register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : 5.0 olemus  
Poster Message
5.0
5.0 olemus
vastuseks küsimusele:
To: 5.0
Sinu tulek foorumisse on kuidagi tähelepanuta jäänud. Ma alguses mõtlesin, et keegi "viiemees" koolipoiss on end ära rekanud Ehk viitsid postitada endast ja oma autost veidi enamat kuskile uude topicusse. P.S: Siin oli jutt Exploreri ja Grand Cherokee benakulust. Mustangist kulust ma ei hakka rääkima, kuna viimane suvi sellega ainult bentsujaama ja kodu vahe sõidetigi

võiks öelda, et ega ma hirmsa käraga ei tahtnudki tulla, mis oli vahest äkki viga?

endast pole miskit erilist rääkida aga koolipoisiks veitsa vana (vähemalt alg- või keskooli omaks) ja koolis vist märgitase hindeid täisarvudena sinna juurde vaid + või - või ei miskit lisades.

autoks on Mustang 95GT ehk siis V8ga variant. See on endine nostangi auto, millele on vahepeal mõningaid uusi tükke külge ilmunud. Igasugu vähemoluliste asjade kõrval tasub minu arvates mainida põhiliselt kompressorit. Praegu on võrdlemisi lahja ülelaadimise all (ca 0,5-0,6 baari) aga annab ikka masinale hoopis teise tunde. Kompressoriks on kruvikompressor, mis oma antava efekti poolest sarnaneb roots kompressoriga aga on märgatavalt efektiivsem (nii teooria väidab, kuid mõõtnud muidugi pole). Stripi jaoks see vahest parim kompressor ei ole aga selle eest tavasõidul, kuna annab juba madalal tuuril tugeva lisamomendi ja võimsuse, on ta väga sobiv.
Muud muudatused autol jäävad kas kosmeetilisele poolele või siis lihtsalt tehaseosa performance osa vastu vahetamise tasemele.
Pisukese erandina on nende lisavidinate hulgas ilma kunstmaterjalist vahetükkideta roolivõll (see mis lähtub roolirattast), mis kaotas ära Mustangi roolile iseloomuliku veidra roolilõtku ja vähendas oluliselt roolitunnetuse "vedelust".
Kui miskit veel huvitaks, siis küsimused oodatud.
22.11.2002 at 09:34
newton
 
Moderator
5.0 olemus
Juba kaks bloweriga 5.0 Stangi Eestis? :uhoh

Kui sa räägid kruvikompressorist, siis sa ei mõtle ilmselt tavalist "centrifugal superchargerit" nagu Vortech, ATI ja Paxton teevad? Millise tükiga siis täpsemalt tegu on?

Kas autot järgmise aasta üritustel ka näha saab?

22.11.2002 at 09:48
PlyVal64
5.0 olemus
Ahaa, 5,0 ma siis nägin maksimarketi lähistel. Ja ise veel mõtsi, et kes tollega sõidab. Auto ise roheline(nagu ennegi) aga juures mingid plasttükid, valuveljed ja HEA mootorihääl. On sama auto? Plasti ja velgede kohalt arvamust ei avalda, kuid mootor tegi päris kurjakuulutavat häält!!
22.11.2002 at 10:22
BlueStang
 
5.0 olemus
Tore, et välja ilmusid - roheline stang kaduski vahepeal nagu vaateväljast. Räägi aga välja mis kompressoriga täpsemalt tegu on:)
Ja kui saldaus pole, siis kompressori installeerimiskogemus huvitaks ka kindlasti paljusid. Tekiks vahepael natuke asjalikku juttu foorumisse juurde viimaseaja kõvaksajamiste vahele juurde.

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
22.11.2002 at 10:52 Last edited 22.11.2002 at 10:52 by BlueStang
madis
5.0 olemus
No palju õnne siis !

Palun räägi roolijuppidest - kuskohast said ja kui palju maksis.
22.11.2002 at 12:51
5.0
5.0 olemus
"Kui sa räägid kruvikompressorist, siis sa ei mõtle ilmselt tavalist "centrifugal superchargerit" nagu Vortech, ATI ja Paxton teevad? Millise tükiga siis täpsemalt tegu on?"

