register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Master Deluxe 1938  
Poster Message
Fastumgel
Chevrolet Master Deluxe 1938
Jäi siis näppu pirital hoopis muud autot vaatamas käies sellises olukorras Chevrolet Master Deluxe 1938.
Autol olemas ka miskine vene pass. auto on viimased 22 aastat seisnud.








Mingisugused tiivad ka veel alles ilmselt annaks kuju taastada ja vormid võtta.



Peal on kahjuks juba mingisugune gaz 51 mootor ja minujaoks tundmatud sillad.



Klaasid tunduvad orginaalid ja terved.



Äkki keegi teab rääkida kuidas siukse masina arvele saamisega on. ja kas asjal ka miskine väärtus on.
Huvitaks kas lähiümbruskonnas mingeid osi ka talle liigub või tuleks puuduolevad jupid omakätega valmistada. Ühesõnaga mis temast üldse teha tasuks.

Igasugune info teretulnud.

Rainer.

07.12.2013 at 21:23
Astro SS
Chevrolet Master Deluxe 1938
Puht dportlikust huvist küsiks palju see pill maksis?

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
07.12.2013 at 21:58
Fastumgel
Chevrolet Master Deluxe 1938
Mina sain ta 300.- euro eest.
07.12.2013 at 22:04
PTC
  
Chevrolet Master Deluxe 1938
pigem võiks ebayst vaadata mida sellisele autole pakutakse.
07.12.2013 at 22:21
Martin460
Chevrolet Master Deluxe 1938
Meie peame ütlema, et mida temast teha tasuks? Nagu öeldakse fotograafide kohta, et kiireim viis fotograafiaga raha teenida on...müü oma kaamera!
Antud juhul tasuks teha täpselt seda mida ise tahad :)

____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007
07.12.2013 at 23:18
Fastumgel
Chevrolet Master Deluxe 1938
Liivaprits on nüüdseks juba kokkulepitud ja makstud.
pean kere raamilt maha tõstma ja kõik jubinad lennusadamasse toimtama.

kellegil ideid äkki mis sillad alla võiks aretada. nii et lehtvedrud jääks ja hiljem miskise normaalsema velje alla saaks panna. mingi levinuma usaka pealt äkki.
07.12.2013 at 23:28
DevilDeVille
  
Chevrolet Master Deluxe 1938
quote:
Fastumgel: Liivaprits on nüüdseks juba kokkulepitud ja makstud.
pean kere raamilt maha tõstma ja kõik jubinad lennusadamasse toimtama.

kellegil ideid äkki mis sillad alla võiks aretada. nii et lehtvedrud jääks ja hiljem miskise normaalsema velje alla saaks panna. mingi levinuma usaka pealt äkki.

Kogu selle vana raami võid suht kaugele visata, alla pane nn Caprice raam elik B-body. Originaaltehnika puudumist ei pea ka taganutma, sest tehase ridakuus nüüd viiekümneühest küll millegipoolest suurem õnnistus pole. Niisamuti kepikast. Puuduolevaid detaile (peale kere enda) saad mikimaal spetsialiseerunud lavkadest kõiki taastoodanguna.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
08.12.2013 at 09:30
Timo
  
Chevrolet Master Deluxe 1938
Selle raha eest hea ost ju. Kui muidugi kere taastamatu pole. Ideaalne custom projekti toorik. Originaali pole mõtet sellises seisus autot ajama hakata, kuna ta kallal on käinud külasepad ja kõik on tehtud vene ajal sita, tati, naela, paela ja traadiga. Ühesõnaga keerati külge mis kätte saada oli.
Ilmselt on jah kõige mõistlikum see raam sealt minema visata ja mingi uuema raami peale aretada. Jääb ära igasugune aretamine, sobitamine(nt mootor, sillad) ja saad kohe toimiva põhja. Tiivad vast ameerikamaal saadaval.
Igatahes jõudu mõtlemisel-ehitamisel. Minumeelest annab päris kobe asi kokku ehitada.

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
08.12.2013 at 12:22
Master37
Chevrolet Master Deluxe 1938
Mul sama mudel `37 praegu käsil
Annan veits nõu ja tahaks veits abi
566 84 127 Mart
08.12.2013 at 16:53
vvt
  
Chevrolet Master Deluxe 1938
quote:
Autol olemas ka miskine vene pass. auto on viimased 22 aastat seisnud.

Kui need Gaz-51 mootor ja UAZ-i sillad (silma järgi tundub esisild pärit tagaveoliselt UAZ-ilt) on kuidagi seal tehnilises passis kajastatud, siis on kõige valutum jätta asi "as it is", taastada rubla-ajastu olukord ja üritada ARKis lihtsalt uued dokumendid saada.
Kõik need raamide vahetused ja värgid, mida kõik targad siin soovitavad lähevad mõiste alla "omavalmistatud sõiduk" - sa pead olema valmis tõestama eksperdile asjade pidavust, alati on kindlam kasutada tehakse seeriatoodangu tükke, kus sa ei pea hakkama kellelegi tõestama, et su ise leiutatud õõtshoovad tugevusvarult piisavad on.

