register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : split: Rootsist auto ostmise eripärad  
Poster Message
krss
  
split: Rootsist auto ostmise eripärad
quote:
DevilDeVille: Kui piider muidugi estniska mafiale müüa julgeb üldse.
Mulle jäänud mulje, et see on juba kujunenud tõsiseimaks probleemiks Rootsist autot ostes. Petised on seal jamasid kokku keeranud, ajakirjandus on omakorda vindi üle keeranud ja rahvas täiesti ära hirmutatud. Mitu head diili seetõttu omal katki jäänud ja ma nüüdseks sisuliselt juba loobunud mõttest, et Rootsist veel midagi mõistlikul viisil tuua on võimalik. Sama probleemi otsa komistanud isegi automüügiplatsidel-poodides. Iseasi, kui just omal mõnda kodustatud rootslast ei juhtu olema, kelle nimele auto vahepeal kirjutada.

____________________________
Hobiautosid kokku üle 1000kW. Juba Einstein teadis, et aeg kulgeb seda aeglasemalt, mida kiiremini me ise liigume.
18.07.2015 at 22:48
90Deville
 
split: Rootsist auto ostmise eripärad
Sellest pole km teema puhul kasu ju
Ma muidu olen nö paberitega svensson
Aga müüdud pole seal välismaalastele autosid mitte kunagi, vähemalt mitte minu u 15a autode sariostja kogemuse pöhjal. Kunagi sai ikka väga haigelt vöimeldud et saaks ilma rootsi isikukoodita auto kätte, enam isegi taha möelda sellest.
Vähemalt toimib see arki süsteem enamvähem möistlikult nüüd, et vötad siin arvele siis kustub sealt ära, vanasti oli ka sellega kellad ja sai igasugu passikoopiatega edasitagasi joosta nagu marutöbine mäger....

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
19.07.2015 at 08:44 1 edit. Last edited 19.07.2015 at 08:48 by 90Deville
blood
 
split: Rootsist auto ostmise eripärad
Vabandan, et teemat solgin aga kas ma saan aru, et Rootsis ei olegi auto müümine või selle raha vastu vahetamine svenssonile prioriteetne?
Kas siis see tõesti on kõik võimatu: st lähen svenssonile külla rahapakk näppus ja soovin vastu pabereid, autot ning miskit ostu/müügi tehingut kujutavat paberit. Seejärel sõidaks autoga EV-ki ja võtaks meie ARK-s arvele. Kus see point on, et seda ei soovita teha? Muidugi kui vaadates svenssonite kuulutusi siis ega nad ei hiilga ka oma kuulutuses lisapiltide või lisainfo panekuga- kohati tundubki, et müümine pole prioriteet.

____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008
19.07.2015 at 17:07
90Deville
 
split: Rootsist auto ostmise eripärad
Asi on paberimajanduses.
Rootsis kohalikule autot müües täidetakse koos ostjaga ühe teh.passi poole tagumine külg uue omaniku andmetega ja saadetakse postiga registrisse, kus tehakse omanikuvahetus ja uuele oamnikule saabuvad passi mölemad pooled koju nädala jooksul.
Nüüd, kuna eestlastel ei ole kohalikku aadressi ja isikukoodi, siis tuleks see pass muidugi tagasi vanale omanikule paari päevapärast, seletusega et uut omanikku pole olemas.
Probleem kui selline on, et eesti ark nöuab rootsi teh passi mölemat ja viimast välja antud poolt, mida aga rootslased ei taha käest anda sest passi pealgi on kirjas et seda ei tohi enda käest ära anda muuks kui vaid registrisse saatmiseks. Ja nad on üsna tühmid kah, sa vöid neile juba helistades rääkida umbes neli korda, et sul pole id koodi ja et sa viid auto minema ning nädala jooksul see kaob svenssoni nimelt, ja siis kohale jöudes avastada et inimene nagu kuuleks sellest köigest esmakordselt ja ei nöustu mingil tingimusel sulle enam autot müüma, täiesti tavaline keiss. Lihtsalt kardetakse et auto jääbki igaveseks enda nimele ja siis saad kogu elu aastas 65 seki registris hoidmise tasu maksta, isegi kui auto arvelt ajutiselt kustutatud nagu enamus seisvatest autodest tavaliselt on. Pluss igasugu kartused kiiruskaamerate ja parkimistrahvide ees, mis on möistetav muidugi.
Otse loomulikult on ka möistvamaid inimesi ja siis on veel ka lihtsalt pohhuiste, aga mingit erilist garantiid et auto sulle siiski müüakse ei ole.
On mingid transiitnumbrid ja keemia leiutatud a see vötab nädalaid aega ja reeglina ei viitsi keegi mässata sellega.