Ei mõtle. Kruvikompressor ongi kaks vastassuunas pöörlevat kruvi ja asi ise on selliselt tegijalt nagu Kenne Bell. Mustangite foorumites (ilmselt teiste omades ka, aga täpselt ei tea) on nendest päris palju juttu. Ostukoht on www.superchargersonline.com ja seal ka väheke asjast juttu. Erineb tsentrifugaalidest suure madala tuuri momendi poolest, tunne on nagu istuks kuskil poolteist korda suurema vabalthingava mootoriga masina roolis. Efektiivsus on tal ka kusagile sinna turbote kanti (suurusjärk vist ca. 75-80%) ja seda on aru saada sellest, et kuna ei kuumuta kokkusurutud õhku nii palju kui tsentrifugaal, siis ei ole ka mingeid mootori jahutusprobleeme ja muid sellest tingitud probleeme (ülelaaderõhu suurenedes loomulikult füüsikaseaduste vastu ei saa aga võrdlusmoment jääb samaks). Samas aga ei lisandu selle kompressori puhul kõrgetel pööretel mingit ekstra lisa, ei mingeid järske jõu lisandumise momente ega muud- sujuv minek. Edasise rõhu suurendamise teel võib teatud piirist alates takistuseks saada vahejahuti puudumine ja selle tegemise keerukus, kuna kompressor istub otse sisselaskekollektori peal.

"Plasti ja velgede kohalt arvamust ei avalda, kuid mootor tegi päris kurjakuulutavat häält!!"

velgede kohta ma ise küll miskit paha ei ütleks, päris tagasihoidlikud OZ veljed. Plasti koha pealt (mõtled vist tulesid, sest rohkem nähtavaid plasttükke seal küll hetkel pole) olen isegi täitsa nõus, aga see on mulle üliolulise inimese (kes on pooleldi mina), maitse rohkem ja kuna tal selle nautimise aeg kahjuks teadmata pikkusega on, siis ei oma minu oma arvamus suuremat rolli asjade puhul, millega ma siiski kuidagi leppida võin. Seda teemat rohkem arutada ei tahaks.
Häälel pole viga jah ja minek on ikka ka mingisugune olemas- s.t. mitte ainult hääl.

"Ja kui saldaus pole, siis kompressori installeerimiskogemus huvitaks ka kindlasti paljusid."

Ei ole saladus. Kuna ostsin nn. kiti, siis sedakorda oli see üpris bolt-on. Asjas abistasid küll autoalal enamate kogemustega inimesed, aga üldiselt olid kõik vajalikud jupid kaasas ja midagi olemasolevatest ei pidanud viilima, freesima, keevitama ega muud tegema. Ainus probleem, et minu auto mootoriesine lisaseadmestik on mitteoriginaalse paigutusega ja see tõi kaasa mõningase kinnituste modifitseerimise vajaduse ja ka teise pikkusega rihma vajaduse. Seda aga ei saa pidada kiti probleemiks, kusjuures need modifikatsioonid olid lihtsasti tehtavad. Kapoti alla mahtus probleemideta, kahte kohta on tehtud kapoti plastraamistikku sisselõiked, mida väljast muidugi näha pole. Üldse näeb asi kapoti all välja üpris tehasetoodangu ehk siis originaali moodi- kui oleks sisselaske peale kirjutatud Kenne Bell asemel Ford, siis ei tekitaks see minus mingeid küsimusi installeerija kohta.

"Palun räägi roolijuppidest - kuskohast said ja kui palju maksis."

steering shaft`i ostsin maximummotorsports.com/steering.html ja maksis mulle eestis umbes 6,5-7 (ei mäleta enam päris täpselt aga asja hea külg, et nad ei märkinud kusagile saatekulusid ja seega ei pidanud selle pealt käivet maksma) tuhhi ja kohale tuli kolme või nelja päevaga. Tõsine mustast metallist liigenditega varras on ikka küll aga oma tööd tundub tõesti hästi tegevat.
22.11.2002 at 14:00
PlyVal64
5.0 olemus
Ehh, 5,0 , ma ju vanatehnikahaige(nagu ka vana)... mulle üldse need moodsad asjad(valuveljed ja kulmud ja plastmassid) vastukarva! Seepärast ei komminudki. Ja auto oli Sul porine, ilm pime etc., mis korralikku ülevaadet ikka saab. Puhas auto päikesevalguses võib hoopis teisiti mõjuda.
22.11.2002 at 14:06
devilc
Moderator
5.0 olemus
Egas' muud, kui 30. karti sõitma ;) Tahaks selle Kenne Bell Autorotori koha pealt Sind veidi küsimustega piinata.
22.11.2002 at 14:15
5.0
5.0 olemus
Egas' muud, kui 30. karti sõitma Tahaks selle Kenne Bell Autorotori koha pealt Sind veidi küsimustega piinata.

