüüdseks juba kokkulepitud ja makstud.
pean kere raamilt maha tõstma ja kõik jubinad lennusadamasse toimtama.
kellegil ideid äkki mis sillad alla võiks aretada. nii et lehtvedrud jääks ja hiljem miskise normaalsema velje alla saaks panna. mingi levinuma usaka pealt äkki.
quote:Fastumgel: Liivaprits on nüüdseks juba kokkulepitud ja makstud.
pean kere raamilt maha tõstma ja kõik jubinad lennusadamasse toimtama.
kellegil ideid äkki mis sillad alla võiks aretada. nii et lehtvedrud jääks ja hiljem miskise normaalsema velje alla saaks panna. mingi levinuma usaka pealt äkki.
Kogu selle vana raami võid suht kaugele visata, alla pane nn Caprice raam elik B-body. Originaaltehnika puudumist ei pea ka taganutma, sest tehase ridakuus nüüd viiekümneühest küll millegipoolest suurem õnnistus pole. Niisamuti kepikast. Puuduolevaid detaile (peale kere enda) saad mikimaal spetsialiseerunud lavkadest kõiki taastoodanguna.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Chevrolet Master Deluxe 1938 Selle raha eest hea ost ju. Kui muidugi kere taastamatu pole. Ideaalne custom projekti toorik. Originaali pole mõtet sellises seisus autot ajama hakata, kuna ta kallal on käinud külasepad ja kõik on tehtud vene ajal sita, tati, naela, paela ja traadiga. Ühesõnaga keerati külge mis kätte saada oli.
Ilmselt on jah kõige mõistlikum see raam sealt minema visata ja mingi uuema raami peale aretada. Jääb ära igasugune aretamine, sobitamine(nt mootor, sillad) ja saad kohe toimiva põhja. Tiivad vast ameerikamaal saadaval.
Igatahes jõudu mõtlemisel-ehitamisel. Minumeelest annab päris kobe asi kokku ehitada.
quote:Autol olemas ka miskine vene pass. auto on viimased 22 aastat seisnud.
Kui need Gaz-51 mootor ja UAZ-i sillad (silma järgi tundub esisild pärit tagaveoliselt UAZ-ilt) on kuidagi seal tehnilises passis kajastatud, siis on kõige valutum jätta asi "as it is", taastada rubla-ajastu olukord ja üritada ARKis lihtsalt uued dokumendid saada.
Kõik need raamide vahetused ja värgid, mida kõik targad siin soovitavad lähevad mõiste alla "omavalmistatud sõiduk" - sa pead olema valmis tõestama eksperdile asjade pidavust, alati on kindlam kasutada tehakse seeriatoodangu tükke, kus sa ei pea hakkama kellelegi tõestama, et su ise leiutatud õõtshoovad tugevusvarult piisavad on.
Tollal sellel autol olnud tehnika on analoogse väljanägemise ja sooritusnäitajatega.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
quote:Autol olemas ka miskine vene pass. auto on viimased 22 aastat seisnud.
Kui need Gaz-51 mootor ja UAZ-i sillad (silma järgi tundub esisild pärit tagaveoliselt UAZ-ilt) on kuidagi seal tehnilises passis kajastatud, siis on kõige valutum jätta asi "as it is", taastada rubla-ajastu olukord ja üritada ARKis lihtsalt uued dokumendid saada.
Kõik need raamide vahetused ja värgid, mida kõik targad siin soovitavad lähevad mõiste alla "omavalmistatud sõiduk" - sa pead olema valmis tõestama eksperdile asjade pidavust, alati on kindlam kasutada tehakse seeriatoodangu tükke, kus sa ei pea hakkama kellelegi tõestama, et su ise leiutatud õõtshoovad tugevusvarult piisavad on.
Tollal sellel autol olnud tehnika on analoogse väljanägemise ja sooritusnäitajatega.
Mis omavalmistatud sõidukist me räägime? Võtad arvele vanade vene papritega ja seejärel muudad asja sõidetavaks inimlike sõlmedega.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Chevrolet Master Deluxe 1938Seda teed ei soovitata küll minna, kui soov on midagi "chopata" või kustomiseerida, siis vormistada ka kohe ära õigesti, et hiljem keegi hõlma ei hakka.
See, mida sa soovitad, on ebalegaalne tegevus üsna suurte rahade mängu panekuga, enne on tungivalt soovitatav liiklusregistri tehnoosakonnaga konsulteerida.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Chevrolet Master Deluxe 1938Ma isiklikult arvan ristivastupidi (ja samas loodan et mul poleks õigus), et ARK on selle projekti puhul kõikseväiksem mure Sarnaseid asju on tehtud ja tehakse ka edaspidi, vt näiteks Märt Aarne poolt tehtud Lincoln Zephyr. See aastaarv annab ikka palju andeks, lihtsalt tööd tuleb kvaliteetselt teha.
Kõigepealt tuleks ikka mõelda kuidas kere metallosa iseseisvaks (sõna otseses mõttes) saada, siis muretseda legaliseerimise pärast - võimalik et töömaht on nii suur, et viimane probleem langeb iseenesest ära.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
10.12.2013 at 00:18
2 edits. Last edited 10.12.2013 at 00:21 by Jesper
Chevrolet Master Deluxe 1938Kas sellest Aarne leiutisest üldse midagi sai - ära ta silmapiirilt kadus ja rohkem pole sellest midagi kuulnud?
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
Chevrolet Master Deluxe 1938Kuulu pärast vist olla rahad lõppenud....
Kõnealuse nõukaaegse pärandiga sevi puhul tekib küsimus, kas tegu on sama isendiga mida keegi kodanik kasutajnimega duubzu kunagi ehitama kukkus
Mingi aeg olla selline kerekoorik mingi krundi all ka müügis olnud röögatu summaga.....
quote:Motorist:Kõnealuse nõukaaegse pärandiga sevi puhul tekib küsimus, kas tegu on sama isendiga mida keegi kodanik kasutajnimega duubzu kunagi ehitama kukkus