Tollal sellel autol olnud tehnika on analoogse väljanägemise ja sooritusnäitajatega.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
09.12.2013 at 11:38
DevilDeVille
  
Chevrolet Master Deluxe 1938
quote:
vvt:
quote:
Autol olemas ka miskine vene pass. auto on viimased 22 aastat seisnud.

Kui need Gaz-51 mootor ja UAZ-i sillad (silma järgi tundub esisild pärit tagaveoliselt UAZ-ilt) on kuidagi seal tehnilises passis kajastatud, siis on kõige valutum jätta asi "as it is", taastada rubla-ajastu olukord ja üritada ARKis lihtsalt uued dokumendid saada.
Kõik need raamide vahetused ja värgid, mida kõik targad siin soovitavad lähevad mõiste alla "omavalmistatud sõiduk" - sa pead olema valmis tõestama eksperdile asjade pidavust, alati on kindlam kasutada tehakse seeriatoodangu tükke, kus sa ei pea hakkama kellelegi tõestama, et su ise leiutatud õõtshoovad tugevusvarult piisavad on.

Tollal sellel autol olnud tehnika on analoogse väljanägemise ja sooritusnäitajatega.

Mis omavalmistatud sõidukist me räägime? Võtad arvele vanade vene papritega ja seejärel muudad asja sõidetavaks inimlike sõlmedega.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
09.12.2013 at 12:30
vvt
  
Chevrolet Master Deluxe 1938
Seda teed ei soovitata küll minna, kui soov on midagi "chopata" või kustomiseerida, siis vormistada ka kohe ära õigesti, et hiljem keegi hõlma ei hakka.
See, mida sa soovitad, on ebalegaalne tegevus üsna suurte rahade mängu panekuga, enne on tungivalt soovitatav liiklusregistri tehnoosakonnaga konsulteerida.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
09.12.2013 at 20:10
Jesper
 
Chevrolet Master Deluxe 1938
Ma isiklikult arvan ristivastupidi (ja samas loodan et mul poleks õigus), et ARK on selle projekti puhul kõikseväiksem mure :) Sarnaseid asju on tehtud ja tehakse ka edaspidi, vt näiteks Märt Aarne poolt tehtud Lincoln Zephyr. See aastaarv annab ikka palju andeks, lihtsalt tööd tuleb kvaliteetselt teha.

Kõigepealt tuleks ikka mõelda kuidas kere metallosa iseseisvaks (sõna otseses mõttes) saada, siis muretseda legaliseerimise pärast - võimalik et töömaht on nii suur, et viimane probleem langeb iseenesest ära.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
10.12.2013 at 00:18 2 edits. Last edited 10.12.2013 at 00:21 by Jesper
rnx69
 
Chevrolet Master Deluxe 1938
Kas sellest Aarne leiutisest üldse midagi sai - ära ta silmapiirilt kadus ja rohkem pole sellest midagi kuulnud?

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
29.12.2013 at 23:45
Motorist
  
Chevrolet Master Deluxe 1938
Kuulu pärast vist olla rahad lõppenud....

Kõnealuse nõukaaegse pärandiga sevi puhul tekib küsimus, kas tegu on sama isendiga mida keegi kodanik kasutajnimega duubzu kunagi ehitama kukkus???
Mingi aeg olla selline kerekoorik mingi krundi all ka müügis olnud röögatu summaga.....

____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
30.12.2013 at 13:15
wax
 
Chevrolet Master Deluxe 1938
quote:
Motorist:Kõnealuse nõukaaegse pärandiga sevi puhul tekib küsimus, kas tegu on sama isendiga mida keegi kodanik kasutajnimega duubzu kunagi ehitama kukkus???


eks sama ikka :) http://fotoalbum.ee/photos/duubzu/sets/1217639


aga see auto on peaaegu valmis, vaja vaid doonor leida, ja siis... :D


30.12.2013 at 14:21 2 edits. Last edited 30.12.2013 at 20:15 by wax
viplala
Chevrolet Master Deluxe 1938
Mis auto on valmis ja mis doonor?
30.12.2013 at 20:46
Fastumgel
Chevrolet Master Deluxe 1938
Ei auto pole valmis veel.

pean plaani et paneks grand cherokee raami koos kogu mootorite ja värkidega.
ja katsuks säilitada orginaal välimuse

eelime projekt saab kohe kohe lõpusirgele siis aega rohkem sellega tegelda
17.05.2014 at 12:02
kadjakas
Chevrolet Master Deluxe 1938
See plaan õnne ei too, Grand Cherod on kandevkerega.

quote:
Fastumgel: ....
pean plaani et paneks grand cherokee raami koos kogu mootorite ja värkidega.
....
17.05.2014 at 13:19 1 edit. Last edited 17.05.2014 at 13:21 by kadjakas
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Master Deluxe 1938  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.