Poster |
Message |
blazerik |
Tüübikinnituse vajalikkus
Tere kaasfoorumlased!
Mitu ööd ja päeva on piinanud mõte tuua USA auto mõnest lähiriigist (Soome, Rootsi, Läti, Leedu). Küll, aga tekitab palju segadust tüübikinnituse nõue.
Kas saan õigesti aru, et enne 97. aastat toodetud autol seda vaja ei ole ja saab arvele nagu iga teise toodud auto?
Mis kadalipp tuleb läbida siis, kui toon auto, mille sarnast on Eestis enne arvele võetud? Näiteks 99. aasta Chevrolet Blazer või mõni muu levinum maastur.
Pea on pulki täis, keegi võiks pajatada oma kogemusi. Palju tuleb kukrut kergendada ja muid nüansse.
Aitäh!
|
20.08.2015 at 10:18 |
1 edit. Last edited 20.08.2015 at 10:18 by blazerik
|
RockinBandit |
Tüübikinnituse vajalikkus
Viimati sai aasta alguses 96 Roadmaster arvele võetud. Kuna auto vanem kui 97 siis ainsa asjana tuli ümber teha tuled. Varasema seaduse järgi võis 97 aasta masinal olla taga punane suund aga nüüd peavad olema kollased. Kui auto uuem siis on juba keerulisem
____________________________
'04 Savana & '09 Grand Voyager for everyday. In family '14 Town&Country & '03 Navigator
With American car everyday since 2005
www.rockinlady.com |
20.08.2015 at 10:24 |
|
hunt |
Tüübikinnituse vajalikkus
Küsilause : autu on toodetud 1997+. Meerika variant. Olnud enne EU-s arvel, st et ka hetkel konkreetse elujuhtumi puhul Lõuna - Soome numbrid küljes. Üritasin siin teisele eesti numbreid manustada. Ok .. esmane arvelevõtmine koos numbritega 191 raha - sellega arvestatud. Aga argionu ütles esimese asjana, et see ju usa-autu ja letitaga keegi tädikene heal meelel täiendab riigieelarvet 205 raha võrra ... sest täpselt niipalju maksab tüübikinnitus, mida kohapeal saab osta ?!?
On kellelgi samateemalist isiklikku kogemust ?
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
20.11.2015 at 22:47 |
1 edit. Last edited 20.11.2015 at 22:48 by hunt
|
|