Karti sõitma vist ei tule kuna ei oma autosõidu oskust.
Kenne Belli kohta olen aga küll nõus vastama- aga tõenäoliselt mitte kardiroolis
22.11.2002 at 14:25
devilc
Moderator
5.0 olemus
quote:
5.0:Karti sõitma vist ei tule kuna ei oma autosõidu oskust.
Ega meiegi mingid kanged sõidumehed pole. Ürituse idee on ikka fun, nagu Ply pidevalt rõhutab ;) Kui enne korra proovimas käia, ei tohiks suuri probleeme olla.
22.11.2002 at 14:38
PlyVal64
5.0 olemus
quote:
devilc: Ürituse idee on ikka fun, nagu Ply pidevalt rõhutab ;)
;););) fun ja mitte vähe! Eriti saun ja mullivann pääle seda...
22.11.2002 at 15:49
mrtn
5.0 olemus
isegi juhilubadeta naised on seal eelviimasele kohale skoorinud =)
22.11.2002 at 15:55
5.0
5.0 olemus
kes siis viimane oli?
22.11.2002 at 15:58
PlyVal64
5.0 olemus
quote:
5.0: kes siis viimane oli?
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=4250&page=1
22.11.2002 at 16:14
newton
 
Moderator
5.0 olemus
Kas su autol mõni SVT kiri ka kuskil küljepeal on? Üks kolleeg olla muidu sarnast autot (roheline, pre-99 SN95) näinud ja pidas seda Cobraks.
22.11.2002 at 18:36
urmas
5.0 olemus
Ma olen kuulnud, et selle auto ostmisel olla poeg isale nõu andnud, et "selline ameeriklane peab peres olema". Kas vastab tõele ja kui vana see nõuandja on?
22.11.2002 at 20:16
rustang
  
Moderator
5.0 olemus
quote:
5.0:steering shaft`i ostsin maximummotorsports.com/steering.html ja maksis mulle eestis umbes 6,5-7 (ei mäleta enam päris täpselt aga asja hea külg, et nad ei märkinud kusagile saatekulusid ja seega ei pidanud selle pealt käivet maksma) tuhhi ja kohale tuli kolme või nelja päevaga. Tõsine mustast metallist liigenditega varras on ikka küll aga oma tööd tundub tõesti hästi tegevat.

Ma tegin sama tüki ise aga päris heaks ikka ei saanud, stangi võimendiga roolilatis on konstruktsiooni tõttu väike lõtk sees.

A muidu oleks Su auto vist päris tegija näiteks OMC-l?
23.11.2002 at 09:28
5.0
5.0 olemus
"Kas su autol mõni SVT kiri ka kuskil küljepeal on? Üks kolleeg olla muidu sarnast autot (roheline, pre-99 SN95) näinud ja pidas seda Cobraks"

Ei ole

"Ma olen kuulnud, et selle auto ostmisel olla poeg isale nõu andnud, et "selline ameeriklane peab peres olema". Kas vastab tõele ja kui vana see nõuandja on? "

Vastab küll ja enem vähem peaargument see nõuanne oligi, kuna olen ise siiamaani rohkem brittide austaja olnud.
Aga ei olnud paha nõuanne.
Ja nõuandja ise on 14.

"Ma tegin sama tüki ise aga päris heaks ikka ei saanud, stangi võimendiga roolilatis on konstruktsiooni tõttu väike lõtk sees.

A muidu oleks Su auto vist päris tegija näiteks OMC-l?"

Päris heaks ei saanud jah ning midagi katsun edasi mõelda. Kas asjast asja saada ka saab, ei oska praegu arvata. OMC jaoks ikka liiga väike paranemine ja peale selle läheb pidur veerandtunnise gaas-pidur sõiduga nii pehmeks, et roolis hakkab hirm, kui pidurdamise vajadus tekib. Sobivat lahenduse teed ei oska praegu veel täpselt otsustada, s.t. milline lahendus oleks optimaalne. Loomulikult võib kõik ümber ehitada aga see pole päris see, mida mõelnud olen.
23.11.2002 at 10:52
Raul
5.0 olemus
Selgituseks:
OMC- One Mile Challenge
Täpsem info http://www.tqhq.ee/omc/index.htm
23.11.2002 at 11:34
jaanus
 
5.0 olemus
quote:
5.0:ja peale selle läheb pidur veerandtunnise gaas-pidur sõiduga nii pehmeks, et roolis hakkab hirm, kui pidurdamise vajadus tekib.
Pidurivedelik läheb keema. Vaheta ära ja pane kõrgema keemispunktiga vedelik, siis peaks see probleem kaduma.
23.11.2002 at 13:21
5.0
5.0 olemus
quote:
Raul: Selgituseks:
OMC- One Mile Challenge
Täpsem info http://www.tqhq.ee/omc/index.htm

minu viga
23.11.2002 at 14:54
tfr
 
5.0 olemus
quote:
mrtn: isegi juhilubadeta naised on seal eelviimasele kohale skoorinud =)

Said ikka ära panna jah :D
24.11.2002 at 00:17
mrtn
5.0 olemus
jäh! jäh! kamoon, selle raja tulemused on igal sõidul kapitaalselt erinevad, oleneb ainult sellest, kes sulle ette jääb.

konkreetne rida oli 5.0-le julgustuseks.
24.11.2002 at 10:41
tqhq.ee foorum : Autod : 5.0 olemus  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.