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
19.07.2015 at 17:23
ziim_
split: Rootsist auto ostmise eripärad
Transiitnumbritega seoses tuli meelde, et Transportstyrelsen keeldus ennem transiite väljastamast, kui pole ette näidata sihtkohariigi kindlustust. WTF nagu? Aasta oli siis mingi 2008.
Märgiks veel, et minu nimel olev Rootsi registris auto läks arvelt maha alles 2 kuud peale Eestis registreerimist. Ilmselt meie MNT kummivenitamine?
19.07.2015 at 20:28
90Deville
 
split: Rootsist auto ostmise eripärad
See mahaminemise aeg on jah random tegelikult, mul on olnud juhuseid kahest päevast kolme kuuni.
Ei teagi kes seal rohkem kummi venitab a kaldun arvama et eesti ark siiski.

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
19.07.2015 at 20:33
krss
  
split: Rootsist auto ostmise eripärad
quote:
90Deville: See mahaminemise aeg on jah random tegelikult, mul on olnud juhuseid kahest päevast kolme kuuni.
Ei teagi kes seal rohkem kummi venitab a kaldun arvama et eesti ark siiski.
Mul viimasel korral venis see juba üle poole aasta ja kuna Rootsi omanikku muudkui ähvardati maksudega, siis tüütasin ka ARKi sihikindlalt kogu see aeg. Eesti ARKist saadeti mulle emailide koopiad, et nende poolt läksid tõesti kõik dokumendid-avaldused edasi kohe siin arvele võtmise päeval. Rootsi poolt tuli vastu aga mingit täielikku häma nii ARKi kui ka Rootsis endise omaniku päringute kohta. Kuna rootslase nõue oleks pöördunud minu vastu, oli hea põhjus pöörduda DASi juristide poole ning kohtusse pöördumisega ähvardades tuli lõpuks Rootsi poolt kirjalik vabandus ning kustutati auto seal arvelt sama kuupäevaga, mil see Eestis arvele võeti (st tagasiulatuvalt). Ebaõiglaselt väljastatud maksudega ei viitsinud jännata, kuna see summa polnud suur. Ehk siis rootslastel on täielikult põhjendatud mitte usaldada OMA ametnikke ning jamade vältimiseks on lihtsam mitte müüa autot väljaspoole riiki. ARK aktsepteerib ka seda, kui lähed ühe tehnilise passi poolega arvele võtma, aga siis teevad nad päringu Transportstyrelseni ja sellele kipub kuluma ca nädal, enne kui auto lõpuks arvele saab. Samas oli sõbral ka tore juhus, kus ärahirmutatud automüüja oli otsustanud selle aja jooksul esitada avalduse kadunud tehnilisese passi kohta, talle väljastati uus pass ning see osa, millega Eestis ARKi läks, oli selleks hetkeks juba kehtetu... pärast lahendasid mõnda aega seda suppi ja said ka lahendatud lõpuks. Neist viimastest kommentaaridest tulebki välja see, miks ma enam ei jaksa lollustega tegeleda, kuigi varasemalt pole omal probleeme olnud - varem ikka on antud külma kõhuga nii kollane kui sinine paber koos autoga mu kätte ja pole ma kunagi ka seda usaldust kuritarvitanud.

____________________________
Hobiautosid kokku üle 1000kW. Juba Einstein teadis, et aeg kulgeb seda aeglasemalt, mida kiiremini me ise liigume.
19.07.2015 at 22:55
blood
 
split: Rootsist auto ostmise eripärad
Kuna rootsi oluliselt ligemal kui USA ning valik parem kui Eestis siis olen sealt poolt kuulutusi ikka vaadanud ja otsinud sobivat. Nüüd kõike seda lugedes kaoks nagu isu üldse ära.

____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008
20.07.2015 at 19:22
ziim_
split: Rootsist auto ostmise eripärad
Ost kulgeb muretult, kui leiad svenssonite hingekirjas oleva usaldusväärse eestlase näiteks.
20.07.2015 at 21:28
alarmees
split: Rootsist auto ostmise eripärad
Blocketist kuulutusi sirvides võib vägagi tihti silmada nö nõuet, et auto müüakse vaid rootsikeelt rääkivale inimesele. Nagu eelpool mainiti siis on soovitav leida keegi inimene, kel Rootsi ID olemas. Kõigepealt kirjutada tema nimele, ta annab mõlemad passipooled kaasa ja vupsti, sõidad Eestisse autoga.
20.07.2015 at 21:29
tqhq.ee foorum : Vaba teema : split: Rootsist auto ostmise eripärad  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.